Echt? Sascha heeft trouwens echt een krengenkop. Echt zo een die je (figuurlijk) in je rug steekt.quote:
nuh uh, echt zo''n geile blik heeft zequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Echt? Sascha heeft trouwens echt een krengenkop. Echt zo een die je (figuurlijk) in je rug steekt.
Ze heeft puntige knieënquote:
Ze is waarschijnlijk een beest in bedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Echt? Sascha heeft trouwens echt een krengenkop. Echt zo een die je (figuurlijk) in je rug steekt.
Nee man, Sascha is kapot lekker. En wordt met de tijd alleen nog maar mooier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna altijd kan ik me herinneren van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
De rondemiss is zeer getalenteerd. Dat betekent dus dat ze best lelijk is.
Nee. Gerrans.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Szura het volgende:
Gerrans kwam toch niet in het prikkeldraad?
Lancaster toch?
Behalve die ene met dat kleine neusje...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna altijd kan ik me herinneren van vorig jaar.
Nee tis echt een zeikwijf. Denk dat je het na een maand wel gezien hebt met dr.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk een beest in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |