Niet iedereen slaat elk weekend een paar ajacieden in elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
Een sportschool is helemaal niet nodig om een goede krachttraining te doen.
inderdaad, gewoon auto tillen voor lol.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
Gaat het crossen al lekker Davy?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://venus.tue.nl/sci-c(...)4&xat_activiteit=148*Buikspieren
Mooi shirt vooraan
die met bril en vies baardje moet wel een fokkert zijn.quote:
Losse gewichten en een rek waar je jezelf aan kan optrekken is al voldoende. Al die apparaten helpen je alleen maar op een verkeerde manier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen slaat elk weekend een paar ajacieden in elkaar.
geo,tommypsv en davyquote:
moet je nou bolle?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
Al die 1000 adviezen over wat eigenlijk heel slecht voor je is en wat niet die je op internet tegenkomt is voor mij eigenlijk al een reden om er niet aan te beginnen
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst maar paar weken cardio en dan dat
Ik ga 3x per week ofzo maar nu in de vakantie wil ik elke werkdag gaan.
Zoals nu, ciao
Laat je je trainingsmatties niet te lang wachten dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik doe meestal fietsen en dit
http://www.fitnessexplore(...)ercise_equipment.jpg
Mja nu echt weg
Het is sowieso gay man, dat hele fitness. Alleen al van die mannen die dan zichzelf uitvoerig in de spiegel aan het bekijken zijn blijf je toch weg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
Al die 1000 adviezen over wat eigenlijk heel slecht voor je is en wat niet die je op internet tegenkomt is voor mij eigenlijk al een reden om er niet aan te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |