In de dierenwereld wel ja, ook niet altijd.. veel mannetjesdolfijnen zijn ook gayquote:
Hier zit voor mij echt 0,0 aantrekkelijks aan... Toch best een gekke gewaarwording.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Hierom:
[ afbeelding ]
Hoef verder niks meer toe te lichten
Dus als zij met haar mond om je piemel gaat, schop je haar weg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier zit voor mij echt 0,0 aantrekkelijks aan... Toch best een gekke gewaarwording.
dit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier zit voor mij echt 0,0 aantrekkelijks aan... Toch best een gekke gewaarwording.
Tenzij ze het goed kan, dan doe ik mijn ogen wel dichtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dus als zij met haar mond om je piemel gaat, schop je haar weg?
Eigenlijk gewoon een meisje met een piemel, dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dit dus.
geef mij maar zoiets
[ afbeelding ]
blijkbaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een meisje met een piemel, dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Nee, daarvoor moet je in dit topic wezen: http://forum.fok.nl/topic/1453008quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een meisje met een piemel, dus?
heb geen kpd toegang maar gok shemale gevallenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in dit topic wezen: http://forum.fok.nl/topic/1453008
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb geen kpd toegang maar gok shemale gevallen
gewoon een leuk speeltje toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kan echt weinig aantrekkelijks zien in zo'n twink, om over het gebrek aan bedprestaties nog maar te zwijgen..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef Moofasah het volgende:
Door dit topic beland ik weer op de verkeerde kant van het internetIk vind dat er een beetje raar uitzien ... Verder wel een leuk koppie, ik hou van baarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zolang jij zelf nog de term raar gebruikt is het natuurlijk nooit goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Homo of hetero zijn vind ik allebei vrij raar eigenlijk.
Gewoon dat het mensen zoveel uitmaakt of iemand man of vrouw is, en dat ze er anders niet op kunnen vallen. Ik val op personen, niet op mannen of vrouwen.
Ik bedoel gewoon dat ik me er zelf niet zoveel bij kan voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang jij zelf nog de term raar gebruikt is het natuurlijk nooit goed.
ja, dat is de insteek van dit hele topic nou juistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ik me er zelf niet zoveel bij kan voorstellen.
Dat vind ik dan weer zo'n onzingedoe. "Ik val op mensen". Ga toch heen, ik val op mensen die ik sexueel aantrekkelijk vind en dat zijn dus vrouwen, geen mannen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Homo of hetero zijn vind ik allebei vrij raar eigenlijk.
Gewoon dat het mensen zoveel uitmaakt of iemand man of vrouw is, en dat ze er anders niet op kunnen vallen. Ik val op personen, niet op mannen of vrouwen.
Ik zei ook ik, niet jij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo'n onzingedoe. "Ik val op mensen". Ga toch heen, ik val op mensen die ik sexueel aantrekkelijk vind en dat zijn dus vrouwen, geen mannen.
Ik vind het dan weer raar dat jij zegt 'dat het mensen zoveel uitmaakt of iemand een man of een vrouw is'... ja natuurlijk maakt dat zoveel uit! Ik wil in een kut neuken, aan tieten zuigen en geen lul in mn bek/kont krijgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |