kroeg/discotheek is wel een beetje de makkelijkste plek om vreemde singles te scoren. De meesten komen er voor de gezelligheid, maar velen ook met een ander doel; een exemplaar van het gewenste geslacht aan de haak slaan.quote:
Ja precies, en dat onbewustzijn ben ik bezig met omvormen. Het is best wel een rare ervaring overigens, want het leek bij de blokker laatst alsof ik een beetje thuis was. Ik had me nog nooit zo op mijn gemak gevoelt in een winkel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit punt heb je gelijk in. En als ze ECHT de moeite waard is, dan moet je het inderdaad eigenlijk doen. De HEMA moet geen rol spelen, maar doet dat toch. Je moet wel een beetje goed verhaal hebben om haar te overtuigen, maar als het duidelijk is dat je haar echt leuk vindt, dan is ze extra gevleid; buiten de standaard kroeg om, maar juist op een plek waar je het niet verwacht.
Dat je steeds meer vrouwen aantrekt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
En hoe precies is dat een antwoord op haar post, anders dan een standaardriedeltje uit 1 van je boekjes?
Noem eens een paar eigenschappen waar (bijna) alle vrouwen op vallen en die ook aan te leren zouden zijn?
Zo zal het niet gaan denk ik. Maar als ze echt leuk is, dan zou ik het ook doen. Sowieso praat ik veel tegen vreemden, ook in winkels enzo. Is sowieso leuk om te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja precies, en dat onbewustzijn ben ik bezig met omvormen. Het is best wel een rare ervaring overigens, want het leek bij de blokker laatst alsof ik een beetje thuis was. Ik had me nog nooit zo op mijn gemak gevoelt in een winkel.
Hoe kan je daar nou zo'n grote scheiding tussen maken??? Alsof mensen die in een kroeg komen geen relatie aankunnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de kroeg bij uitstek de plek om te flirten en eventueel een ONS op te doen, maar relatiemateriaal? Nah, mij niet gezien.
Tja da's nogal een open deur en ook al tig keer eerder langsgekomen. Jij doet het echter voorkomen (of je dat nou zo bedoelt of niet) alsof wanneer je in bepaalde mate die situaties 'geleerd' hebt, je ongeveer elke vrouw zou kunnen krijgen die je maar interessant lijkt. En zo werkt het gewoon niet. Dat is van zooooooveel dingen meer afhankelijk. Tenzij je alleen hoi zeggen en FB uitwisselen bedoelt, maar ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
Dat je steeds meer vrouwen aantrekt.
Vrouwen voelen zich bijvoorbeeld eerder op hun gemak bij je als jij je op je gemak voelt. En dit kan je trainen door uit je comfort zone te gaan en zo'n dergelijke situatie vaker hebben meegemaakt.
Waarom wel een ONS mee doen maar geen relatie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de kroeg bij uitstek de plek om te flirten en eventueel een ONS op te doen, maar relatiemateriaal? Nah, mij niet gezien.
Het kan wel, maar ik heb er toch nooit zo'n fijn gevoel bij. Het is allemaal wat te oppervlakkig, te dronken, te druk. Het is niet mijn ding. Wel gewoon om lol te hebben met vrienden en vriendinnen, en misschien kom je iemand tegen met wie het klikt, maar ik vind de kroeg niet DE plaats om zoekende te zijn, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou zo'n grote scheiding tussen maken??? Alsof mensen die in een kroeg komen geen relatie aankunnen?
Klikt het met iemand, dan wordt het een relatie. Klikt het niet, dan blijft het bij zoenen of een ONSje.
Ik snap niet hoe je daar een scheiding in aan kan brengen. Zeker niet in Amsterdam.
Praten is sowieso wel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo zal het niet gaan denk ik. Maar als ze echt leuk is, dan zou ik het ook doen. Sowieso praat ik veel tegen vreemden, ook in winkels enzo. Is sowieso leuk om te doen.
Omdat ik het te oppervlakkig vind en zelf ook niet met een dergelijk idee in de kroeg ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom wel een ONS mee doen maar geen relatie?
Niet elke vrouw. Je kunt alleen steeds meer aantrekkelijk worden, zoals ik al zei: oogcontact verdubbelt in een jaar tijd. Dat is absurd veel in principe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja da's nogal een open deur en ook al tig keer eerder langsgekomen. Jij doet het echter voorkomen (of je dat nou zo bedoelt of niet) alsof wanneer je in bepaalde mate die situaties 'geleerd' hebt, je ongeveer elke vrouw zou kunnen krijgen die je maar interessant lijkt. En zo werkt het gewoon niet. Dat is van zooooooveel dingen meer afhankelijk. Tenzij je alleen hoi zeggen en FB uitwisselen bedoelt, maar ja.
Meestal ga ik nuchter uit en zorg ik ervoor dat er een sterkere band komt hehequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik heb er toch nooit zo'n fijn gevoel bij. Het is allemaal wat te oppervlakkig, te dronken, te druk. Het is niet mijn ding. Wel gewoon om lol te hebben met vrienden en vriendinnen, en misschien kom je iemand tegen met wie het klikt, maar ik vind de kroeg niet DE plaats om zoekende te zijn, zeg maar.
ik kijk alleen neer als dat de enige manier is of één van de weinige manieren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ik het te oppervlakkig vind en zelf ook niet met een dergelijk idee in de kroeg ben.
Maar vertel eens, waarom kijk je neer op internetdating, of mensen die elkaar via internet (hoeft geen datingsite te zijn) kennen?
Oh joepie, oogcontact, wat knap en wat een belevenis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef firefly3 het volgende:
Niet elke vrouw. Je kunt alleen steeds meer aantrekkelijk worden, zoals ik al zei: oogcontact verdubbelt in een jaar tijd. Dat is absurd veel in principe.
Nou respect! Ik kijk echt E-NORM tegen hem op nu.quote:Bij een maat van me die nog veel harder gaat is het gewoon op straat lopen en tsjakaa weer een meid, dan weer, dan weer. Alsof hij vals speelt. Hij was begonnen als gewoon "normaal" een jaar geleden, maar was veel harder gegaan dan ik. (Een maand lang vrouwen "versieren", elke dag/avond/nacht). Na week twee stortte hij wel even in, maar is daardoor een beest geworden.
Als je 2x meer aandacht krijgt van vrouwen valt het wel op ja en 2x zoveel vrouwen zeggen je leuk te vinden. Etc etc etcquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh joepie, oogcontact, wat knap en wat een belevenis.. Serieus, is er ooit iets van autisme vastgesteld bij je?
[..]
Nou respect! Ik kijk echt E-NORM tegen hem op nu.,
,
,
.
Oh nee, toch niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
ik kijk alleen neer als dat de enige manier is of één van de weinige manieren.
De enige manier van wat? Als je op die manier een relatie hebt gekregen, ben je wel even van de markt, lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
ik kijk alleen neer als dat de enige manier is of één van de weinige manieren.
Ja, die 'hehe' doet het hem wel. In de kroeg krijg ik geen sterkere band met wie dan ook. Daarvoor ben ik namelijk niet n de kroeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meestal ga ik nuchter uit en zorg ik ervoor dat er een sterkere band komt hehe
Dat hehe slaat op al die mensen die dronken worden en raar beginnen te doen terwijl ik nog normaal kan doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die 'hehe' doet het hem wel. In de kroeg krijg ik geen sterkere band met wie dan ook. Daarvoor ben ik namelijk niet n de kroeg.
En weer denk je iemand te kennen terwijl ik nog nooit iets gepost heb over hoe ik mijn tijd doorbreng, al dan niet m.b.t. dit onderwerp. Heel knap. Echt-heel-knap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef firefly3 het volgende:
Daarom zeg ik: Er is altijd een volgend niveau. Dat je het niet wilt zien is pech voor jou, blijf maar gewoon op de plek waar je nu bent.
Omdat je pas weet of je aantrekkingskracht hebt als je elkaar in het echt ziet. Het is een makkelijke vluchtweg voor mensen die bang zijn om overdag een vrouw aan te spreken.quote:
Damn. Jij bent echt een soort wonderkind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat hehe slaat op al die mensen die dronken worden en raar beginnen te doen terwijl ik nog normaal kan doen
Ga je dan buiten je comfort zone?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef Modus het volgende:
[..]
En weer denk je iemand te kennen terwijl ik nog nooit iets gepost heb over hoe ik mijn tijd doorbreng, al dan niet m.b.t. dit onderwerp. Heel knap. Echt-heel-knap.
Het is geen vluchten. Het is gewoon een moderne mogelijkheid om mensen te ontmoeten. Uiteindelijk komt het toch op menselijke interactie, verliefd worden neer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je pas weet of je aantrekkingskracht hebt als je elkaar in het echt ziet. Het is een makkelijke vluchtweg voor mensen die bang zijn om overdag een vrouw aan te spreken.
Ja dat is zeker waar, daar is niets mis mee. Maar er zijn mensen die op straat zogenaamd ineens de vrouw niet willen ontmoeten, maar via een internet dating site ineens wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is geen vluchten. Het is gewoon een moderne mogelijkheid om mensen te ontmoeten. Uiteindelijk komt het toch op menselijke interactie, verliefd worden neer.
Te oppervlakkig? Dat is hoe je elkaar leert kennen. Maar dan kan je juist over diepere dingen praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik heb er toch nooit zo'n fijn gevoel bij. Het is allemaal wat te oppervlakkig, te dronken, te druk. Het is niet mijn ding. Wel gewoon om lol te hebben met vrienden en vriendinnen, en misschien kom je iemand tegen met wie het klikt, maar ik vind de kroeg niet DE plaats om zoekende te zijn, zeg maar.
Ja, die mensen zijn er. En die zijn natuurlijk fout volgens jou.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, daar is niets mis mee. Maar er zijn mensen die op straat zogenaamd ineens de vrouw niet willen ontmoeten, maar via een internet dating site ineens wel.
Wat ik doe boeit helemaal niet hier. En ik denk al helemaal niet in dat soort gebakkenluchtterminologie.quote:
In het echt filter ik op uiterlijk, daarna interesse. Buiten = datingsite. Alleen heb je de kans op meteen een date en zijn er nog meer dan onlinequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te oppervlakkig? Dat is hoe je elkaar leert kennen. Maar dan kan je juist over diepere dingen praten.
Het gaat niet om zoekende te zijn. Als je echt op zoek bent, dan is de kroeg helemaal geen verkeerde plek.
Al snap ik jouw idee wel, zoals ik al zei vind ik internet een goed medium om mensen/vrouwen te leren kennen, omdat je op interesses kan filteren. Dat gaat irl gewoon lastiger. En er zijn niet zo veel mensen interessant.
Mensen die lui zijn en/of saaiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die mensen zijn er. En die zijn natuurlijk fout volgens jou.
Ik vind het juist slim; als je weet dat je in het echt je broek volschijt en op internet het wel kan, dan juich ik het toe dat dat soort (halve) autisten het op hun ideale manier proberen.
niet iedereen is constant bezig met comfort zones.
Net als met werk: ik moet constant nieuwe uitdagingen, een baan in een fabriek is hel. Anderen voelen zich prettig bij elke dag hetzelfde.
Verschillen tussen mensen. En nee, die los je niet op door ze als een koudegrondpsycholoog te vertellen dat ze "fout" (bezig) zijn.
Uiterlijk is evident. Ik heb 3 van mijn 4 relaties via internet ontmoet, geen van allen via datingsites. Allemaal mooie en interessante vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In het echt filter ik op uiterlijk, daarna interesse. Buiten = datingsite. Alleen heb je de kans op meteen een date en zijn er nog meer dan online
Welja, gelijk een sticker plakken en mensen veroordelen.quote:
Volgens mij moet je sowieso al nooit op zoek zijn, maar goed. Ik heb geen fuck te zoeken in een kroeg. En regelmatig in een kroeg hangen vind ik nou niet bepaald een pre voor een vrouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
Te oppervlakkig? Dat is hoe je elkaar leert kennen. Maar dan kan je juist over diepere dingen praten.
Het gaat niet om zoekende te zijn. Als je echt op zoek bent, dan is de kroeg helemaal geen verkeerde plek.
Al snap ik jouw idee wel, zoals ik al zei vind ik internet een goed medium om mensen/vrouwen te leren kennen, omdat je op interesses kan filteren. Dat gaat irl gewoon lastiger. En er zijn niet zo veel mensen interessant.
Het gaat dan ook om ontmoeten, niet om verliefd worden op een internetpersoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je pas weet of je aantrekkingskracht hebt als je elkaar in het echt ziet. Het is een makkelijke vluchtweg voor mensen die bang zijn om overdag een vrouw aan te spreken.
Waarom niet? Sociale, gezellige, open vrouwen zijn niet jouw ding? Hmm, mooi, wel het mijne.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sowieso al nooit op zoek zijn, maar goed. Ik heb geen fuck te zoeken in een kroeg. En regelmatig in een kroeg hangen vind ik nou niet bepaald een pre voor een vrouw.
Vaak wel. Vrouwen die vaak in kroegen komen zijn meestal sociaal gezellig. Andersom hoeft niet het geval te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
Ja want sociaal gezellig en open staat gelijk aan naar een kroeg gaan.,
.
Domheid? Tuurlijk man. Nog wat inhoudelijks in te brengen?quote:
Dan hoef je al geen prieeltje voor mij te bouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaak wel. Vrouwen die vaak in kroegen komen zijn meestal sociaal gezellig. Andersom hoeft niet het geval te zijn.
Maar ik val niet op huismusjes of onzekere dan wel verlegen poppetjes.
Geef mij maar een (kroeg)dansende extraverte meid. Die ontmoet je nu eenmaal meer met uitgaan.
Ik ben ook meer van de discotheken dan kroegen. En ja, dronken mensen (vooral vrouwen) zijn vreselijk. Wat is jouw soort muziek?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hoef je al geen prieeltje voor mij te bouwen.Ik hou niet zo van de kroeg. Altijd harde kutmuziek (mijn soort muziek draaien ze niet) en dronkelappen om je heen. Ligt natuurlijk ook aan het soort kroeg. Een rustige, lounge-achtige kroeg vind ik wel weer supertof.
Maar ik begrijp wel een beetje wat Modus bedoelt. Hij denkt aan een stereotype kroegvrouw die zich elk weekend vol laat lopen en elke keer met een andere man het bed in duikt. Moet ze zelf weten, maar misschien niet de eerste plek waar je zoekt voor relatie materiaal. Hoewel die daar best te vinden zijn.
Je mindset is dan gewoon anders, je gaat er dan al meteen van uit dat je daar niets serieus gaat vinden. Daar stel je jezelf op in.
Ach, volgens mij vind je helemaal nergens iemand voor iets serieus....quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hoef je al geen prieeltje voor mij te bouwen.Ik hou niet zo van de kroeg. Altijd harde kutmuziek (mijn soort muziek draaien ze niet) en dronkelappen om je heen. Ligt natuurlijk ook aan het soort kroeg. Een rustige, lounge-achtige kroeg vind ik wel weer supertof.
Maar ik begrijp wel een beetje wat Modus bedoelt. Hij denkt aan een stereotype kroegvrouw die zich elk weekend vol laat lopen en elke keer met een andere man het bed in duikt. Moet ze zelf weten, maar misschien niet de eerste plek waar je zoekt voor relatie materiaal. Hoewel die daar best te vinden zijn.
Je mindset is dan gewoon anders, je gaat er dan al meteen van uit dat je daar niets serieus gaat vinden. Daar stel je jezelf op in.
Dat is goed fout als je persoonlijke ontwikkeling op gang komt door een relatie dat je aangereikt werdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Disorder het volgende:
Moet het per se moeilijk zijn? Mag je pas wanneer je 'hogere' niveaus onder de knie hebt een relatie beginnen? Jij ontmoet ' honderden' vrouwen, maar ondertussen hebben duizenden mensen relaties gevonden op allerlei manieren die hen aangereikt werden en komt hun persoonlijke ontwikkeling op gang. Niets doet de mens sneller groeien dan liefdesrelaties, wat mij betreft.
Waar blijft jouw ontwikkeling?
Hilarischquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Seks met 4 of 5 vrouwen tegelijk misschien? Vrouwen vingeren die je net een paar min op straat hebt gesproken? Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen? Een relatie met twee vrouwen tegelijk? Een topmodel als je partner?
Oneindig veel niveau's.
Discotheken precies hetzelfde. Misschien zelfs nog wel erger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben ook meer van de discotheken dan kroegen. En ja, dronken mensen (vooral vrouwen) zijn vreselijk. Wat is jouw soort muziek?
Hoe bedoel je dat precies? Dat mensen elkaar daar vinden, dat zal ongetwijfeld gebeuren ja. Maar er zijn zoveel mensen voor wie een kroeg/disco niks is. Omdat ze niks hebben met zuipen en die pleurismuziek.quote:Met stereotyperingen kom je niet ver, zeker niet op zoek naar een relatie. Al schreeuwt ie heul hard van niet.
Relatie"materiaal" is toch gewoon degene die je leert kennen en beter wil leren kennen? Waar je ook een toekomst in ziet? Die persoon uitsluiten door een complete (en een van de meest geaccepteerde) hunting grounds af te wijzen op basis van stereotiepen die slechts jezelf beperken lijkt me in ieder geval niet al te slim.
Met aanreiken bedoel ik gewoon elke mogelijke manier waardoor een relatie tot stand kan komen en niet per sé op een 'hoog niveau' een relatie tot stand laten komen. Wederom laat je de rest van de post aan je voorbij gaan, trouwens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is goed fout als je persoonlijke ontwikkeling op gang komt door een relatie dat je aangereikt werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |