Dat deden de spelers van Twente ook toen ze een paar jaar geleden voor het eerst tegen Arsenal moesten spelen. En dat hebben ze in San Siro vast ook wel gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig die tegenstander van Twente foto's maken
Voelt dit nou als compliment of maakt het elke uitslag onder de 0-10 een schande?quote:'We spelen nooit meer tegen zo'n grote tegenstander'
04/07/2012 23:45
FC Twente speelt donderdagavond in de eerste voorronde van de Europa League thuis tegen UE Santa Coloma. De Tukkers zijn de huizenhoge favoriet tegen de Andorrese nummer drie van afgelopen seizoen.
'Spelen tegen FC Twente is het mooiste wat ons kan overkomen', aldus trainer Lluís Miquel Aloy tijdens de persconferentie. 'We gaan het Twente zo lastig mogelijk maken, maar we moeten realistisch zijn. Er moet een wonder gebeuren om te winnen.'
Het verschil tussen de semiprofs uit Andorra en de topclub uit Twente is levensgroot. 'Wij trainen twee keer per week en leven voor ons werk. Dat is niet te vergelijken met de profs van FC Twente. Waarschijnlijk spelen we nooit meer tegen zo'n grote tegenstander.'
De Europese resultaten van Santa Coloma spreken inderdaad niet tot de verbeelding. Vorig seizoen was het Luxemburgse F91 Dudelange in de eerste voorronde van de Champions League nog te sterk door twee keer met 2-0 te winnen. In de drie jaren daarvoor waren de Andorrezen kansloos tegen FC Birkirkara (Malta), FC Basel (Zwitserland) en FBK Kaunas (Litouwen).
Chabab uit....altijd lastigquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Loting KNBV beker
FC Chabab/RVVH - FC Twente
Kon slechter...zoals Utrecht - Ajax
Wát een skillsquote:
Ik verwacht een intense kutpot die we met moeite met 1-0 winnenquote:
Ik verwacht een intense feestwedstrijd die we makkelijk met 11-0 winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht een intense kutpot die we met moeite met 1-0 winnen
Nog even en we weten het. Ik heb er wel zin anquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik verwacht een intense feestwedstrijd die we makkelijk met 11-0 winnen.
as usual, ELquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Komt deze topper/thriller/clash of the titans eik op SopCast tv?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |