Hij zal de groene trui wel willen houden en dan maakt het nogal veel uit of je 5e wordt of 50e. Hij weet ook wel dat ie niet wint, maar je kan het proberen, en punten pakken lukt sowieso.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef sittingtuck het volgende:
Hoe groot achten jullii eigenlijk de kans dat klassementsrenners die al op een redelijk achterstand staan
nog risico's gaan nemen en een aanval plaatsen?
Of zullen we dan moeten wachten tot in de bergen?
Zou Sagan zich eigenlijk sparen in massasprint etappes of er gewoon net iet aan te pas komen?
Ja, komt solo aan in La Toussuire met 3 minuten voorsprong op nummer 2 Van Hummel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef sittingtuck het volgende:
Kan Sagan nog iets betekenen in de echte bergetappes?
Nadat ze op de Madeleine al het peloton achterlietenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, komt solo aan in La Toussuire met 3 minuten voorsprong op nummer 2 Van Hummel!
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 04-07-2012 om 12:23:25Telegraaf's @Hansrug reported Kittel is getting worse, not better. German sprinter did take the start though #tdf12 reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 04-07-2012 om 12:23:47Same goes for Danielson who has a separeted shoulder. He too just started on his way to Rouen #tdf12 reageer retweet
als ie slim is houdt ie zich vandaag rustig, lekker sparen in het peloton. Niemand kan hem vandaag uit de trui rijden, beetje opladen voor de vroege bergen in de etappes van zaterdag en zondag...quote:
Ik snap niet dat Moncoutie hierin meegaat, lijkt mij toch krachtenverspilling voor hem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef Zhero het volgende:
Moncoutie, Delaplace en Arashiro in de aanval, geen Morkov dus
Dat was de laatste jaren ook niet zo succesvol, dacht ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Moncoutie? Die hoort toch gewoon te wachten tot de echte bergen?
Al 4 jaar op rij een etappezege + de klimmerstrui in de Vuelta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Dat was de laatste jaren ook niet zo succesvol, dacht ik.
Ja, maar ik bedoelde de Tour. Daarin zit 'ie elk jaar wel mee in een ontsnapping in de bergen, maar zonder resultaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al 4 jaar op rij een etappezege + de klimmerstrui in de Vuelta.
Vuelta telt niet in het TDF forum, duh. Het gaat allemaal om de tour en daarna begint koning voetbal weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al 4 jaar op rij een etappezege + de klimmerstrui in de Vuelta.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vuelta telt niet in het TDF forum, duh. Het gaat allemaal om de tour en daarna begint koning voetbal weer
Die ging ook wel echt voor het klassement jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef Guard het volgende:
Beetje kansloze ontsnapping voor Moncoutie, maar staat ook al redelijk kansloos op 10 minuten
Ook twee keer een etappe gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:32 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde de Tour. Daarin zit 'ie elk jaar wel mee in een ontsnapping in de bergen, maar zonder resultaat.
Laat me effe lekker wat scorebordjournalistiek bedrijven jahquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ging ook wel echt voor het klassement ja
Een tijdje (een jaar of 7/8), maar hij heeft zich dus de laatste jaren meer gefocused op de Vuelta. Hij heeft hier vandaag sowieso geen kans op de overwinning.quote:
Vorig jaar lag hij ook mooi op koers om de etappe naar Lourdes te winnen, werd alleen op het laatst ingehaald door Thor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een tijdje (een jaar of 7/8), maar hij heeft zich dus de laatste jaren meer gefocused op de Vuelta. Hij heeft hier vandaag sowieso geen kans op de overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |