Kaart:quote:The start of this stage will remind the riders of Paris-Roubaix, since the cobblestone experts regularly pass through Orchies, on the Chemin des Prières and the Chemin des Abattoirs which have such evocative names. Then in the Monts du Boulonnais -five hills with a gradient of around 10 %-, the “puncheurs” will have the opportunity, as they did in Seraing, to provide the spectators and viewers with an outstanding performance. The finish will be judged at the end of a 700m long ascent.
Toen was het volgens mij gewoon mooi weer. Jij bedoeld diezelfde etappe het jaar daarvoor, gewonnen door Evans, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Weening deed vorig jaar ook wat moois in barre weersomstandigheden, in een lastige etappe in de Giro.
http://www.letour.com/le-tour/2012/us/live/aso/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef SkrinX het volgende:
Heeft iemand een fatsoenlijke live ticker ?
Yup, zo rollen wij @ Movistar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan lek en Valverde-team gaat op kop sleuren?
Gutierrez reed al een tijdje mee. Zat al in het treintje voor de valpartij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan lek en Valverde-team gaat op kop sleuren?
Dat gebeurde alleen toen er meerdere klassementsmannen lagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vraag me ook af of ze doorkarren nu in het peloton, of dat ze het weer stilleggen zoals laatste jaren vaker gebeurt.
Helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen was het volgens mij gewoon mooi weer. Jij bedoeld diezelfde etappe het jaar daarvoor, gewonnen door Evans, volgens mij.
ja preciesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik blijf dat echt retelink vinden, zo dicht achter een auto... Je moet het maar durven.
ah je bent er ook weer remco. ik hoop wederom met je mee dit jaar voor een mooie etappezege, het liefst voor rojasquote:
Is wel een stuk mooier geworden, maar alsnog een gemiste kans dat je niet op de bergen kunt klikken en je dan niet meteen een profiel krijgt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.letour.com/le-tour/2012/us/live/aso/
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ah je bent er ook weer remco. ik hoop wederom met je mee dit jaar voor een mooie etappezege, het liefst voor rojas
't is al veel beter inderdaad, maar het blijft behelpen op die toursite.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Is wel een stuk mooier geworden, maar alsnog een gemiste kans dat je niet op de bergen kunt klikken en je dan niet meteen een profiel krijgt.
Valverde gaat geen klassement rijden denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Dit jaar met Valverde een klassementsrenner uiteraard
.
Dan moet ie gewoon weer doping gebruikenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Valverde gaat geen klassement rijden denk ik
Minimaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef Redefine het volgende:
Mocht Vandevelde ook gevallen zijn, dan noteer ik alvast een sleutelbeenbreuk.
Jep, viel me ook al op. Hoeft geen garantie voor later succes te betekenen, maar ze laten zich iig zien. Dan komt het al een stuk frisser en positiever over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Rabo zit er tot nu toe steeds goed bij trouwens. In tegenstelling tot de laatste jaren...
Je zou het haast denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dit een record voor de laaste jaren, pas ver op de 4e dag?
Ik vind die site wel beter dan die van veel andere koersen. Adel verplicht kun je zeggen, maar de site van de Giro vind ik minder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
't is al veel beter inderdaad, maar het blijft behelpen op die toursite.
Niet de aanvallers en zeer waarschijnlijk niet Cavendish.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef iamsterdamm het volgende:
word dit nu een etappe voor de aanvallers of gaat Cavendish toch nog een rol van betekenis spelen?
Daar is het nog te vroeg voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom vermelden Herbert en Maarten niet dat de kopgroep kans van slagen heeft?
Omdat ze dat niet hebben, tenzij het peloton een rekenfoutje maakt. Moderne wielrennen ditdat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gaten zullen zo wel gaan vallen, en dan gaat Cav er ook af. Die mag morgen weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef iamsterdamm het volgende:
word dit nu een etappe voor de aanvallers of gaat Cavendish toch nog een rol van betekenis spelen?
Ronde van Californie sitequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind die site wel beter dan die van veel andere koersen. Adel verplicht kun je zeggen, maar de site van de Giro vind ik minder.
Op letour staat aardig wat informatie en is beschikbaar in verschillende talen.
Omdat ie dat nog niet echt heeft, met die bergjes zou het misschien nét aan kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
De afgelopen Tours wel, zeker vorig jaar en 2010 (toen al twee in de proloog) maar vroeger kwam dat wel vaker voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dit een record voor de laaste jaren, pas ver op de 4e dag?
Denk niet dat ze hem gaan lossen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gaten zullen zo wel gaan vallen, en dan gaat Cav er ook af. Die mag morgen weer.
Vino komt nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef iamsterdamm het volgende:
kan astana met Vino en Inglisky nog wat doen, ze zijn allebij nog onzichtbaar in de tour
Die livestream is daar ook geniaal, met direct alle info.quote:
Nee, vandaag niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef iamsterdamm het volgende:
kan astana met Vino en Inglisky nog wat doen, ze zijn allebij nog onzichtbaar in de tour
Het gaat er iig zielig uit zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef Momo... het volgende:
Vino gaat vast nog wel iets proberen deze tour, het is wel Vino.
Soer zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Redefine het volgende:
Sa-oer renner? Je spreekt het toch gewoon uit als Soor? De Saur ploeg bedoel ik dan.
Dat kan ook nog, maar iig niet wat Ducrot ervan maakte.quote:
Net ook al. Zeiden dat de kopgroep het niet zou redden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben het zowaar over de voorsprong van de kopgroep
Ze fapten net ook weer op Van Garderen. Toen Leipheimer in 2007? 3e werd fapten ze ook nog steeds op hem trouwensquote:
Ze hadden het zeker over de 1 minuut per 10 km regel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Net ook al. Zeiden dat de kopgroep het niet zou redden.
Die heb ik nog niet gehoord laatste 2 dagen, maar ik luister ook niet continuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden het zeker over de 1 minuut per 10 km regel?
Ik betrap mezelf erop dat ik nog steeds een beetje zo naar de voorsprong van een kopgroep kijk somsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden het zeker over de 1 minuut per 10 km regel?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik nog steeds een beetje zo naar de voorsprong van een kopgroep kijk soms
Gevallen, mogelijk iets gebroken en naar huis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb even niet gekeken. Wat is er met Sivtsov gebeurd?
OP zen kokosnoot gegaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gevallen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Valpartijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gevallen, hard. Op z'n knie leek het.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gevallen, waarschijnlijk iets met zijn knie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
gevallenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gevallen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
8x alquote:
Die topics uit 2011 steeds...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef Gitank2 het volgende:
Vorig jaar viel Vandewalle als eerste uit, ook op dinsdag (toen vierde etappe).
Dus de eerste is dit jaar toch niet zo laat als we dachten.
De ziekenboeg en uitvallers #1
Die had geen zin meer..quote:
Dat was ook bedoeld als een linkje naar wie de eerste was vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die topics uit 2011 steeds...
Tour 2012: De Uitvallers.
Dat wel ja. Maar net drie keer Vansummeren genoemd zonder lange ervoorquote:
Bauxe gaat ze allemaal mollen straks!!1!!1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze het al over de kansen van Mollema gehad?
Dat is al aangepakt sinds vorige Tour toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Wespensteek het volgende:
Dat gedoe met die bollentrui moeten ze aanpakken, renners die ontsnappen om als eerste over heuveltjes te rijden maar niet eens de etappe willen winnen.
Zo is er tenminste een koers..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Wespensteek het volgende:
Dat gedoe met die bollentrui moeten ze aanpakken, renners die ontsnappen om als eerste over heuveltjes te rijden maar niet eens de etappe willen winnen.
Fair enough.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat was ook bedoeld als een linkje naar wie de eerste was vorig jaar.
Niet dat ik dacht dat dat het topic van 2012 was.
Klopt, het is nu een stuk lastiger voor een aanvaller de bollentrui te winnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is al aangepakt sinds vorige Tour toch?
Nee hoor, dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar niet om te winnen, zo'n renner verziekt een kopgroep.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar eens richting huis dadelijk dan, ik verwacht dat ze pas echt gaan koersen als ze in de laatste 20 km zijn.quote:
Ja maar dat helpt dus geen bal. Laat ze maar punten gaan uitdelen nadat er een berg van eerste categorie is geweest of zo of alleen op bergen van tweede, eerste en buiten categorie. Helaas wil die sponsor natuurlijk in beeld komen en dat kan alleen als men heuvels bergen gaat noemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is al aangepakt sinds vorige Tour toch?
Erik Diekstra?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Die intonatie van het woord 'Frankrijk' door Dijkstra ook
Je kan ook zeggen dat hij juist kopwerk doet voor renners die wel winnen in ruil voor berg puntenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
3 punten al hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Bastiefcg het volgende:
wooooooooot weer 2 punten erbij voor morkov op 150 km aanval. dat is niet slecht
Leuk voor de eerste dagenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Bastiefcg het volgende:
wooooooooot weer 2 punten erbij voor morkov op 150 km aanval. dat is niet slecht
Die trui raakt ie nooit meer kwijt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Bastiefcg het volgende:
Maar als het belangrijk wordt heeft hij de punten binnen en laat hij het lopen want die laatste puntjes pakt ie toch niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat hij juist kopwerk doet voor renners die wel winnen in ruil voor berg punten
Zorgt tenminste voor een strijd binnen de wedstrijd, maakt het wat mij betreft enkel boeiender. Ongeacht of die aanvallers ook maar enige kans maken op de bollentrui in Parijs, wat bij Morkov niet het geval is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt dus geen bal. Laat ze maar punten gaan uitdelen nadat er een berg van eerste categorie is geweest of zo of alleen op bergen van tweede, eerste en buiten categorie. Helaas wil die sponsor natuurlijk in beeld komen en dat kan alleen als men heuvels bergen gaat noemen.
Is hij nooit geweest. Kirsipuu stapte al af als hij in de verte een molshoop zag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef TLC het volgende:
Nu is Kenny niet meer de slechtste klimmer in de Tour![]()
Nee, want er zit niemand van FOK! of 4Chan in het peloton.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Momo... het volgende:
Kan iemand Morkov niet trollen door stiekem die punten af te pakken bij de volgende berg
En als de kopgroep echt kans zou maken de etappe te kunnen winnen, dan gaat zo'n bollenjager echt wel meerijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar als het belangrijk wordt heeft hij de punten binnen en laat hij het lopen want die laatste puntjes pakt ie toch niet meer.
We zouden Yohann Gène wel kunnen vragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, want er zit niemand van FOK! of 4Chan in het peloton.
Ja lekker belangrijk nu inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef TheArt het volgende:
Dat gefocus van Herbert op Menchov omdat hij eens voor Rabo heeft gereden
Anders Chicchi wel, die rolde zowat achteruit de berg af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is hij nooit geweest. Kirsipuu stapte al af als hij in de verte een molshoop zag.
Dat is de enige renner uit een niet-Nederlandse ploeg die hij kent, dus eigenlijk gewoon een beetje onmachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef TheArt het volgende:
Dat gefocus van Herbert op Menchov omdat hij eens voor Rabo heeft gereden
Dat heb ik McEwen ooit bijna zien doen bij Viranque, bij een zware bergetappe waarbij ze de eerste HC-col rustig als peloton opreden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Momo... het volgende:
Kan iemand Morkov niet trollen door stiekem die punten af te pakken bij de volgende berg
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Momo... het volgende:
Inplaats van waar zit Gesink , word het waar is Menchov
Daar kunnen we denk ik al abandon achter zetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef IronTaksi het volgende:
Die van Katusha ziet er niet zo goed uit als ik het zo bekijk
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef 1-0-8 het volgende:
Ferrar alweer tegen het asfalt haha. Wat een brekebeen.
Hij valt wel vaakquote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Rojas, Farrar én Goss dus?Mijn arme tourpoule.
Iedereen, dus boeiendquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Rojas, Farrar én Goss dus?Mijn arme tourpoule.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat heb ik McEwen ooit bijna zien doen bij Viranque, bij een zware bergetappe waarbij ze de eerste HC-col rustig als peloton opreden.
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Nóg niet gevallen, kun je op wachten. Zal vast nog wel gebeuren hoor, wees niet bang...
1 Schleckje doet niet echt meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Zelva het volgende:
Schleckjes doen niet echt mee, dus hoeft Cancellara de boel nu niet plat te leggen.
Kans dat hij mee ging spelen was toch klein hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |