Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Ik kende 'm nog nietquote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wow, die grap was nog nooit gemaakt!!!
quote:
Alleen dit nog bekend:quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
Is de OOP voor morgen al ergens te zien? Op de Wimbledonsite staat hij nog niet.
Bedankt. In elk geval verstandig dat ze wat vroeger beginnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Alleen dit nog bekend:
Tuesday Schedule of Play.
20:00Hot off the presses, here's the schedule of play for Tuesday. Play on Center Court will begin at noon with David Ferrer vs Juan Martin Del Potro, followed by Serena Williams vs Petra Kvitova and Sabine Lisicki vs Angelique Kerber. No. 1 Court will also start at noon with the resumption of Marin Cilic vs Andy Murray, then Agnieszka Radwanska vs Maria Kirilenko and Tamira Paszek vs Victoria Azarenka. At 11:30 am, Jo-Wilfried Tsonga vs Mardy Fish will resume on No. 2 Court and Richard Gasquet vs Florian Mayer resume on No. 3 Court. The last rescheduled match, Brian Baker vs. Philipp Kohlschreiber will be on Court 12 at 11:30 am.
Doe mij maar Paszek.quote:
geen vertrouwen in fedjequote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het zo verder gaan:
QF's:
Djokovic-Gasquet
Federer-Youzhny
Murray-Murray
Tsonga-Kohlschreiber
SF's
Djokovic-Federer
Murray-Tsonga
F
Djokovic-Murray
Winnaar
Djokovic
Murray - Murray in de kwartfinale kan interessant worden!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het zo verder gaan:
QF's:
Djokovic-Gasquet
Federer-Youzhny
Murray-Murray
Tsonga-Kohlschreiber
SF's
Djokovic-Federer
Murray-Tsonga
F
Djokovic-Murray
Winnaar
Djokovic
Niet heel veel tegen Djokovic, maar ik hoop oprecht dat Federer het toernooi wint.quote:
Ja, ik had het eerst omgedraaid ('Murray d. Ferrer' in plaats van 'Ferrer-Murray'.)quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef XL het volgende:
[..]
Murray - Murray in de kwartfinale kan interessant worden!
Dit en de Olympische Spelen, dan lijkt me dat er niets meer te willen is voor hem. Met Wimbledon staat hij gelijk met Sampras (okay, misschien dat hij daar per se overheen wil) en gaat hij Sampras voorbij in het aantal weken #1. Met de OS voltooit hij z'n Career Golden Slam, dat zou helemaal prachtig zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet heel veel tegen Djokovic, maar ik hoop oprecht dat Federer het toernooi wint.
Tja, aan Djokovic zal het niet hangen. Als Federer gewoon zijn topniveau haalt, dan wordt het een hele spannende wedstrijd, misschien zelfs een vijfsetter, maar dit gaat niet gebeuren met een geblesseerde rug, en in deze vorm.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit en de Olympische Spelen, dan lijkt me dat er niets meer te willen is voor hem. Met Wimbledon staat hij gelijk met Sampras (okay, misschien dat hij daar per se overheen wil) en gaat hij Sampras voorbij in het aantal weken #1. Met de OS voltooit hij z'n Career Golden Slam, dat zou helemaal prachtig zijn.
Zijn er daarna überhaupt nog veel haalbare records voor hem?
Gewoon allebeiquote:
Ze zijn zeker een keer doorgegaan tot na middernacht lokale tijd ja, jammer van die regel dat het moet stoppen om 23.00 lokale tijd..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Szura het volgende:
Mooie prutsers dat ze niet nog een wedstrijd plannen.
Paar jaar terug ging Murray-Wawrinka toch ook tot 1 uur 's nachts door ofzo?
Door die regel denk ik ze dus nooit zijn doorgegaan langer dan dat...Britten zijn daar toch vrij strikt mee...en die regel is niet dit jaar bedacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn zeker een keer doorgegaan tot na middernacht lokale tijd ja, jammer van die regel dat het moet stoppen om 23.00 lokale tijd..
Ja, absoluut. Lijkt me geweldig.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit en de Olympische Spelen, dan lijkt me dat er niets meer te willen is voor hem. Met Wimbledon staat hij gelijk met Sampras (okay, misschien dat hij daar per se overheen wil) en gaat hij Sampras voorbij in het aantal weken #1. Met de OS voltooit hij z'n Career Golden Slam, dat zou helemaal prachtig zijn.
Goeie vraag door dat woord haalbare erin.quote:Zijn er daarna überhaupt nog veel haalbare records voor hem?
En Goerges, als ze heel arrogant en onsportief doet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon allebeiPaszek ook heel leuk ja
Ik vind 'r ook wel leuk, maar waarom is ze zo lang?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:38 schreef Norrage het volgende:
Maar het lijkt of de media permanent Azarenka vergeet. Zij lijkt me de absolute topfavoriete, al vanaf het begin van het toernooi....Ze leek de gedoodverfde #1 na de AO, maar sinds het gravelseizoen heeft iedereen (de kranten, blogs, dit forum) het alleen nog maar over Sharapova en hoe zij eindelijk een "echte #1" is...
Men vergeet dat Azarenka bijna 30 potten op rij won in het begin van het jaar, en pas in Miami een pot verloor door vermoeidheid! Dat het gravelseizoen toen wat minder liep (ondanks dat toch nog 2 finales en goede resultaten) is niet verrassend want dat is absoluut niet haar beste ondergrond! Kijk maar wat er nu gebeurt nu we weer op een snelle ondergrond spelen: ze veegt alles en iedereen van de baan.
Wat mij betreft is Vika echt de gedoodverfde en een zeer terechte #1, en ik gok dat ze Wimbledon echt keihard binnensleept. De enige vraag is of Serena haar echte vorm gaat vinden, dat is de enige die haar kan stoppen.
Vika
Volgens mij ben jij gewoon heel erg kort.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r ook wel leuk, maar waarom is ze zo lang?
In vergelijking met mij niet ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:59 schreef DeeBee het volgende:
[...]
Ze is trouwens 1.83 meter, dat valt ook wel weer mee...
[...]
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon heel erg kort.
Volgens mij besta jij gewoon niet, zo klein ben je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In vergelijking met mij niet ja.
[..]
Ja dat ook.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:05 schreef Norrage het volgende:
Hij zou eigenlijk Olivier-Rochus-fan moeten heten.
omgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Kijk eens wat daar aankomt.
Ach wees blij dat er nog mannentennis is vandaag. Normaal hadden alleen de vrouwen gespeeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:38 schreef luckass het volgende:
[..]
omg.
Alleen Ferrer - Del Potro de moeite waard vandaag dus.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach wees blij dat er nog mannentennis is vandaag. Normaal hadden alleen de vrouwen gespeeld.
Valt wel mee toch? Gaat er allemaal onderlangsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Kijk eens wat daar aankomt.
omdat hij een troll isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:08 schreef Norrage het volgende:
Waarom wordt Gasquet zo van de baan geveegd
Recht erop af toch? Hmm nu heb ik ook weer andere buien in beeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gaat er allemaal onderlangs
Hebben ze daar Piet Paulusma als weerman ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Niox het volgende:
Het dak was vanochtend dicht maar ze hebben het weer open gegaan. En nu kunnen Delpo en Ferrer al tijdens de warming-up weer van de baan af.
Speel gewoon altijd met het dak dicht, het gaat toch wel een keer regenenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef Norrage het volgende:
Het is wel een erg harde massa-faal voorlopig dit toernooi, van de organisatie
En een erg harde massa-faal van de XL'ers als dit zo door gaat...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef Norrage het volgende:
Sowieso als er regen voorspelt wordt, dan hou je je dak toch lekker dicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef Norrage het volgende:
Eindelijk. De massa heeft al een ronde of 2 het grootste geluk vd wereld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef rhubarb het volgende:
[..]
En een erg harde massa-faal van de XL'ers als dit zo door gaat...
Nee, geen Aziatische GS!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk is Wimbledon gewoon de grootste faal GS van de 4.
Sowieso de ondergrond waar niemand zin in heeft en dan die organisatie en het weerMaak er a.u.b. een aziatische GS van. Ohja en die historie.... daar komen we wel overheen.
US & AUS open beste GS's imoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk is Wimbledon gewoon de grootste faal GS van de 4.
Sowieso de ondergrond waar niemand zin in heeft en dan die organisatie en het weerMaak er a.u.b. een aziatische GS van. Ohja en die historie.... daar komen we wel overheen.
RG wat mij betreft en dan de AO.quote:
WTAquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef borisz het volgende:
Wimbledon
Overigens Sport1 heeft vanaf volgend jaar ook de rechten van de WTA-tour
Nee, 1,98 m.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Anonymousz het volgende:
tering wat is die del porto lang (2m ofzo)
zat er dichtbijquote:
Nee, je zei het juist goed (2m ofzo). Was een grap van mij.quote:
quote:
Ja, al is het nog niet van deze orde van grootte:quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al is het nog niet van deze orde van grootte:
[ afbeelding ]
Rochus is 1,65 m en Karlovic 2,08 m (Rochus staat links op de foto).
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al is het nog niet van deze orde van grootte:
[ afbeelding ]
Rochus is 1,65 m en Karlovic 2,08 m (Rochus staat links op de foto).
gasquet aan het trollen?quote:
Ja, moet oppassen dat ik mayer niet jinxquote:
Ik switch ook gewoon weg van Kohlschreiber voor een Fransmanquote:
Kohli gaat z'n faal ook nog wel inzetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik switch ook gewoon weg van Kohlschreiber voor een Fransman.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef qwerty-nl het volgende:
Bbc zend liever een wedstrijd die al geweest is dan een wedstrijd die nu bezig is?
dan heb ik tenminste nog het idee gehad dat ik in de buurt van winnen kwamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Kohli gaat z'n faal ook nog wel inzetten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef qwerty-nl het volgende:
Bbc zend liever een wedstrijd die al geweest is dan een wedstrijd die nu bezig is?
quote:
quote:
Dit. Geweldigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef Rosario het volgende:
Ferrer, koning. Loopt op alles, slaat alles terug, en hoe.
Ja, maar gestaakt toen Murray 7-5 3-1 voorstond.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wat een faal![]()
Was deze wedstrijd ook niet gisteren bezig? Dacht dat murray gewonnen had
Hij was wel op de goede weg. Het blijft natuurlijk belachelijk dat ze Murray uitzenden in plaats van Ferrer. Begrijpelijk, maar belachelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wat een faal![]()
Was deze wedstrijd ook niet gisteren bezig? Dacht dat murray gewonnen had
bij elke puntquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Rosario het volgende:
Hoe vaak gaat Murray z'n vuistje nog opsteken. Jezus.
Vaak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Rosario het volgende:
Hoe vaak gaat Murray z'n vuistje nog opsteken. Jezus.
Zo waar. En zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vaak.
Wat hij ook nog vaak gaat doen is:
1. Een willekeurig lichaamsdeel vastpakken als hij een punt verliest.
2. Tussen de punten door op de baan rondlopen alsof hij een oude man met jicht is.
3. Klagen tegen zichzelf als hij een punt verliest door goed spel van Cilic.
Zo is ie zo vaakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Norrage het volgende:
Straks dus Murray vs Ferrer. Herhaling van RG. Maar op gras zie ik Murray dat toch relatief easy winnen. Zeker omdat hij eigenlijk op RG had moeten winnen maar toen zo ongeconcentreerd en inconsistent was.
Ik weet het niet. Als je Ferrer vandaag ook ziet: Delpo zet hem enorm aan het lopen, maar Ferrer haalt de onmogelijkste ballen nog terug. En hij passeert een inkomende Delpo voortdurend. Ik hoop dat hij Murray kan uitschakelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Norrage het volgende:
Straks dus Murray vs Ferrer. Herhaling van RG. Maar op gras zie ik Murray dat toch relatief easy winnen. Zeker omdat hij eigenlijk op RG had moeten winnen maar toen zo ongeconcentreerd en inconsistent was.
Zoveel indruk heeft Murray nou ook weer niet gemaakt dit toernooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Murray zeker favoriet is, maar Ferrer is niet zonder kansen en ik hoop dat hij ze pakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef Norrage het volgende:
denk ook dat ferrer gaat winnen imoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoveel indruk heeft Murray nou ook weer niet gemaakt dit toernooi.
Whut?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denk ook dat ferrer gaat winnen imo
ik zie ferrer wel winnen van murrayquote:
hij is toch een gravel speler?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef Reya het volgende:
Delpo op gras, dat is ook weer niet zo'n bijzonder succesverhaal.
Ja, maar vooral op gravel. Op andere ondergronden kan hij het toch allemaal wat beter. Ongeacht zijn vorm. (behalve tegen Rafa en zo natuurlijkquote:
Dat vind ik niet zoveel zeggen. Dat maakte hij op RG ook niet, en daar maakte hij het Ferrer enorm lastig. Denk dat Murray absoluut de edge heeft op Wimbledon. Maar het kan wel een geniale pot wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoveel indruk heeft Murray nou ook weer niet gemaakt dit toernooi.
Ferrer dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Angelof9 het volgende:
Kan me niet schelen wie er wint, als ie Murray er maar uitknikkert in de volgende ronde.
haha ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Angelof9 het volgende:
Kan me niet schelen wie er wint, als ie Murray er maar uitknikkert in de volgende ronde.
Norrage en ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ferrer dus.![]()
Zijn er behalve Britten nou nog meer mensen die voor Murray zijn?
Ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ferrer dus.![]()
Zijn er behalve Britten nou nog meer mensen die voor Murray zijn?
en XL!quote:
ik dacht dat xl voor federer wasquote:
stand graag?quote:
nicequote:
"beter" is misschien het verkeerde woord. Maar ik vind hem 100x veelzijdiger dan bijvoorbeeld Djokovic of Nadal. Ik vind het geweldig wat die twee doen, en hun spel is eigenlijk veel efficienter, maar als Murray zijn top haalt is dat veel leuker om te zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Rosario het volgende:
Nu ben ikzelf niet zo'n ster in de techniek of tactiek achter tennis, maar in welk opzicht is Murray in potentie beter dan diegenen die hem keer op keer verslaan?
Talent. 8-7 H2H tegen Federer, 5-8 tegen Djokovic (die tegen Nadal is gewoon slecht).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Rosario het volgende:
Nu ben ikzelf niet zo'n ster in de techniek of tactiek achter tennis, maar in welk opzicht is Murray in potentie beter dan diegenen die hem keer op keer verslaan?
Ik vind dat dus altijd zo overdreven. Murray doet drie kwart van de tijd niks en wacht op fouten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
"beter" is misschien het verkeerde woord. Maar ik vind hem 100x veelzijdiger dan bijvoorbeeld Djokovic of Nadal. Ik vind het geweldig wat die twee doen, en hun spel is eigenlijk veel efficienter, maar als Murray zijn top haalt is dat veel leuker om te zien
Dan nog is het een karakterloze sukkel, daar verandert goed tennis ook niets aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die twee wedstrijden per jaar dat hij zijn top haalt en hij wat meer doet, tja.
the duckquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef Szura het volgende:
En nog een keer gebroken, wat een opperkneus
Verliezen van The Duck
Mayer's beste ondergrond is gras, by far...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef Szura het volgende:
En nog een keer gebroken, wat een opperkneus
Verliezen van The Duck
Dit.quote:
Mayer speelde heel goed al tegen die Pool (die ook merkwaardig in vorm was). Mayer op topniveau kan heel goed grastennissen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Angelof9 het volgende:
Hebben die Duitsers wat spelers ge-injecteerd met Graf-genen voor de OS ofzo?
Murray en Monfils.... omdat je daar veel beter bij kunt meeleven. Je lekker opvreten als ze weer voor de domst mogelijke oplossing kiezen.quote:
Ja, ik ontken ook niet dat hij vaak als een laffe twat speelt...maar op non-GSen als hij speelt tegen Fed, Rafa of Djoko speelt hij echt de sterren van de hemel vaak. Die pot in Tokio tegen een fitte en goede Rafaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus altijd zo overdreven. Murray doet drie kwart van de tijd niks en wacht op fouten.![]()
Die twee wedstrijden per jaar dat hij zijn top haalt en hij wat meer doet, tja.
En in Rome bijna de streak van Djoko doorbreken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik ontken ook niet dat hij vaak als een laffe twat speelt...maar op non-GSen als hij speelt tegen Fed, Rafa of Djoko speelt hij echt de sterren van de hemel vaak. Die pot in Tokio tegen een fitte en goede Rafa![]()
![]()
Monfilsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef XL het volgende:
[..]
Murray en Monfils.... omdat je daar veel beter bij kunt meeleven. Je lekker opvreten als ze weer voor de domst mogelijke oplossing kiezen.
Federer is wel gaaf natuurlijk, maar bijna te perfect om fan van te zijn.
Djokovic en Nadal zijn redelijk om te kotsen natuurlijk.
Maar niet zulke toffe shorts met te kleine zakjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef XL het volgende:
Ik speel ook zelf in de Wimbledon outfit van Murray! Al had ik hem wel al voor dat hij hem ging dragen, want hij ging natuurlijk eerst al kleurtjes af voordat hij naar het wit van Wimbledon moest.
Fijn shirt is dat!
Ik heb zijn schoenenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef XL het volgende:
Ik speel ook zelf in de Wimbledon outfit van Murray! Al had ik hem wel al voor dat hij hem ging dragen, want hij ging natuurlijk eerst al kleurtjes af voordat hij naar het wit van Wimbledon moest.
Fijn shirt is dat!
2 ballen gaan er zonder problemen in... van die josti's die drie ballen een hele rally meesjouwen, die hebben een ander probleem dan te kleine broekzakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar niet zulke toffe shorts met te kleine zakjes
Mayer is wel een held. Die pot vorig jaar ook tegen Rafa. Echt, die man speelt briljant nonchalant goed als hij in vorm isquote:
Ja, als Murray niet als Murray speelt kan het inderdaad prachtig zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik ontken ook niet dat hij vaak als een laffe twat speelt...maar op non-GSen als hij speelt tegen Fed, Rafa of Djoko speelt hij echt de sterren van de hemel vaak. Die pot in Tokio tegen een fitte en goede Rafa![]()
![]()
Ja, maar heb je Ferrer de laatste tijd gezien? Hij is echt fenomenaal goed bezig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef Szura het volgende:
GSM Ferrer, toch verrassend gemakkelijk zeg.
had op een 5 setter verwachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef Szura het volgende:
GSM Ferrer, toch verrassend gemakkelijk zeg.
Klopt maar ik had toch wat meer van Delpo en z'n forehand verwacht. Ferrer had echter zowat alles terugquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, maar heb je Ferrer de laatste tijd gezien? Hij is echt fenomenaal goed bezig.
Helpt als je slecht Engels speelt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Rosario het volgende:
"David Ferrer, your first quarter final at Wimbledon, any comments?"
"Yes, I am very happy because it's my first quarter final at Wimbledon."
Mooi, man van weinig woorden. En nu Murray kapot maken!
Behalve die pot tegen Rafa. godver..Daar was Rafa wel heel erg goed hoor, maar dat ging wel heel pijnlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, maar heb je Ferrer de laatste tijd gezien? Hij is echt fenomenaal goed bezig.
Hij speelt niet Engels, juist Spaans.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Helpt als je slecht Engels speelt...
En bij de vrouwen ook (waarvan 1 zeker naar de halve)...Doen ze goed!quote:
Komt door die dikke bovenbenen van Murrayquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar niet zulke toffe shorts met te kleine zakjes
heb jij nog geen J. Bos shirt? :Lquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik tennis nog altijd in het 'Koning Martin' t-shirt
Als het droog isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wanneer ze naar verwachting weer buiten kunnen spelen?
goeie manquote:
Oké, bedankt.quote:
kan over een uur zijn of 2 uur of de volgende dagquote:
leuk hequote:
Nee, Paszek gaat Wimbledon winnen. Die verslaat vanavond of morgen Azarenka.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:24 schreef Norrage het volgende:
Serena wint...Interessant. Zou ze gewoon Wimbledon gaan winnen? Alleen Aza zie ik haar stoppen.
Ja, krijg altijd als ik haar zie het gevoel dat ik naar Lord of the Rings zit te kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Zo ziet ze er altijd uit met die rare ogen
[...]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, Paszek gaat Wimbledon winnen. Die verslaat vanavond of morgen Azarenka.
Leuk voor Tsonga-Fishquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Rosario het volgende:
Nou, bereid je maar voor. Het wordt morgen. Er komt alleen nog maar meer regen aan.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Rosario het volgende:
Nou, bereid je maar voor. Het wordt morgen. Er komt alleen nog maar meer regen aan.
Ja, vooral de herenpartijen. De heren spelen tenslotte best-of-five. De dames spelen toch maar best-of-three, en door die Middle Sunday is dit in feite gewoon een toernooi van een week voor ze.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Waarom kunnen ze niet gewoon een partijtje naar Centre Court doen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze doet alsof ze thuis is. Bij ome BoWa.
[..]
[..]
Ik dacht het ook te zien, maar goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef Eppie_NL het volgende:
Zoiets kan je ook nooit zien als lijnrechter.
Ze is wel iets beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef Norrage het volgende:
Ben bang dat kerber een beetje de nieuwe Wozniacki is...volledig afhankelijk van de tegenstander
Woz was niet zo slecht hoor....Laat kerber eerst maar 6 toernooien op rij winnen en GS finales halen.quote:
Niks WTA hieraan, fantastische potquote:
ik ook opeensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Komakie het volgende:
Lisicki
Ik ben zo waar geinteresseerd in dames tennis
Ik vind haar een beetje saggie...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Norrage het volgende:
Kerber is ook leuk maar ze heeft wat weinig emotie
Zoveel tijd kost het nou ook weer niet. Alleen tussen 1e en 2e service lijkt me wel irritant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Komakie het volgende:
Btw, dat hele hawkeye systeem begint een beetje meer te dienen om het ritme van de tegenstander te doorbreken dan om een punt opnieuw te bekijken.
Die Kerber heeft het in 1 set gewoon 4 keer mis. en dan ook niet zo'n klein beetje, maar ballen die binnenkant lijn zijn enzo.
Sabine gaat natuurlijk boven allesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje saggie...
Lisicki heeft een leukere uitstraling. Die gun ik het dan meer
Het kost niet heel veel tijd, maar als je in een lekkere flow zit dan wordt die wel even onderbroken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het nou ook weer niet. Alleen tussen 1e en 2e service lijkt me wel irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |