SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
What? Vergeet dat je dit ooit gezegd hebt. Je hebt twee type spiervezels: type 1 en type 2 vezels, slow twitch en fast twitch spiervezels.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. er staat mij iets van bij dat voetballers lange pezen hebben en hardlopers kortePff.. hoe zat dat ookalweer
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat snap ik, maar ik kon als volleybalster (beetje hetzelfde concept) ondanks de goede conditie ook echt niet zomaar in één keer 5km lopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]en vooral explosiviteit, maar je moet wel een bepaald fitheidsniveau hebben
![]()
Waar waren we? Oh ja, Apache ging rustig opbouwen met een beginnersschema waardoor hij in 10-12 weken 5km kan lopen zonder blessures op zijn aangemeten hardloopschoenen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Je vergeet de trainer die de boom in moetquote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
Waar waren we? Oh ja, Apache ging rustig opbouwen met een beginnersschema waardoor hij in 10-12 weken 5km kan lopen zonder blessures op zijn aangemeten hardloopschoenen![]()
![]()
Tik 'm aan, vrouwe! 0-5 in 1,5 maandquote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hangt er vanafMij lukte het in 1,5 maand met 3 a 4 keer per week lopen. En dan echt van 0 naar 5. De ene zal het in 1 maand kunnen de ander in 3 maanden. Luister naar je lichaam en het komt goed
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
Waar waren we? Oh ja, Apache ging rustig opbouwen met een beginnersschema waardoor hij in 10-12 weken 5km kan lopen zonder blessures op zijn aangemeten hardloopschoenenEn daarna pics post van z'n eerst wedstrijd
![]()
![]()
Ja, maar Evy zei iets daarover en.. ik zat niet heel goed te luisteren enzo..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
What? Vergeet dat je dit ooit gezegd hebt. Je hebt twee type spiervezels: type 1 en type 2 vezels, slow twitch en fast twitch spiervezels.
nee mij leek het ook wel veel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik kon als volleybalster (beetje hetzelfde concept) ondanks de goede conditie ook echt niet zomaar in één keer 5km lopen.maar het is 1x per week 5km, en dan nog 2 andere dagen kleinere afstanden en sprintjes
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
1x per week 5 km is natuurlijk prima, maar dan moet je dat uiteraard wel eerst fatsoenlijk kunnenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee mij leek het ook wel veel jamaar het is 1x per week 5km, en dan nog 2 andere dagen kleinere afstanden en sprintjes
![]()
![]()
filmpje bedoel jequote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]En daarna pics post van z'n eerst wedstrijd
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee mij leek het ook wel veel jamaar het is 1x per week 5km, en dan nog 2 andere dagen kleinere afstanden en sprintjes
niet verstandig als beginner
walk towards the light Guppy...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Evy heeft wel meer dingen gezegd waarvan ik dacht hmm dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Evy zei iets daarover en.. ik zat niet heel goed te luisteren enzo..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Door al dat gepraat over schoenen ben ik erg nieuwsgierig geworden of ik echt verandering zou merken bij aangemeten schoenen
Als kind liep ik altijd een beetje met mijn voeten schuin naar binnen ofzo (zag je ook altijd aan de zolen na intensief draagplezier). Nu loop ik dan wel "normaal" (denk ik), maar ik heb soms het gevoel dat tijdens het hardlopen mijn voeten nog wel eens oud gedrag willen vertonen
Soms wat kleine pijntjes e.d.
Nu loop ik op schoenen van 50 euro ofzo, en ze geven me af en toe blaren(heb er nu op elke voet 1 door de meidenloop
). Ook af en toe last van de scheenbenen.
Wil iemand sponseren?hahaha
![]()
Tis je vergeven (maar alleen omdat je pic op Endo zo leuk is).quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Evy zei iets daarover en.. ik zat niet heel goed te luisteren enzo..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb wel eens een training zo gedaan jaquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een live verslag via de camera op je hoofdstaat op mijn facebook, maar die ga ik dus niet posten
Rustig aan. Het doet er niet toe hoe lang je erover doet, als je maar doorzet en je doel haaltquote:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee ik wil niet vegetarisch etenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Evy heeft wel meer dingen gezegd waarvan ik dacht hmm dat lijkt me sterk.![]()
sorry, liet me even gaan
It's so prettyquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
walk towards the light Guppy...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis je vergeven (maar alleen omdat je pic op Endo zo leuk is).
Zaterdag komt er een actiefotoonder voorwaarde dat ik er een beetje charmant opsta
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: