Nee, bedankt Jojoortje, zonder jouw hulp hadden we het niet gered.quote:
Nop is geheel nieuwe informatie.quote:
ik zou dus alleen maar in dat zwembad zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel all in. Groepslessen, tennis,squashen,sauna,zwembad en 24/7 fitness
Graag gedaan. Ik ben blij dat ik een bijdrage kan leveren in dit prachtige topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bedankt Jojoortje, zonder jouw hulp hadden we het niet gered.
Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef Saind het volgende:
[..]
damn nigga, zijn de apparaten dan bedekt met bladgoud ofzo?
haha ik ben tot nu toe ook alleen wezen zwemmenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou dus alleen maar in dat zwembad zitten
Studentensportcentrum gek. Goedkoop bierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien wat voor jou Saind. Als je 40 euro per maand aan fitnissen uitgeeft heb je zelfs geen geld meer voor bier.
Serieus? Vind ik mijn 6 euro per maand toch ineens een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Wtf saind, 40 euro p/m is normaal voor een goede sportschool.
en een dikke harssesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb zware botten, dat is wat anders.
Volslank toch? En BMI kan je ook niet serieus nemen joh als ik dat moest volgen hield je alleen een skelet overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb zware botten, dat is wat anders.
Serieus dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus? Vind ik mijn 6 euro per maand toch ineens een stuk goedkoper
Bruno Martens Indi is wel serieus te nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volslank toch? En BMI kan je ook niet serieus nemen joh als ik dat moest volgen hield je alleen een skelet over
Vrouwen mode off.
Studentensportcentrumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dat kan echt niet.
6 euro kost drinken bij ons sportschool.
Ja, kut drugs manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker. zo een vet opgeblazen hoofd. Je weet er alles van toch?
Heb ik ook een tijdje gehad, kon je ook gratis een zaaltje of voetbalveldje huren. Best baasquote:
Niet iedereen slaat elk weekend een paar ajacieden in elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
Een sportschool is helemaal niet nodig om een goede krachttraining te doen.
inderdaad, gewoon auto tillen voor lol.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
Gaat het crossen al lekker Davy?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://venus.tue.nl/sci-c(...)4&xat_activiteit=148*Buikspieren
Mooi shirt vooraan
die met bril en vies baardje moet wel een fokkert zijn.quote:
Losse gewichten en een rek waar je jezelf aan kan optrekken is al voldoende. Al die apparaten helpen je alleen maar op een verkeerde manier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen slaat elk weekend een paar ajacieden in elkaar.
geo,tommypsv en davyquote:
moet je nou bolle?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
Al die 1000 adviezen over wat eigenlijk heel slecht voor je is en wat niet die je op internet tegenkomt is voor mij eigenlijk al een reden om er niet aan te beginnen
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst maar paar weken cardio en dan dat
Ik ga 3x per week ofzo maar nu in de vakantie wil ik elke werkdag gaan.
Zoals nu, ciao
Laat je je trainingsmatties niet te lang wachten dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik doe meestal fietsen en dit
http://www.fitnessexplore(...)ercise_equipment.jpg
Mja nu echt weg
Het is sowieso gay man, dat hele fitness. Alleen al van die mannen die dan zichzelf uitvoerig in de spiegel aan het bekijken zijn blijf je toch weg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
Al die 1000 adviezen over wat eigenlijk heel slecht voor je is en wat niet die je op internet tegenkomt is voor mij eigenlijk al een reden om er niet aan te beginnen
quote:
Ben het met je eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is sowieso gay man, dat hele fitness. Alleen al van die mannen die dan zichzelf uitvoerig in de spiegel aan het bekijken zijn blijf je toch weg?
Gewoon lekker tegen een balletje trappen, na de wedstrijd biertje pakken. Is niks mis mee.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is sowieso gay man, dat hele fitness. Alleen al van die mannen die dan zichzelf uitvoerig in de spiegel aan het bekijken zijn blijf je toch weg?
Gewoon lekker tegen een balletje trappen, na de wedstrijd biertje pakken. Is niks mis mee.
Door hun gaan we juist later. Ik stond al klaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat je je trainingsmatties niet te lang wachten dan.
Daar doen ze lessen waar je die fietsen niet voor nodig hebt.quote:
Multifunctioneel daar wordt balletles gegeven. Smoofie traint om even bewegelijk en soepel als Messi te zijn.quote:
Het is Kennedy Bakircioglu z'n sportschool.quote:
Jij kan nadenkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar doen ze lessen waar je die fietsen niet voor nodig hebt.
Fietsen moet je idd begeleiding voor hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar doen ze lessen waar je die fietsen niet voor nodig hebt.
Bedankt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij kan nadenkenWel goed, voor een allochtoon.
Dat is niet zomaar fietsen kerelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fietsen met je idd begeleiding voor hebben
Gozer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fietsen moet je idd begeleiding voor hebben
Ja, het ging om fietsen. Dat is zijn specialiteit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij kan nadenkenWel goed, voor een allochtoon.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het ging om fietsen. Dat is zijn specialiteit.
[..]
[..]
quote:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij kunnen praten, behalve over Saudi's.
Wat ben je nu weer aan het eten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef Saind het volgende:
gvd zout en peper vergeten.... nu is m'n voer flauw
30 seconde advertentie voor 17 seconde trailerquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
30 seconde advertentie voor 17 seconde trailer
hehe fucking grappigquote:
Meh, dan zie je nog niks.quote:
Ik ook, durf het eigenlijk niet te zeggen, iedereen is altijd zo lyrischquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb een keer geprobeerd een aflevering van Dexter te kijken maar ik vind het zo niks aan he
Je ziet wel dat het lijk (laatste seconden seizoen 6) verbrand is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dan zie je nog niks.
Maar goed ook trouwens, trailers spoileren alleen maar.
fucking 7 euro voor een usb kabelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
hej steven, wat is op bij die saturn met die dure kabels?
Spoiler dan ff flikker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet wel dat het lijk (laatste seconden seizoen 6) verbrand is.
En 2quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
Toffe serie wel, al blijven seizoen 1 en 4 het beste.
Maar HBO-series zijn sowieso beter.
Alsof dat de verrassing van het seizoen wordtquote:
Klopt, ga dan naar een bcc of action, die hebben ze voor 3euroquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fucking 7 euro voor een usb kabel
Ik ben gestopt bij seizoen 4 en wil nog allemaal nog zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dat de verrassing van het seizoen wordt
Oh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij seizoen 4 en wil nog allemaal nog zien.
heb nu wel een goede en high speed troep.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, ga dan naar een bcc of action, die hebben ze voor 3euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |