Hollandse broer van de zinksnijdert.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Nou ja als Mollema een vrouw heeft en een kindje onderweg, moet het jullie ook lukken, hij is niet bepaald de knapste.
hij ziet er toch normaal uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Nou ja als Mollema een vrouw heeft en een kindje onderweg, moet het jullie ook lukken, hij is niet bepaald de knapste.
Hij heeft geld en een bekende kop. Dat hebben wij niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
1m50 groot maar liefst.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik
Ruijgh is wel de enige die er nog een beetje leuk uitziet, van de Nederlanders dan.
andersom is het pas erg, als zij gaat giechlen als ie erin zit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Sneu voor je vriendin als je gaat giechelen als hij hard is
Dat zekerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als zelfs Danny een vrouw heeft is er voor iedereen hier hoop
Ze maakt wel geluid, maar giechelen is het laatste wat er dan in der opkomt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
andersom is het pas erg, als zij gaat giechlen als ie erin zit!
Nou als je toch van de boytoys bent.. PM ff wat pics van je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik
Ruijgh is wel de enige die er nog een beetje leuk uitziet, van de Nederlanders dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is 1.72, dusquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als je toch van de boytoys bent.. PM ff wat pics van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nee, laat ik dat maar niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |