Tot zo!quote:
Zeg repelsteeltje, ging jij geen serie kijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, jottem![]()
![]()
Eahaha wat denk je wel niet dat ik van plan benquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het adres van Cindy hier maar niet neerzetten en sowieso niet delen. Dat zou wel erg vuil zijn![]()
Heb je haar nummer niet?
Weertje hè, buiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het adres van Cindy hier maar niet neerzetten en sowieso niet delen. Dat zou wel erg vuil zijn![]()
Heb je haar nummer niet?
Geen idee, maar jij vroeg waar je heen moest!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eahaha wat denk je wel niet dat ik van plan ben
Dan ben ik er al!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar dat rode licht brand roflcopter
NEE DAT WAS NIET SERIEUS het was een extreem slechte grap waarvoor mijn excuses in drievoud
mijn excuses
mijn excuses
mijn excuses
Nou, heerlijk!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, heerlijk!![]()
Morgen hier de voortuin maar eens leegtrekken
Jaaaaja. Je hebt al vaker dit soort acties gemaaktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij vroeg waar je heen moest!
Ja, als in "ik kom je daarbij helpen"?? Tof!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit te zweten hier. Ik ga maar eens house kijken.
Huh? Verklaar je naderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaaaaja. Je hebt al vaker dit soort acties gemaakt
Dat ik van eindhoven naar zwolle moest treinen om een mondharp optreden te geven aan Cindyquote:
Daar zaten jullie zelf al genoeg op te hinten, daar kan je niet alleen mij de schuld van gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat ik van eindhoven naar zwolle moest treinen om een mondharp optreden te geven aan Cindy
The New Shining? Op hun site staat 'Heavy Rock band' nou die akoestische bende in niet om aan te horen...quote:
Ik zal het eens nalezen. Ik had toch echt het idee dat je wat zat te pushenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zaten jullie zelf al genoeg op te hinten, daar kan je niet alleen mij de schuld van geven
Mwoah, dat was maar een tikkie. Jullie hadden al een heel traject afgelegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal het eens nalezen. Ik had toch echt het idee dat je wat zat te pushen
Klopt. Ik was toen net van Groningen naar eindhoven getreind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, dat was maar een tikkie. Jullie hadden al een heel traject afgelegd
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Ik was toen net van Groningen naar eindhoven getreind.
quote:
Je bent er nu toch??quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
Niet zo roddelen over mij als ik er niet ben
Je verdraait echt al mn woorden!quote:
Nooit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
Niet zo roddelen over mij als ik er niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |