Echt? Sascha heeft trouwens echt een krengenkop. Echt zo een die je (figuurlijk) in je rug steekt.quote:
nuh uh, echt zo''n geile blik heeft zequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Echt? Sascha heeft trouwens echt een krengenkop. Echt zo een die je (figuurlijk) in je rug steekt.
Ze heeft puntige knieënquote:
Ze is waarschijnlijk een beest in bedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Echt? Sascha heeft trouwens echt een krengenkop. Echt zo een die je (figuurlijk) in je rug steekt.
Nee man, Sascha is kapot lekker. En wordt met de tijd alleen nog maar mooier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna altijd kan ik me herinneren van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
De rondemiss is zeer getalenteerd. Dat betekent dus dat ze best lelijk is.
Nee. Gerrans.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Szura het volgende:
Gerrans kwam toch niet in het prikkeldraad?
Lancaster toch?
Behalve die ene met dat kleine neusje...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna altijd kan ik me herinneren van vorig jaar.
Nee tis echt een zeikwijf. Denk dat je het na een maand wel gezien hebt met dr.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk een beest in bed
Dat weet je nog goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Behalve die ene met dat kleine neusje...
quote:
Kapot lekker, door dat soort termen zou je je penis moeten verliezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee man, Sascha is kapot lekker. En wordt met de tijd alleen nog maar mooier.
Een stukje van de wallen van Rickquote:
Microfoonquote:
Echt hequote:
Vergezocht? Ik vind het juist duidelijk te zien.quote:
Achteraf ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef Wespensteek het volgende:
Onzin verhaal van Danny want al die renners, voet aan de grond of niet, hebben dezelfde tijd gekregen.
Ik zou bijna van mij zolderkamer af komen om dit soort vrouwen in het echt te zien, maar dan ga ik denk ik giechelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef Nuchterheid het volgende:
Anette Gerrits, deze ronde miss, wat een feest
Giechelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik zou bijna van mij zolderkamer af komen om dit soort vrouwen in het echt te zien, maar dan ga ik denk ik giechelen
Daarbij is het buiten eng.
SE UN SKANDAL!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Erik loopt te rellen komt zijn franse woordenschat ook weer naar voren:
INCROYABLE!! (spreek uit iiieenkraaijaaabluh!)
Ik heb al afgesproken met een collega dat we naar Naaldwijk gaan als Overgaag weer aanschuift.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik zou bijna van mij zolderkamer af komen om dit soort vrouwen in het echt te zien, maar dan ga ik denk ik giechelen
Daarbij is het buiten eng.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb al afgesproken met een collega dat we naar Naaldwijk gaan als Overgaag weer aanschuift.
Wat een baas die Erik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Erik loopt te rellen komt zijn franse woordenschat ook weer naar voren:
INCROYABLE!! (spreek uit iiieenkraaijaaabluh!)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een codewoord voor gigantische paal in mijn broek.
Dat was ook de jakhalsformule.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef Djokotron het volgende:
Diekstra is wel een baasje. Lekker trollen bij die apen.
3km regel gewoon afschaffen. Valpartij is gewoon pech hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vergezocht? Ik vind het juist duidelijk te zien.
Hier moet je dus een tijdstraf voor kunnen krijgen.
Weet je wel al van te voren wanneer je hoofdpijn moet krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Sneu voor je vriendin als je gaat giechelen als hij hard is
Giechelen bij een orgasme is nog beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah .. Karina wat lief, hier zouden de heren van Fok! nog wat van kunnen leren. Jij denkt dat ik een vriendin hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah .. Karina wat lief, hier zouden de heren van Fok! nog wat van kunnen leren. Jij denkt dat ik een vriendin heb![]()
Ik zie bij hem enkel 2 ogenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef Kirov het volgende:
Pff ik was het programma alweer vergeten,.zie ik die kop van gert voorbij komen tijdens het zappen
Geo doelt op wat anders Karina.quote:
Niet NOG single, WEER singlequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker.. jij bent toch 50 oid en nog single? What happend?
Net uit? Of is dat wat je jezelf wijs maakt omdat het zo lang geleden is?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet NOG single, WEER singleDat is net iets anders.
Best wel leuke dochter ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Gert heeft kinderen van rond de 20?
PICS!
ja, jullie willen er allemaal graag over!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb al afgesproken met een collega dat we naar Naaldwijk gaan als Overgaag weer aanschuift.
Het is maar wat je net noemtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net uit? Of is dat wat je jezelf wijs maakt omdat het zo lang geleden is?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is maar wat je net noemtIk ben bang dat het, het laatste is
Hollandse broer van de zinksnijdert.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Nou ja als Mollema een vrouw heeft en een kindje onderweg, moet het jullie ook lukken, hij is niet bepaald de knapste.
hij ziet er toch normaal uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Nou ja als Mollema een vrouw heeft en een kindje onderweg, moet het jullie ook lukken, hij is niet bepaald de knapste.
Hij heeft geld en een bekende kop. Dat hebben wij niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
1m50 groot maar liefst.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik
Ruijgh is wel de enige die er nog een beetje leuk uitziet, van de Nederlanders dan.
andersom is het pas erg, als zij gaat giechlen als ie erin zit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als zelfs Danny een vrouw heeft is er voor iedereen hier hoop
Ze maakt wel geluid, maar giechelen is het laatste wat er dan in der opkomt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
andersom is het pas erg, als zij gaat giechlen als ie erin zit!
Nou als je toch van de boytoys bent.. PM ff wat pics van je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik
Ruijgh is wel de enige die er nog een beetje leuk uitziet, van de Nederlanders dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is 1.72, dusquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als je toch van de boytoys bent.. PM ff wat pics van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nee, laat ik dat maar niet doen.
Bah jij moet meteen weer aan vieze dingen denken he...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Plakken de blaadjes alweer een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:
Net, maar toen zat jij te posten met Geo. Wel opletten hequote:
Ja ik zag de post al over zijn opmerkingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Net, maar toen zat jij te posten met Geo. Wel opletten he![]()
.
quote:
Omdat ze een hypocriete slet isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom geeft ze niet gewoon antwoord?karina, explain?
Ze werd een beetje verlegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Omdat ze bang is dat Geile Gertje haar gelijk bespringt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Hij heeft geld en talentquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Dat betekent dus dat ze zich gewoon keihard laat nemen voor de 1000 meter?quote:
Ze neukt het halve mannelijke team tijdens een toernooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Omdat ze een hypocriete slet is
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
De ronde mis wordt even verkracht achterin de coulisse.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
Dat jullie nou meteen zouden opscheppen over je prestaties VOOR de wedstrijd... zij houdt het netjes
doet Gert goed vanaf die tafelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
hahaa,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Djokotron het volgende:
Gekrijs in de achtergrond en Gert zit niet meer in beeld, toeval?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ook toen was het al een extreme sukkel die genoot om het zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef Haarklip het volgende:
Van HummelIs bekender om z'n klimkwaliteiten.
Ik zeg ook niet dat het geen sukkel is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook toen was het al een extreme sukkel die genoot om het zelfmedelijden
hahhaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gert en Erik moeten de definitie van "kwakkie" bekijken
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind van hummel kan helemaal niks.
dus? In topsport mag dat wel een beetje hoor.. gebeurt in alle racesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Van Hummel sneed 'm weldegelijk af man.
Hij vindt zichzelf heel tof, presteert niks en probeert via tof te doen in interviews populair te worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sympathieke gozer
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Van Hummel sneed 'm weldegelijk af man.
Als ze d'r mond houdt en stil blijft zitten, anders is het net een vent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |