Tot zo!quote:
Zeg repelsteeltje, ging jij geen serie kijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, jottem![]()
![]()
Eahaha wat denk je wel niet dat ik van plan benquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het adres van Cindy hier maar niet neerzetten en sowieso niet delen. Dat zou wel erg vuil zijn![]()
Heb je haar nummer niet?
Weertje hè, buiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het adres van Cindy hier maar niet neerzetten en sowieso niet delen. Dat zou wel erg vuil zijn![]()
Heb je haar nummer niet?
Geen idee, maar jij vroeg waar je heen moest!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eahaha wat denk je wel niet dat ik van plan ben
Dan ben ik er al!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar dat rode licht brand roflcopter
NEE DAT WAS NIET SERIEUS het was een extreem slechte grap waarvoor mijn excuses in drievoud
mijn excuses
mijn excuses
mijn excuses
Nou, heerlijk!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, heerlijk!![]()
Morgen hier de voortuin maar eens leegtrekken
Jaaaaja. Je hebt al vaker dit soort acties gemaaktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij vroeg waar je heen moest!
Ja, als in "ik kom je daarbij helpen"?? Tof!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit te zweten hier. Ik ga maar eens house kijken.
Huh? Verklaar je naderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaaaaja. Je hebt al vaker dit soort acties gemaakt
Dat ik van eindhoven naar zwolle moest treinen om een mondharp optreden te geven aan Cindyquote:
Daar zaten jullie zelf al genoeg op te hinten, daar kan je niet alleen mij de schuld van gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat ik van eindhoven naar zwolle moest treinen om een mondharp optreden te geven aan Cindy
The New Shining? Op hun site staat 'Heavy Rock band' nou die akoestische bende in niet om aan te horen...quote:
Ik zal het eens nalezen. Ik had toch echt het idee dat je wat zat te pushenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zaten jullie zelf al genoeg op te hinten, daar kan je niet alleen mij de schuld van geven
Mwoah, dat was maar een tikkie. Jullie hadden al een heel traject afgelegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal het eens nalezen. Ik had toch echt het idee dat je wat zat te pushen
Klopt. Ik was toen net van Groningen naar eindhoven getreind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, dat was maar een tikkie. Jullie hadden al een heel traject afgelegd
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Ik was toen net van Groningen naar eindhoven getreind.
quote:
Je bent er nu toch??quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
Niet zo roddelen over mij als ik er niet ben
Je verdraait echt al mn woorden!quote:
Nooit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
Niet zo roddelen over mij als ik er niet ben
Tuurlijk niet, heb ik nooitquote:
Dus ik ram op m'n afstandsbediening naar 'tuner' en ik krijg heul geen Editorsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
Editors![]()
![]()
Schakel net op het juiste moment weer in
Was al aardig op het eind toen ik inschakeldequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus ik ram op m'n afstandsbediening naar 'tuner' en ik krijg heul geen Editors
Ja, dat zal wel, ik kreeg net het begin van Holiday-dinges. En hij gaat ook maar weer terug naar dvd, hier word ik ook niet blij vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was al aardig op het eind toen ik inschakelde
Nee, dit is niet wat...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, ik kreeg net het begin van Holiday-dinges. En hij gaat ook maar weer terug naar dvd, hier word ik ook niet blij van
Ik wilde je nog roepen, maar kwam daarop terug. Die afstand gaat niet lukkenquote:
Ik heb mijn moeder even ingeseint dat je haar mist.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder even ingeseint dat je haar mist.
Ze wist niet waar ik het over had en vroeg of ik de Donald Duck weer las soms? Toen hing ik huilend op.
Stomme Dagoduck
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder even ingeseint dat je haar mist.
Ze wist niet waar ik het over had en vroeg of ik de Donald Duck weer las soms enorme kutkleuter? Toen hing ik huilend op.
Stomme Dagoduck
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 22:09:252 oktober is het 20 jaar geleden dat de laatste legendarische Volle Vrijdag van Veronica plaatsvond. Wie organiseert een on-air reunie? reageer retweet
Sfeerverhogend, dat is hetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
WAT IS DEZE IK WORD HELEMAAL PARA!! KUTMUZIEK!
Ik niet. Ik ben niet zo goed in organiserenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 22:09:252 oktober is het 20 jaar geleden dat de laatste legendarische Volle Vrijdag van Veronica plaatsvond. Wie organiseert een on-air reunie? reageer retweet
Gillex?quote:
Die daarvoor had ik het over..quote:
JA HALLOOOW, dat kan ik toch allemaal niet meer onthouden?!quote:
Skrillex..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
JA HALLOOOW, dat kan ik toch allemaal niet meer onthouden?!
Wat zei hij er over dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
Ik heb deze van Muse nu een aantal keren gehoord en nee, ik ga er niet aan wennen. Ik ben het met Domien eens, "ha-ha"
'ha-ha'quote:
Rimpels kweken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
*haakt af*![]()
Ik ga even luisteren naar het geluid van mijn zonnebank, later
Luie baklap!!!!!1!!!1111quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
.
Morgen laatste dagje werken en dan 2 welverdiende weken (al zeg ik het zelf) vakantie
quote:
Jaloezie is een motherfucker!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Luie baklap!!!!!1!!!1111
Garpie hoor
En dan ook nog Bill Withersquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]Ze zaten er al klaar voor.
Wat heerlijk, Timur in de ochtend.
Jammiequote:
Die is prachtig, ja! Er zitten wat stinkers tussen maar over 't algemeen vind ik de muziek van Keane best te pruimen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:44 schreef alors het volgende:
Bend and Break vind ik ook de beste/minst slechte
Ik heb ooit bij Henk Westbroek op Yorin FM die eerste CD gewonnen van Keane...quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is lekker toch alors, kom op, voetjes van de vloer, die-hard Pink fan dat je bent, hop hop!
Zullen we vanmiddag de vergadering bestormen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:57 schreef alors het volgende:
Dit wordt de nieuwe megahit, ik wist het gisteren meteen al
Ik denk dat er al democratisch in overleg met de platenmaatschappij een beslissing is gemaakt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zullen we vanmiddag de vergadering bestormen?
quote:
quote:
Ah, daar is ie alquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft ie DE ZOMERHIT VAN DIT JAAR!1!1!!!!!! in z'n eigen huis al gedraaid vandaag?
Ik hoor 'm nu voor 't eerst. Het is zo doorsnee als een half witbrood.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft ie DE ZOMERHIT VAN DIT JAAR!1!1!!!!!! in z'n eigen huis al gedraaid vandaag?
Schijnbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef themauster het volgende:
Ah is het nationale Domien afzeik dag vandaag?
Nee, het is de 4th of July!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef themauster het volgende:
Ah is het nationale Domien afzeik dag vandaag?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het is de 4th of July!
Of, zoals(DE) Mart zou zeggen, De fors of djoelaai!
[..]
Of, zoals Mart zou zeggen, De fors of djoelaai!
[..]
Of, zoals Mart zou zeggen, De fors of djoelaai!
$1mln buy-in?!? Dat is al vrij forsquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef borisz het volgende:
Zijn er hier mensen die het poker spelen/volgen/hebben gevolgd?De WSOP is aan de gang. Er was een leuk toernooitje. De buyin was 1mln$.
[ afbeelding ]
Antonio Esfandiari ging er met 18mln$ vandoor.
Je hebt het weer goed naar je zin he? Zet dan iets anders op man, je vind nagenoeg alles kut op 3FM. Tenzij dat Springsteen fossiel weer eens voorbij komt dan cum je het hele topic onder.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt weer goed naar je zin he? Zet dan iets anders op man, je vind nagenoeg alles kut op 3FM. Tenzij dat Springsteen fossiel weer eens voorbij komt dan cum je het hele topic onder.
IEK!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
Goedemiddag!![]()
Aan het oppassen, wat een frummeltje![]()
Lekker met dit weer ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit wel een grappig plaatje, niet teveel horen alleen
Hulde!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar 2 a4tjes typen en 1 powerpoint en ik ben klaar met school, tijd voor vakantie..
Op wat voor types mannen val jij eigenlijkquote:
Beetje nerderige typjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op wat voor types mannen val jij eigenlijk?
Gelukkig heb ik ook een brilquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beetje nerderige typjesdaarom vindt zij mij zo geil
Daar heb ik niks aan toe te voegen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beetje nerderige typjesdaarom vindt zij mij zo geil
Oke ik stop al met sportenquote:
Neequote:
Tja, over het algemeen ben ik niet van het hoerige/sletterige type, neequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ik wil namelijk ook nog kans maken bij het hoerige/sletterige type die op sportschool jongens valt
En dan denkt ze: jeetje, deze jongen heeft ook nog karakter (à la nerd) en ben ik een topboyfriendmaterial shizzle my nizzle
Bro's before ho's!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, over het algemeen ben ik niet van het hoerige/sletterige type, nee![]()
Maar veel succes daarmee, ik hou het wel alleen bij je broer dan!
Ja, ik neem jouw broer voor jou, slettebak!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bro's before ho's!
Ik wil gewoon van alle markten thuis zijn
Maandag ging ook een vrouw mee naar dat concert, nou nou nou... Daar hield ik wel van!
Bril, lang, niet op d'r mond gevallen (barvrouw), mooie tattoo op haar arm
En natuurlijk muzieksmaak, want Hank III
Ik heb geen broerquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik neem jouw broer voor jou, slettebak!!
Terecht! die vieze oude mannen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
En mijn kleine nichtje is al echt een vrouwtje aan het worden, ze moet namelijk niks van me hebben
Wat heb ik die lang niet gehoordquote:
Dus wolfje is niet echt je oudere broer?! Shockers...quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen broer
Alleen een hele lieve zus met een heel leuk kindje
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
En mijn kleine nichtje is al echt een vrouwtje aan het worden, ze moet namelijk niks van me hebben
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wolfje is niet echt je oudere broer?! Shockers...
Ik trap echt in dat soort dingen, ze lijken ook nog eens als 2 druppels op elkaar...quote:
Ik heb geen idee hoe onze held eruit zietquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik trap echt in dat soort dingen, ze lijken ook nog eens als 2 druppels op elkaar...![]()
Niks mis mee, zelfs jij zou hem doen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe onze held eruit ziet
Wedstrijdje circle jerken! Dat lijkt me wel wat voor de mannen in dit topiquequote:
Veel plezier, dat klinkt als een activiteit waarbij ik op zeker niet aanwezig wil zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wedstrijdje circle jerken! Dat lijkt me wel wat voor de mannen in dit topique
Lelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe onze held eruit ziet
Dan lijken we echt op elkaarquote:
Zeg, zit ik je half de hemel in te prijzen, haal je het zelf weer keihard onderuitquote:
Liefde draait niet om uiterlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, zit ik je half de hemel in te prijzen, haal je het zelf weer keihard onderuit
En dat zeg jij? Als er iemand op uiterlijk let ben jij het welquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liefde draait niet om uiterlijk![]()
Als dat zo was, had ik namelijk nooit van m'n ouders gehouden![]()
flauw
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Als er iemand op uiterlijk let ben jij het wel
Tja, ik vind dat nogal onzinnig. Ik heb liever iemand die betrouwbaar is, waarmee ik kan lachen en niet teveel zeikt en ruzie schopt. Als daar een leuke verpakking omheen zit, pruttel ik niet tegen, maar is voor mij niet het meest belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat staat los van liefde
Als mijn nu mooie vriendin lelijk wordt, is het een heel ander verhaal!
Maar in eerste instantie is uiterlijk een belangrijke factor om de aftakeling van dichtbij mee te kunnen maken
TJa iedereen heeft andere prioriteitenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat nogal onzinnig. Ik heb liever iemand die betrouwbaar is, waarmee ik kan lachen en niet teveel zeikt en ruzie schopt. Als daar een leuke verpakking omheen zit, pruttel ik niet tegen, maar is voor mij niet het meest belangrijk
Je valt in met goede muziekquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef CindieY het volgende:
Ook nog maar even een uurtje 3FM luisteren
Ik ben goed in het mezelf naar beneden halen, maar jij maakt er helemaal een sport van!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TJa iedereen heeft andere prioriteiten
Gelukkig maar, anders krijg ik nooit een vriendinAls die eerst naar uiterlijk kijken haken ze al af
Gangsta's Paradise![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef CindieY het volgende:
Ook nog maar even een uurtje 3FM luisteren
Oh, omdat je zei dat je een uurtje mee gaat pikkenquote:
Ja, straks er vandoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, omdat je zei dat je een uurtje mee gaat pikken
Maakt ook niet uit, verderquote:
Ben ik al mee bezig, half en halfquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, verder![]()
Ik doe met je mee, over een uurtje ga ik me maar eens klaarmaken
Hangt ervan af wat je gaat doen! Ik zou iig kleding aandoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig, half en halfVanavond en morgen zijn echt van die momenten dat ik denk: wat moet ik in godesnaam aan?
Ehm, niet zoveel, heeft met het weer te maken. Het is opzich wel warm, maar niet echt zonnig en morgen nog eens regen ook. Dat weer hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je gaat doen! Ik zou iig kleding aandoen
"Laagjes" is zeker een antwoord waar je nog steeds niks aan hebt? Figuurlijk, niet letterlijk dan he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, niet zoveel, heeft met het weer te maken. Het is opzich wel warm, maar niet echt zonnig en morgen nog eens regen ook. Dat weer hier
Doe zo'n kekke afritsbroek aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, niet zoveel, heeft met het weer te maken. Het is opzich wel warm, maar niet echt zonnig en morgen nog eens regen ook. Dat weer hier
Mja, dat sowieso wel. Blijft over: lange broek of rok? Aangezien ik vanavond niet de beschikking heb over mijn kledingkastquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
"Laagjes" is zeker een antwoord waar je nog steeds niks aan hebt? Figuurlijk, niet letterlijk dan he.
Zal wel wat kosten! Ik heb een jaar of 2 geleden een gereviseerde bak op de kop getikt en die was al ¤500quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Wauw, dit ga ik ook doen met m'n vernsellingsbak
[ afbeelding ]
I don't know what you've heard about me, but I'm a mothafucking P.I.M.P.
Da's een goede optie, mits je vanavond veel in de weer bent, zitten/staan etc. want dan kreukt zo'n broek snel, en als het een lichte broek is dan zie je daar snel vegen op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef CindieY het volgende:
Kermismuziek
[..]
Mja, dat sowieso wel. Blijft over: lange broek of rok? Aangezien ik vanavond niet de beschikking heb over mijn kledingkastDenk een linnen broek, niet te warm, niet te koud.
Wat een reactiequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's een goede optie, mits je vanavond veel in de weer bent, zitten/staan etc. want dan kreukt zo'n broek snel, en als het een lichte broek is dan zie je daar snel vegen op.
Ik zou een rok doen, het blijft nog wel even broeierig 's avonds ook al schijnt de zon niet de hele dag. Terwijl ik dit typ realiseer ik me dat je niet in de zelfde regio als ik woon, dus misschien gaat mijn advies ook weer linea recta de prullenbak in.
Ach meeeeiiiiid weet je, een juten zak staat je zelfs goed, wat maakt 't uit! Meid!
Ik als oprechte kersthater trek hem slecht nu. Met de kerst mag hij zo vaak gedraaid worden als ze maar willen, maar niet in de zomer. Daar raak ik van in de warquote:
Ja, inderdaad!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik hoor in dit liedje altijd "Stront aan m'n broek-a. [spaans gebrabbel] Shit shit shit shit shit shit shit shit shit."
Ook niet met kerst!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik als oprechte kersthater trek hem slecht nu. Met de kerst mag hij zo vaak gedraaid worden als ze maar willen, maar niet in de zomer. Daar raak ik van in de war
Gewoon de radio uitzetten tijdens de kerst, helpt!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet met kerst!
Die coldplay kerst"klassiekers" zijn mij al een blok aan het been. Ik hoor nog liever Mariah Carey
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon de radio uitzetten tijdens de kerst, helpt!![]()
En als ik SR net zo kan ontwijken als afgelopen keer, teken ik ervoor
Er is af en toe niks fijner dan even lekker van je af zanikenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie doen me aan Statler & Waldorf denken.
Ik zou niet zonder kunnen. Een dag geen azijn gepist is een dag een lege azijnfles inleveren zeg ik maar zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is af en toe niks fijner dan even lekker van je af zaniken
Juist! Heerlijk om te doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder kunnen. Een dag geen azijn gepist is een dag een lege azijnfles inleveren zeg ik maar zo.Je schiet er geen donder mee op maar het is wel uit je systeem.
Het vliegt in de ruimte en het stinktquote:
SPOILER: HOU JE VAST MEESTERLIJKE CLOU!!!!!111!!!!!!!1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Die heb ik nou al 10 keer gezien ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef Evertjan het volgende:
ben Independence Day aan het kijken en kan het niet beseffen dat die film uit 1996 komt
Hoaxquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Luister ik net Elbow ground for divorce op youtube op hetzelfde moment als op de radio
Oneens.quote:
Films kijken...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is mijn shandy boi gebleven trouwens
Oh, maar dat doe ik ook... in een excel bestandquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja hij indexeert alle bagger die hij kijkt hè
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik ook... in een excel bestand
Hoezo?quote:
Dan staan er 2 data achter..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch laggeh als je een film 2x zietst
Alsof jij die niet heb gezien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |