is aan te raden hoorquote:
En een rijsttafel schijnt ook zeer amusant te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je al een keer tandpasta of gember geprobeerd?
Tandpasta = Bij het vingeren een heel klein beetje op je vinger doen als je een beetje warm ben.quote:
Gemberwortel ook hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tandpasta of tijgerbalsem of vicks kan ook bij een vent trouwens
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk maar ik ben een saaie hoor dus nee bedankt
jij en saai?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk maar ik ben een saaie hoor dus nee bedankt
SSSSSSSSSSHHHHHHTquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij en saai?![]()
![]()
sorry ik moest ff lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tandpasta = Bij het vingeren een heel klein beetje op je vinger doen als je een beetje warm ben.
Gemberwortel = Het bruine eraf schillen totdat je het gele ziet. Dit kan je langs je edele delen halen of in een van de gaatjes stoppen voor een lekker effect,
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSHHHHHHT
oh nevermind ik zei natuurlijk niks en fluit nu heel onschuldig enzo lalalalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Koffie ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nevermind ik zei natuurlijk niks en fluit nu heel onschuldig enzo lalalalala
Ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en het is weer/ nog steeds rokjesweer
Wel een beetje veel wind hoor. Is niet erg, daar niet vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh goed dat je het zegt dan hou ik er rekening meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wel een beetje veel wind hoor. Is niet erg, daar niet van
Van plan om er eentje te scoren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:28 schreef shifto het volgende:
Dit
Bij de buren, ander bedrijf, lopen er ook alweer mooie chickies rond!
Temperatuur is prima hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
OMG mijn broer gaat zaterdag kijken voor een kevertjeEn ik ga mee
ALS hij em koopt mag ik in zijn dikke volvo rijden Mwuhahaha
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Gemberwortel = Het bruine eraf schillen totdat je het gele ziet. Dit kan je langs je edele delen halen of in een van de gaatjes stoppen voor een lekker effect,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |