Snap ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vind vrouwenbillen ook wel mooi maar mannenbillen ook
kijk meer jongens na dan dames iig
soms wel, ik heb in m'n wilde jaren ook genoeg meiden geneuktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ikmaar je hebt dan geen zin om hem er ff tussen te hangen, zeg maar?
.
mail hem, mss stuurt ie je wel een fotoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zijn kont wel eens zonder broek willen zien.
Niet mijn type ofzo maar ik zou dat ook wel willen zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
Deze misvatting mag ook wel eens snel uit de wereld geholpen worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef Avondmens het volgende:
Vanuit evolutionair oogpunt begrijp ik wel dat er veel meer hetero's zijn, sterker nog, het is eigenlijk heel vreemd dat er uberhaupt veel mensen homo zijn omdat een eventuele genetische aanleg voor homosexualiteit zichzelf nogal snel uit de genenpool haalt.
Stel je voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mail hem, mss stuurt ie je wel een foto
ik zou d'r niet doen denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Stel je voor
[ afbeelding ]
Kan me btw ook goed voorstellen dat iemand dit opwindend zou vinden, en ondanks dat ik het heel mooi vind word ik er verder niet geil van.
liever een knappe gozer met een mooi kontjequote:
Nja, jij was degene die zei dat hij ook wel eens voor de vrouwen is gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
liever een knappe gozer met een mooi kontje
ja maar daar ben ik dus een beetje overheenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, jij was degene die zei dat hij ook wel eens voor de vrouwen is gegaan
Onbegonnen zaak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze misvatting mag ook wel eens snel uit de wereld geholpen worden.
Ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Stel je voor
[ afbeelding ]
Kan me btw ook goed voorstellen dat iemand dit opwindend zou vinden, en ondanks dat ik het heel mooi vind word ik er verder niet geil van.
Ik ruik z'n stank hier alquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah. Daar zijn ook wel eens onderzoeken naar geweest, t-shirts gedragen door mensen en dan blind ruiken, en homomannen en heterovrouwen vonden de t-shirts van mannen "aantrekkelijk" en heteromannen en lesbiennes vonden de shirt van vrouwen lekkerder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het zal wel een feromonen-kwestie zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef Moofasah het volgende:
Door dit topic beland ik weer op de verkeerde kant van het internetDa's geen platte kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef Avondmens het volgende:
Vanuit evolutionair oogpunt begrijp ik wel dat er veel meer hetero's zijn, sterker nog, het is eigenlijk heel vreemd dat er uberhaupt veel mensen homo zijn omdat een eventuele genetische aanleg voor homosexualiteit zichzelf nogal snel uit de genenpool haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |