quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef Internepper het volgende:
Teveel komma's in de eerste zin. Schrijfstijl bevalt me niet. Derhalve gestopt met lezen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:07 schreef Rezania het volgende:
Trouwens TS, wat een aparte literatuur om in de trein te lezen.
Zelfspot kent ts dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef Woelrat het volgende:
er een `petje` (zo noem ik hem maar even, om populair te blijven en jullie aandacht vast te blijven houden).
Oeps.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Rezania het volgende:
Titel van het boek is ook nog eens fout volgens Google, het is Lieve Jongens, niet Mooie Jongens.
Ben je ziek?quote:
Ik ZAG de ninja-edit van TS!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Rezania het volgende:
Titel van het boek is ook nog eens fout volgens Google, het is Lieve Jongens, niet Mooie Jongens.
Hij had een wijde broek aan, dus dat kon ik helaas niet opmerken. Op het laatste zeg ik volmondig ja. Ik wil iedereen meerdere malen tuchtigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
TS, zag je niet een lichte zwelling in het wellicht iets te strakke jongensbroekje van je buurman? En zou je hem niet het liefst enige malen willen tuchtigen?
Dat is het niet. Vreemde taalconstructies zoals TS die denkt te moeten gebruiken zijn alleen leesbaar als ze door een meester als Reve in elkaar worden geknutseld omdat ze dan grammaticaal correct zijn.quote:
Vergeleken met het - meesterlijk geschreven - oeuvre van reve is het woordgebruik zelfs wat sober te noemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Compliment het volgende:
TS heeft de Dikke van Dale tegen zn kop gekregen ofzo. Die woorden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon goed te lezen hoor, weet niet wat iedereen zit te klagen.
Scherp.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Blester het volgende:
Maar je sloeg dus twee keer je boek dicht?
Dit jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon goed te lezen hoor, weet niet wat iedereen zit te klagen. Verder terechte klacht, proleten zouden zich niet moeten bezig maken met mensen van de betere klassen.
Niet 1ste klasse reizen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon goed te lezen hoor, weet niet wat iedereen zit te klagen. Verder terechte klacht, proleten zouden zich niet moeten bezig maken met mensen van de betere klassen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben zo gezond als een vis, die ik, om de aandacht vast te houden, "petje" zal noemen.
Dit stuk werd mij te.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef Woelrat het volgende:
Het verhaal bevat een aantal zeer gedetailleerd omschreven homoseksuele passages, waaronder een fantasie van een jongeman over een masochistische verkrachting door een stel soldaten van de SS, die hem met hun lederen riemen zo hard slaan, dat hij gedoemd (of gezegend, uit zijn standpunt bezien) is zich over te geven aan hun seksuele lusten en hem een kuil in duwen, waarna ze langzaam hun kleren uittrekken en hem tot hetzelfde manen, om de jongeman vervolgens binnen te treden en met veel geweld op hem in te pompen.
Dat jij nou het leesniveau hebt van een 3-jarige kan ik verder niets aan doen.quote:
Zou 'materiaal' als de playboy dan ook niet in de trein thuis horen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Reve ken ik zeker, interessante schrijver.
Echter een materiaal dat niet in een trein thuis hoort.
Neen. Zeer zeker niet. Dat hoort op een brandstapel, of onder het bed van een gefrustreerde puberquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou 'materiaal' als de playboy dan ook niet in de trein thuis horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I-it's not like I l-like you or s-something, b-baka!quote:
Ok. Mag ik dan toch de lunch waarvan je teveel gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
I-it's not like I l-like you or s-something, b-baka!
Wat is er precies fout?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef erikkll het volgende:
Niet kloppende hoofdzin- bijzinconstructies op meerdere plaatsen
Op zo'n brute manier mij afwijzen en dan ook nog om lunch vragen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok. Mag ik dan toch de lunch waarvan je teveel gemaakt hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |