Hier nog maar even een keerquote:
Dat is leuk he?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef Kally het volgende:
Ik had vandaag nog zo'n kleine pluizenbol in mijn handen
Ik wilde haar pikken, zo leuk, zwart en wit, koppie wit met een zwart neusjequote:Op maandag 2 juli 2012 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is leuk he?
Dat heb ik in mijn depressie-periode gehad met erg kleine konijntjes.. Zooo lievvv![]()
![]()
![]()
Blijf ik ook leuk vinden, een collega uit Ijsselmuiden heeft zo'n heerlijk Holland's welvaren knulletje, die slaapt met een glimlach ook, mijn god wat een schatjequote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde haar pikken, zo leuk, zwart en wit, koppie wit met een zwart neusje
Die tekeningquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, geen katje, maar ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:
Ik moest even goed kijkenquote:
Ik moest ook kijken de 1e keerquote:Op maandag 2 juli 2012 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest even goed kijken
Die gaat in mijn fobo
Mijn kat draagt ook nog een bowtie.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
Stiekem is dit hoe ik me de kat van Bella voorstel
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
Stiekem is dit hoe ik me de kat van Bella voorstel
Fez's are cool tooquote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn kat draagt ook nog een bowtie.
Bowties are cool.
Gadverdamme, dat was echt goor.quote:
Nog 4 dagen, dan kan ik ook 3 weken rustig aan doenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar ik ga misschien even vroeg de sportschoenen onderbinden..
Mooi ik moet nog t/m 8 augustus..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog 4 dagen, dan kan ik ook 3 weken rustig aan doen
Ach is ook lekker, dan zijn er heel veel al geweest en kun jij nog zeggen, oh ik ga nogquote:
Ik een powernap van 9 uur.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
DANOONTJE POWERRRRRnap
[ afbeelding ]
Ah!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, je hebt JA gezegd!
BAM verkering.
quote:
Nehquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De computer niet uit doen is geen optie denk ik.
Ik ook niet..! hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof dat jullie een jaar hebben. Had ik eerlijk gezegd niet gedacht @ the start.
En nog steedsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook gebaseerd op de Renesite op Fok. Dat vond ik maar een vervelend ventje!
Ik ook, ik vond het een klootzak!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook gebaseerd op de Renesite op Fok. Dat vond ik maar een vervelend ventje!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Lutte het volgende:
Oh Kal, ik mag morgen lekker gaan zwemmen en bbqen met de middelvingeropstekende parasiet en z'n zeugje, kom ik er nou nooit vanaf
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ie weer lekker naar m'n kont staren, vond z'n vriending de vorige keer ook al zo leuk
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ie weer lekker naar m'n kont staren, vond z'n vriending de vorige keer ook al zo leuk
Pics!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha
Ik heb echt een supervette jurk gescoord
PMquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hou ervanquote:
Zoooo die is oudquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Door je kont opmerking Lut, moet ik hier aan denken
Ja. Maar blijft mooi/tijdloos.quote:
Die blijft inderdaad prachtig jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Maar blijft mooi/tijdloos.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net als Sylvia's mother, maar die nog eens 10 + jaar ouder dan deze
Ja, hij is leuk. Maar het nummer los is gewoon ook mooiquote:
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En in de winter zou je ze soms het huis uit willen smijten.
Donequote:
Nee, vreselijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Lutte het volgende:
Dat accent van Doutzen doet toch iets met me
Across the universequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Kally het volgende:
Een musical film met Beatles nummers op tv vanaaf
Is het wat ja?quote:
Ja, als je van de Beatles houdt, en die tijdperiode (60/70).quote:
Ja ik las het al, lijkt me wel goed jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, als je van de Beatles houdt, en die tijdperiode (60/70).
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef MissJ het volgende:
joehoe![]()
TT![]()
zoberzo katten![]()
Heb vandaag rozekleurige naar aloe vera ruikende kattenbakstenen bezorgd gekregen... net de bak verschoond, ben benieuwd wat mijn kat daarvan gaat vinden
hihi, welke heb jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook met een geurtje, het boeit ze niks
dat is gewoon te baas toch!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat die schijt overal behalve in de bak.
De wereld is zijn kattenbak.
Poëtisch.
Geen idee, ik haal altijd zo'n 20 kilo baal bij de dierenwinkel, zal even kijken volgende keerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi, welke heb jij?
Die van mij zijn van Kitty Friend.
ja, laat me weten, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal altijd zo'n 20 kilo baal bij de dierenwinkel, zal even kijken volgende keer
Alles roze?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, laat me weten, ben benieuwd.
Kat heeft de roze stenen goedgekeurd volgens mij![]()
zag alleen wel gelijk behoorlijk wat uitloop.. nah ja, even aanzien.
Oeh die moet ik hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De nieuwe Linda gaat over vagina's ja, zag ik in Boulevard. Snap de verwarring!
Weet je hoe belangrijk!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heeft me nog niet zo bezig gehouden moet ik bekennen!
Ja natuurlijk, je innerlijke vagijn Vaduz, daar moet je mee in aanraking zijnquote:
De vagijntheorie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was me aan die nieuwe theorie aan het onderwerpen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De vagijntheorie?
Jammer dat benen wijd, spiegeltje ervoor niet werkt voor mannen.
quote:
jaja en dat voor een kater hahaquote:
dat niet, maar wel heel wat steentjes uit de bak doordat die blijven hangen aan zijn poten. Ffffffffuuhuuuquote:
Oh das minderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
jaja en dat voor een kater haha
[..]
dat niet, maar wel heel wat steentjes uit de bak doordat die blijven hangen aan zijn poten. Ffffffffuuhuuu
Hebben die klassen een naam?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
Speaking of cats, jongste zijn klas volgend jaar heet de lapjeskatten
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ja de onze vroeger ook.
De onze heette ''Omdat het moet.''
Allemaal dierennamen ja, ijsberen, bruine beren, tijgers enz.quote:
Hoe past lapjeskatten in dat rijtje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Allemaal dierennamen ja, ijsberen, bruine beren, tijgers enz.
Er zijn best een hoop klassen en het klinkt leuker dan 5a, b, c
Het stomme is alleen als je ziek meldt ofzoiets dat je dan wel a, b of c moet invullen
Wel lekker basisschool. Ik zit in de kolibrieklas. Dat had ik graag eens hebben willen zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Allemaal dierennamen ja, ijsberen, bruine beren, tijgers enz.
Er zijn best een hoop klassen en het klinkt leuker dan 5a, b, c
Het stomme is alleen als je ziek meldt ofzoiets dat je dan wel a, b of c moet invullen
Dit zijn de groepen 8quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe past lapjeskatten in dat rijtje?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef Kally het volgende:
Oh wacht, ze worden stoerder met de jaren, de kleuters heten lieveheersbeestjes en nog zulke namen
Benieuwd hoe die selectie ooit gegaan is. Dikke serie vergadering met meesters en juffen die opties aandragen enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef Kally het volgende:
Oh wacht, ze worden stoerder met de jaren, de kleuters heten lieveheersbeestjes en nog zulke namen
whehehe, hij ruikt nu zelfs helemaal naar de steentjes. Ruikt best lekker eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Een echte glamourKAT laat z'n sporen na. Voor je het weet moet hij z'n poot in een bak cement zetten. #walkoffame
Hoop niet dat je er straks knettergek van wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe, hij ruikt nu zelfs helemaal naar de steentjes. Ruikt best lekker eerlijk gezegd
hoop het niet inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop niet dat je er straks knettergek van wordt.Dat het zo'n wc-verfrisser effect heeft.
Dan zou ik een regenboog in mijn kattenbak makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heb je dat spul in alle kleuren van de regenboog?
Ik zie liever die leprechaunquote:
welke?quote:
Ja, niet mijn dingquote:
quote:
nee, alleen in het rozequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heb je dat spul in alle kleuren van de regenboog?
dies leuk!quote:
Die stemquote:
Ja echt.quote:
RTL8 Lutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook al gezapt, die van vorige week was leukerDeze is wel met Gibbs
Vet woord!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam heeft de afstandbediening al geconfisqueerd
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk The Devil Wears Prada. Kan ook wel op deze filmavond toch?
Jaaaa Merylquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
die is zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
Na het inleveren van een hoop shit is de druk tijdelijk even van de ketel![]()
Voor ongeveer een uurtje gok ik
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, de eindopdracht animeren die ik vandaag ingeleverd heb
Ik hoop maar dat het goed genoeg is, alhoewel hij niet echt superhoge eisen stelt geloof ik
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh die moet ik hebben.
Ik stuur hem daarna wel naar jou.
Je moet de innerlijke vagina in jezelf ontdekken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
En het zou zo kut zijn als ik straks m'n opleiding niet haal vanwege een vliegende walvis
Dat zou balen zijn idd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
En het zou zo kut zijn als ik straks m'n opleiding niet haal vanwege een vliegende walvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Kaartje
Voorkant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkant:*smeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofffquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Kally het volgende:
Zo wij gaan dinosaurussen kijken in november
Geen idee, maar ze lopen er rond en alquote:
Kaartje
Voorkant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkant:awwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Die tekst ookquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, de eindopdracht animeren die ik vandaag ingeleverd heb
Ik hoop maar dat het goed genoeg is, alhoewel hij niet echt superhoge eisen stelt geloof ik
Dit lijkt Joe Cocker welquote:
God ik zie hem nu pasquote:
Ik zie je voor zo'n draairek staan. Voor een aantal minuten. Ken ik van mezelf, vind ik wel heel leuk om te doen. Dat wikken en wegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Renesite het volgende:
Jaaa, had allemaal kaartjes met half nakende mannen bedacht. Vond dit leuker! Wat meer 'ons'
Whahaha, Runeeh besteld gewoon online een kaartje hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie je voor zo'n draairek staan. Voor een aantal minuten. Ken ik van mezelf, vind ik wel heel leuk om te doen. Dat wikken en wegen.
O ja, dat kan ook. Dat ouderwetse past me iets meer nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, Runeeh besteld gewoon online een kaartje hoor
Ik doe beidequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, dat kan ook. Dat ouderwetse past me iets meer nog.
greetz.nlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie je voor zo'n draairek staan. Voor een aantal minuten. Ken ik van mezelf, vind ik wel heel leuk om te doen. Dat wikken en wegen.
Stiekem is kopen in de winkel ook veel meer persoonlijk en leukerquote:
Nu voel ik mij schuldigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Stiekem is kopen in de winkel ook veel meer persoonlijk en leuker
Greetz doe ik als ik echt snel nog iets moet bestellen en weinig tijd heb
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
Ik had voor m'n vriendje zelf een kaart getekend'You light up my world' en de O was dan een wereldbolletje
En niet creatiefquote:
Waarom? Welnee, ieder op zijn manier, het gaat toch om het ideequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
Ik had voor m'n vriendje zelf een kaart getekend'You light up my world' en de O was dan een wereldbolletje
hihi weegschaalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kaartje
Voorkant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
En dan alles lezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi weegschaalIk kan echt zó lang doen over een kaart uit verschillende draairekken moeten kiezen
Hysterisch doen om de baby(diertjes!).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan alles lezen
Dubbel liggen om de grappige
Ontroerd raken door de mooie
Jaquote:
Sowieso cadeautjes/kaarten kopen met jongens. De eerste vijf minuten gaat nog, dan wordt het: ja doe die die of die maar! En dan: MENS HET IS MAAR EEN ... KIES GEWOON!!!111!quote:
jaja!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan alles lezen
Dubbel liggen om de grappige
Ontroerd raken door de mooie
jaja!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sowieso cadeautjes/kaarten kopen met jongens. De eerste vijf minuten gaat nog, dan wordt het: ja doe die die of die maar! En dan: MENS HET IS MAAR EEN ... KIES GEWOON!!!111!
Is wel echt van levensbelang! Ik keur zoveel af en dan uiteindelijk ben ik dan toch man en neem ik een besluit. En dan hopen dat ie goed ontvangen wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi weegschaalIk kan echt zó lang doen over een kaart uit verschillende draairekken moeten kiezen
wij 2 zouden nooit samen een kaart moeten gaan uitzoeken denk ik, dat wordt namelijk echt een karwei van een paar uurtjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is wel echt van levensbelang! Ik keur zoveel af en dan uiteindelijk ben ik dan toch man en neem ik een besluit. En dan hopen dat ie goed ontvangen wordt.
Benieuwd of we, als we een deadline van een kwartier instellen er een gezamenlijke top 3 uit komt ofzoiets. Of nadien zo van: naaaaah, dit kaartje kan toch niet?! Mafkees.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
wij 2 zouden nooit samen een kaart moeten gaan uitzoeken denk ik, dat wordt namelijk echt een karwei van een paar uurtjes![]()
Nee in die musical met Beatles liedjesquote:
In de schoenen?quote:
het is wel een uitdaging natuurlijk hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Benieuwd of we, als we een deadline van een kwartier instellen er een gezamenlijke top 3 uit komt ofzoiets. Of nadien zo van: naaaaah, dit kaartje kan toch niet?! Mafkees.
Scherpquote:
Pradaquote:
Ja, wat is verdorie een kwartier.quote:
Alleen met Blahniks raak ik je aan, wat een schoenenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
PradaIk heb 1 paar Prada pumps
. Hoe cool ben ik! Wie wil me aanraken?
![]()
ja daar zitten ook pareltjes bij hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen met Blahniks raak ik je aan, wat een schoenen
quote:
dat is natuurlijk geiligheid ten top hequote:
Met een heel mooi prijskaartjequote:
Ach, ze staan ook in de etalages!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Met een heel mooi prijskaartje
Blahniks beginnen rond de 40 euri dacht ik
Zie mijn editquote:
Ja I wishquote:
dit. Dan had mijn hele kast al volgestaan met Louboutin's hoorquote:
1 glitter die op de neus zit denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
40 euro krijg je net een hak voor die nog bijgeslepen moet worden.
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Dan had mijn hele kast al volgestaan met Louboutin's hoor
Trustequote:
quote:
Sweet memories, m'n opa had een prachtig stuk volkstuin vol aardbeien. Dat plukken was een hoogtepunt van de zomer.quote:
Dat zijn leuke memories jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sweet memories, m'n opa had een prachtig stuk volkstuin vol aardbeien. Dat plukken was een hoogtepunt van de zomer.
Ze brengen de nummers wel met stijl, ze verkrachten niksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, tuurlijk. Als ik keek wist ik het, want ik ken het Engelse woord voor aardbei heus.
Bericht op FB, hahahahaha.quote:tja soms heb je die reacties soms heb je van die dingen en waar zijn meningen nou nuttig voor allemaal problemen krijg je er van.. vooroordelen wat is je nut daar van?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |