quote:Kies je voor de gelvariant als mierenboerderij, dan hoef je zelfs geen voer en water te geven, dan ben je voor langere tijd helemaal klaar (kies dan wel voor een mierenfamilie) of combineer met een ander (donker) verblijf voor een mierenkolonie!
Hey wacht, ik heb geen mierenfamilie maar gewoon een paar lossen beessies.quote:
Vooruitdenkend vermogen, interessant. Goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm ja, ik heb wel wat minder mieren dan die nestjes. Zomaar nieuwe dingen erbij tiefen werkt ook niet omdat ze elkaar dan in een grote orgie van geweld en liefde doodvermoorden.
Dus tsja, daarom zoveel eieren, als die uitkomen zitten er genoeg in.
ligt er iig aan hoe groot de vissies zijn...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, hoe de fuck is een bak met 540 liter inhoud niet groot genoeg voor vijf vissies?
Krijg een boom op je hoofd.
Vijf tientjes excl?quote:
Dm ff je nummer voor goede dealquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had het over goudvissies. Voordeel is dan dat ze in ieder geval zeeën van ruimte hebben
[..]
Vijf tientjes excl?
behoorlijk jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had het over goudvissies. Voordeel is dan dat ze in ieder geval zeeën van ruimte hebben
Nope, maar pc is stuk dus dmen gaat lastig.. Bellen is dan makkelijker hequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst
Ik zat laatst een avondje Tera te downloaden, waarna ik meteen maar even Shogun 2 en de uitbreidingen erop zettequote:
Dat je vervolgens niet kon draaien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zat laatst een avondje Tera te downloaden, waarna ik meteen maar even Shogun 2 en de uitbreidingen erop zette
Oh, makkelijk hoor. Ik heb een maand of twee geleden een compleet nieuwe pc gekocht, die mag dat op zich wel makkelijk trekken (hehehe ik zei trekken)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat je vervolgens niet kon draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |