trusten!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga m'n biertje opdrinken en dan naar bed
Als je maar voor woensdag onder de douche bent geweest.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet zó ontzettend douchen maar ik heb geen zin
verklaar je nader, jij zelf, iemand die je kent, een klant in het ziekenhuis?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ervaring met de geur van iemand die zich een jaar niet heeft gedoucht.
ik verwacht morgen zelfs in 3 of 4 verschillende provincies te gerakenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
Jullie komen ook nog wel eens buiten/in het buitenland.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan doe je het toch niet. Morgen gewoon even zwemmen daar in die sloot bij jullie.
Nou, dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Soempie het volgende:
Als je maar voor woensdag onder de douche bent geweest.![]()
Gezelligquote:Sirda komt ook.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik verwacht morgen zelfs in 3 of 4 verschillende provincies te geraken
Waarschijnlijk wel, en al helemaal als het om zijn special places gaatquote:
in die provincie kom ik helaas niet, maar anders mocht hetquote:
puntje van mn neusquote:
noem eens een provinciequote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, misschien ga ík daarvoor omrijden.
Quebecquote:
tot morgenquote:
Ja, toch welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef MaJo het volgende:
Mooi uitgebreid verslag NemWel balen van die voedselvergiftiging
Ik hoop dat het C. niet was, die heeft dan inmiddels een reputatie van voedselvergiftiging op festivals
Ja, je krijgt er een handigheid in hequote:En jij van het belanden op de EHBO met vrienden
Ja je werd gemistquote:Lowlands was goed geregeld
En ja Irien heeft me bij bijna elk optreden wel gesmst dat ze me miste geloof ikEn nog wat smsjes van jou en eentje van C. (vrouw) dus dat was erg tof, zo was ik er toch nog een beetje bij
"Man, I love a good chili. My ulcer hollers bloody hell about it."quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, toch wel
Van Mexicaans eten deze keer. En ook dát is bijna vast prik
Damn ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, toch wel
Van Mexicaans eten deze keer. En ook dát is bijna vast prik
Ik ben inmiddels op de EHBO's van Lowlands, Werchter en Sziget beland, best ernstigquote:Ja, je krijgt er een handigheid in he
Dat is wel minderquote:Wat wel vervelend was is dat ik mijn telefoon had aangezet zodat hij kon bellen of SMS-en als dat nodig was toen hij naar de tent ging. Bleek dat 'ie geen bereik had dus hij moest echt wachten tot ik terug wasHij sliep bij mij in de tent dus dat kwam wel weer goed en we hadden dus besloten gelijk terug te gaan. Dat is maar goed ook.
Liefquote:Ja je werd gemist
En de loempia was lekker
Ik in 4 Lowlands 1 EHBO-bezoekje nodig gehad, vanwege blaren onder een voet. Verder nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef MaJo het volgende:
Trouwens 2x op Werchter en 2x op Lowlands bij de EHBO beland
Netjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik in 4 Lowlands 1 EHBO-bezoekje nodig gehad, vanwege blaren onder een voet. Verder niet
Dat was op Rock Am Ring. Een pannenkoek en die duitsers doen daar een ei op. Maar die bleek halfrauw --> salmonella.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef MaJo het volgende:
Damn ik had al zo'n vermoedenVorige keer was het toch een pannenkoek?
Ik bedoelde de spreekwoordelijke "je"quote:Ik ben inmiddels op de EHBO's van Lowlands, Werchter en Sziget beland, best ernstig
Ligt ongetwijfeld op bed. Hij heeft zelfs nog een klein stukje naar huis gereden. Gaat morgen ook werken dus ik denk dat het wel goed zit op het momentquote:Dat is wel minderMaar gelukkig is het goed gekomen. Hoe is het nu met hem?
Ken je die uitdrukking niet? "I've got a ... with your name on it"?quote:LiefIk heb jullie ook echt gemist
En wat bedoelde je trouwens met mijn naam op de loempia? Geschreven in saus ofzo?
Pourqoi een T?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
NetjesIk op 8x Lowlands 2x dus we staan gelijk
De tweede keer was niet zo heftig trouwens, maagzuurtabletten gehaald omdat ik zo last had van maagzuur dat ik moest overgeven
De eerste keer overnacht op de EHBO dat was minder
Ik ga een temazepam nemen en van tukkestein![]()
Dat soort kleine dingen zijn dan ook de dingen waar ze het meest mee bezig zijn. Kleine sneetjes, wondjes, etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik in 4 Lowlands 1 EHBO-bezoekje nodig gehad, vanwege blaren onder een voet. Verder niet
Ze waren er ook erg handig en snel meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort kleine dingen zijn dan ook de dingen waar ze het meest mee bezig zijn. Kleine sneetjes, wondjes, etc.
ik lag uitgeteld op mijn bank, dus ook ik heb verzaaktquote:
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was op Rock Am Ring. Een pannenkoek en die duitsers doen daar een ei op. Maar die bleek halfrauw --> salmonella.
Dat snapte ik welquote:Ik bedoelde de spreekwoordelijke "je"![]()
Dus dat ik er wel een handigheid in kreeg met zulke vrienden
Ah dan valt het dus best wel mee. Gelukkig maarquote:Ligt ongetwijfeld op bed. Hij heeft zelfs nog een klein stukje naar huis gereden. Gaat morgen ook werken dus ik denk dat het wel goed zit op het moment
Jawel maar blijkbaar nam ik hem wat te letterlijkquote:Ken je die uitdrukking niet? "I've got a ... with your name on it"?
voor vrouwen is ie: leeftijd /2 + 7 idd, andersom issie (leeftijd-5)x 2 (ook wel de groeneblaadjes/oudefiets-formule) Mijn bandbreedte is dus 21 - 48quote:Op maandag 2 juli 2012 21:38 schreef wyccie het volgende:
Gewoon andersom berekenen? (Eigen leeftijd min zeven) x twee?
Of bedoel je hoeveel jonger een man mag zijn?
Dat adres lezen is ook vaak twijfelachtig, ik had laatst de belastingaanslag van de buren al open voor ik doorhad dat hij niet voor ons wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'PostNL te laks met beschermen briefgeheim'
vreemd, het ene deel van het personeel is compleet gedemotiveerd en aan het andere deel wordt compleet geen eisen gesteld behalve dan dat ze een adres kunnen lezen en dat ze voor zo weinig mogelijk willen werken
Dat wil dus zeggen dat een man van 80 acceptabel is bij een vrouw van 45quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
spuit 11:
[..]
voor vrouwen is ie: leeftijd /2 + 7 idd, andersom issie (leeftijd-5)x 2 (ook wel de groeneblaadjes/oudefiets-formule)
62quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
25 - 62![]()
die andere kant op regel is best vreemd en onlogisch (vooral als je ouder wordt)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
62
Wel een behoorlijke range en dus veel keus!
Zeg, wat was dat nou met je portfolio? Moet die wel of niet weergevonden worden, je tweet kon 2 kanten opquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar de range van MM.
Mijn eigen vriendin heeft momenteel de leeftijd van 46 jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:26 schreef wyccie het volgende:
Gadverdamme. MM, je zou je eigen vriendin van 80 maar moeten helpen met haar *verzin zelf iets ranzigs*.
Of 40-45...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
Voor die leeftijdsgroep zijn toch aparte cijfers? 90-41-90 toch?
Als je daar maten mee bedoelt, kom je op ongeveer zoiets uit:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
Voor die leeftijdsgroep zijn toch aparte cijfers? 90-41-90 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je daar maten mee bedoelt, kom je op ongeveer zoiets uit:Nee, ik doelde op 90 jaar oud, 41 graden koorts, en 90 miljoen op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik heb er ....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ik doelde op 90 jaar oud, 41 graden koorts, en 90 miljoen op de bank.
Dat laatste cijfer is overbodig...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef iamredleader het volgende:
En voor de statistieken:
23 - 52, want 31 jaar oud
Allebei met koorts?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb er ....
* even rekenen *
2 in de aanbieding
quote:
denk het wel, er is vast nu al druk PM verkeer gaande....quote:
Het past binnen de berekende leeftijden en mw. MM wil oma vast nog wel 2 of 3 dagen verzorgen en daarna helpen met opbaren...quote:
Voor 90 miljoen lijkt me dat een kleine moeitequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past binnen de berekende leeftijden en mw. MM wil oma vast nog wel 2 of 3 dagen verzorgen en daarna helpen met opbaren...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 90 miljoen lijkt me dat een kleine moeite
Het is wel het minste wat ik van haar verwacht in dat geval...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 90 miljoen lijkt me dat een kleine moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |