In m'n vriendin natuurlijkquote:
Maar jij bent toch altijd moequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh, meestal met salto's enzo maar die op het plaatje is een beetje basic, die doe ik als ik moe ben ofzo
Johquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Lui
Soms ben ik wel moe van al het lui zijn
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben nooit te moe voor jou
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een keer een animated gifje van maken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:38 schreef Intrepidity het volgende:
In m'n vriendin natuurlijkTijdens die backflip precies op het goede moment in een tube glijmiddel knijpen en dan de landing inzetten
Voor die ijsbeer geldt hetzelfde als voor de gemiddelde man: aanloopje en er dan gewoon hard tegenaan batsenquote:
...waarna het allemaal jammerlijk uitscheurt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
Voor die ijsbeer geldt hetzelfde als voor de gemiddelde man: aanloopje en er dan gewoon hard tegenaan batsen
Mensen genezen best goed!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
...waarna het allemaal jammerlijk uitscheurt..
Tsja, niet mijn schuld dat het niet pastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Flesje poppers doet wonderen. Alhoewel ik niet weet hoe dat zit met iglo's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:46 schreef Intrepidity het volgende:
Tsja, niet mijn schuld dat het niet past
Het werkt met iglo's eigenlijk hetzelfde als met vrouwen. Zorgen dat het allemaal goed heet wordt, dan worden zowel de vrouw als de iglo kletsnat, en dan gaat het een stuk beter!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Flesje poppers doet wonderen. Alhoewel ik niet weet hoe dat zit met iglo's.
auwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja die kans is ook erg grootquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja. Dus zorgen dat er geen ijsbeer in je flamoes terecht komt!
Ja ooit nog een foto van geplaatst in kpd ...leuk maar ... niet bijzonderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
Met ijsblokjes kan je wel leuke dingen doen!
Heb je al een keer tandpasta of gember geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ooit nog een foto van geplaatst in kpd ...leuk maar ... niet bijzonder
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je al een keer tandpasta of gember geprobeerd?
Ja hoiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik kom op t goeie moment binnen zo te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |