SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Depends who's countingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Naamtopic geldt niet als je die zelf aanmaakt.
Niet.quote:
quote:
quote:
Dankjewel. Nu zijn alle problemen opgelost.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:
Hmm hier heb je Darth Vader hond, da's wel leuk en het laat zien dat iedereen hier welkom is.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet hier ongekend hard om lachenin mijn hoofd, dat wel
Deze snap ik niet.quote:
4 op een rijquote:
quote:
Daarom moest ik facking hard lachen. Waar haal je dit vandaan man?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom moest ik facking hard lachen. Waar haal je dit vandaan man?
Over een tijdje zit je bij iemand anders onder de plak, mark my words.quote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Over een tijdje zit je bij iemand anders onder de plak, mark my words.
Alsof ie dan niet meer naar jou luistertquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Over een tijdje zit je bij iemand anders onder de plak, mark my words.
Blijkbaar niet, want serieus, zij wil hem daily and nightly and ever so rightly, maar hij gelooft mij niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof ie dan niet meer naar jou luistert
Doe normaal ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want serieus, zij wil hem daily and nightly and ever so rightly, maar hij gelooft mij niet.
Gast, het ís gewoon zo. En tevens: niet zeuren, want Scrubs-referentie!quote:
Het is zo op het moment dat ze het zegt. Anders is en blijft het speculatiequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, het ís gewoon zo. En tevens: niet zeuren, want Scrubs-referentie!
MANNEN EN HINTSquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is zo op het moment dat ze het zegt. Anders is en blijft het speculatie
quote:
Waarom leren vrouwen niet gewoon dat die "subtiele hints" die niemand ziet geen functioneel middel zijn om een man op de hoogte te stellen van enige interesse?quote:
Dat weten vrouwen al lang. Het is geen S., met haar onbegrijpelijke 'subtiele hints'. Dit is een vrouw met verstand die zulke duidelijke hints afgeeft dat zelfs ik en zelfs bdh ze doorhebben, maar bdh doet altijd veel te negatief erover.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom leren vrouwen niet gewoon dat die "subtiele hints" die niemand ziet geen functioneel middel zijn om een man op de hoogte te stellen van enige interesse?
Die hints van S. waren zo mooi hequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom leren vrouwen niet gewoon dat die "subtiele hints" die niemand ziet geen functioneel middel zijn om een man op de hoogte te stellen van enige interesse?
Moet de bevestiging perse van haar kant komen dan? Mischien wacht ze wel op jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is zo op het moment dat ze het zegt. Anders is en blijft het speculatie
Ik ben positief hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat weten vrouwen al lang. Het is geen S., met haar onbegrijpelijke 'subtiele hints'. Dit is een vrouw met verstand die zulke duidelijke hints afgeeft dat zelfs ik en zelfs bdh ze doorhebben, maar bdh doet altijd veel te negatief erover.
Haar 'hints' waren ook gewoon achterlijk, sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hints van S. waren zo mooi heZe vertelde op een gegeven moment wat haar hints waren en ik moest hardop lachen.
In de inverse world zeker.quote:
Hoeft niet van haar kant te komen. Maar zonder bevestiging weet je natuurlijk nooit 100% zeker wat iemands bedoelingen zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Moet de bevestiging perse van haar kant komen dan? Mischien wacht ze wel op jou?
(geen idee over wie het precies gaat, maar bdh zal wel aan het scharrelen zijn)
quote:
Dat vond ik ook. Kom op, je kan echt geen man voor je winnen door hem jaloers te maken met kutverhalen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haar 'hints' waren ook gewoon achterlijk, sorry.
Dit is praktisch bevestiging en als je nooit een gokje waagt, zal iedereen op een gegeven moment er de brui aan geven en/of zul je zelf de moed verliezen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeft niet van haar kant te komen. Maar zonder bevestiging weet je natuurlijk nooit 100% zeker wat iemands bedoelingen zijn.
Nerd alert!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Rome: Total War 2 aangekondigd
Volgend jaar neem ik ontslag en sluit ik me een paar maanden op
True truequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
en als je nooit een gokje waagt, zal iedereen op een gegeven moment er de brui aan geven en/of zul je zelf de moed verliezen.
Niet doen, anders gaat KK huilen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Multiverse
Heb je iets tegen nerds?quote:
Voor total war games, jazeker, helemaal juist ende correctquote:
Woeps, sorry!quote:
Heb jij iets met Rome dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voor total war games, jazeker, helemaal juist ende correct
En als het dan ook nog Rome betreft, helemaal
Muhahaha dat heb ik beiden allang gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
zal iedereen op een gegeven moment er de brui aan geven en/of zul je zelf de moed verliezen.
Ligt eraan. Die-hard nerds zijn leuk als vrienden. Geeky mannen =quote:
Wat is Rome?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voor total war games, jazeker, helemaal juist ende correct
En als het dan ook nog Rome betreft, helemaal
Geeky is tegenwoordig hipsterquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt eraan. Die-hard nerds zijn leuk als vrienden. Geeky mannen =.
Oh echt niet! Hipster = leeg, nep, arrogant en irritant en gaat over mode en muziek. Geeks houden meestal van computers, technologie, popcultuur en wetenschap.quote:
BDH bedoelt dat hipsters tegenwoordig net doen alsof ze nerds zijn omdat dat "schattig" is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh echt niet! Hipster = een luchtbel + gaat over mode en muziek. Geeks houden meestal van computers, technologie, popcultuur en wetenschap.
Ach weten wij iig wie we moeten hatenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH bedoelt dat hipsters tegenwoordig net doen alsof ze nerds zijn omdat dat "schattig" is.
Oh vast. Maar hipsters doen altijd alsof ze iets zijn en juist dat is zo vreselijk irritant als er daardoor op bijv. festivals geen vrije, relaxte 'thuiskomsfeer' is maar een 'kijk mij er eens hip bij lopen' sfeer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH bedoelt dat hipsters tegenwoordig net doen alsof je nerds zijn omdat dat "schattig" is.
Schijnt ergens aan de weg tussen Keulen en Parijs te liggen, volgens sommige liedjes..quote:
Dat is dan wel weer onzin, boeiend dat hipsters het ook doen, ik ga ook niet naar andere muziek luisteren omdat hipsters het ook leuk vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan tegenwoordig amper een baard laten staan omdat hipsters dat ook doenEn ik ben te mainstream om hipster te zijn, ik hou van alles op het moment dat het cool wordt
Oh zoiets als hamelen dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Schijnt ergens aan de weg tussen Keulen en Parijs te liggen, volgens sommige liedjes..
Muziek luisteren is iets anders dan er op een bepaalde manier uitzien he. Als je vroeger een lange zwarte leren jas droeg was je of een hoge nazi of een schurk in een film, nu ben je een gothic. Als je vroeger cowboylaarzen droeg was je tof, nu ben je een homo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer onzin, boeiend dat hipsters het ook doen, ik ga ook niet naar andere muziek luisteren omdat hipsters het ook leuk vinden.
Mij ook niet. Teveel oorlog, te weinig bouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh zoiets als hamelen dus.
Total War heeft me nooit kunnen boeien
Ben je dan tegenwoordig al een geek?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh echt niet! Hipster = leeg, nep, arrogant en irritant en gaat over mode en muziek. Geeks houden meestal van computers, technologie, popcultuur en wetenschap.
1. Je er iets van aantrekken in welk hokje mensen je stoppen. 2. Ik weet niet hoe het met de rest van Nederland zit, maar als je alleen maar een lange, zwarte leren jas draagt en er verder 'normaal' uitziet, vind ik je geen goth.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muziek luisteren is iets anders dan er op een bepaalde manier uitzien he. Als je vroeger een lange zwarte leren jas droeg was je of een hoge nazi of een schurk in een film, nu ben je een gothic. Als je vroeger cowboylaarzen droeg was je tof, nu ben je een homo.
Dat van die cowboylaarzen is niet de schuld van de homo's, maar van de vrouwen. Die hebben alles wat mannelijk is gekaapt. Cowboylaarzen, spijkerbroeken, bier. In sommige landen zelfs snorren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muziek luisteren is iets anders dan er op een bepaalde manier uitzien he. Als je vroeger een lange zwarte leren jas droeg was je of een hoge nazi of een schurk in een film, nu ben je een gothic. Als je vroeger cowboylaarzen droeg was je tof, nu ben je een homo.
Verschil moet er zijn, ik vind het strategische juist wel leuk..quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mij ook niet. Teveel oorlog, te weinig bouwen.
Nee, niet per se. Sowieso is die term eigenlijk alleen echt bekend in landen als Amerika en Engeland volgens mij. Ach, het is sowieso een positieve benaming, i.t.t. nerd wat vaak een negatievere lading heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben je dan tegenwoordig al een geek?
Nouja, dikke boeien @ benamingen voor mensen
En @ hipsters.. het enige beeld dat ik daar bij heb (gelukkig), zijn die leuke ondergoed setjes voor vrouwen
C&C is nu kei goedkoop bij Steam! Ik vind het bouwen wel het leukste altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn, ik vind het strategische juist wel leuk..
Bouwen zoals in C&C eindigde bij mij altijd in superveel muur, torens en luchtafweer.. Ook wel leuk, maar telkens hetzelfde..
1. Nee, zo geef ik er ook niks om als mensen denken dat ik homo ben, maar hipster vind ik wel heel ernstig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1. Je er iets van aantrekken in welk hokje mensen je stoppen. 2. Ik weet niet hoe het met de rest van Nederland zit, maar als je alleen maar een lange, zwarte leren jas draagt en er verder 'normaal' uitziet, vind ik je geen goth.
Die laatste bedoel ik ja, daar krijgt VV (of een andere dame) me makkelijk gek meequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
En bedoel je met hipsters die echte broekjes of die soort die de helft van je billen onbedekt laat? Die laatste zijn echt geweldig namelijk.
Die zijn dan ook heel sexy.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die laatste bedoel ik ja, daar krijgt VV (of een andere dame) me makkelijk gek mee
De halve vrouwelijke populatie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik ken wel iemand die die dingen draagt
Dat boeit me dus niet. Alsof je niet weet dat het mij om 1 persoon gaatquote:
Bijdehand en X sitting in a tree...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat boeit me dus niet. Alsof je niet weet dat het mij om 1 persoon gaat
Dan hoop ik dat die boom stevig is anders duurt de lol niet langquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bijdehand en X sitting in a tree...
x?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bijdehand en X sitting in a tree...
Xander de acné-nerdquote:
MR mag mij niet zoals je wel kan merkenquote:
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MR mag mij niet zoals je wel kan merken
Wat?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |