ligt er iig aan hoe groot de vissies zijn...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, hoe de fuck is een bak met 540 liter inhoud niet groot genoeg voor vijf vissies?
Krijg een boom op je hoofd.
Vijf tientjes excl?quote:
Dm ff je nummer voor goede dealquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had het over goudvissies. Voordeel is dan dat ze in ieder geval zeeën van ruimte hebben
[..]
Vijf tientjes excl?
behoorlijk jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had het over goudvissies. Voordeel is dan dat ze in ieder geval zeeën van ruimte hebben
Nope, maar pc is stuk dus dmen gaat lastig.. Bellen is dan makkelijker hequote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst
Ik zat laatst een avondje Tera te downloaden, waarna ik meteen maar even Shogun 2 en de uitbreidingen erop zettequote:
Dat je vervolgens niet kon draaien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zat laatst een avondje Tera te downloaden, waarna ik meteen maar even Shogun 2 en de uitbreidingen erop zette
Oh, makkelijk hoor. Ik heb een maand of twee geleden een compleet nieuwe pc gekocht, die mag dat op zich wel makkelijk trekken (hehehe ik zei trekken)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat je vervolgens niet kon draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |