Tien aankomsten bergopquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef Zhero het volgende:
De Vuelta dit jaar is trouwens wel echt monsterlijk
Voor een aanvaller vind ik zijn palmares heel mooi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Vorig jaar lag hij ook mooi op koers om de etappe naar Lourdes te winnen, werd alleen op het laatst ingehaald door Thor.
peloton vindt het wel prima 5 min laten pakken in 8 kmquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef Zhero het volgende:
Het is nu al de vierde etappe op rij dat de eerste ontsnappingspoging meteen slaagt, dat is in andere jaren toch wel eens anders geweest
Renners zien ook wel dat een ontsnapping in de 1ste week gewoon kansloos is. Zaterdag is de 1ste optie voor een succesvolle vlucht, terwijl zondag zo goed als zeker een vlucht gaat slagen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef Zhero het volgende:
Het is nu al de vierde etappe op rij dat de eerste ontsnappingspoging meteen slaagt, dat is in andere jaren toch wel eens anders geweest
Krijgen we het duel Andy/Contador daar ja met daarachter Rodriguezquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tien aankomsten bergopBoonen heeft al besloten voor een ander voorbereidingstraject te kiezen.
Ga ik voor Farrar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:56 schreef Szura het volgende:
Iedereen zegt Greipel of Cavendish, zeg ik gewoon Goss
Is nog niet zeker toch? Volgens mij hebben ze altijd gezegd dat het een mogelijkheid is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Krijgen we het duel Andy/Contador daar ja met daarachter Rodriguez
(En Gesink en Kruijswijk hebben begin dit seizoen ook al aangegeven dat ze daar starten)
De tussensprint ook hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef JimboSlice het volgende:
Deze etappe wordt een prooi voor ons Kenny, dat lijkt me evident
Gesink en Kruijswijk hebben al gezegd dat ze normaal gesproken de Vuelta rijden, Mollema was nog een vraagteken. Maar vorig jaar zou Gesink ook de Vuelta rijden en daar zag hij ook vanaf na de Tour, dus het zegt niet alles inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niet zeker toch? Volgens mij hebben ze altijd gezegd dat het een mogelijkheid is.
Neem aan dat we iig wel 1 van de Rabo toppers aan het werk gaan zien daar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink en Kruijswijk hebben al gezegd dat ze normaal gesproken de Vuelta rijden, Mollema was nog een vraagteken. Maar vorig jaar zou Gesink ook de Vuelta rijden en daar zag hij ook vanaf na de Tour, dus het zegt niet alles inderdaad.
Het parcours is dan ook nog eens veel mooier dit jaar dan in de Giro.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem aan dat we iig wel 1 van de Rabo toppers aan het werk gaan zien daar.
Vuelta wordt het deelnemersveld ieder jaar sterker en met dit jaar al Contador en Schleck is het echt uitzonderlijk. Ik verheug me er dit jaar meer op dan de Giro.
De giro heeft een beetje de pech dat het in het voorjaar zit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem aan dat we iig wel 1 van de Rabo toppers aan het werk gaan zien daar.
Vuelta wordt het deelnemersveld ieder jaar sterker en met dit jaar al Contador en Schleck is het echt uitzonderlijk. Ik verheug me er dit jaar meer op dan de Giro.
Te kort voor de tour inderdaad. Een goede Giro en Tour combineren kan haast niet terwijl de Vuelta als revanche voor een mislukte of gemiste tour profiteert.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De giro heeft een beetje de pech dat het in het voorjaar zit.
[Herbertmodus]Tempobeul hoor, die oude Jens... Wist je trouwens dat ie 39 was en helemaal niet zou starten deze tour? Maar ja zoals ie zelf zegt: er moet brood op de plank komen voor mijn gezin. Want hij heeft 6 kinderen...quote:Voigt does the driving...
The oldest man in the 99th Tour is now at the front of the bunch and the effect of Jens Voigt's work is already apparent. He has dropped the escape's advantage from 8'35" to 7'35" in the last 10 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |