Voor een plek bij de eerste 15 (van het peloton) bij de supersprintquote:
Jep gaat gewoon van start volgens Vaughters.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:06 schreef Zhero het volgende:
Benieuwd of Danielson nog start, zou wel een aderlating zijn voor Garmin als hij eruit ligt.
Echt, waar slaat dit allemaal opquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die verliest zelfs nog een sprint van een mongolenwaaier..
Is ie ook gevallen? Dat heb ik gemist...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:06 schreef Zhero het volgende:
Benieuwd of Danielson nog start, zou wel een aderlating zijn voor Garmin als hij eruit ligt.
Schouder uit de kom en wellicht wat schade, maar als ik het goed begrijp is hij dus toch van startquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Is ie ook gevallen? Dat heb ik gemist...
Dat zou wel meesterlijk zijn, als een van titelkandidaten een kunstje wordt gefliktquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:36 schreef Ferdii het volgende:
Ik hoop op evans in de verkeerde waaierAls die er uberhaupt komen
ah ok thanks voor de info, gelukkig stapt ie dan wel op vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Schouder uit de kom en wellicht wat schade, maar als ik het goed begrijp is hij dus toch van start.
aantal jaar geleden gebeurde dat met contador, leukste was nog dat armstong wel in de goede waaier zat en achteraf iets zei als: "it aint rocket science"quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zou wel meesterlijk zijn, als een van titelkandidaten een kunstje wordt geflikt
[..]
ah ok thanks voor de info, gelukkig stapt ie dan wel op vandaag
Voor hem niet nee, hij rijdt de hele tour in 9e positie met alleen 8 ploeggenoten voor hem. Als je dan nog in de verkeerde waaier terecht zou komen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
aantal jaar geleden gebeurde dat met contador, leukste was nog dat armstong wel in de goede waaier zat en achteraf iets zei als: "it aint rocket science"
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Me too. Ik denk dat van Hummel in goede doen is.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Me too. Ik denk dat van Hummel in goede doen is.
Dat wel, makkelijk, maar in de sprint zal hij geen grote rol spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Van hummel komt de 4 colletjes van 4de categorie niet over
Wat dan weer veroorzaakt dat iedere ploeg zijn kopman naar voren wil rijden en het dus weer fout gaat in die bochten, omdat iedereen vooraan wil rijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Ferdii het volgende:
naja opzich is het ook geen rocket science als je het parkoers hebt verkend, dan weet je waar je de bochten kan verwachten waardoor je waaiers kan krijgen. Daar moet je dan gewoon zorgen dat je voorin zit. Doe je dat niet heb je kans eraf gereden te worden.
Sagan gaat heus wel vol meesprinten, maar heeft gewoon niet de topsnelheid van Cav, Greipel en Goss.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef sittingtuck het volgende:
Hoe groot achten jullii eigenlijk de kans dat klassementsrenners die al op een redelijk achterstand staan
nog risico's gaan nemen en een aanval plaatsen?
Of zullen we dan moeten wachten tot in de bergen?
Zou Sagan zich eigenlijk sparen in massasprint etappes of er gewoon net iet aan te pas komen?
Hij zal de groene trui wel willen houden en dan maakt het nogal veel uit of je 5e wordt of 50e. Hij weet ook wel dat ie niet wint, maar je kan het proberen, en punten pakken lukt sowieso.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef sittingtuck het volgende:
Hoe groot achten jullii eigenlijk de kans dat klassementsrenners die al op een redelijk achterstand staan
nog risico's gaan nemen en een aanval plaatsen?
Of zullen we dan moeten wachten tot in de bergen?
Zou Sagan zich eigenlijk sparen in massasprint etappes of er gewoon net iet aan te pas komen?
Ja, komt solo aan in La Toussuire met 3 minuten voorsprong op nummer 2 Van Hummel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef sittingtuck het volgende:
Kan Sagan nog iets betekenen in de echte bergetappes?
Nadat ze op de Madeleine al het peloton achterlietenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, komt solo aan in La Toussuire met 3 minuten voorsprong op nummer 2 Van Hummel!
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 04-07-2012 om 12:23:25Telegraaf's @Hansrug reported Kittel is getting worse, not better. German sprinter did take the start though #tdf12 reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 04-07-2012 om 12:23:47Same goes for Danielson who has a separeted shoulder. He too just started on his way to Rouen #tdf12 reageer retweet
als ie slim is houdt ie zich vandaag rustig, lekker sparen in het peloton. Niemand kan hem vandaag uit de trui rijden, beetje opladen voor de vroege bergen in de etappes van zaterdag en zondag...quote:
Ik snap niet dat Moncoutie hierin meegaat, lijkt mij toch krachtenverspilling voor hem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef Zhero het volgende:
Moncoutie, Delaplace en Arashiro in de aanval, geen Morkov dus
Dat was de laatste jaren ook niet zo succesvol, dacht ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Moncoutie? Die hoort toch gewoon te wachten tot de echte bergen?
Al 4 jaar op rij een etappezege + de klimmerstrui in de Vuelta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Dat was de laatste jaren ook niet zo succesvol, dacht ik.
Ja, maar ik bedoelde de Tour. Daarin zit 'ie elk jaar wel mee in een ontsnapping in de bergen, maar zonder resultaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al 4 jaar op rij een etappezege + de klimmerstrui in de Vuelta.
Vuelta telt niet in het TDF forum, duh. Het gaat allemaal om de tour en daarna begint koning voetbal weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al 4 jaar op rij een etappezege + de klimmerstrui in de Vuelta.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vuelta telt niet in het TDF forum, duh. Het gaat allemaal om de tour en daarna begint koning voetbal weer
Die ging ook wel echt voor het klassement jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef Guard het volgende:
Beetje kansloze ontsnapping voor Moncoutie, maar staat ook al redelijk kansloos op 10 minuten
Ook twee keer een etappe gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:32 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde de Tour. Daarin zit 'ie elk jaar wel mee in een ontsnapping in de bergen, maar zonder resultaat.
Laat me effe lekker wat scorebordjournalistiek bedrijven jahquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ging ook wel echt voor het klassement ja
Een tijdje (een jaar of 7/8), maar hij heeft zich dus de laatste jaren meer gefocused op de Vuelta. Hij heeft hier vandaag sowieso geen kans op de overwinning.quote:
Vorig jaar lag hij ook mooi op koers om de etappe naar Lourdes te winnen, werd alleen op het laatst ingehaald door Thor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een tijdje (een jaar of 7/8), maar hij heeft zich dus de laatste jaren meer gefocused op de Vuelta. Hij heeft hier vandaag sowieso geen kans op de overwinning.
Tien aankomsten bergopquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef Zhero het volgende:
De Vuelta dit jaar is trouwens wel echt monsterlijk
Voor een aanvaller vind ik zijn palmares heel mooi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Vorig jaar lag hij ook mooi op koers om de etappe naar Lourdes te winnen, werd alleen op het laatst ingehaald door Thor.
peloton vindt het wel prima 5 min laten pakken in 8 kmquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef Zhero het volgende:
Het is nu al de vierde etappe op rij dat de eerste ontsnappingspoging meteen slaagt, dat is in andere jaren toch wel eens anders geweest
Renners zien ook wel dat een ontsnapping in de 1ste week gewoon kansloos is. Zaterdag is de 1ste optie voor een succesvolle vlucht, terwijl zondag zo goed als zeker een vlucht gaat slagen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef Zhero het volgende:
Het is nu al de vierde etappe op rij dat de eerste ontsnappingspoging meteen slaagt, dat is in andere jaren toch wel eens anders geweest
Krijgen we het duel Andy/Contador daar ja met daarachter Rodriguezquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tien aankomsten bergopBoonen heeft al besloten voor een ander voorbereidingstraject te kiezen.
Ga ik voor Farrar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:56 schreef Szura het volgende:
Iedereen zegt Greipel of Cavendish, zeg ik gewoon Goss
Is nog niet zeker toch? Volgens mij hebben ze altijd gezegd dat het een mogelijkheid is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Krijgen we het duel Andy/Contador daar ja met daarachter Rodriguez
(En Gesink en Kruijswijk hebben begin dit seizoen ook al aangegeven dat ze daar starten)
De tussensprint ook hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef JimboSlice het volgende:
Deze etappe wordt een prooi voor ons Kenny, dat lijkt me evident
Gesink en Kruijswijk hebben al gezegd dat ze normaal gesproken de Vuelta rijden, Mollema was nog een vraagteken. Maar vorig jaar zou Gesink ook de Vuelta rijden en daar zag hij ook vanaf na de Tour, dus het zegt niet alles inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niet zeker toch? Volgens mij hebben ze altijd gezegd dat het een mogelijkheid is.
Neem aan dat we iig wel 1 van de Rabo toppers aan het werk gaan zien daar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink en Kruijswijk hebben al gezegd dat ze normaal gesproken de Vuelta rijden, Mollema was nog een vraagteken. Maar vorig jaar zou Gesink ook de Vuelta rijden en daar zag hij ook vanaf na de Tour, dus het zegt niet alles inderdaad.
Het parcours is dan ook nog eens veel mooier dit jaar dan in de Giro.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem aan dat we iig wel 1 van de Rabo toppers aan het werk gaan zien daar.
Vuelta wordt het deelnemersveld ieder jaar sterker en met dit jaar al Contador en Schleck is het echt uitzonderlijk. Ik verheug me er dit jaar meer op dan de Giro.
De giro heeft een beetje de pech dat het in het voorjaar zit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem aan dat we iig wel 1 van de Rabo toppers aan het werk gaan zien daar.
Vuelta wordt het deelnemersveld ieder jaar sterker en met dit jaar al Contador en Schleck is het echt uitzonderlijk. Ik verheug me er dit jaar meer op dan de Giro.
Te kort voor de tour inderdaad. Een goede Giro en Tour combineren kan haast niet terwijl de Vuelta als revanche voor een mislukte of gemiste tour profiteert.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De giro heeft een beetje de pech dat het in het voorjaar zit.
[Herbertmodus]Tempobeul hoor, die oude Jens... Wist je trouwens dat ie 39 was en helemaal niet zou starten deze tour? Maar ja zoals ie zelf zegt: er moet brood op de plank komen voor mijn gezin. Want hij heeft 6 kinderen...quote:Voigt does the driving...
The oldest man in the 99th Tour is now at the front of the bunch and the effect of Jens Voigt's work is already apparent. He has dropped the escape's advantage from 8'35" to 7'35" in the last 10 minutes.
Omdat je gister alle topics aan het onderkotsen was met je getroll.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je gister alle topics aan het onderkotsen was met je getroll.
Uiteindelijk had ie wel gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je gister alle topics aan het onderkotsen was met je getroll.
Te lang filmpje, vanaf wanneer moet ik kijken?quote:
De eerste minuut. En backstage passes zijn altijd leuk, dus nooit te lang. :pquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Te lang filmpje, vanaf wanneer moet ik kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |