trusten!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga m'n biertje opdrinken en dan naar bed
Als je maar voor woensdag onder de douche bent geweest.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet zó ontzettend douchen maar ik heb geen zin
verklaar je nader, jij zelf, iemand die je kent, een klant in het ziekenhuis?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ervaring met de geur van iemand die zich een jaar niet heeft gedoucht.
ik verwacht morgen zelfs in 3 of 4 verschillende provincies te gerakenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
Jullie komen ook nog wel eens buiten/in het buitenland.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan doe je het toch niet. Morgen gewoon even zwemmen daar in die sloot bij jullie.
Nou, dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Soempie het volgende:
Als je maar voor woensdag onder de douche bent geweest.![]()
Gezelligquote:Sirda komt ook.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik verwacht morgen zelfs in 3 of 4 verschillende provincies te geraken
Waarschijnlijk wel, en al helemaal als het om zijn special places gaatquote:
in die provincie kom ik helaas niet, maar anders mocht hetquote:
puntje van mn neusquote:
noem eens een provinciequote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, misschien ga ík daarvoor omrijden.
Quebecquote:
tot morgenquote:
Ja, toch welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef MaJo het volgende:
Mooi uitgebreid verslag NemWel balen van die voedselvergiftiging
Ik hoop dat het C. niet was, die heeft dan inmiddels een reputatie van voedselvergiftiging op festivals
Ja, je krijgt er een handigheid in hequote:En jij van het belanden op de EHBO met vrienden
Ja je werd gemistquote:Lowlands was goed geregeld
En ja Irien heeft me bij bijna elk optreden wel gesmst dat ze me miste geloof ikEn nog wat smsjes van jou en eentje van C. (vrouw) dus dat was erg tof, zo was ik er toch nog een beetje bij
"Man, I love a good chili. My ulcer hollers bloody hell about it."quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, toch wel
Van Mexicaans eten deze keer. En ook dát is bijna vast prik
Damn ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, toch wel
Van Mexicaans eten deze keer. En ook dát is bijna vast prik
Ik ben inmiddels op de EHBO's van Lowlands, Werchter en Sziget beland, best ernstigquote:Ja, je krijgt er een handigheid in he
Dat is wel minderquote:Wat wel vervelend was is dat ik mijn telefoon had aangezet zodat hij kon bellen of SMS-en als dat nodig was toen hij naar de tent ging. Bleek dat 'ie geen bereik had dus hij moest echt wachten tot ik terug wasHij sliep bij mij in de tent dus dat kwam wel weer goed en we hadden dus besloten gelijk terug te gaan. Dat is maar goed ook.
Liefquote:Ja je werd gemist
En de loempia was lekker
Ik in 4 Lowlands 1 EHBO-bezoekje nodig gehad, vanwege blaren onder een voet. Verder nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef MaJo het volgende:
Trouwens 2x op Werchter en 2x op Lowlands bij de EHBO beland
Netjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik in 4 Lowlands 1 EHBO-bezoekje nodig gehad, vanwege blaren onder een voet. Verder niet
Dat was op Rock Am Ring. Een pannenkoek en die duitsers doen daar een ei op. Maar die bleek halfrauw --> salmonella.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef MaJo het volgende:
Damn ik had al zo'n vermoedenVorige keer was het toch een pannenkoek?
Ik bedoelde de spreekwoordelijke "je"quote:Ik ben inmiddels op de EHBO's van Lowlands, Werchter en Sziget beland, best ernstig
Ligt ongetwijfeld op bed. Hij heeft zelfs nog een klein stukje naar huis gereden. Gaat morgen ook werken dus ik denk dat het wel goed zit op het momentquote:Dat is wel minderMaar gelukkig is het goed gekomen. Hoe is het nu met hem?
Ken je die uitdrukking niet? "I've got a ... with your name on it"?quote:LiefIk heb jullie ook echt gemist
En wat bedoelde je trouwens met mijn naam op de loempia? Geschreven in saus ofzo?
Pourqoi een T?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
NetjesIk op 8x Lowlands 2x dus we staan gelijk
De tweede keer was niet zo heftig trouwens, maagzuurtabletten gehaald omdat ik zo last had van maagzuur dat ik moest overgeven
De eerste keer overnacht op de EHBO dat was minder
Ik ga een temazepam nemen en van tukkestein![]()
Dat soort kleine dingen zijn dan ook de dingen waar ze het meest mee bezig zijn. Kleine sneetjes, wondjes, etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik in 4 Lowlands 1 EHBO-bezoekje nodig gehad, vanwege blaren onder een voet. Verder niet
Ze waren er ook erg handig en snel meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort kleine dingen zijn dan ook de dingen waar ze het meest mee bezig zijn. Kleine sneetjes, wondjes, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |