Dat happen in rvs gaat hier niet gebeurenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef maffemuts het volgende:
[ afbeelding ]
*zo mijn bijdrage weer geleverd voor dit topichier wat fruit
* Rucky ook een bijdrage levert.quote:
Mja... die gaan niet samen met roestvrijstaal (slaat het dood) en in smoothies (da's ranzig)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook een bijdrage levert.
[ afbeelding ]
Roestvrijstaal bestaat niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mja... die gaan niet samen met roestvrijstaal (slaat het dood) en in smoothies (da's ranzig)
quote:
Da's een complete set, nicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef cvboer het volgende:
Smootymachine besteld, komt donderdag binnen.
Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
dat doet mijn broodbakmachinequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's een complete set, nice
Ik wil graag nog zo'n keukenmachine, een die mixt en brooddeeg mengt enzo. Maar die zijn duuuur
Ja maar ik bedoel ook taartmix of cakemix, hoef je dat niet meer met de handmixer te doenquote:
oeeequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook taartmix of cakemix, hoef je dat niet meer met de handmixer te doen
Deze bedoel ik:![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste stapjes op het fok forum. leuke reclamequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Pulver het volgende:
Maar door Rucky zit ik nu reclamefilmpjes te bekijken.
Deze blijft toch wel erg geniaal:
Net ff gekeken voor je, 160 euro ex btw, bij de groothandel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook taartmix of cakemix, hoef je dat niet meer met de handmixer te doen
Deze bedoel ik:![]()
[ afbeelding ]
Hmja, vind ik erg veel geld hoewel het niet duur is. KitchenAid ook? Eigenlijk is het een apparaat wat niet in een kastje past, en ons aanrecht is niet dusdanig groot dat hij er op kan blijven staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net ff gekeken voor je, 160 euro ex btw, bij de groothandel.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een gewone mixer want dan heb je nog minder afwas ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar mix je geen brooddeeg mee. En cakemix/taartmix/weetikveelwatvoormix ook niet, dan ben je uuuren bezig.quote:
Het is misschien ook wel overbodige luxequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een gewone mixer want dan heb je nog minder afwas ook.
Keuken machines zijn voor vrouwen die niet kunnen koken.quote:
Daar heeft onze lieve heer de vaatwasser voor bedacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een gewone mixer want dan heb je nog minder afwas ook.
Echt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Keuken machines zijn voor vrouwen die niet kunnen koken.
Past prima in een keukenkastje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hmja, vind ik erg veel geld hoewel het niet duur is. KitchenAid ook? Eigenlijk is het een apparaat wat niet in een kastje past, en ons aanrecht is niet dusdanig groot dat hij er op kan blijven staan.
Da's inderdaad waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar mix je geen brooddeeg mee. En cakemix/taartmix/weetikveelwatvoormix ook niet, dan ben je uuuren bezig.
Die zijn ter ondersteuning.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Keuken machines zijn voor vrouwen die niet kunnen koken.
Dan is het geen heuse kitchenaid, die zijn vet grootquote:
Ik heb er dan ook geen verstand van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan is het geen heuse kitchenaid, die zijn vet groot![]()
Een pastamachine lijkt me ook tof. Volgens mij gebruik je dat 1 keer en vervolgens nooit meer, maargoed ghehe
Ja, echt veel geld he. Zie ze op marktplaats staan voor 300-500 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's inderdaad waar.
Maar van de ¤ 159.31 kan je wel HEEL VEEL brood en cake en taart kopen
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, echt veel geld he. Zie ze op marktplaats staan voor 300-500 euro. Met de handmixer en met je handen kneden gaat ook net zo goed hoor. Maarja het is ook gewoon leuk
Langleve de groothandel, 45 procent korting.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Klopt.
Die 160 euro valt me dan ook nog mee.
Maar idd, het blijft een hoop geld.
Alleen, zelfs de B-merken zijn al meer dan 100 euro.
Ehhe wil maar één keukenmachine, geen honderdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Langleve de groothandel, 45 procent korting.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ehhe wil maar één keukenmachine, geen honderd
Vind ik trouwens nog die 160 ex. BTW wel erg aan de lage kant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef cvboer het volgende:
[..]ik kan ook per stuk bestellen, hoeft niet een hele pallet in een keer.
Er moet ook wat verdiend worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vind ik trouwens nog die 160 ex. BTW wel erg aan de lage kant.
Kom ze her en der tegen voor meer dan het dubbele.
Dubbel smerig zeg maarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
ik naar de pomp... iets te roken halen
ik denk... oee lekker dubbel fris...
neem ik het mee... maar door die smerige smaak in mijn mond, smaakt die dubbelfris nog viezer dan de smaak die ik in mijn mond heb
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
Laten we hopen dat de storm maar ff achterwege blijft, ik vind het wel lekker zo
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nog veiliger en in andere smaken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef cvboer het volgende:
Smootymachine besteld, komt donderdag binnen.
Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
Les 1: presenteer geweerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef JK1982 het volgende:
Nu op Veronica: Sex voor beginners
Ik ga maar es effe douchen geloof ik
misschien steek ik er wat van opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef JK1982 het volgende:
Nu op Veronica: Sex voor beginners
Ik ga maar es effe douchen geloof ik
Maar goed dat ik deze niet erbij geplaatst had.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef JK1982 het volgende:
Deze 2 plaatjes direct na elkaar posten.. Zo fout!
[..]
[..]
zeker bij mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef cvboer het volgende:
Ik sta constant bloot aan besmettelijke ziektes
Ze hadden voor 12/2000 'gebruikt' moeten zijn, dus toch al minimaal 12 jaar oud.quote:
Had ie de arbo regels maar moeten volgen.quote:
uhhh ja...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had ie de arbo regels maar moeten volgen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Ganzz het volgende:
Hopelijk geen indicatie dat je al 12 jaar droog staat
Dat ga ik met gemak halenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Ganzz het volgende:
Dan ga ik winnen.quote:
Gefeliciteerd ermeequote:
Neu, me ex hield niet van Whisky.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Ganzz het volgende:
Vrouwen willen mij niet denk ik.quote:
Die met bier-smaak zijn wel opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neu, me ex hield niet van Whisky.
Die had liever een biertje.
Jij zegt het!quote:
Tja, ik weet niet. Misschien doe je zelf ook niet teveel moeite?quote:
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee. Heb mijn vriend buiten FOK! om leren kennenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Die met bier-smaak zijn wel op
[..]
Jij zegt het!
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Misschien doe je zelf ook niet teveel moeite?
Dan is het wel heel makkelijk om het af te schuiven op een ander.quote:
Je had bij mij in bed kunnen liggen maar dat deed je niet. Dus dat valt wel mee.quote:
Das waar. Vind het ook wel prima zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan is het wel heel makkelijk om het af te schuiven op een ander.
quote:
Haha nou, ik wil niet vreemdgaan!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je had bij mij in bed kunnen liggen maar dat deed je niet. Dus dat valt wel mee.![]()
![]()
Dan stel je je eerst voor.quote:
Sommige vrouwen vinden piem0lsmaak vies...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Pulver het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze condooms hebben met een smaakje.
Alsof je van pijpen zwanger kan worden
Ik was ook niet meer in staat om iets te doen behalve slapen.quote:
Relatie met hindernissen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ach, ik zeg niet dat alles hier ook voortvarend gaat...
Nee, chemische Whisky uit een rubber zakje smaakt lekker!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden piem0lsmaak vies...
Tja, ik weet ook niet waaromquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, chemische Whisky uit een rubber zakje smaakt lekker!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, chemische Whisky uit een rubber zakje smaakt lekker!
Dan kan je nog beter een schaaltje RVS pillen wegknabbelenquote:
Die is wel onder de gordelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een schaaltje RVS pillen wegknabbelen
Dan vervolgens een vechtscheiding natuurlijk. Nee, laat maar. Iets te veel slechte voorbeelden om mij heen gezien met kapot gelopen relaties en bijkomende ellende.quote:
Moet ik hem een dreun geven?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een schaaltje RVS pillen wegknabbelen
nee hoor.... onder de gordel zit wat andersquote:
Een stukkie worstquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor.... onder de gordel zit wat anders
Het kán ook wél goed gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan vervolgens een vechtscheiding natuurlijk. Nee, laat maar. Iets te veel slechte voorbeelden om mij heen gezien met kapot gelopen relaties en bijkomende ellende.
ja, met zo'n insteek... sorry.. maar dan uhhh...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan vervolgens een vechtscheiding natuurlijk. Nee, laat maar. Iets te veel slechte voorbeelden om mij heen gezien met kapot gelopen relaties en bijkomende ellende.
bij mij... nee...quote:
Daarom kan je beter voor eeuwig vrijgezel blijven, dan is je leven een sprookje:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Ganzz het volgende:
Inderdaad, en ik ben nog jong dus alles kan nog
Risicoanalyse heet zoiets.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, met zo'n insteek... sorry.. maar dan uhhh...
wie niet niet waagt wie niet wint...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
negatief denken ook welquote:
1987, dan ligt de hele wereld nog voor je voetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Ganzz het volgende:
Inderdaad, en ik ben nog jong dus alles kan nog
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Ganzz het volgende:
[..]ik heb me voorgenomen geen sex meer te hebben voor mijn 33.5ste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Ik herken het welquote:
ik zit ook nu na een relatie van een jaar... van laat maar...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Als je jezelf er van overtuigt dat 'ware liefde' niet bestaat, word je ook nooit gekwetst
Vanwaar dat getal, ik dacht eerst dat je 33,4 jaar oud was, maar 83 is toch een stuk jonger!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen geen sex meer te hebben voor mijn 33.5ste...
Nee, klinkt niet stom. Toen ik Kentekenplaat leuk begon te vinden en andersom wilde ik er eigenlijk ook wel weer onbevangen (of naief?) voor gaan. Geen spijt van gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zit ook nu na een relatie van een jaar... van laat maar...
maar ik ga liever weer een leuke tijd tegemoet en weer een leerproces en dan maar weer vrijgezel dan dat ik zo wil gaan denken...
klinkt dat stom?
whahahahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Vanwaar dat getal, ik dacht eerst dat je 33,4 jaar oud was, maar 83 is toch een stuk jonger!
Niet per definitie stom. Ik denk anders over het weer aangaan van een relatie. Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zit ook nu na een relatie van een jaar... van laat maar...
maar ik ga liever weer een leuke tijd tegemoet en weer een leerproces en dan maar weer vrijgezel dan dat ik zo wil gaan denken...
klinkt dat stom?
ik ga eerst weer van god-los... dat is altijd zo... beetje jammer dat ik moet boeten voor mijn eerste van god los actiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee, klinkt niet stom. Toen ik Kentekenplaat leuk begon te vinden en andersom wilde ik er eigenlijk ook wel weer onbevangen (of naief?) voor gaan. Geen spijt van gehad
Heb je zelf vervelende ervaringen gehad dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet per definitie stom. Ik denk anders over het weer aangaan van een relatie. Ik heb er geen behoefte aan.
2 keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb je zelf vervelende ervaringen gehad dan?
Ik denk dat dat wel een normaal proces isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ga eerst weer van god-los... dat is altijd zo... beetje jammer dat ik moet boeten voor mijn eerste van god los actie
Stomme pech iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Alleen euh ja dat je moet boeten nu dan weer niet... Da's gewoon kut!
Ik blijf dat beeld van die groen/gele schuimende plas maar voor me zienquote:
ik heb ook geen behoefte aan een relatie... op dit moment..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet per definitie stom. Ik denk anders over het weer aangaan van een relatie. Ik heb er geen behoefte aan.
kort door de bocht... dit was een dikke kutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een normaal proces is. Alleen euh ja dat je moet boeten nu dan weer niet... Da's gewoon kut!
Ieder z'n eigen ideeën natuurlijk. Ik zou dat absoluut niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb ook geen behoefte aan een relatie... op dit moment..
maar wel van tijd tot tijd behoefte aan een stukje aandacht en heel eerlijk gezegd.. haal ik dat uit de van god los acties...
en normaal gesproken... vind ik in mijn van god los periode weer iemand die ik leuk vind en andersom... en soms duren die relaties maar even en soms langer
bij mij was het niet de plas volgens mij...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik blijf dat beeld van die groen/gele schuimende plas maar voor me zien
Ik had gegoogled eerder vanavond omdat ik niet wist wat 't was. Maar dat kan dus ook 1 van de symptomen zijn... Brrrquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij mij was het niet de plas volgens mij...
maar goed... morgen eerst uitslag afwachten
Da's gewoon een plas die voor ADO Den Haag isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik blijf dat beeld van die groen/gele schuimende plas maar voor me zien
slaaplekker en handen boven de lakens houden svpquote:
dat kan inderdaad... en tuurlijk is dat ieder voor zich... hoe hij/zij met dingen omgaat...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ideeën natuurlijk. Ik zou dat absoluut niet kunnen.
Dan krijg je koude handen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
slaaplekker en handen boven de lakens houden svp
ik schrok woensdag met stappen, ik d8 dat het pus was.. dus je kan nog wel eens gelijk hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had gegoogled eerder vanavond omdat ik niet wist wat 't was. Maar dat kan dus ook 1 van de symptomen zijn... Brrr
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan inderdaad... en tuurlijk is dat ieder voor zich... hoe hij/zij met dingen omgaat...
ik ben er alleen ook van overtuigd dat niemand hetzelfde is... dus wat je ook op je pad krijgt dat je daar een leer uit kan halen...
en ik wil echt niet zeggen dat mijn rugzak gevuld is met leuke dingen... absoluut niet...
trok gisteren een stukje rugzak open naar mijn werkbegeleider... die stond met mond vol tanden...
In mijn levensweg liggen er ook wel een paar stenen uit, over het algemeen is het allemaal netjes en clean. maargoed. iedereen is zoals die is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan inderdaad... en tuurlijk is dat ieder voor zich... hoe hij/zij met dingen omgaat...
ik ben er alleen ook van overtuigd dat niemand hetzelfde is... dus wat je ook op je pad krijgt dat je daar een leer uit kan halen...
en ik wil echt niet zeggen dat mijn rugzak gevuld is met leuke dingen... absoluut niet...
trok gisteren een stukje rugzak open naar mijn werkbegeleider... die stond met mond vol tanden...
IEEEH. Sorry. Ik ben echt een beelddenker... Dus ik zie dan voor me dat het zo dik, stroperig en groen is...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik schrok woensdag met stappen, ik d8 dat het pus was.. dus je kan nog wel eens gelijk hebben
weet je.. ik probeer het positieve er steeds weer van te zien... want ik wil niet geloven dat relaties alleen maar bagger zijn...quote:
*vind ik leuk!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom kan je beter voor eeuwig vrijgezel blijven, dan is je leven een sprookje:
[ afbeelding ]
Mental image, go awayyy!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij mij was het niet de plas volgens mij...
maar goed... morgen eerst uitslag afwachten
tuurlijk!! en dat snap ik... dat iedereen anders is!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
In mijn levensweg liggen er ook wel een paar stenen uit, over het algemeen is het allemaal netjes en clean. maargoed. iedereen is zoals die is.
Nee, dat is ook écht niet zo. Ik heb nu een keer of 5 flink de deksel op m'n neus gehad qua relaties, maar nu zit het goed. Dat voel ik aan alles; ik ben 'thuis'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet je.. ik probeer het positieve er steeds weer van te zien... want ik wil niet geloven dat relaties alleen maar bagger zijn...
Mooi hé, dat beeld denken, ik zie ook weer het ea voor mequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*vind ik leuk!
[..]
Mental image, go awayyy!!!
stroperig kan je wissenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
IEEEH. Sorry. Ik ben echt een beelddenker... Dus ik zie dan voor me dat het zo dik, stroperig en groen is...
ik ben ook niet voor niets 8 jaar lang bezig geweest om een mama te worden...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee, dat is ook écht niet zo. Ik heb nu een keer of 5 flink de deksel op m'n neus gehad qua relaties, maar nu zit het goed. Dat voel ik aan alles; ik ben 'thuis'
sorryquote:
Nog niet nee, maar je staat er wel voor open. Ondanks dat je zulke vervelende ervaringen hebt gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben ook niet voor niets 8 jaar lang bezig geweest om een mama te worden...
dus ja... ik zou wel willen hoor... een GOEDE relatie... maar ja.... tis nog niet op mijn pad gekomen
Tuurlijk waren er ook wel mooie momenten, maar uiteindelijk was het het gewoon net niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tuurlijk!! en dat snap ik... dat iedereen anders is!!
Ik vind het alleen jammer... dat oa jij zo denkt... want hoe je het went of keert... er was ook vast iets positiefs voor je 2 keer onderuit ging...
ja en nee.. maar goed... ik zie welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar je staat er wel voor open. Ondanks dat je zulke vervelende ervaringen hebt gehad
Eerst maar gewoon genieten van het vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en nee.. maar goed... ik zie wel
klopt, maar handig is wel dat je open staatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tuurlijk waren er ook wel mooie momenten, maar uiteindelijk was het het gewoon net niet.
Ik geloof er niet in dat je vrouwen actief moet gaan zoeken, dat werkt gewoon niet. Zoiets moet je overkomen, het moet spontaan gebeuren.
Overkomt het je niet? het zij dan maar zo.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eerst maar gewoon genieten van het vrijgezel zijn
Daar zal het probleem ook wel zitten dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, maar handig is wel dat je open staat
ben je ook!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hahahaha!
En dan zeggen ze wel eens dat ik lomp uit de hoek kan komen!
Nouhoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hahahaha!
En dan zeggen ze wel eens dat ik lomp uit de hoek kan komen!
volgens mijn analyse welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar zal het probleem ook wel zitten dan.
Denken we daar gelijk over.quote:
we komen wel op 1 lijnquote:
Ja, dat weet ik.quote:
niet te snel hé jijquote:
nou... om TROTS op te zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar daar heb ik ook jaren op geoefend
ben geen roadrunnerquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond dat vroegah echt leuk. Arme Wile E. Coyote
Net zoals Google, die geeft al antwoord voordat je uitgesproken bent.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef Pulver het volgende:
Toch moet RoadRunner wel een vrouwtje zijn.
Zit altijd maar te miepen *gniffel gniffel*
Dat is niet alleen een vrouwen-eigenschap!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net zoals Google, die geeft al antwoord voordat je uitgesproken bent.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een vrouwen-eigenschap!
Klopt, kinderen doen het ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een vrouwen-eigenschap!
Wel altijd met de meest geniale suggestiesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Meestal mijn vriendquote:
Precies wat ik dacht trouwens, met die verhalen van net steken je handen vannacht allebei rechtop de lucht in geloof ik. Alles om ze maar onder de dekens vandaan te houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Ganzz het volgende:
Nu ga ik slapen en een bepaald visueel beeld in mijn gedachte, ja nu hou ik de handjes wel boven de lakens...![]()
Slaap lekker iedereen!
mijn handen liggen altijd onder mijn kussenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht trouwens, met die verhalen van net steken je handen vannacht allebei rechtop de lucht in geloof ik. Alles om ze maar onder de dekens vandaan te houden.
Dat doet mijn collega ook.. Die trekt haar scheur al open voor ik mijn zin afgemaakt heb en voor ze dus überhaupt weet of datgene dat ik zeg wel voor haar oren bestemd is...quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
De mijne meestal ook..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn handen liggen altijd onder mijn kussen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat doet mijn collega ook.. Die trekt haar scheur al open voor ik mijn zin afgemaakt heb en voor ze dus überhaupt weet of datgene dat ik zeg wel voor haar oren bestemd is...
wilde al zeggen... ik kom jouw handen nooit tegen onder mijn kussenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De mijne meestal ook..
Onder mijn eigen kussen dan
Dus uiteindelijk houd je er 0 over?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Pulver het volgende:
Heb ik het ff goed, dat ik een stuk of vier kussens heb.
Ik hou van stapelen en slaap nogal onrustig.
Je benen ook trouwens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef Ehhe het volgende:
Mijn handen liggen door 't hele bed heen zo'n beetje
dat niet, maar ze liggen nooit op de plek alswaar ze begonnenquote:
ik heb ook 4 kussens!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Pulver het volgende:
Heb ik het ff goed, dat ik een stuk of vier kussens heb.
Ik hou van stapelen en slaap nogal onrustig.
ik ook, maar niets smaakt mequote:
hier ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Er is niks meer te snaaien in huis.
quote:
Nee, dat bedacht ik me ook tijdens het tikken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wilde al zeggen... ik kom jouw handen nooit tegen onder mijn kussen
Ik heb zin in M&M's..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Er is niks meer te snaaien in huis.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me ook tijdens het tikken.
En na die verhalen van vandaag al helemaal niet
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb zin in M&M's..
Is weer eens wat anders dan de Katjang Pedis (of zoiets) nootjes van AH..
ik wilde zeggen, ik doe mee... maar nee... doe ik niet.... ik blijf liggen!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Pulver het volgende:
Wat heb ik het toch makkelijk met me nieuwe frituurpan.
Kan kiezen uit bitterballen, frikandellen, kalfsvleeskroketten...
Yummie hoor!
slaap lekkerquote:
Niet zo hè..quote:
Had vorige week nieuwe M&M's, met pure chocola. Maar dat vond ik niet wat..quote:
mijn kussen is soa vrij hoor.. mijn handen ook!!!quote:
Wat heeft dat nou te maken met M&M's van pure chocolade?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn kussen is soa vrij hoor.. mijn handen ook!!!
Je let niet op..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou te maken met M&M's van pure chocolade?
Voor jou ook dan:quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je let niet op..
Maargoed, ik ga slapen.. M'n oogleden beginnen zwaar te worden. Meestal heb ik het niet in de gaten, maar nu wel.
Slaap lekker!
Morge hoe is het?quote:
Ik ken dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:19 schreef DJMO het volgende:
verdikkeme .. wil je stappen zetten, is alles pas vanf negen uur bereikbaar :/
Leer dat eens af.quote:
Ruilen? Ik zit al 3 uur op mijn werk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorguh. Wordt een luie dag vandaag, lig nog lekkah in bed
Ik probeer Vannelle naar de kroon te steken...quote:
Liever nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leer dat eens af.
[..]
Ruilen? Ik zit al 3 uur op mijn werk.![]()
Wat? Concurrentie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik probeer Vannelle naar de kroon te steken...
Ik was de GT grote topickiller voordat jij actief ging meeposten...quote:
Adem in... adem uit.... Moet ik ook, anders kiep ik om.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
morgeno m half elf afspraak met de advocaat ...
*diepe zucht*
Goede stap gemaakt DJMO!! Is het er 1 geworden die ik had doorgestuurd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
*diepe zucht*
Da's toch vrij rap?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
*diepe zucht*
*Knuf aan Merlijn geeft*quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was de GT grote topickiller voordat jij actief ging meeposten...
[..]
Adem in... adem uit.... Moet ik ook, anders kiep ik om.
Ow, dan ben jij niet de concurrent maar ikke zelf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was de GT grote topickiller voordat jij actief ging meeposten...
Daar was ik al bang voor maar ik dacht da ik het toch kon proberen.quote:
Geef hem een dreun.quote:
Succes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
*diepe zucht*
Vanochtend valt wel mee. Vanmiddag iets drukker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Knuf aan Merlijn geeft*
Heb jij het niet druk??
Help me even eraan denken dat ik vanavond even check welke schuurmachine ik heb? Dan kun je daar wat bladen voor halen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, dan ben jij niet de concurrent maar ikke zelf.
ja, direct de eerste !quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goede stap gemaakt DJMO!! Is het er 1 geworden die ik had doorgestuurd?
Succes alvast!!
Merlijn, je moet vanavond ff checken wat voor schuurmachine je hebt, dan kan ik daar wat bladen voor halen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Help me even eraan denken dat ik vanavond even check welke schuurmachine ik heb? Dan kun je daar wat bladen voor halen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Merlijn, je moet vanavond ff checken wat voor schuurmachine je hebt, dan kan ik daar wat bladen voor halen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Merlijn, je moet vanavond ff checken wat voor schuurmachine je hebt, dan kan ik daar wat bladen voor halen.
* Merlijn schrijft mental note: zaterdag rubberen hamer meenemen voor dreun.quote:
Moet ik je daar ook nog aan helpen herinneren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn schrijft mental note: zaterdag rubberen hamer meenemen voor dreun.
dat doe ik welquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet ik je daar ook nog aan helpen herinneren?
Al vergeet ie em, rubber hamer heb ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat doe ik wel![]()
@Belle ... ik voel me uitgeblust .. enerrgieloos ... mjah. gewoon dóórgaan!ik heb net m'n huisarts gesproken .. ik mag ze altijd bellen en zelfs voorrang vragen door het spoednr te gebruiken. Ze helpen me op afstand waar ze kunnen gelukkig
je moet niet gokken... dat werkt verslavendquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Al vergeet ie em, rubber hamer heb ik zelf ook wel.
Maar fijn om te weten dat je veel steun en hulp krijgt of daar iig om kan vragen als het nodig is.![]()
Zal voor jezelf behoorlijk geruststellend werken gok ik zo.
Geef jezelf dan nu even een dreun.....quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Al vergeet ie em, rubber hamer heb ik zelf ook wel.
dan kan jij het niet vergeten bedoel jequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geef jezelf dan nu even een dreun.....
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan jij het niet vergeten bedoel je
sterktequote:
Wel fijn dat je je huisarts altijd mag bellen!! Dus ook gewoon doen he!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat doe ik wel![]()
@Belle ... ik voel me uitgeblust .. enerrgieloos ... mjah. gewoon dóórgaan!ik heb net m'n huisarts gesproken .. ik mag ze altijd bellen en zelfs voorrang vragen door het spoednr te gebruiken. Ze helpen me op afstand waar ze kunnen gelukkig
* vannelle doet voor 1e keer aan automutilatiequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geef jezelf dan nu even een dreun.....
Niet doen dus!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle doet voor 1e keer aan automutilatie
Bevalt niet zo goed.
Aaaawww......knuf terug!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Niet doen dus!
*Knuf aan vannelle geeft*
Zat niet in de planning.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef dolfina-chica het volgende:
ow en vannelle... niets laten vallen he... op je pootje
nee, bij mij zat ook niet in de planning dat ik de lappenmand in ging... maar ja....quote:
Dat is heel mooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat doe ik wel![]()
Als we het gaan hebben over dingen die niet in de planning zaten ben ik wel ff bezig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, bij mij zat ook niet in de planning dat ik de lappenmand in ging... maar ja....
Heb je de uitslag al?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, bij mij zat ook niet in de planning dat ik de lappenmand in ging... maar ja....
Ik ook, heb je ff?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over dingen die niet in de planning zaten ben ik wel ff bezig.
Kun je al merken dat je kuur helpt?
nope....quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over dingen die niet in de planning zaten ben ik wel ff bezig.
Kun je al merken dat je kuur helpt?
nope.. vanmiddag is telefoonspreekuurquote:
Mag ik daarna?quote:
pff zullen we maar niet doen, denk dat het topic dan heel negatief wordtquote:
Ik onthou mij van deelname.quote:
Mooi k*t dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nope....
behalve dat ik er van aan de loop ga... smerige smaak in mijn smoel heb....
ja, zwelling is wat weg... maar meer niet...
lachen is nog steeds hoesten is nog steeds druk op de blaas
Maar, maar, maar.....ongeplande dingen kunnen ook léuk zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pff zullen we maar niet doen, denk dat het topic dan heel negatief wordt
geen idee... ben nu bijna een week bezig.... vanmiddag vragen als ze beltquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi k*t dus.
Is dit een normaal verloop of hadden de resultaten beter moeten zijn?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.....ongeplande dingen kunnen ook léuk zijn!
true...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eerlijk gezegd. (Gezonde belangstelling)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geen idee... ben nu bijna een week bezig.... vanmiddag vragen als ze belt
anders ik welquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eerlijk gezegd. (Gezonde belangstelling)
telefoontje afwachten, dan weet je iets meer....quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders ik wel
ik weet alleen dat mijn darmen nu op een hoop liggen....
Ja!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, nog ff volhouden dus. Als het een soa of ontsteking is, wordt dan de behandeling aangepast of moet je gewoon doorgaan met die smerige pillen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nope.. vanmiddag is telefoonspreekuur
ik heb voor beide pillen... dus als het goed is, vervalt 1... dan hoop ik natuurlijk dat de pil die vies is.. komt te vervallen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh, nog ff volhouden dus. Als het een soa of ontsteking is, wordt dan de behandeling aangepast of moet je gewoon doorgaan met die smerige pillen?
Heb jij nu het topic gekild.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Fijne dag vandaag, succes nog met wachten en werkze!
Dat mag alleen Merlijn doen.quote:
En Vannellequote:
* mompelt iets over dreun *quote:
Vannelle kan een dreun verwachten als die dat nog één keer doet.quote:
Tsssk....quote:
Misschien is ze bang dat ze een dreun krijgt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tsssk....Beetje voor de verantwoording wegrennen he?
Stiekem misschien toch wel he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien is ze bang dat ze een dreun krijgt.
Wat zou het anders moeten zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |