dat dacht ik ook altijd.. totdat ik aan de speciaal bier ging.. dat lust ik dan weer welquote:
Naakt ? Niet dat ik er ooit bij ben geweest!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is eng hoor in de grote stad bij een vreemde meneer die mij naakt heeft gezien
dat doet iedereen wel eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
Klopt ook helemaal Knetter.. Maar ik gedraag met wel een beetje instabiel en kinderachtig op het moment. Dus ach...
ben je bezeten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Maar ik doe het niet geheel uit vrije wil, helaas.
nope ik ben een bloeiende vrouwelijke vrouw van midden twintigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
KT wil een Milf maar dat ben jij toch noch niet Knetter?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope ik ben een bloeiende vrouwelijke vrouw van midden twintig
die nu gaat slapen want morgen werken
Trusten meis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt ontzettend aan het stuiteren terwijl ik in bed lig.
Truste allemaal.
Ik vraag geen details, maar geniet en slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt ontzettend aan het stuiteren terwijl ik in bed lig.
Truste allemaal.
Doe ik ook altijd als mijn vriendin al op bed ligt. Zo *plop* d'r inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:34 schreef shifto het volgende:
Oh jullie gaan niet allemaal standaard zo naar bed?
Jij wel dan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:34 schreef shifto het volgende:
Oh jullie gaan niet allemaal standaard zo naar bed?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als mijn vriendin al op bed ligt. Zo *plop* d'r in
In je bed of in je vriendin?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:35 schreef Intrepidity het volgende:
Doe ik ook altijd als mijn vriendin al op bed ligt. Zo *plop* d'r in
Duh, meestal met salto's enzo maar die op het plaatje is een beetje basic, die doe ik als ik moe ben ofzoquote:
In m'n vriendin natuurlijkquote:
Maar jij bent toch altijd moequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh, meestal met salto's enzo maar die op het plaatje is een beetje basic, die doe ik als ik moe ben ofzo
Johquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Lui
Soms ben ik wel moe van al het lui zijn
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben nooit te moe voor jou
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een keer een animated gifje van maken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:38 schreef Intrepidity het volgende:
In m'n vriendin natuurlijkTijdens die backflip precies op het goede moment in een tube glijmiddel knijpen en dan de landing inzetten
Voor die ijsbeer geldt hetzelfde als voor de gemiddelde man: aanloopje en er dan gewoon hard tegenaan batsenquote:
...waarna het allemaal jammerlijk uitscheurt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
Voor die ijsbeer geldt hetzelfde als voor de gemiddelde man: aanloopje en er dan gewoon hard tegenaan batsen
Mensen genezen best goed!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
...waarna het allemaal jammerlijk uitscheurt..
Tsja, niet mijn schuld dat het niet pastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Flesje poppers doet wonderen. Alhoewel ik niet weet hoe dat zit met iglo's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:46 schreef Intrepidity het volgende:
Tsja, niet mijn schuld dat het niet past
Het werkt met iglo's eigenlijk hetzelfde als met vrouwen. Zorgen dat het allemaal goed heet wordt, dan worden zowel de vrouw als de iglo kletsnat, en dan gaat het een stuk beter!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Flesje poppers doet wonderen. Alhoewel ik niet weet hoe dat zit met iglo's.
auwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja die kans is ook erg grootquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja. Dus zorgen dat er geen ijsbeer in je flamoes terecht komt!
Ja ooit nog een foto van geplaatst in kpd ...leuk maar ... niet bijzonderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
Met ijsblokjes kan je wel leuke dingen doen!
Heb je al een keer tandpasta of gember geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ooit nog een foto van geplaatst in kpd ...leuk maar ... niet bijzonder
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je al een keer tandpasta of gember geprobeerd?
Ja hoiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik kom op t goeie moment binnen zo te lezen
is aan te raden hoorquote:
En een rijsttafel schijnt ook zeer amusant te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je al een keer tandpasta of gember geprobeerd?
Tandpasta = Bij het vingeren een heel klein beetje op je vinger doen als je een beetje warm ben.quote:
Gemberwortel ook hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tandpasta of tijgerbalsem of vicks kan ook bij een vent trouwens
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk maar ik ben een saaie hoor dus nee bedankt
jij en saai?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk maar ik ben een saaie hoor dus nee bedankt
SSSSSSSSSSHHHHHHTquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij en saai?![]()
![]()
sorry ik moest ff lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tandpasta = Bij het vingeren een heel klein beetje op je vinger doen als je een beetje warm ben.
Gemberwortel = Het bruine eraf schillen totdat je het gele ziet. Dit kan je langs je edele delen halen of in een van de gaatjes stoppen voor een lekker effect,
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSHHHHHHT
oh nevermind ik zei natuurlijk niks en fluit nu heel onschuldig enzo lalalalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Koffie ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nevermind ik zei natuurlijk niks en fluit nu heel onschuldig enzo lalalalala
Ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en het is weer/ nog steeds rokjesweer
Wel een beetje veel wind hoor. Is niet erg, daar niet vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh goed dat je het zegt dan hou ik er rekening meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wel een beetje veel wind hoor. Is niet erg, daar niet van
Van plan om er eentje te scoren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef shifto het volgende:
Dit
Bij de buren, ander bedrijf, lopen er ook alweer mooie chickies rond!
Temperatuur is prima hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
OMG mijn broer gaat zaterdag kijken voor een kevertjeEn ik ga mee
ALS hij em koopt mag ik in zijn dikke volvo rijden Mwuhahaha
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Gemberwortel = Het bruine eraf schillen totdat je het gele ziet. Dit kan je langs je edele delen halen of in een van de gaatjes stoppen voor een lekker effect,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |