waar zag jij die 80 kansen?quote:
Mwoah. Ze zaten vaak dichtbij. Ik tel niet alleen de doelpogingen. Tegen zo'n club moet alles bij de 16 wel erin kunnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:41 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
waar zag jij die 80 kansen?
ik zag 5-6 kansjes waarvan 2 grote voor verhoek die hij paal/over mikte.
Jij hebt ok al-tijd pech, ze moeten ook al-tijd jou hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef bambino het volgende:
Echt wtf is dit
Net 30 seconden valt het ff weg, na 20 minuten non stop. Goal._!
Ik weet hetquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij hebt ok al-tijd pech, ze moeten ook al-tijd jou hebben.
quote:
Zit Steve niet zo belachelijk te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een nitwit die ouwe vent die geinterviewt wordt voor de nabeschouwing, komen alleen maar clichés uit die vent.
Ik had het niet over Steve.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit Steve niet zo belachelijk te maken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo, dat was leuk
Plet is volgens mij het type spits wat vooral niet teveel moet nadenken, je zag het gewoon fout gaan af en toe, en hij hield op een gegeven moment ook in en deed maar even niet meer mee (niet dat dat heel veel verschil maakte, maar toch).
Tadic deed het goed, kwam echt meer creativiteit en gevaar in het spel
Schilder deed het ook prima![]()
Brama zit volgens mij lekkerder in z'n vel ook, zou mooi zijn
En wat een goal van John
11u samenvatting bij Overijssel Vandaag op TV Oost btw
jammer joh, dat jij niet kan genieten van dingen die wel goed gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
, ze hebben inderdaad uitzonderlijk gepresteerd tegen dit klasse team.
Om Heracles met het financieren van een nieuw stadion te helpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
Zo'n Plet kan toch eigenlijk niet
Hoeveel kansen heeft die gast nodig? Waarom heb je ingodsnaam Janko verkocht om een nog zwakker aanspeelpunt/afmaker ervoor terug te halen.
Als Luukinho vertrekt moeten jullie serieus een goede spits gaan halen want met Plet ga je niet om het kampioenschap meedoen.
Omdat Janko niet functioneerde in het team zoals gehoopt was, en omdat hij zelf graag basisspeler wilde zijn (en geef hem eens ongelijk).quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
Zo'n Plet kan toch eigenlijk niet
Hoeveel kansen heeft die gast nodig? Waarom heb je ingodsnaam Janko verkocht om een nog zwakker aanspeelpunt/afmaker ervoor terug te halen.
Als Luukinho vertrekt moeten jullie serieus een goede spits gaan halen want met Plet ga je niet om het kampioenschap meedoen.
Een speler van 25 voor te toekomstquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omdat Janko niet functioneerde in het team zoals gehoopt was, en omdat hij zelf graag basisspeler wilde zijn (en geef hem eens ongelijk).
Plet is gekocht voor de toekomst, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik denk dat hij te kort komt voor Twente. Ik zou hem niet als 2e spits willen hebben, laat staan als eerste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |