Israel, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:47 schreef Pharmacist het volgende:
Al Jazeera heeft zwitserse wetenschappers gevraagd de spullen van Arafat (op zijn lichaam is overigens nooit autopsie gepleegd) te onderzoeken op gif. Wetenschappers hebben abnormale hoeveelheden radioactief Polonium gevonden.
"More importantly, tests reveal that Arafat’s final personal belongings – his clothes, his toothbrush, even his iconic kaffiyeh – contained abnormal levels of polonium, a rare, highly radioactive element. Those personal effects, which were analyzed at the Institut de Radiophysique in Lausanne, Switzerland, were variously stained with Arafat’s blood, sweat, saliva and urine. The tests carried out on those samples suggested that there was a high level of polonium inside his body when he died."
http://www.aljazeera.com/(...)127383653774794.html
Wie zou dit gedaan hebben en waarom? Dit spul kan kennelijk alleen in nucleaire reactors gemaakt worden.
Jepz, zo is een Russische overloper in London vergiftigd in 2006.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Als je dat spul aanraakt, ga je dan zelf niet ook dood? Hoe moeten ze dat aan hem toegediend hebben? Stop je dat in iemands eten of zo?
Intoxicatie via voeding / digestie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Als je dat spul aanraakt, ga je dan zelf niet ook dood? Hoe moeten ze dat aan hem toegediend hebben? Stop je dat in iemands eten of zo?
Oh ja, dat kan ik me nog wel herinneren inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jepz, zo is een Russische overloper in London vergiftigd in 2006.
http://en.wikipedia.org/wiki/Poisoning_of_Alexander_Litvinenko
Dat laatste lijkt me ook vrij lastig, je krijgt niet zomaar een baantje in de keuken bij Arafat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:57 schreef boyv het volgende:
[..]
Intoxicatie via voeding / digestie?
Lijkt mij niet zo'n probleem. Cytostatica (chemokuur) kan onder specifieke omstandigheden ook veilig worden bereid en toegediend.
Probleem lijkt me eerder te liggen bij hoe dit in voeding te krijgen zodat alleen Arafat eraan overlijdt. Niet iets waar iedere groep 'vrijheidsstrijders' de mogelijkheid toe heeft. Dit lijkt mij eerder opzet van een regime of regering, als dit uberhaupt al waar is.
Daarom moet je het ook zelf niet aanraken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Baszh het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook zelf niet aanraken.
"The New York Times says the records show that it was highly unlikely that Mr Arafat died from poisoning or Aids. "quote:
Dit wordt beweerd door Zwitserse wetenschappers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef DeParo het volgende:
Ach, als Al Jazeera dit beweert zal het wel een natuurlijke dood zijn geweest, dus.
Volgens Al Jazeera dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit wordt beweerd door Zwitserse wetenschappers.
Een video op de site van Al Jazeera.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Neen. Dit beweren Zwitserse wetenschappers in de video.
Dude, wat is je probleem. Een Zwitserse wetenschapper opent zijn mond en spreekt. Hoe kan je dan niet concluderen dat een Zwitserse wetenschapper dit beweerd? Ben je simpel ofzo?quote:
Ik vind Al Jazeera gewoon niet zo'n heel objectieve bron.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dude, wat is je probleem. Een Zwitserse wetenschapper opent zijn mond en spreekt. Hoe kan je dan niet concluderen dat een Zwitserse wetenschapper dit beweerd? Ben je simpel ofzo?
Hun opiniestukken zijn bagger, de rest van de site vind ik best goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef DeParo het volgende:
Ik vind Al Jazeera gewoon niet zo'n heel objectieve bron.
Ligt eraan welk nieuws het betreft, ik heb Al Jazeera zelden objectief nieuws zien brengen aangaande het conflict tussen de Palestijnen en Israel, dus het zou me niet verbazen als ze dadelijk Israel plotseling de schuld geven, maar misschien staat dat los van het onderzoek inderdaad, de geruchten wat betreft vergiftiging gaan al wat langer maar vooralsnog had Israel daar weinig belangen bij zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hun opiniestukken zijn bagger, de rest van de site vind ik best goed.
Anyways, je kan elke bron wel afzeiken. Geenstijl is not done, Fok zit vol met zolderkamerautisten, Fox News is te rechts en zelfs Reuters zit fout omdat ze bij die Palestine Flotilla bloed en messen weg hadden gecropt.
Het is beter gewoon het nieuws zelf te beoordelen dan de bron vind ik.
Ik beweer ook niet dat Israel dit op zijn geweten heeft, ik denk wel dat de kans aanwezig is. Zeker om wat er nodig is om dit spul te fabriceren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef DeParo het volgende:
Ligt eraan welk nieuws het betreft, ik heb Al Jazeera zelden objectief nieuws zien brengen aangaande het conflict tussen de Palestijnen en Israel, dus het zou me niet verbazen als ze dadelijk Israel plotseling de schuld geven, maar misschien staat dat los van het onderzoek inderdaad, de geruchten wat betreft vergiftiging gaan al wat langer maar vooralsnog had Israel daar weinig belangen bij zover ik weet.
Ik beschuldig jou toch ook niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Israel dit op zijn geweten heeft, ik denk wel dat de kans aanwezig is. Zeker om wat er nodig is om dit spul te fabriceren.
Israel zal hier in ieder geval "de schuld" voor gaat krijgen. Ik ben gewoon geinteresseerd in de regio eigenlijk en als je mijn postgeschiedenis kent zal je weten dat ik het helemaal niet op de Palestijnen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |