SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Honey and Clover en Nodame Cantabile?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh. Veel matige anime, slechte kwaliteit animatie (bijna altijd in lage resolutie), verneuken goede concepten.
Toradora is een van hun weinige goede anime.
Nog niet aan begonnen. Ik hoor wel vaak dat ze goed zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 21:38 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Honey and Clover en Nodame Cantabile?
Waarom niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen. Ik hoor wel vaak dat ze goed zijn
Maar dan nog. De verhouding toppers - floppers staat nog steeds scheef.
Goede TT. Zo een had ik niet van Klipnap verwacht
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hopelijk iets over Tight bodysuits gedragen door welgevormde vrouwen.
En nu een mooi meiske in een suit. Niet de gemene Asuka.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Asuka approves this TT:
[ afbeelding ]
En ook geen... wat dit ook is.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En nu een mooi meiske in een suit. Niet de gemene Asuka.
[..]
En ook geen... wat dit ook is.
Waarom heb je medelijden met alle meisjes op aarde? Omdat ze baby's uit moeten poepen?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo medelijden met alle meisjes op aarde
Menstruatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom heb je medelijden met alle meisjes op aarde? Omdat ze baby's uit moeten poepen?
Ja oke dat ook. Wat erg he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadverdamme, ik vind het echt zo smerigquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
OkeWat nu?
oh ja... MOOIE meiskes in suits
Gevoelig onderwerp natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
OkeWat nu?
oh ja... MOOIE meiskes in suits
Ah balen. Als ik dat op Google doe, dan denkt Google dat ik Asuka bedoelquote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Oh, is dat zo?
Osaka in een suit misschien? Dan kan ik namelijk eindelijk eens een keer "[ afbeelding ]" gebruiken... ik wacht al een tijdje.
Oh my.quote:
Ik ken haar niet, ben nog maar bij ep 17 van EVA. Ze kwam toch alleen voor in 2.0?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mari is echt een poepcharacter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, ben nog maar bij ep 17 van EVA. Ze kwam toch alleen voor in 2.0?
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)TF-8&q=poepcharacter
Zo goed?quote:Ayumu slipped on her plug suit. It fit quickly, air rushing up by her hair as its vacuum seal worked. It fit perfectly, the blue matching her own hair perfectly. She looked to the other side, where Sakaki was putting her suit on.
Jaja, kort daarna stopte ik met lezen. Het meest interessante was al geweest, dacht ik zoquote:
Oooh, die ken ik nog wel.... spllllrgshsh.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Je komt wel nog Kaworu Nagisa tegen. Ben benieuwd wat je van hem gaat vinden.
[ afbeelding ]
Heel veel meisjes maken yaoi plaatjes van hem en Shinji
Ik wou al zeggen. Elke keer als ik zoek op Kaworu zie ik yaoiquote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Je komt wel nog Kaworu Nagisa tegen. Ben benieuwd wat je van hem gaat vinden.
[ afbeelding ]
Heel veel meisjes maken yaoi plaatjes van hem en Shinji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Elke keer als ik zoek op Kaworu zie ik yaoiHoe moeilijk is het om het gewoon goed te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Elke keer als ik zoek op Kaworu zie ik yaoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook echt met die "yummy" censuur!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2012 22:08:05 ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om het gewoon goed te doen?Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik heb al een trauma van alle Mami's.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Arashimashou het volgende:
Klipnap moet misschien die combo opzoeken op pixiv... wie weet wat je daar krijgt.
Jouw plaatje is toch stuk?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee, ik heb al een trauma van alle Mami's.
Ik doe dan altijd rechtermuisknop -> openen in nieuw tabblad. Vaak nog even een refresh en klaar.quote:
Jaja, de hele wereld is gek behalve jij.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
Ik blijf erbij dat de link borked is.
Nou, dat zou best eens kunnen. Maar onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jaja, de hele wereld is gek behalve jij.
je kan gewoon niet fatsoenlijk plaatjes postenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
awww...SPOILER: ClannadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Altijd als ik dat zie denk ik: "Dat wil ik ook. ".![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest: jullie gaan weer erg rap![]()
Dank U Robertquote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
Niet zo gemeen doen tegen Arashimashou.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
Niet zo gemeen doen tegen Arashimashou.
picture fail (again)quote:
Ik kan het mij voorstellen, heer Arashi.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dank U Robert
Ik ben tamelijk van slag.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan gewoon niet fatsoenlijk plaatjes posten
[..]
awww...
Soms kijk ik melancholisch terug en denk ik: "Als het zo was gegaan, dan had ik dat nu wel.." en aengroaerngoaerngoaeng aaaah. Als ik "Ja" had gezegd in de brugklas had ik nu een leuke vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest: jullie gaan weer erg rap
Ik heb heel vaak 'Nee' gezegd waar ik achteraf spijt van heb gekregen![]()
Alstu:quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
picture fail (again)
-edit-
zowel chrome als IE vertikken het om em weer te geven hier..
Firefox doet raar en geeft em wel weer
Gewoon terug naar "Last Saved".quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het mij voorstellen, heer Arashi.
[..]
Soms kijk ik melancholisch terug en denk ik: "Als het zo was gegaan, dan had ik dat nu wel.." en aengroaerngoaerngoaeng aaaah. Als ik "Ja" had gezegd in de brugklas had ik nu een leuke vriendin
Ik heb heel vaak 'Nee' gezegd waar ik achteraf spijt van heb gekregen
Stiekem is dit best een leuk nummerquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gewoon terug naar "Last Saved".
Oke, ik zat fout met images
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het mij voorstellen, heer Arashi.
[..]
Soms kijk ik melancholisch terug en denk ik: "Als het zo was gegaan, dan had ik dat nu wel.." en aengroaerngoaerngoaeng aaaah. Als ik "Ja" had gezegd in de brugklas had ik nu een leuke vriendin
Ik heb heel vaak 'Nee' gezegd waar ik achteraf spijt van heb gekregen
Altijd naar de bron gaan. Het beste kun je een plaatje openen in een nieuw tabblad, dan weet je zeker dat je goed zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gewoon terug naar "Last Saved".
Oke, ik zat fout met images
Basketbal voor 11 jarige?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
zo, ik ga weer verder met mijn basketbal voor 11 jarige serie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1002 wat eigenlijk?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef Qunix het volgende:
1002! zojuist gehaald...
Lang leven de grasmaaiers van vanochtend.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]....wat is dit nu weer voor gekkigheid RobertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry. Ik had even zin in 3dquote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
....wat is dit nu weer voor gekkigheid Robert
Of lelijk 3D-materiaalquote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Door middel van onoverwinnelijk 2D materiaal natuurlijk
1019x niezen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
1002 wat eigenlijk?
[..]
....wat is dit nu weer voor gekkigheid Robert
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Door middel van onoverwinnelijk 2D materiaal natuurlijk
Pff doe niet zo zieligquote:Op maandag 2 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
Het hebben van timeline stel ik ook steeds uit
Uitstel van executie vrees ik
Aaah al die stelletjes op FacebookWat voel ik me een loner.
Ik weet niet man. Soms heb ik toch de behoefte aan een vriendin. Jij niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pff doe niet zo zieligWie heeft er nu vrienden/vriendinnen/vriendjes/vriendinnetjes nodig.
Daar komen een hoop verplichtingen bij, denk ik zo altijd. Ik zou een metgezel op het moment weinig kunnen bieden... dus nee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Soms heb ik toch de behoefte aan een vriendin. Jij niet?
Deal with it.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
Het hebben van timeline stel ik ook steeds uit
Uitstel van executie vrees ik
Aaah al die stelletjes op FacebookWat voel ik me een loner.
hm, interessante OP.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Deal with it.![]()
Heeft iemand deze anime gezien?:
Gedeeltelijk. Kernbomkop was waarschijnlijk het beste aan de serie.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Deal with it.![]()
Hmm.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daar komen een hoop verplichtingen bij, denk ik zo altijd. Ik zou een metgezel op het moment weinig kunnen bieden... dus nee.
2 episodes. Erg goed, maar staat voorlopig op on-hold.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Deal with it.![]()
Oh, oke.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
Al mijn vrienden krijgen langzaam maar zeker ook allemaal een vriendinnetje. Aaah, het voelt toch best slecht.
[..]
2 episodes. Erg goed, maar staat voorlopig op on-hold.
Hele vette intro trouwens. De eerste keer schrok ik wel.
Zie editquote:
Je moet het 1 keer echt ervaren hebben. Daarna is de drang een heel stuk minderquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
Al mijn vrienden krijgen langzaam maar zeker ook allemaal een vriendinnetje. Aaah, het voelt toch best slecht. Jij en ik zouden echt wel iemand nodig hebben die ons een schop onder de reet geeft
Mijn vrienden zeggen ook: "Wees blij dat je niet elke dag dat gezeur aan je kop hebt.".quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Je moet het 1 keer echt ervaren hebben. Daarna is de drang een heel stuk minder.
Aandacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie edit
En je kunt je partner toch gewoon liefde bieden? Ik snap niet wat je haar nog meer zou willen bieden
Taylor Lautner is genoeg bewijs dat 3d overrated is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen bewijs van Klipnap gekregen
Dat wel. Ach...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap heeft Robert afgewezen... denk het wel.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef RedFever007 het volgende:
Het komt uit je printer en het schiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ho, ik heb niks gevraagdquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap heeft Robert afgewezen... denk het wel.
Oh ja! Dat klopt!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Taylor Lautner is genoeg bewijs dat 3d overrated is.
[..]
Dat wel. Ach...
Misschien heb ik er ook gewoon een overdreven geromantiseerd beeld bij allemaal
Ik houd het bij als het binnenkort warmer wordt...quote:
MAAR MAMI IS OOK INTROVERTquote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik doe mijn introverte Shinji avatar terug.
Fak, nu moet ik weer wennen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik doe mijn introverte Shinji avatar terug.
Doe dan homuhomuquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ze is redelijk praterig en open.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jaaa
http://askpervyhomu.tumblr.com/
ほむほむほむっ
Op mobiel zie ik geen verschil.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef Easymodo het volgende:
Ligt het aan mij of is mijn avatar nogal pixelachtig?
Ik zit momenteel op 800x600 oid (draai civ3 op de achtergrond, resolutie is vreselijk)quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef Easymodo het volgende:
Een beetje. Het is vooral opvallend in haar gezicht.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef Easymodo het volgende:
Als je goed kijkt wel. Als je er niets van zegt zie ik het niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef Easymodo het volgende:
En nu krijgen ze het alsnog van de Duiters....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Qunix het volgende:
Op NOS net gezien dat een deal oner tanks en wapens met Indonesië niet doorgaat... Deed me denken aan Jormungand
Baasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch in elkaar geslagen wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader en zijn droge domme moppen
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom is Jezus niet in België geboren?JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader en zijn droge domme moppen![]()
![]()
Waarom is Jezus niet in België geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader en zijn droge domme moppen![]()
Waarom is Jezus niet in België geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader en zijn droge domme moppen![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch in elkaar geslagen wordt...
1) homu homu? straat taal voor homo homo?quote:
dat ik een serie kijk over basketbal met 11-jarige meisjes en octopussen?quote:
Waarom is Jezus niet in België geboren?Ik vind hem wel goed bedacht. Vooral als je je bedenkt dat het Belgische schoolsysteem hoogwaardiger is dan het Nederlandse en het Palestijnse(?) aan het begin van de gristelijke jaartelling. Fijn staaltje maatschappijkritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader en zijn droge domme moppen“An interesting thing is a good thing.”
België staat lager in de human development index.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bedacht. Vooral als je je bedenkt dat het Belgische schoolsysteem hoogwaardiger is dan het Nederlandse en het Palestijnse(?) aan het begin van de gristelijke jaartelling. Fijn staaltje maatschappijkritiek.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bedacht. Vooral als je je bedenkt dat het Belgische schoolsysteem hoogwaardiger is dan het Nederlandse en het Palestijnse(?) aan het begin van de gristelijke jaartelling. Fijn staaltje maatschappijkritiek.
1)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
1) homu homu? straat taal voor homo homo?
2) dat UI, uit madoka?
Heb wel een keer gezien dat er heel even een mcdonalds logo werd getoond.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:44 schreef .Cake. het volgende:
Kennen jullie Stemmen op het fenomeen van subliminele Animees berichten? Die schijnen heel snel ergens tussendoor voor het zomerseizoen te komen, zo snel en kort dat je haast niet door je moet doen hebt dat je het ziet, maar toch zie je het. En dan ga je eigenlijk doen wat er staat.
Fascinerend spul.
Ik had al gestemd op Kokoro Connect, maar heb dus echt geen idee wat er anders zou moetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:44 schreef .Cake. het volgende:
Kennen jullie Stemmen op het fenomeen van subliminele Animees berichten? Die schijnen heel snel ergens tussendoor voor het zomerseizoen te komen, zo snel en kort dat je haast niet door je moet doen hebt dat je het ziet, maar toch zie je het. En dan ga je eigenlijk doen wat er staat.
Fascinerend spul.
zeg, i.p.v. een link naar het topicreeksje op fok kan je beter deze link gebruiken:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:44 schreef .Cake. het volgende:
Fascinerend spul.
Thanks, zal het even updaten. Al een tijdje niet op bakabt geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg, i.p.v. een link naar het topicreeksje op fok kan je beter deze link gebruiken:
http://forum.fok.nl/topicchain/last/183
linkt naar laatste topic
en tevens is bakabt.com non-existent (.me nu)
Sorryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
EDIT: de laatste keer dat ik keek, de tussenstand van nu is precies goed, drie series met elk meer dan 7,14% van de stemmen!
Maar meer stemmen leveren betrouwbaardere resultaten op, dus stem!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar maar met de stand als hij nu is zijn er alleen wat series uitgesloten, Kokoro Connect is duidelijk ja, maar de twee andere plaatsen zijn nog niet gevuld...
EDIT: de laatste keer dat ik keek, de tussenstand van nu is precies goed, drie series met elk meer dan 7,14% van de stemmen!
Yes, bedacht het mij ook net tijdens het urineren.quote:
Als je van Wanko houdt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
Moet ik eigenlijk nog Sankarea kijken of is het de moeite niet zo waard?
Ik hou niet van Wanko.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je van Wanko houdt.
Had veel potentie, helaas niet waargemaakt
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet. Als ze er niet was in de hele anime, had niemand haar gemist.
Ze heeft alleen bestaansrecht omdat fanservice.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]Vandaar.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet. Als ze er niet was in de hele anime, had niemand haar gemist.
Ze heeft alleen bestaansrecht omdat fanservice.
in welk opzich is het niet waargemaakt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je van Wanko houdt.
Had veel potentie, helaas niet waargemaakt
Je kent haar niet eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hou niet van Wanko.
Jammer. Misschien moet ik de manga lezen. Misschien zit daar minder Wanko in.
Ik ken Wanko van jullie plaatjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens.
In de manga zit meer Wanko als lustobject en minder van de meesterlijke ChibiWanko.
Was weekendje wegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:21 schreef Klipnap het volgende:
Over Animees gesproken, hoe zit het met de reviews van Sakamichi en Sankarea?
Het beloofde een intrigerend verhaal te worden (vooral dat gedoe met die vader) maar uiteindelijk is het een liefdesdriehoek tussen de jongen met zombiefetish, Rea, en fanservice-nichtje Wanko.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzich is het niet waargemaakt?
[me=mschol]wil em eigenlijk nog steeds kijken[/me]
ah, duidelijk; dan ga ik met niet al te hoge verwachtingen de serie in deze week..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het beloofde een intrigerend verhaal te worden (vooral dat gedoe met die vader) maar uiteindelijk is het een liefdesdriehoek tussen de jongen met zombiefetish, Rea, en Wanko.
Maar er komt misschien nog een seizoen 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben de historische feiten niet helemaal op een rijtje. WO II begon niet in 1925![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Klipnap het volgende:
Gosick 21Wow, dat is wel heel erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben de historische feiten niet helemaal op een rijtje. WO II begon niet in 1925![]()
Ach ja. Foutje kan altijd gebeuren.
Alart
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 12:17:06 ]
Foutje? Dit is een zeer grove fout, niet zomaar een spelfoutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel erg.![]()
Ach ja. Foutje kan altijd gebeuren.
Alart
Dat is waar. Het is wel wat erger dan een slecht Duits accent of foute spelling inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Foutje? Dit is een zeer grove fout, niet zomaar een spelfout
Gosick 21sinds wanneer moet een anime historisch correct zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben de historische feiten niet helemaal op een rijtje. WO II begon niet in 1925![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer moet een anime historisch correct zijn
Sinds dit ''feitje'' niet zomaar tussendoor genoemd wordt, maar waar de laatste episodes helemaal over gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer moet een anime historisch correct zijn
quote:
Geen leven hebben is een pre.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef Key. het volgende:
Jullie gaan echt te snel door die threads heen
Wat voor soort?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga trouwens vanaf vandaag proberen te stoppen met porno kijken.
Wens me succes.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef robin007bond het volgende:
Wens me succes.
dat slot komt er alsnog niet uit crisis kostenbesparing?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef robin007bond het volgende:
Wens me succes.
Muri desu!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef robin007bond het volgende:
Wens me succes.
Gosick 21GOSICK is ook niet historisch correct. Dit is bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hebben de historische feiten niet helemaal op een rijtje. WO II begon niet in 1925ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik zie ze er voor aan om opeens de Koude Oorlog te laten beginnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GOSICK is ook niet historisch correct. Dit is bekend.
Zo ver gaat het niet. Maar ze nemen wel een loopje met de geschiedenis. Maar daar zijn er op zich wel meer van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan om opeens de Koude Oorlog te laten beginnen
vooruit, nog eentje...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vooruit, nog eentje...De titel van dat filmpje is verkeerd. Het moet niet "Do you have a dirty mind?" zijn, het moet "Hoe teken je overduidelijk misleidend-suggestief op slechte muziek" zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zeurpiet!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De titel van dat filmpje is verkeerd. Het moet niet "Do you have a dirty mind?" zijn, het moet "Hoe teken je overduidelijk misleidend-suggestief op slechte muziek" zijn.
Ik vond 'm wel leuk. Vooral die tweede.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De titel van dat filmpje is verkeerd. Het moet niet "Do you have a dirty mind?" zijn, het moet "Hoe teken je overduidelijk misleidend-suggestief op slechte muziek" zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1929- the war has ended![]()
![]()
![]()
Hier nog 1:quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0085382/
Wonen ze ook nog in een hotel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef .Cake. het volgende:
Tari tari = Hanasaku Iroha, ik zweer het je.
Miyamoto = Ohana
Sakai = Minko
Sawa = Nako
Vice Principal = Sui
Wien = Kouichi
Tanaka = Tohru
Zwangere juf = Tomoe
Mopperkont vader = Renji
Nee, het verhaal speelt zich af in een school. Hoe heerlijk origineel!quote:
ALLES!quote:
Ho, zonder porno kun je ook nog dingen doen.quote:
Jawel. Je kunt ook masturberen zonder porno natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat slot komt er alsnog niet uit crisis kostenbesparing?
Thanks bro.quote:
Sinterklaaskapoentje is hier de echte Hunter x Hunter fanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:25 schreef smitjew het volgende:
ik heb nu de laatste periode hunter x hunter gekeken ik vind deze best wel goed.
wie heeft deze nog meer gezien ?
Welk doel wil je bereiken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ALLES!
[..]
Ho, zonder porno kun je ook nog dingen doen.
[..]
Jawel. Je kunt ook masturberen zonder porno natuurlijk.
[..]
Thanks bro.
[..]
Sinterklaaskapoentje is hier de echte Hunter x Hunter fan
Inderdaad.quote:
Ik ga hem iig niet kijken. Iemand nog andere aanraders?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, het verhaal speelt zich af in een school. Hoe heerlijk origineel!
quote:
Kijk maar uit met die snoeppot... voor je het weet zijn je tanden rotquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga hem iig niet kijken. Iemand nog andere aanraders?
Oh en ik heb net nieuwe vulling voor mijn snoeppot gekocht. Roomboterwafeltjes terwijl je Evangelion kijkt
oh DAT...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat het bij mij echt een routine is geworden en dat ik het ook gewoon doe tegen de verveling.
Tandenpoetsen is nu al een helquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk maar uit met die snoeppot... voor je het weet zijn je tanden rot
Ik eet elke dag een kwart snoeppot leeg. Dan wordt het vanzelf een hel.quote:
Ik heb een mooie snoeppot, maar ik heb 'm weggestopt ergens op m'n hoogslaper.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een kwart snoeppot leeg. Dan wordt het vanzelf een hel.
Gelukkig kom ik niet zo snel aan, anders was ik allang een walvis.
Ik had een beugel van 2006-2009quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb altijd al redelijk witte en rechte tanden gehad. Vreemd genoeg zelfs nog na mijn excessieve cola gebruik.
Ahwwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had een beugel van 2006-2009maar sindsdien eens per half jaar tanden een beetje bijslijpen en ze lijken weer wit
had een beetje een brainfart xDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat vond je van End of Evangelion?
Mami is trouwens weer back. Ik begon haar toch te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Klipnap de dronken walvis. Ahoy.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef robin007bond het volgende:
Je mag nu trouwens officieel alcohol, Klipnap. Ik stond er nog niet bij stil.
Bijslijpen? Is dat niet slecht voor je glazuur oid?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had een beugel van 2006-2009maar sindsdien eens per half jaar tanden een beetje bijslijpen en ze lijken weer wit
*jaloers isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb altijd al redelijk witte en rechte tanden gehad. Vreemd genoeg zelfs nog na mijn excessieve cola gebruik.
Ik heb net vier vet relaxte cola glazen gehaald bij de tweedehandswinkel (ik moest een strijkplank hebben). Vier grote (er staat MEDIUM op maar ik vind ze groot) voor ¤2,-quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww
Ach ja. Zo lang je niet heel veel snoept en je tanden goed poetst is er niet veel aan de hand. Ik snoep niet zo veel. Ik hou niet zo van zoetekauw. Het enige zoete dat ik echt lekker vind is cola en chocola.
Dat is het probleemquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww
Ach ja. Zo lang je niet heel veel snoept en je tanden goed poetst is er niet veel aan de hand. Ik snoep niet zo veel. Ik hou niet zo van zoetekauw. Het enige zoete dat ik echt lekker vind is cola en chocola.
Overmorgen waarschijnlijk bij het klassenfeestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef robin007bond het volgende:
Je mag nu trouwens officieel alcohol, Klipnap. Ik stond er nog niet bij stil.
De tandarts zegt van niet dus dan zal het wel goed zijn. Of het is een complot om nog meer te verdienen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijslijpen? Is dat niet slecht voor je glazuur oid?
Alcohol is een verkapte harddrug.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is het probleem
[..]
Overmorgen waarschijnlijk bij het klassenfeest
[..]
De tandarts zegt van niet dus dan zal het wel goed zijn. Of het is een complot om nog meer te verdienen.
Hmm ik ga er eens over lezen. Mijn tanden mogen ook wel iets witter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Klipnap het volgende:
De tandarts zegt van niet dus dan zal het wel goed zijn. Of het is een complot om nog meer te verdienen.
Oh nee he!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Klipnap het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk bij het klassenfeest
Okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alcohol is een verkapte harddrug.
Niet eens verkapt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alcohol is een verkapte harddrug.
Het is daarom natuurlijk niet minder waar.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he!
Grapje. Je moet doen wat je zelf het verstandigste vindt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Otani-kun looks out for his girlfriend-to-be.
Je typt me de woorden uit mijn vingers. Alcohol is wel baas, als je met mate drinkt natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Klipnap het volgende:
Mijn moeder is nu een heel goed boek aan het lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mwah. Weet je wat ik sowieso altijd doe: niks uitsluiten. Ik bedoel, ik heb je nooit in het echt gezien, dus ik ga niet bij voorbaat zeggen dat ik je niet leuk zou vinden.quote:
Er zwerft hier een foto van haar rond uit 2004.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Weet je wat ik sowieso altijd doe: niks uitsluiten. Ik bedoel, ik heb je nooit in het echt gezien, dus ik ga niet bij voorbaat zeggen dat ik je niet leuk zou vinden.![]()
Sowieso zijn mensen op internet vaak heel anders dan in het echt. Dus om nou te zeggen dat mensen gelijk een goed koppel zijn omdat ze het op internet goed kunnen vinden, Tsja. Daar zet ik ook mijn vraagtekens bij.
Hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er zwerft hier een foto van haar rond uit 2004.
eva 2.22 heeft een betere dub dan subquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
He
Bij EVA 18 hebben ze tenminste wel goede Amerikaanse voice actors ingehuurd.
Viel me inderdaad ook op. Geen engrishquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
He
Bij EVA 18 hebben ze tenminste wel goede Amerikaanse voice actors ingehuurd.
Zit er nog wel Deupons in?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Viel me inderdaad ook op. Geen engrish
Ongeveer rond die tijd nam ik een hotmail accountquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
2 Januari 2005: Exact 7,5 jaar en 1 dag ben ik een Linux(+FOSS) en gmail gebruiker, evenals het doen van marathon!!
* Blue_Panther_Ninja verveelt zich
Ik heb de dub eerlijk gezegd niet gekeken. Bij een taal die je beter beheerst hoor je altijd beter de nuances e.d. in de taal. Dat maakt het voor mij leuker om de sub te kijken, want dan merk je het niet heel goed wanneer het wat slechter geacteerd is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eva 2.22 heeft een betere dub dan sub
Van wie heb je dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Klipnap er in het echt ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nee he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ongeveer rond die tijd nam ik een hotmail account![]()
![]()
Overigens, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Klipnap er in het echt ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef Klipnap het volgende:
Ah, fuck, die schreeuw van Shinji in episode 18ik schrok me een hoedje
Hihi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef Klipnap het volgende:
Ah, fuck, die schreeuw van Shinji in episode 18ik schrok me een hoedje
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een goede voice actorhulde.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja.Ik vond het wel erg sneu voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een goede voice actorhulde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voice-actors zijn inderdaad wel goed. Asuka klinkt ook gewoon tsundere. Shinji klinkt ook precies hoe hij hoort.
En natuurlijk Pen Pen![]()
Ik vraag me dan altijd af of dat dan met de computer gemaakt wordt of dat iemand daar in de studio een pinguïn na probeert te doen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 17:25:11 ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg sneu voor hem.Het was Shinji's schuld niet, ik snap niet waarom hij dat zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voice-actors zijn inderdaad wel goed. Asuka klinkt ook gewoon tsundere. Shinji klinkt ook precies hoe hij hoort.
En natuurlijk Pen Pen![]()
Ik vraag me dan altijd af of dat dan met de computer gemaakt wordt of dat iemand daar in de studio een pinguïn na probeert te doen
Ze hebben gewoon een pinguïn gehuurd van hun grote budget![]()
Tja..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het was Shinji's schuld niet, ik snap niet waarom hij dat zei.
Ze hebben gewoon een pinguïn gehuurd van hun grote budget
Daiseikouquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit het weer in mijn hoofd.
Post even de link om te stemmenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Easymodo het volgende:
ARENA 01: Tachibana Kanade Nakagawa Kanon
Zo stellig was ik ook weer niet. Maar het heeft potentie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso zijn mensen op internet vaak heel anders dan in het echt. Dus om nou te zeggen dat mensen gelijk een goed koppel zijn omdat ze het op internet goed kunnen vinden, Tsja. Daar zet ik ook mijn vraagtekens bij.
Volgens mij neemt iedereen dit te serieus? alhoewelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo stellig was ik ook weer niet. Maar het heeft potentie.
Hoe kan ik ooit kiezen tussen Kyouko en Homu?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:02 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh ja,
http://www.internationalsaimoe.com/voting/
The internet, serieus business.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen dit te serieus? alhoewel
Shinji is een domme lul. bahvies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
Shinji is het levende bewijs: gewoon tegen je computer schreeuwen als hij niet wil opstarten, dan zal het werken.
Ok.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo stellig was ik ook weer niet. Maar het heeft potentie.
Hihi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
Shinji is het levende bewijs: gewoon tegen je computer schreeuwen als hij niet wil opstarten, dan zal het werken.
The fuck gebeurt er
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Shinji is een domme lul. bahvies.
overigens:
[ afbeelding ]
Ojousan, ojousan.... lalalalalalala
Hij is niet de gemiddelde "LOL IK BEN ZO KEWL XD I CAN DEFEAT THE WHOLE WORLD. CHECK MY POWERLEVEL" shonen protagonist. Ik vind dat hem niet stom maken. Hij is gewoon menselijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke oke, ik neem het terughet is gewoon een stommert, geen lul.
Wat vond je dan precies zo vervelend aan hem? Behalve het masturberen op comateuze meisje, wat was er zo slecht aan hem? Ik vond hem vooral heel menselijk. In plaats van een Gohan, Setsuna, Lelouch etc. die denken heel de wereld aan te kunnen.quote:
Tja, misschien is zijn menselijkheid juist heel vervelend. Je kunt ook menselijk zijn zonder een doetje te zijn overigens. Daarmee zeg ik niet dat Shinji het een of het ander is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Oei..
Tokyo MX: “Our AKB48 Anime Was Shameful”
[..]
Wat vond je dan precies zo vervelend aan hem? Behalve het masturberen op comateuze meisje, wat was er zo slecht aan hem? Ik vond hem vooral heel menselijk. In plaats van een Gohan, Setsuna, Lelouch etc. die denken heel de wereld aan te kunnen.
dat ie eigenlijk wel een pussy is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Oei..
Tokyo MX: “Our AKB48 Anime Was Shameful”
[..]
Wat vond je dan precies zo vervelend aan hem? Behalve het masturberen op comateuze meisje, wat was er zo slecht aan hem? Ik vond hem vooral heel menselijk. In plaats van een Gohan, Setsuna, Lelouch etc. die denken heel de wereld aan te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |