SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Depends who's countingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Naamtopic geldt niet als je die zelf aanmaakt.
Niet.quote:
quote:
quote:
Dankjewel. Nu zijn alle problemen opgelost.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:
Hmm hier heb je Darth Vader hond, da's wel leuk en het laat zien dat iedereen hier welkom is.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet hier ongekend hard om lachenin mijn hoofd, dat wel
Deze snap ik niet.quote:
4 op een rijquote:
quote:
Daarom moest ik facking hard lachen. Waar haal je dit vandaan man?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom moest ik facking hard lachen. Waar haal je dit vandaan man?
Over een tijdje zit je bij iemand anders onder de plak, mark my words.quote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Over een tijdje zit je bij iemand anders onder de plak, mark my words.
Alsof ie dan niet meer naar jou luistertquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Over een tijdje zit je bij iemand anders onder de plak, mark my words.
Blijkbaar niet, want serieus, zij wil hem daily and nightly and ever so rightly, maar hij gelooft mij niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof ie dan niet meer naar jou luistert
Doe normaal ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want serieus, zij wil hem daily and nightly and ever so rightly, maar hij gelooft mij niet.
Gast, het ís gewoon zo. En tevens: niet zeuren, want Scrubs-referentie!quote:
Het is zo op het moment dat ze het zegt. Anders is en blijft het speculatiequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, het ís gewoon zo. En tevens: niet zeuren, want Scrubs-referentie!
MANNEN EN HINTSquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is zo op het moment dat ze het zegt. Anders is en blijft het speculatie
quote:
Waarom leren vrouwen niet gewoon dat die "subtiele hints" die niemand ziet geen functioneel middel zijn om een man op de hoogte te stellen van enige interesse?quote:
Dat weten vrouwen al lang. Het is geen S., met haar onbegrijpelijke 'subtiele hints'. Dit is een vrouw met verstand die zulke duidelijke hints afgeeft dat zelfs ik en zelfs bdh ze doorhebben, maar bdh doet altijd veel te negatief erover.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom leren vrouwen niet gewoon dat die "subtiele hints" die niemand ziet geen functioneel middel zijn om een man op de hoogte te stellen van enige interesse?
Die hints van S. waren zo mooi hequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom leren vrouwen niet gewoon dat die "subtiele hints" die niemand ziet geen functioneel middel zijn om een man op de hoogte te stellen van enige interesse?
Moet de bevestiging perse van haar kant komen dan? Mischien wacht ze wel op jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is zo op het moment dat ze het zegt. Anders is en blijft het speculatie
Ik ben positief hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat weten vrouwen al lang. Het is geen S., met haar onbegrijpelijke 'subtiele hints'. Dit is een vrouw met verstand die zulke duidelijke hints afgeeft dat zelfs ik en zelfs bdh ze doorhebben, maar bdh doet altijd veel te negatief erover.
Haar 'hints' waren ook gewoon achterlijk, sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hints van S. waren zo mooi heZe vertelde op een gegeven moment wat haar hints waren en ik moest hardop lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |