Ik vind het altijd wel fijn om andermans mening te horen, en er dan meestal niks mee te doenquote:
Ik vroeg me al af sinds wanneer ze zulke teksten in een Hallmark kaart zettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot VanVelzen(heeft een deel van de tekst in een van zijn liedjes verwerkt, als 'ode' aan zijn vader) had ik nog nooit van dat nummer gehoordquote:
Gast, je moet echt even het white album downloaden ofzo, cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot VanVelzen(heeft een deel van de tekst in een van zijn liedjes verwerkt, als 'ode' aan zijn vader) had ik nog nooit van dat nummer gehoord
Jaquote:
Goed planquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gast, je moet echt even het white album downloaden ofzo, cultuurbarbaar!
Ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gast, je moet echt even het white album downloaden ofzo, cultuurbarbaar!
Zullen we wedden dat je er veel meer kent dan je denkt, je hoort ze zo vreselijk vaak je beseft het vaak alleen nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ken sowieso amper nummers van The Beatles
Dat zou ook best goed kunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat je er veel meer kent dan je denkt, je hoort ze zo vreselijk vaak je beseft het vaak alleen niet
Dit, mijn vader zei dat ie niets kende maar hij zat ze vanavond allemaal mee te zingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat je er veel meer kent dan je denkt, je hoort ze zo vreselijk vaak je beseft het vaak alleen niet
Ohw ja, die zijn natuurlijk ook van hunquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten!
BlackbirdEn Let it be en All you need is love zul je ook wel kennen
Ff in het Beste singer songerwriter kijken, kun je je lol helemaal niet meer opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
Na een halve dag naar dolfijntjes te hebben gestaard ben ik een beetje melig geloof ik
Zo ergquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ff in het Beste singer songerwriter kijken, kun je je lol helemaal niet meer op
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af sinds wanneer ze zulke teksten in een Hallmark kaart zette![]()
Maar hij is tof en hij past ook idd wel bij jullieCool BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oh Patrique en René!
Ik ben zo blij voor jullie!
Alle geluk verder nog en alle liefde!
Tof?quote:
Ow.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wat je normaal gesproken zegt eigenlijk. Maar "cool" klinkt niet René
!
Ohw, dan ben ik gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow.
Shit.
Maskerrrrrr.
(Zeg het wel eens hoor![]()
)
Nu ga ik slapen.
Peache out!
Ja.quote:
quote:
Ahaaaquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
En thuis, zo even nog wat hoofdstukken doornemen voor theorie. Vanmiddag eerste rijles![]()
Das juist leuk toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
En thuis, zo even nog wat hoofdstukken doornemen voor theorie. Vanmiddag eerste rijles![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja maar in de spits vanaf het centraal station... Ik weet nog niet
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
Niét de poppers die homo's soms gebruiken.
quote:
Roosquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:15 schreef roos85 het volgende:
hello liefjes
Pat, hoe was je auditie gegaan??en weet je al wat?
Oke, wel tof dat je hebt gehoord dat je een goede stem hebt!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Roos![]()
Auditie ging mwah-mwah.. niet toegelaten, maar dat geeft niet. Ik heb eindelijk eens bevestiging gekregen dat ik wel een goede stem heb.
Ja, hoe is het met jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, wel tof dat je hebt gehoord dat je een goede stem hebt!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG, bella, waarom kijk je 5 x achter elkaar in mijn fobo?
yusssquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik maak van woorden eten, omdat ik trek heb. Bellatwix.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Groningen is een paar gebouwen armer
Ik wil ook ja, heerlijkquote:
Wat mij uiteraard zou overkomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan eindigen met een landing op je smoel.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik heb een giga watermeloen gehad, kreeg hem niet eens gesneden zo groot
Uit eigen tuin, maar ohhhh wat lekker
quote:
Waterquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
den ijskast is leeg. Ik wil drinken grrrr
quote:
Die neem ik denk ik ook zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij gebrek aan beter maar even een koud biertje
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Even mama knippen
"Die pruik is te warm"
Fakk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij gebrek aan beter maar even een koud biertje
Die hard een BBQ met de vriendjes en vriendinnetjes en domme puberlipjes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
Waar is Lutje, ligt die nog bij te komen van het zwembad?
Oh jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die hard een BBQ met de vriendjes en vriendinnetjes en domme puberlipjes.
jaaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
Ik heb Independence Day opstaan, ik heb een zwak voor die film
Die vind ik wel iets minder, maar jaquote:
Staat nog op mijn lijstje maar ik kan even niet downloaden, hij ligt eruit en ik ben te lui om verder te zoekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begin aan District 9. Maar denk dat ik straks overga op Parks and Recreation. Dat is echt een geweldige serie.Moet nu aan seizoen 3 beginnen.
21 minuutjes per aflevering is ook zo lekker tussendoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat nog op mijn lijstje maar ik kan even niet downloaden, hij ligt eruit en ik ben te lui om verder te zoeken
Ik weet het, ik ga van het weekend even zoeken hoe en waar ik kan binnenhalen ;Yquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
21 minuutjes per aflevering is ook zo lekker tussendoor.
Alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ga van het weekend even zoeken hoe en waar ik kan binnenhalen ;Y
Nou ja lekker kijken straks in de vakantie 's avondsquote:
heerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, de uren vliegen eraf. Je hebt bijna vrij.![]()
Pruik minder warm gemaakt?quote:
welke?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
10 minuutjes film en ik merk: die kijk ik wel een andere keer. Geen zin in een lange zit met hetzelfde.
Runeeh tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Renesite het volgende:
Was vergeten geld te pinnen. Even getippeld. Daarna gedoucht. Klaar weer
Zijn casual manier van geld verdienenquote:
Leuke stukje Rene, Will gaat die alien slaanquote:
Klopt, ik vind de humor in ID wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
District 9 is ook zo'n alienfilm. Het is er precies de dag weer voor. Gister was het een stuk zoetsappiger.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
Ik ga zo eens slapen... te vroege wekker weer
Vrijdag ook... 7:00! Maar ik krijg een carkit
Lekkerlekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik morgen gelukkig even een normale tijd, vrijdag weer vroeg en dan 3 weken geen wekker
Is ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik toch verder gaan kijken. Toch fascinerend, aliens.
Een collega van mijquote:ons net geverfde nachtkastjes naar binnen gezet, halve dag mee bezig geweest, ze zijn van eik kleur naar wit gegaan.nieuwe zijn mij teduur, morgen nog 1x over verfen en ze zijn dan klaar voor vrijdag, dan komt ook ons andere bed. 180x200 foto,s komen nog. vannaaf gezellig met m,n lieverd, voor thuis in de schaduw thee gedronken met koekje er bij, de plantjes water gegeven, en nu ff alle nieuwtjes tjecken. hihihi, morgen werken van 4 tot 8.
Lekker tante Anniequote:
Mensen die altijd auto rijdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 06:47 schreef Renesite het volgende:
En haalt steeds zijn neus op, iedere 3 seconden! En eet zeer erotisch zijn banaan - dat heb ik ook altijd.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 06:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen die altijd auto rijden
Ik ben ook zo
Nog maar 12 uurtjes werkenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Overkomt mij ook altijd.
Bedankt voor deze waardevolle bijdragequote:
"Als je dit leest ben jij bovenop". En dan op je plafond, "als je dit leest zit ik bovenop".quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:18 schreef Kally het volgende:
Ik wil met letters een tekst op mijn slaapkamermuur verven, maar zoek nog een hele mooie tekst
Hmmmmm,quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had een computercursus over een programma dat hij al beheerste. Dus die hangt zo ergens in een ballenbak. Jij kent de opties.
Ja, vooral met kleren aan! En bij de rest waren er nog twee of drie man nodig, ik werd met één arm opgetildquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent dan ook wel leuk om mee te gooien.
Truequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had een computercursus over een programma dat hij al beheerste. Dus die hangt zo ergens in een ballenbak. Jij kent de opties.
Zekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wat mooi dat het leuk was.Was het zo'n kinderbadje?
quote:Jan, met Henny, ik probeer je de hele tijd te bellen, maar je neeemt niet op
Ik bel straks wel weer!
Eeen Bellablaas!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gin en tonic gehaald, wat verschillende biertjes
maar het belangrijkste IK HEB BELLENBLAAAAAAAS.
quote:
Ik had geen boter vanochtendquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn god, ik ga zo eerst boodschappen doen.
Er is echt niks meer in huis, alleen boter en drank
Aaaaw!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, m'n moeder zit vast in Groningen... ze komt smiddags altijd thuis tussen 2 en 4, anders moet ze 4 uur wachten.. Maar de trein rijdt niet
Wa?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan 'ie vast hele goede dingen mee
Trouthy mouthquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
OK, ik moet glee weer gaaan kijken..
[ afbeelding ]
jazeker! Ik wacht nog op de naaktfoto'squote:Op donderdag 5 juli 2012 14:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trouthy mouth
Heb je 'm al zonder shirt gezien? Die foto is eeuwen achtergrond van m'n iPod geweest
BELLENBLAASquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gin en tonic gehaald, wat verschillende biertjes
maar het belangrijkste IK HEB BELLENBLAAAAAAAS.
Ohhh, nicequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
OK, ik moet glee weer gaaan kijken..
[ afbeelding ]
quote:
Vlees is al gerookt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets, misschien kunnen we Den Blijker dan ook preventief ruimen. Scheelt een hoop herrie.
Zo mooi, met al je onschuldigheid nog en je schone netvlies.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat tekens dan zoveel kunnen zeggen. Ik heb nog niks gezien overigens.
Living is easy with eyes closedquote:
Jij ook een fijne dag verder joh!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okan , anders had ik het n0g eens gedaan!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Ik ben daar zo goed in. Nog even ruzie staan maken in de rij,
Zo'n grafhoer dacht dat ze voor mij kon gaanMoet je niet bij mij zijn
![]()
![]()
Zij: Ja, maar jij hebt zo veel, en ik heb alleen dit.
Ik: JA DUS? JE KAN TOCH VRAGEN?
Zij: Ja. pff, nou..
Ik: Ga je nog achter aansluiten of wat?
Zij: *#$Y*)@)#
Ik (in gedachte, gnegne)
Zij: (zachtjes) Klootzak
Ik: Houd je bek grafhoer..
OK, dus.. ik liet me even gaan
Ja, ze hoeft niet en voor te dringen, en mij uit te schelden..quote:
Je bent zo m'n heldquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze hoeft niet en voor te dringen, en mij uit te schelden..
WHAT GOES AROUND, COMES BACK AROUND
Ik maak altijd kronkelige bewegingen als ik hem hoor. Zoals d'r act. Alleen ziet het er bij mij iets anders uit.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik maak altijd kronkelige bewegingen als ik hem hoor. Zoals d'r act. Alleen ziet het er bij mij iets anders uit.
OKe je maakt je DM nu weer goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan. Ik ben daar zo goed in. Nog even ruzie staan maken in de rij,
Zo'n grafhoer dacht dat ze voor mij kon gaanMoet je niet bij mij zijn
![]()
![]()
Zij: Ja, maar jij hebt zo veel, en ik heb alleen dit.
Ik: JA DUS? JE KAN TOCH VRAGEN?
Zij: Ja. pff, nou..
Ik: Ga je nog achter aansluiten of wat?
Zij: *#$Y*)@)#
Ik (in gedachte, gnegne)
Zij: (zachtjes) Klootzak
Ik: Houd je bek grafhoer..
OK, dus.. ik liet me even gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |