abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113753857
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef blomke het volgende:

[..]

Zo simpel is het vaak wel. Makelaars stuwen de prijzen op in het proces van aan- en verkoop (vergelijk het met execitoriaal geveilde huizen) om er zo veel mogelijk aan te verdienen. Leuk voor de verkoper, maar het voordeel bij aankoop zie ik in het geheel niet
Vandaar de fixed-price makelaars waar je mee doodgegooid wordt _O_
pi_113753867
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:

Misschien dat dat bij jou in de achterbuurten zo gaat, bij ons gaat dat gelukkig heel anders _O_

Zo gaat dat maar al te vaak, buurtonafhankelijk.

quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:

Ben jij altijd zo raar in je gevolgtrekkingen? Of alleen op het gebied van huizen?
Ik trek logische en plausibele conclusies uit objectieve waarnemingen. Soms met wat vreemde humor doorspekt, maar feit is dat zowel een aankoopmakelaar, bouwkundige als een taxateur, gebreken over het hoofd zien. Ooit meegemaakt dat zo iemand in de tuin gaat staan spitten om te kijken wat er in de grond zit? Of in de kruipruimte kruipt om verrotte balkkoppen te vinden?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_113753938
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:29 schreef blomke het volgende:

[..]

Zo gaat dat maar al te vaak, buurtonafhankelijk.

[..]

Ik trek logische en plausibele conclusies uit objectieve waarnemingen. Soms met wat vreemde humor doorspekt, maar feit is dat zowel een aankoopmakelaar, bouwkundige als een taxateur, gebreken over het hoofd ziet.
Logisch en plausibel zou ik ze niet noemen, objectief al helemaal niet, gezien je hypotheekonkunde, je misplaatste pretentie het beter te weten dan experts, je vervormde visie op de huizenmarkt an sich en je algehele arrogantie jegens kopers in het algemeen. Het feit dat je alleen al over mijn omgeving oordeelt zonder enige kennis van zaken zegt genoeg natuurlijk ^O^

quote:
Ooit meegemaakt dat zo iemand ind e tuin gaat staan spitten om te kijken wat er in de grond zit?
Ja, want zodra je een huis koopt verlies je gelijk al het recht op vergoeding inzake verborgen gebreken. Ofzo. :|W

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2012 11:31:50 ]
pi_113754027
Blomke, welke misdaad is jou ooit aangedaan dat je zo ongekend zuur en wantrouwend bent geworden?

Zijn mensen die, vanwege bepaalde belangen, onjuist pretenderen je goed advies te geven niet net zo erg als mensen die zonder kennis pretenderen goed advies te geven?
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:34:42 #45
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_113754035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:21 schreef Basp1 het volgende:

Kan TS niet bij het kadaster van sommige vergelijkbare panden die ze wel mooi vind en recentelijk verkocht zijn de transactieprijs opvragen?
Transactieprijs opvragen? Waar zou je dat willen doen? :') Iig niet bij het kadaster, daar is wel een hypotheekbedrag bekend, maar dat zegt ook niets, aangezien het tegenwoordig erg handig is om je hypotheek gewoon hoger in te laten schrijven, zodat je niet nog een keer langs de notaris hoeft.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_113754051
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:31 schreef Scorpie het volgende:

Het feit dat je alleen al over mijn omgeving oordeelt zonder enige kennis van zaken zegt genoeg natuurlijk ^O^

Andersom: je stelt dat ik een achterbuurt woon (....) . Van jouw omgeving weet ik hoegenaamd niets, behalve dat het niet ver van mijn buurt is. Of woon ik in een hele grote achterbuurt, dat zou alles verklaren natuurlijk.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_113754091
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is altijd handjeklap :') of je nou met of zonder aankoopmakelaar gaat onderhandelen. Kans is alleen groot dat je veel te hoog gaat zitten omdat je niet weet wat je aan het doen bent.
TS is zich aan het informeren dan mag ze ook wel wat andere verhalen horen ipv wij van wc-eend zijn blij dat er nog meer wc-eenden zijn.

Hoe zit het nu eigenlijk met de kadaster en prijzen verhaal, 7.50 euro per object, of een aankoopmakelaar die 1250 euro voor het koop proces vraagt ongeacht of het tot een koop komt of niet.
pi_113754141
Beetje lief zijn voor elkaar ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_113754153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:34 schreef error_404 het volgende:

[..]

Transactieprijs opvragen? Waar zou je dat willen doen? :') Iig niet bij het kadaster, daar is wel een hypotheekbedrag bekend, maar dat zegt ook niets, aangezien het tegenwoordig erg handig is om je hypotheek gewoon hoger in te laten schrijven, zodat je niet nog een keer langs de notaris hoeft.
Dus nergens is er voor het publiek toegankelijke vergelijking om in te zien voor hoeveel een pand nu echt verkocht is?
pi_113754171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

TS is zich aan het informeren dan mag ze ook wel wat andere verhalen horen ipv wij van wc-eend zijn blij dat er nog meer wc-eenden zijn.
Ja hoor, als die verhalen gestoeld zijn op feiten en niet op onderbuikgevoelens zoals blomke tentoonspreid is er niks aan het handje.

quote:
Hoe zit het nu eigenlijk met de kadaster en prijzen verhaal, 7.50 euro per object, of een aankoopmakelaar die 1250 euro voor het koop proces vraagt ongeacht of het tot een koop komt of niet.
Nooit gehoord van no cure no pay?
pi_113754190
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:35 schreef blomke het volgende:

[..]

Andersom: je stelt dat ik een achterbuurt woon (....) . Van jouw omgeving weet ik hoegenaamd niets, behalve dat het niet ver van mijn buurt is. Of woon ik in een hele grote achterbuurt, dat zou alles verklaren natuurlijk.
Je woont op 200km afstand van mij vriend _O-
pi_113754212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:34 schreef CutCake het volgende:
Blomke, welke misdaad is jou ooit aangedaan dat je zo ongekend zuur en wantrouwend bent geworden?

Zijn mensen die, vanwege bepaalde belangen, onjuist pretenderen je goed advies te geven niet net zo erg als mensen die zonder kennis pretenderen goed advies te geven?
Ik heb te maken gehaad met:
1. Hypotheekadviseurs die me probeerden te naaien,
2. Autoverkopers idem,
3. Dominee's en andere "geestelijken" die mijn sexuele gedrag ten zeerste afkeurden, maar zich zelf "schuldig" maakten aan veel ernstiger sexueel (strafbaar) gedrag,
4. Een psychisch gestoorde vader,
5. Managers die mismanagagden.
Kortom, "de mens is geneigd tot alle kwaads en niet bekwaam tot enig goeds".

Eigenlijk heb ik geen nare ervaringen met makelaars, met aankoopmakelaars heb ik geen ervaringen überhaupt. Maar op TV lijkt het allemaal zo "plausibel": we delen het verschil dan is iedereen blij (zogenaamd). Maar wil de koper dat huis eigenlijk wel???
pi_113754282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:36 schreef Basp1 het volgende:

Hoe zit het nu eigenlijk met de kadaster en prijzen verhaal, 7.50 euro per object,
Bij het kadaster kan je ook de transactieprijzen opvragen. Hypotheek is een heel ander verhaal; dat is wat er ooit is ingeschreven bij het tranport, maar de resthypotheek kan veel hoger en/of lager zijn.
pi_113754316
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je woont op 200km afstand van mij vriend _O-
Ah, ik ben in de war met CutCake. Hoe zou dat toch komen....
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:46:30 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113754403
Je niet door een makelaar tot een keuze laten dwingen, en al helemaal niet door de verkopend makelaar.
Het WOZ-verhaal is niet zo vreemd, dat wordt vrijwel automatisch geïndexeerd en als je ooit bezwaar tegen de hoogte maakt dan zit je zo een stuk hoger dan buren in dezelfde woning die wel af en toe bezwaar maken en waarvan dat gehonoreerd wordt.

Ik zag vd week nog een leuk huis bij jullie in t dorp, vrijstaand, maar ietwat boven budget ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113754417
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef TwinkleStar001 het volgende:
my 2 cents:

Aangezien het op dit moment om het vergelijken van twee woningen gaat:
- maak een lijst met voor- en nadelen per woning, streep weg wat gelijkwaardig is en kijk naar wat je overhoudt.

-denk na over de toekomst, de kids zijn nu nog klein maar hoe zie je je in elk vd woningen wonen als ze ouder zijn? (badkamer via ouderslaapkamer lijkt me wel relevant bijv)

- schakel je gevoel niet uit! Praktisch is handig, maar als iets goed / fijn aanvoelt is ook erg belangrijk.
ik ben nogal visueel ingesteld :P

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113754451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Leandra het volgende:
Je niet door een makelaar tot een keuze laten dwingen, en al helemaal niet door de verkopend makelaar.
Het WOZ-verhaal is niet zo vreemd, dat wordt vrijwel automatisch geïndexeerd en als je ooit bezwaar tegen de hoogte maakt dan zit je zo een stuk hoger dan buren in dezelfde woning die wel af en toe bezwaar maken en waarvan dat gehonoreerd wordt.

Ik zag vd week nog een leuk huis bij jullie in t dorp, vrijstaand, maar ietwat boven budget ;)
er staat hier in de buurt veel moois hoor :Y
het is wel zo dat hier in het dorp gewoon duurder is dan zeg, net 10 kilometer verderop dat je net aan in friesland zit
pi_113754473
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb te maken gehaad met:
1. Hypotheekadviseurs die me probeerden te naaien,
2. Autoverkopers idem,
3. Dominee's en andere "geestelijken" die mijn sexuele gedrag ten zeerste afkeurden, maar zich zelf "schuldig" maakten aan veel ernstiger sexueel (strafbaar) gedrag,
4. Een psychisch gestoorde vader,
5. Managers die mismanagagden.
Kortom, "de mens is geneigd tot alle kwaads en niet bekwaam tot enig goeds".
1 & 2 zijn dus gevolgen van je eigen gebrek aan kennis van zaken wat je op de dure manier hebt moeten bekopen.
3 is lullig maar inherent aan doctrine.
4 is lullig maar niet relevant aangezien dat juist een afwijking van de norm is.
5 is een Telegraaf FP dooddoener

Maar toch vraag ik me weer af welk verwrongen deel in jou er nou precies voor zorgt dat dit rechtstreeks leidt tot de conclusie dat de mens in het algemeen niet tot goeds in staat is...
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef blomke het volgende:
Eigenlijk heb ik geen nare ervaringen met makelaars, met aankoopmakelaars heb ik geen ervaringen überhaupt. Maar op TV lijkt het allemaal zo "plausibel": we delen het verschil dan is iedereen blij (zogenaamd). Maar wil de koper dat huis eigenlijk wel???
Dat zijn figuranten.
TV =/= realiteit
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef blomke het volgende:

[..]

Ah, ik ben in de war met CutCake. Hoe zou dat toch komen....
Omdat je misschien ietwat seniel aan het worden bent? Mag best met jouw respectabele leeftijd...

Of omdat het Hoever kermis is?
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:56:20 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113754742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef simmu het volgende:

[..]

er staat hier in de buurt veel moois hoor :Y
het is wel zo dat hier in het dorp gewoon duurder is dan zeg, net 10 kilometer verderop dat je net aan in friesland zit
Ik weet het, als het voor N te bereizen was zouden we er zonder pardon gaan wonen, en ik denk idd dat we dan voor jouw dorp of dat andere net iets duurde dan de rest dorp zouden kiezen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113754787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef CutCake het volgende:

[..]

1 & 2 zijn dus gevolgen van je eigen gebrek aan kennis van zaken wat je op de dure manier hebt moeten bekopen.

Wat fijn toch dat je dat zo makkelijk weg wuift, dat is juist toch de reden dat je zulke mensen inzet en dus niet verwacht dat ze je een oor aannaaien. :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:58:34 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113754806
Ehm kan dit gewoon weer een Simmu-topic worden ipv het zoveelste Blomke-verguist-de-huizenmarkt-topic?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113754856
even een kleine sidenote; zoals jullie merken weet vrijwel iedereen exact *welk* dorp we bedoelen, maar of we voor privacy-issues dat svp niet direct in het topic plempen, dank u! :*

ik wil prima per pm de fundalinkjes geven, maar niet direct hier dus :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:00:49 #63
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_113754892
Ik ben wel benieuwd naar de linkjes Simmu!
DM/PM...?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_113754944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat fijn toch dat je dat zo makkelijk weg wuift, dat is juist toch de reden dat je zulke mensen inzet en dus niet verwacht dat ze je een oor aannaaien. :')
Je hebt gelijk, het is inderdaad volledig terecht om je gezonde verstand uit te schakelen en volledig te vertrouwen op wat autoverkopers en hypotheekadviseurs aangaande beleggingshypotheken (destijds, toen we nog houten Guldens hadden) te melden hebben. En vervolgens de hierna ontstane rancune zonder enige willekeur of terughoudendheid te pas en te onpas rond te blerren...
pi_113755021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef simmu het volgende:

ik ben nogal visueel ingesteld :P

[ afbeelding ]
Ik snap zo wel dat 3 afvalt.....maar om je keuze nou te beperken tot de resterende 2....misschien komen er wel meer object op de markt binnen nu en een half jaar. Want volgens mij zijn jullie nog lang niet zeker over:
1. de aankoop van een eigen huis überhaupt,
2. de keuze uit één van deze twee.
pi_113755135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef CutCake het volgende:
Je hebt gelijk, het is inderdaad volledig terecht om je gezonde verstand uit te schakelen en volledig te vertrouwen op wat autoverkopers en hypotheekadviseurs aangaande beleggingshypotheken (destijds, toen we nog houten Guldens hadden) te melden hebben. En vervolgens de hierna ontstane rancune zonder enige willekeur of terughoudendheid te pas en te onpas rond te blerren...
Ik ben niet rancuneus, ik wil mensen op het hart drukken dat dergelijke "onafhankelijke adviseurs" helemal niet onafhankelijk zijn, maar DESTIJDS vooral op provisie uit waren. Nu zijn de zaken vrijwel 100% gewijzigd, maar dat laat onverlet dat je nog steeds wel kritisch naar hypotheekadviezen, woonobjecten en producten moet kijken. Met verstand van zaken.

Overigens hebben heel wat hypotheekadviseurs een kluif aan mij gehad (> 10 jaar geelden), ben echter gewoon gebleven bij wat ik als hypotheek wilde. Maar laten we daar niet verder over discussiëren...
pi_113755138
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:05 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik snap zo wel dat 3 afvalt.....maar om je keuze nou te beperken tot de resterende 2....misschien komen er wel meer object op de markt binnen nu en een half jaar. Want volgens mij zijn jullie nog lang niet zeker over:
1. de aankoop van een eigen huis überhaupt,
2. de keuze uit één van deze twee.
heej, lees je wel! ik beperk me helemaal niet tot die 2. ik zit juist op de vorige pagina uit te leggen dat ik hier prima zit.

het punt is dat wij oorspronkelijk dachten die twee niet te kunnen betalen. dat blijkt nu misschien (!) mee te vallen, waardoor we het dus wel even serieus willen overwegen. hell; ik overweeg alles wat hier voorbij komt.

wachten is voor ons trouwens niet geheel onverdeeld gunstig, aangezien onze woningbouw al een huurverhoging van maximaal aangekondigd heeft. echter; we hebben ook een terminaal zieke schoonpa die net zn huis aan het verkopen is :X dus ja; och, wat zal ik zeggen :')
pi_113755188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:09 schreef simmu het volgende:

we hebben ook een terminaal zieke schoonpa die net zn huis aan het verkopen is :X dus ja; och, wat zal ik zeggen :')
Och, ach, ja...euthanasie is ook zo wat...zou ik zeggen. De wens is de vader van de gedachte, blijkbaar.
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:12:35 #69
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_113755232
Leuke huizen.
Uit jouw zoekresultaten lijkt mij zelf het huis van 198 de mooiste keuze.
Die van 199500 ziet er best smoezelig uit aan de buitenkant, nadeel van witte steen.

Dat eerste huis ziet er netjes uit op de foto's.
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef blomke het volgende:
Och, ach, ja...euthanasie is ook zo wat...zou ik zeggen. De wens is de vader van de gedachte, blijkbaar.
Ehh, wátte???
Jij spoort echt niet.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2012 @ 12:14:19 #70
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113755291
Simmu, zolang jullie niet allebei het gevoel hebben van: dít is het! moet je niet kopen. Je hebt de tijd, neem die ook. Er komt vanzelf iets op je pad. Over twee maanden staan er weer andere huizen te koop, met andere mogelijkheden. Niet overhaasten en laat je vooral niet opjagen door een makelaar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_113755313
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef blomke het volgende:

[..]

als ik dat zou wensen zou ik wel toestaan dat hij meebetaalt zoals hij wil :6
maar dat wil ik onder geen beding. hell no
pi_113755358
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:12 schreef Worteltjestaart het volgende:
Leuke huizen.
Uit jouw zoekresultaten lijkt mij zelf het huis van 198 de mooiste keuze.
Die van 199500 ziet er best smoezelig uit aan de buitenkant, nadeel van witte steen.

Dat eerste huis ziet er netjes uit op de foto's.

[..]

Ehh, wátte???
Jij spoort echt niet.
die eerste heeft net wat meer ruimte, maar dus wel als nadeel dat de badkamer (met toilet) alleen via de ouderslaapkamer te bereieken is. dat hebben ze opgelost trouwens met een extra toilet in de bijkeuken
pi_113755373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:12 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ehh, wátte???
Jij spoort echt niet.
Ik heb lang genoeg in ziekenhuizen gewerkt om te weten wat mensen (lees: nabestaanden) bedoelen ipv wat ze zeggen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:17:05 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113755381
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Simmu, zolang jullie niet allebei het gevoel hebben van: dít is het! moet je niet kopen. Je hebt de tijd, neem die ook. Er komt vanzelf iets op je pad. Over twee maanden staan er weer andere huizen te koop, met andere mogelijkheden. Niet overhaasten en laat je vooral niet opjagen door een makelaar.
Dat ook vooral, mensen doen soms langer over het kiezen van een paar schoenen van ¤ 100 dan over een huis dat 2000 keer zoveel kost.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113755405
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:16 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik heb lang genoeg in ziekenhuizen gewerkt om te weten wat mensen (lees: nabestaanden) bedoelen ipv wat ze zeggen.
dan heb je een aantal dingen toch echt niet goed begrepen denk ik. maar goed; we hadden het over huizen :)
pi_113755423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:14 schreef simmu het volgende:
als ik dat zou wensen zou ik wel toestaan dat hij meebetaalt zoals hij wil :6
maar dat wil ik onder geen beding. hell no
Bedenk wel: schenkingsbelasting is hoger dan erfbelasting.
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:18:58 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113755431
quote:

[..]

Je was al vrij storend in dit topic, maar met dit soort opmerkingen begin je ronduit hufterig te worden :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113755462
quote:

[..]

Ik lees lang genoeg mee op dit forum om te weten dat je een plaat voor je kop hebt ter grootte van de Polderbaan, echt niet te bevatten hoe je zelf niet kan inzien hoe krom je gedachtegang is dat je dit soort dingen ook maar durft te posten...
pi_113755473
vanavond trouwens gaat sangdrax zelluf meepraten :)
maar dat doen we dus niet onder werktijd vanaf zn werk een bosje verderop :D :P
pi_113755522
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:18 schreef blomke het volgende:

[..]

Bedenk wel: schenkingsbelasting is lager dan erfbelasting.
dat zal best. dat geld heb ik er ruim voor over als we in alle rust dit zelf mogen doen :*

mooie edit. maar of je svp nu wel gewoon normaal mee wil praten of anders niet. ik vind dit niet grappig. beetje sneu als ik nu naar een mod moet rennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')