Mijn man rijdt ook tandem, alleen hij zit dan achterop. Hij doet competitie. Kijk je wel uit in de bochten met die tandem? Ik heb er wel eens zien vallen omdat ze even geen erg in hadden dat ze op een tandem zaten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha thnx voor de tip
Lijkt me wel mooi om te doen, voor mij is het 'gewoon' rondje trainen, voor hem is het iets speciaals. Hoe beroerd moet het voelen om niet eens zelf een rondje te kunnen trappen.. Dan besef je eigenlijk pas hoeveel geluk en vrijheid we eigenlijk hebben.
Heb je geen broek met bretels? Die vallen bij mij precies over mn tepels. Daar gaat mn shirt overheen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef 1299 het volgende:
Ik heb het gênante probleem dat na een uurtje of wat mijn tepels zeer gaan doen van het schuren tegen mijn fietsshirt. Hebben meer mensen daar last van? Misschien de volgende keer een beetje vaseline er op smeren?
Heb je soms een "custom" gedrukt shirt, ik weet van mijn voetbal shirts dat wanneer de stof dun is, en er een zeefdruk print opzit dat dit gebeurt, effectieve oplossing is om pleisters op je tepels te plakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef 1299 het volgende:
Ik moet echt nog flink aan mijn conditie werken, zojuist bijna 100km gereden maar ik ben aardig naar de donder. Verdwalen in Brabant, dat doe ik dus niet nog een keer he
Ik heb het gênante probleem dat na een uurtje of wat mijn tepels zeer gaan doen van het schuren tegen mijn fietsshirt. Hebben meer mensen daar last van? Misschien de volgende keer een beetje vaseline er op smeren?
Ja daar heb ik er ook eentje van, maar die heeft lange pijpen en dat is niks met dit weer. Tevens zit die iets te strak waardoor je naar verloop van tijd last van je rug krijgt. Ik blijf dat altijd lastig vinden: fietskleding bestellen via internet zonder het te kunne passen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je geen broek met bretels? Die vallen bij mij precies over mn tepels. Daar gaat mn shirt overheen.
Goed onderwerp trouwens
Nee het betreft een nieuw shirt van BBB, stom genoeg had ik er met mijn knaken shirt van de LIDL geen last van.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je soms een "custom" gedrukt shirt, ik weet van mijn voetbal shirts dat wanneer de stof dun is, en er een zeefdruk print opzit dat dit gebeurt, effectieve oplossing is om pleisters op je tepels te plakken.
Ik zou me rechterbeen geven als ik hem in die tijd kan rijdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Ik ben niet zo'n klimmer, maar kan de Alpe wel in een uurtje oprijden als het moet. Dat is best redelijk toch?
"Opvallend" inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou me rechterbeen geven als ik hem in die tijd kan rijden
Hoe zwaar bebn jij eigenlijk Tommeke? Wat me opviel was dat alle lichte mannetjes lekker naar boven peddelden, zelf ben 189 en zo rond de 102 kilo.
Wist niet dat jij foto's van mij had genomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Eerder iig dan iemand die met snot aan zijn neus hangend, kwijlend een heuveltje op fietst.
Ik wou net zeggen, paar goeie poten eronder kano! En scheer je ze ook tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 06:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aardige tonus op die vastus groep, het gaat de goede kant op met jou.
Que?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 06:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aardige tonus op die vastus groep, het gaat de goede kant op met jou.
Ik scheer niet hoor. Tshirt vind ik juist wel lekker, verbergt mijn pens een beetjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, paar goeie poten eronder kano! En scheer je ze ook tegenwoordig?
Da's zeer soignée, en dat compenseert dan gelukkig weer een beetje voor het veel te grote T-shirt wat bovendien niet matcht bij je broekje, de zwarte sokken, en de totaal niet soignée opgestoken duim.
je lijkt wel zo'n aziaat die op elke foto met het V-teken staan. Maar, de juiste richting is ingezet, dat is duidelijk.
Dat 1028 op de grote plaat naar boven knalt terwijl jij een koffiemolentje draait is extra pijnlijk omdat zij een kleine dame is. Wachten op een vriend is nooit een excuus: bergop moet je iedereen eruit trappen, wachten doe je boven op de top toch?
Oh, zit ik daar niet?quote:
Volgens mij rijdt-ie links en haalt hij dus inquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, paar goeie poten eronder kano! En scheer je ze ook tegenwoordig?
Da's zeer soignée, en dat compenseert dan gelukkig weer een beetje voor het veel te grote T-shirt wat bovendien niet matcht bij je broekje, de zwarte sokken, en de totaal niet soignée opgestoken duim.
je lijkt wel zo'n aziaat die op elke foto met het V-teken staan. Maar, de juiste richting is ingezet, dat is duidelijk.
Dat 1028 op de grote plaat naar boven knalt terwijl jij een koffiemolentje draait is extra pijnlijk omdat zij een kleine dame is. Wachten op een vriend is nooit een excuus: bergop moet je iedereen eruit trappen, wachten doe je boven op de top toch?
Kaas vind je dijbenen een lekkere vorm hebben.quote:
Volgens mij wijkt ie van de ideale lijn af om de snelleren in de binnenbocht ruim baan te geven. En die 2 in de binnenbocht zien er ook veel sneller en serieuzer uit, ipv een beetje jolig hun duim op te steken zijn ze gewoon supergeconcentreerd aan het klimmenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt-ie links en haalt hij dus in
Neuh, is duidelijk dat die chick 1082 onderdoor op het buitenblad erop en er over gaat terwijl Kano blij is dat tie bijna boven is en uit kan bollen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt-ie links en haalt hij dus in
Een kilootje of 74 denk ik. Kan nog wel wat buikvet af. Heb teveel gevroten en gezopen de laatste tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou me rechterbeen geven als ik hem in die tijd kan rijden
Hoe zwaar bebn jij eigenlijk Tommeke? Wat me opviel was dat alle lichte mannetjes lekker naar boven peddelden, zelf ben 189 en zo rond de 102 kilo.
dat schuurt toch net zo of nog erger? Zonder zweetshirt (zelden) plak ik altijd pleisters want tepels zijn er slechts voor om aan gesabbelt te worden en niet om geschuurd te worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je geen broek met bretels? Die vallen bij mij precies over mn tepels. Daar gaat mn shirt overheen.
Goed onderwerp trouwens
Kom maar naar de Heuvelrug. Morgen een rondje op en af van 80 km en zondag zal het wel weer kofiie drinken in Breukelen worden en dan langs de Vecht en de Rode brug terug naar huis. Staat er ook weer 85 km op de teller. En nee, ik rij geen gemiddelden van boven de dertig..........quote:
Col dOrnon dat is toch poepen zonder douwen.... Moet je eens doorfietsen naar Valbonnais en dan via de D114 en de D113, de D1091 oversteken en de Col de Luitel opfietsen, omdraaien en via de D1091 weer terug naar de camping. Leuk rondje voor als je echt je nek er eens af wilt rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een kilootje of 74 denk ik. Kan nog wel wat buikvet af. Heb teveel gevroten en gezopen de laatste tijd
Vandaag kwam ik Nico Eeckhout tegen
Net de Ornon opgefietst. Echt makkelijk, 35 minuutjes
Jammer, ik ging er vanuit dat ik wel wat kon leren op fietsgebied. Maar voor zulke afstanden en dat soort gemiddelde's reis ik niet af die kant op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar naar de Heuvelrug. Morgen een rondje op en af van 80 km en zondag zal het wel weer kofiie drinken in Breukelen worden en dan langs de Vecht en de Rode brug terug naar huis. Staat er ook weer 85 km op de teller. En nee, ik rij geen gemiddelden van boven de dertig..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |