kan prima toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo'n onzingedoe. "Ik val op mensen". Ga toch heen, ik val op mensen die ik sexueel aantrekkelijk vind en dat zijn dus vrouwen, geen mannen.
Ik zeg dat ik dat niet snap omdat het bij mij niet zo is en ik me daar dus niet zoveel bij kan voorstellen tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer raar dat jij zegt 'dat het mensen zoveel uitmaakt of iemand een man of een vrouw is'... ja natuurlijk maakt dat zoveel uit! Ik wil in een kut neuken, aan tieten zuigen en geen lul in mn bek/kont krijgen!
als je alles wel best/lekker vind kun je toch prima met allebei de geslachten rondklooien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heeft gebrek aan kieskeurigheid nu weer met bisexualiteit te maken?.
ja, maar omdat jij je dus niet kan indenken dat een ander niet, en de ander zich niet kan indenken dat een ander wel... etc..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat niet snap omdat het bij mij niet zo is en ik me daar dus niet zoveel bij kan voorstellen toch
Ik kan zowel een man als een vrouw aantrekkelijk vinden. Maar het zijn wel altijd dezelfde soort types.
Wat een rare redeneringquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je alles wel best/lekker vind kun je toch prima met allebei de geslachten rondklooien?
zijn ook genoeg stelletjes waar de vriendin van alles in de reet van d'r vriend mag stoppen en weet ik het wat allemaal
dat soort lui vinden dat blijkbaar wel best dus zouden toch ook best wel eens met een vent naar bed kunnen?
Je hebt natuurlijk wel één eis minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je alles wel best/lekker vind kun je toch prima met allebei de geslachten rondklooien?
zijn ook genoeg stelletjes waar de vriendin van alles in de reet van d'r vriend mag stoppen en weet ik het wat allemaal
dat soort lui vinden dat blijkbaar wel best dus zouden toch ook best wel eens met een vent naar bed kunnen?
nee maar ik ging in op die gast die zo hard riep " ik wil een kut neuken, dus val ik op vrouwen"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een rare redeneringAlsof lichamelijk plezier alles te maken heeft met op welk geslacht je valt.
Oh, okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee maar ik ging in op die gast die zo hard riep " ik wil een kut neuken, dus val ik op vrouwen"
Het feit dat je op mannen en vrouwen valt wil niet zeggen dat je op alle mannen en vrouwen valt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoeft ook niet toch? er zijn heel wat mannen en vrouwen hier in nederlandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat je op mannen en vrouwen valt wil niet zeggen dat je op alle mannen en vrouwen valt.
Hoezo niet? homo's vallen toch ook op alle mannen (als je hetero's mag geloven)?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat je op mannen en vrouwen valt wil niet zeggen dat je op alle mannen en vrouwen valt.
Never mind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoeft ook niet toch? er zijn heel wat mannen en vrouwen hier in nederland
Dat zou wel lekker zijn voor een hoop FOK!kers, gewoon homo worden en klaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo niet? homo's vallen toch ook op alle mannen (als je hetero's mag geloven)?
FOK!orgiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn voor een hoop FOK!kers, gewoon homo worden en klaar.
En of je nou een lul afzuigt of een klit maakt je niets uit? Tja, ik kan me daar nu weer niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat niet snap omdat het bij mij niet zo is en ik me daar dus niet zoveel bij kan voorstellen toch
Ik kan zowel een man als een vrouw aantrekkelijk vinden. Maar het zijn wel altijd dezelfde soort types.
is toch helemaal niet zo vreemd, je eet toch ook niet elke dag hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En of je nou een lul afzuigt of een klit maakt je niets uit? Tja, ik kan me daar nu weer niets bij voorstellen.
Omdat een man neuken bij mij net zo wezensvreemd is als een hond neuken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is toch helemaal niet zo vreemd, je eet toch ook niet elke dag hetzelfde?
waarom dan altijd hetzelfde geslacht "eten"?
Toch grappig dat hetero mannen daar vaak meer moeite mee hebben dan homo mannen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Omdat een man neuken bij mij net zo wezensvreemd is als een hond neuken.
Sex is (voor mij) per definitie met een vrouw.
Tja geen idee. Misschien omdat het man-vrouw toch iets natuurlijker is of zo, ik weet het niet. Maar ik vind gewoon niets sexueels aan een man, net zo min ik iets sexueels vind aan een oma van 100.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toch grappig dat hetero mannen daar vaak meer moeite mee hebben dan homo mannen.
Ik ben echt heel erg (maar dan ook echt HEEL erg) homo (maar dan dus ook echt heel heel heel erg homo), maar zie mezelf toch wel eens een vrouw neuken.
Ja hier, zo'n stinkende zure sloot, open vleeswond.. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit mijn snikkel in steekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:19 schreef Avondmens het volgende:
dat is dan idd wel grappig. Toch hoor ik ook verhalen van homo's die het idee van sex met een vrouw walgelijk vinden.
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een meisje met een piemel, dus?
Wat precies? Zijn dikke kont?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje raar uitzien ... Verder wel een leuk koppie, ik hou van baarden.
Zou me bijvoorbeeld zo kunnen voorstellen dat ik als heteroman hier wel geil van zou kunnen worden. Deze vrouw heeft heupen, mooie rondingen. Dat is wel sexy.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Geef mij maar zo iets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, is een endeldarm schoner dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja hier, zo'n stinkende zure sloot, open vleeswond.. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit mijn snikkel in steek.
Hmm, inderdaad wel vreemd dan dat er zoiets als homoseksualiteit bestaat. Zit namelijk wel wat in ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
+ en - trekken elkaar aan, daarom.
Groetjes!
Een endeldarm kan harstikke schoon zijn. Daar bestaan douches voor. En al is het niet zo, ik ben niet vies van wat verteerde etensresten aan mijn condoom... en misschien ook niet van een kut als ik hem er werkelijk in steek, maar ik kan mezelf er niet toe brengen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, is een endeldarm schoner dan?
Moet je op zaterdagavond eens een willekeurige heterokroeg in lopen. Hoeveel mannen later daar graag merken dat ze hetero zijn? En als ik daar iets van zou zeggen, zouden ze dat dan sportief opnemen denk je? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:40 schreef kijkmij het volgende:
Allemaal van die lui die iets te graag laten merken dat ze homo zijn en als je er iets van zegt beledigt gaan doen. Daar begrijp ik dan niks van.
Jezus dat duurde lang zeg voor de eerste in zijn eer aangetaste home reageerdequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Moet je op zaterdagavond eens een willekeurige heterokroeg in lopen. Hoeveel mannen later daar graag merken dat ze hetero zijn? En als ik daar iets van zou zeggen, zouden ze dat dan sportief opnemen denk je? Kom op zeg.
Mijn vriend heeft ook een dikke kont en dat vind ik helemaal niet erg. Ik denk de houding, die 'bocht' in de rug. Beetje een vrouwelijke houding.quote:
Is mij nooit opgevallen wat jij zei over hetero's in een kroeg. Maar ik let daar ook niet echt op of misschien maak ik me zelf ook wel "schuldig" aan dergelijk heterogedrag. Maar ik erger me soms gewoon aan die hele verwijfde homo's.quote:
Nog afgezien van het feit dat het handig is om te laten weten waar je op valt... hoe vind je anders een partner (en hoe jaag je anders vrouwen weg)?quote:
Het is natuurlijk ook een beetje zielig om iemand daarmee te pesten, vind je ook niet? Dat je zelf iemands life style niet deelt, wil toch niet zeggen dat je een vrijbrief krijgt om degene af te branden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Is mij nooit opgevallen wat jij zei over hetero's in een kroeg. Maar ik let daar ook niet echt op of misschien maak ik me zelf ook wel "schuldig" aan dergelijk heterogedrag. Maar ik erger me soms gewoon aan die hele verwijfde homo's.
Om een voorbeeld te noemen: ik ben leidinggevend bij een organisatie. Er zat op de administratie van "mijn" afdeling een homo. Zo'n verwijfd type en hij zat er al toen ik er kwam werken. Die liep ook altijd openlijk te koop met zijn homoleven. Vervolgens kreeg hij een keer van een andere collega een wat lullige opmerking en kwam hij bij me. Toen heb ik tegen hem gezegd "ja, he je loopt zelf vol trots te vertellend at je met de gayparade met een roze veer in je reet hebt rondgelopen en nu kom je bij mij janken dat je gepest wordt". Gevolg was dat ik de sigaar was en bij het vertrouwenspersoon van personeelszaken langs kon komen. Dat valt me wel vaker op. Ze lopen er mee te koop maar o wee als iemand er iets van zegt dan is het niet te best. En beginnen ze als wijven van zich af te slaan.
Nou hij werd niet afgebrand en dit was niet het enige voorval met deze meneer. Er was al veel meer voorgevallen en alle ruzie's op de afdeling begonnen doordat hij zat te stoken en roddelen. Als het inderdaad door 1 zo'n opmerking kwam dan was het niet netjes. Maar dit was een opeenstapeling. en dan nog heb ik zoiets van "als je zelf graag uitdeelt (wat hij dus deed), moet je ook incaseren kunnen".quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een beetje zielig om iemand daarmee te pesten, vind je ook niet? Dat je zelf iemands life style niet deelt, wil toch niet zeggen dat je een vrijbrief krijgt om degene af te branden?
Nee dat zeg ik niet. Maar je moet wel normaal doen. Tenminste wel bij mij op de afdeling. En deze man was gewoon teveel bezig om tegen iedereen te vertellen hoe hij was enzo en maakte ook allerlei dubbelzinnige opmerkingen waar niemand op te wachten zat. En als er dan eens een keer iemand iets terug zei dan was het kantoor te klein en begon hij drama te trappen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef Cavalinho het volgende:
Met andere woorden, een homo mag niet zichzelf zijn, maar moet hetero spelen op zijn werk? Of hoe moet ik dat zien?
Heteros lopen toch ook te koop met hun hetero leven?
Ik moet ook horen hoe geweldig ze sexen etc en ga daar dan ook geen opmerkingen over maken.
Ahhhh ja, da's een mooie, waarvoor dank!quote:
Ja. Als hij gewoon had verteld dat hij met zijn vriend naar de bioscoop was geweest of naar zijn schoonouders of een leuk feestje in een kroeg was dat geen probleem geweest. En inderdaad dat stoken en roddelen begon ook erg de sfeer op de afdeling te verpesten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar je moet wel normaal doen. Tenminste wel bij mij op de afdeling. En deze man was gewoon teveel bezig om tegen iedereen te vertellen hoe hij was enzo en maakte ook allerlei dubbelzinnige opmerkingen waar niemand op te wachten zat. En als er dan eens een keer iemand iets terug zei dan was het kantoor te klein en begon hij drama te trappen.
Maar dat heeft verder dus niet met zijn geaardheid te maken. Maar omdat hij homo is, is hij een vervelende nicht. Terwijl een hetero die de sfeer verpest niet ineens een vervelende breeder is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ja. Als hij gewoon had verteld dat hij met zijn vriend naar de bioscoop was geweest of naar zijn schoonouders of een leuk feestje in een kroeg was dat geen probleem geweest. En inderdaad dat stoken en roddelen begon ook erg de sfeer op de afdeling te verpesten.
40 mensen op een afdeling die problemen hebben met 1. Dan vraag ik me inderdaad af is die ene "normaal" en die andere 40 afwijkend? Of is er dan toch iets met die ene aan de hand? En er werken ook buitenlanders op de afdeling en geen enekel probleem. En die jongens maken onder mekaar allerle grove geintjes enzo en af en toe hebben ze ruzie maar dat is zo weer bijgelegd en de sfeer is dan weer goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ahhhh ja, da's een mooie, waarvoor dank!
Definieer normaal?
Wat jij normaal vindt hoef ik helemaal niet normaal te vinden.
Die collega van jou heeft het recht om in dit land in een extravagante outfit op een boot te staan. Jullie andere collega's dienen daar geen opmerkingen over te maken. Als een Turk vertelt dat hij geen haram vlees eet kun je hem toch ook niet belachelijk gaan maken?
Er valt hetero's wel meer niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef kijkmij het volgende:
Is mij nooit opgevallen wat jij zei over hetero's in een kroeg. Maar ik let daar ook niet echt op of misschien maak ik me zelf ook wel "schuldig" aan dergelijk heterogedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |