Voor een plek bij de eerste 15 (van het peloton) bij de supersprintquote:
Jep gaat gewoon van start volgens Vaughters.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:06 schreef Zhero het volgende:
Benieuwd of Danielson nog start, zou wel een aderlating zijn voor Garmin als hij eruit ligt.
Echt, waar slaat dit allemaal opquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die verliest zelfs nog een sprint van een mongolenwaaier..
Is ie ook gevallen? Dat heb ik gemist...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:06 schreef Zhero het volgende:
Benieuwd of Danielson nog start, zou wel een aderlating zijn voor Garmin als hij eruit ligt.
Schouder uit de kom en wellicht wat schade, maar als ik het goed begrijp is hij dus toch van startquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Is ie ook gevallen? Dat heb ik gemist...
Dat zou wel meesterlijk zijn, als een van titelkandidaten een kunstje wordt gefliktquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:36 schreef Ferdii het volgende:
Ik hoop op evans in de verkeerde waaierAls die er uberhaupt komen
ah ok thanks voor de info, gelukkig stapt ie dan wel op vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Schouder uit de kom en wellicht wat schade, maar als ik het goed begrijp is hij dus toch van start.
aantal jaar geleden gebeurde dat met contador, leukste was nog dat armstong wel in de goede waaier zat en achteraf iets zei als: "it aint rocket science"quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zou wel meesterlijk zijn, als een van titelkandidaten een kunstje wordt geflikt
[..]
ah ok thanks voor de info, gelukkig stapt ie dan wel op vandaag
Voor hem niet nee, hij rijdt de hele tour in 9e positie met alleen 8 ploeggenoten voor hem. Als je dan nog in de verkeerde waaier terecht zou komen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
aantal jaar geleden gebeurde dat met contador, leukste was nog dat armstong wel in de goede waaier zat en achteraf iets zei als: "it aint rocket science"
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Me too. Ik denk dat van Hummel in goede doen is.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Me too. Ik denk dat van Hummel in goede doen is.
Dat wel, makkelijk, maar in de sprint zal hij geen grote rol spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Van hummel komt de 4 colletjes van 4de categorie niet over
Wat dan weer veroorzaakt dat iedere ploeg zijn kopman naar voren wil rijden en het dus weer fout gaat in die bochten, omdat iedereen vooraan wil rijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Ferdii het volgende:
naja opzich is het ook geen rocket science als je het parkoers hebt verkend, dan weet je waar je de bochten kan verwachten waardoor je waaiers kan krijgen. Daar moet je dan gewoon zorgen dat je voorin zit. Doe je dat niet heb je kans eraf gereden te worden.
Sagan gaat heus wel vol meesprinten, maar heeft gewoon niet de topsnelheid van Cav, Greipel en Goss.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef sittingtuck het volgende:
Hoe groot achten jullii eigenlijk de kans dat klassementsrenners die al op een redelijk achterstand staan
nog risico's gaan nemen en een aanval plaatsen?
Of zullen we dan moeten wachten tot in de bergen?
Zou Sagan zich eigenlijk sparen in massasprint etappes of er gewoon net iet aan te pas komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |