kan prima toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo'n onzingedoe. "Ik val op mensen". Ga toch heen, ik val op mensen die ik sexueel aantrekkelijk vind en dat zijn dus vrouwen, geen mannen.
Ik zeg dat ik dat niet snap omdat het bij mij niet zo is en ik me daar dus niet zoveel bij kan voorstellen tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer raar dat jij zegt 'dat het mensen zoveel uitmaakt of iemand een man of een vrouw is'... ja natuurlijk maakt dat zoveel uit! Ik wil in een kut neuken, aan tieten zuigen en geen lul in mn bek/kont krijgen!
als je alles wel best/lekker vind kun je toch prima met allebei de geslachten rondklooien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heeft gebrek aan kieskeurigheid nu weer met bisexualiteit te maken?.
ja, maar omdat jij je dus niet kan indenken dat een ander niet, en de ander zich niet kan indenken dat een ander wel... etc..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat niet snap omdat het bij mij niet zo is en ik me daar dus niet zoveel bij kan voorstellen toch
Ik kan zowel een man als een vrouw aantrekkelijk vinden. Maar het zijn wel altijd dezelfde soort types.
Wat een rare redeneringquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je alles wel best/lekker vind kun je toch prima met allebei de geslachten rondklooien?
zijn ook genoeg stelletjes waar de vriendin van alles in de reet van d'r vriend mag stoppen en weet ik het wat allemaal
dat soort lui vinden dat blijkbaar wel best dus zouden toch ook best wel eens met een vent naar bed kunnen?
Je hebt natuurlijk wel één eis minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je alles wel best/lekker vind kun je toch prima met allebei de geslachten rondklooien?
zijn ook genoeg stelletjes waar de vriendin van alles in de reet van d'r vriend mag stoppen en weet ik het wat allemaal
dat soort lui vinden dat blijkbaar wel best dus zouden toch ook best wel eens met een vent naar bed kunnen?
nee maar ik ging in op die gast die zo hard riep " ik wil een kut neuken, dus val ik op vrouwen"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een rare redeneringAlsof lichamelijk plezier alles te maken heeft met op welk geslacht je valt.
Oh, okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee maar ik ging in op die gast die zo hard riep " ik wil een kut neuken, dus val ik op vrouwen"
Het feit dat je op mannen en vrouwen valt wil niet zeggen dat je op alle mannen en vrouwen valt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoeft ook niet toch? er zijn heel wat mannen en vrouwen hier in nederlandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat je op mannen en vrouwen valt wil niet zeggen dat je op alle mannen en vrouwen valt.
Hoezo niet? homo's vallen toch ook op alle mannen (als je hetero's mag geloven)?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat je op mannen en vrouwen valt wil niet zeggen dat je op alle mannen en vrouwen valt.
Never mind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoeft ook niet toch? er zijn heel wat mannen en vrouwen hier in nederland
Dat zou wel lekker zijn voor een hoop FOK!kers, gewoon homo worden en klaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo niet? homo's vallen toch ook op alle mannen (als je hetero's mag geloven)?
FOK!orgiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn voor een hoop FOK!kers, gewoon homo worden en klaar.
En of je nou een lul afzuigt of een klit maakt je niets uit? Tja, ik kan me daar nu weer niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat niet snap omdat het bij mij niet zo is en ik me daar dus niet zoveel bij kan voorstellen toch
Ik kan zowel een man als een vrouw aantrekkelijk vinden. Maar het zijn wel altijd dezelfde soort types.
is toch helemaal niet zo vreemd, je eet toch ook niet elke dag hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En of je nou een lul afzuigt of een klit maakt je niets uit? Tja, ik kan me daar nu weer niets bij voorstellen.
Omdat een man neuken bij mij net zo wezensvreemd is als een hond neuken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is toch helemaal niet zo vreemd, je eet toch ook niet elke dag hetzelfde?
waarom dan altijd hetzelfde geslacht "eten"?
Toch grappig dat hetero mannen daar vaak meer moeite mee hebben dan homo mannen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Omdat een man neuken bij mij net zo wezensvreemd is als een hond neuken.
Sex is (voor mij) per definitie met een vrouw.
Tja geen idee. Misschien omdat het man-vrouw toch iets natuurlijker is of zo, ik weet het niet. Maar ik vind gewoon niets sexueels aan een man, net zo min ik iets sexueels vind aan een oma van 100.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toch grappig dat hetero mannen daar vaak meer moeite mee hebben dan homo mannen.
Ik ben echt heel erg (maar dan ook echt HEEL erg) homo (maar dan dus ook echt heel heel heel erg homo), maar zie mezelf toch wel eens een vrouw neuken.
Ja hier, zo'n stinkende zure sloot, open vleeswond.. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit mijn snikkel in steekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:19 schreef Avondmens het volgende:
dat is dan idd wel grappig. Toch hoor ik ook verhalen van homo's die het idee van sex met een vrouw walgelijk vinden.
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een meisje met een piemel, dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |