Nee, bedankt Jojoortje, zonder jouw hulp hadden we het niet gered.quote:
Nop is geheel nieuwe informatie.quote:
ik zou dus alleen maar in dat zwembad zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel all in. Groepslessen, tennis,squashen,sauna,zwembad en 24/7 fitness
Graag gedaan. Ik ben blij dat ik een bijdrage kan leveren in dit prachtige topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bedankt Jojoortje, zonder jouw hulp hadden we het niet gered.
Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef Saind het volgende:
[..]
damn nigga, zijn de apparaten dan bedekt met bladgoud ofzo?
haha ik ben tot nu toe ook alleen wezen zwemmenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou dus alleen maar in dat zwembad zitten
Studentensportcentrum gek. Goedkoop bierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien wat voor jou Saind. Als je 40 euro per maand aan fitnissen uitgeeft heb je zelfs geen geld meer voor bier.
Serieus? Vind ik mijn 6 euro per maand toch ineens een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Wtf saind, 40 euro p/m is normaal voor een goede sportschool.
en een dikke harssesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb zware botten, dat is wat anders.
Volslank toch? En BMI kan je ook niet serieus nemen joh als ik dat moest volgen hield je alleen een skelet overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb zware botten, dat is wat anders.
Serieus dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus? Vind ik mijn 6 euro per maand toch ineens een stuk goedkoper
Bruno Martens Indi is wel serieus te nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volslank toch? En BMI kan je ook niet serieus nemen joh als ik dat moest volgen hield je alleen een skelet over
Vrouwen mode off.
Studentensportcentrumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dat kan echt niet.
6 euro kost drinken bij ons sportschool.
Ja, kut drugs manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker. zo een vet opgeblazen hoofd. Je weet er alles van toch?
Heb ik ook een tijdje gehad, kon je ook gratis een zaaltje of voetbalveldje huren. Best baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |