Rubin Kazan en Lokomotiv Moskou zagen het ook wel in hem zitten. Toen ik dat las, waren er zelfs mensen die hem op de fiets weg wilden brengenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rubin Kazan voor Toivonen? Mij is alleen Stuttgart en Aston Villa bekend als concrete kanshebbers op deze geweldenaar.
Heeft de komst van El Ahmadi niet de kansen van Toivonen bij Aston Villa wat verminderd?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rubin Kazan voor Toivonen? Mij is alleen Stuttgart en Aston Villa bekend als concrete kanshebbers op deze geweldenaar.
Dat lijkt me niet echt verrassend....twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-07-2012 om 21:11:15Marcel Brands van #PSV is furieus op #Labyad en #Sporting. reageer retweet
Echt zo mooi als Labyad dalijk hard voor lul staatquote:Op maandag 2 juli 2012 21:11 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat lijkt me niet echt verrassend....twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-07-2012 om 21:11:15Marcel Brands van #PSV is furieus op #Labyad en #Sporting. reageer retweet
Ajax uit, Twente thuis en avondje NAC, heerlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef abdalfawaz het volgende:
Leuk maandje december voor jullie, valt me ineens op.
Ging om Manolevje.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft de komst van El Ahmadi niet de kansen van Toivonen bij Aston Villa wat verminderd?
Mooi.quote:PSV is bereid de zaak voor de rechter te laten komen en Labyad kan daardoor voorlopig niet voor zijn nieuwe club uitkomen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168386
Daarom wordt het dalijk heel mooiquote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
PSV moet hem toch vrijgeven... anders mag hij sowieso nergens spelen.
Dat ging toen over Robért toch? Is dat geld nog niet overgemaakt?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat het op dezelfde manier als Real Betis gaat aflopen. Er komt een rechtzaak waarin PSV in het gelijk wordt gesteld maar daarna hoor je er niks meer over.
Deze twee zaken vergelijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat het op dezelfde manier als Real Betis gaat aflopen. Er komt een rechtzaak waarin PSV in het gelijk wordt gesteld maar daarna hoor je er niks meer over.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
PSV moet hem toch vrijgeven... anders mag hij sowieso nergens spelen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:12 schreef Doublepain het volgende:
Tot nu toe is Wijnaldum de enige PSVer die normaal is op twitter.. Wat een figuren zeg![]()
twitter:30lips27 twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:31:29Me niggha @GWijnaldum is baka in die kondre. Ff een gil geven dus reageer retweet
Niet haten op Erik "Blessa, niet shuffelen" Pieters!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:12 schreef Doublepain het volgende:
Tot nu toe is Wijnaldum de enige PSVer die normaal is op twitter.. Wat een figuren zeg![]()
Als je een beetje hersens in je kop heb doe je zoiets schriftelijk en aangetekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:31 schreef stoeltafel het volgende:
Lijkt wel of PSV niet zo zeker is van zijn zaak. De rat zei vanmorgen in de krant dat hij netjes voor 15 mei heeft opgezegd.
Ferrie naais piepelsquote:
Daarom zei ik ook wilde.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stuttgart heeft officieel laten weten hem niet meer te willen, hebben een andere speler gehaald.
Nou genieten geblazen zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef Aikara het volgende:
Ik hoop dat die gast zo hard genaaid wordt!
Klein droomscenario (voor zover daar nog sprake van kan zijn natuurlijk, volgens mij hebben we hier te maken met alleen maar verliezers):
Sporting en Labyad zijn van mening dat de transfer rond is. Sporting vraagt bij UEFA toestemming voor Labyad om uit te komen voor zijn nieuwe club. De UEFA checkt dit bij de KNVB en de KNVB op haar beurt bij PSV. PSV gaat natuurlijk nooit akkoord. Ha trubbels!
Zaak komt voor de rechter. De rechter besluit dat Labyad, hoewel de optie in het contract wellicht niet geldig is, het contract niet is opgezegd. Daardoor heeft Labyad nog steeds een geldig contract bij PSV. 'O o' denken ze bij Sporting, 'muito trubbles'. UEFA beziet de uitspraak van de rechter en komt tot de conclusie dat de gang van zaken eveneens in strijd is met de reglementen van de UEFA en legt daardoor Sporting een hele dikke boete op en schorst Labyad voor een fikse periode.
Aangezien Sporting obscure en onbetrouwbare club blijkt te zijn, willen ze de boete volledig op Labyad verhalen. Labyad heeft ze immers overtuigd van het feit dat hij transfervrij zou zijn. Dikke claim voor Labyad!
Als kers op de taart besluit PSV het salaris dat op basis van de ongeldige optie aan Labyad is uitgekeerd terug te vorderen. Labyad kan vervolgens de rest van z'n leven krom liggen om alle claims terug te betalen.
Wat zou ik daar van genieten!
Maar goed, ik ga ongetwijfeld veel te kort door de bocht en het is nog maar afwachten hoe dit allemaal gaat verlopen, aangezien het voor de buitenwacht totaal niet helder is hoe de (juridische) kaarten nu daadwerkelijk geschud zijn.
Met die kanttekening erbij die ik in de 1e alina maak wel ja. Typisch voorbeeld van 'boontje komt om zijn loontje' en daar kan ik in dit geval wel blij van worden ja.quote:
Ik denk dat Heerenveen daar ook op wacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef Doublepain het volgende:
PSV mag wel opschieten met Narsingh, als Ajax Vertonghen weet te verkopen dan heeft Brands concurrentie op hem.
Behalve als PSV de veel te hoge vraagprijs betaald.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen daar ook op wacht.
Via vertaling maar dat gelul van ik heb geen favo positiequote:Het gemiddelde koppel merkte ook op dat Sa Pinto speelt waar je wilt, maar geeft toe dat hij verkiest om te handelen in de achterkant van het einde van de speer. "Ik heb geen favoriete positie zal spelen waar de coach wil. Maar als je mij de keuze, de voorkeur op te treden als een aanvallende middenvelder," zei hij, in de verwachting steun van de Nederlandse ploeg in hun integratie. "Ik ontmoette Ricky, twee jaar geleden in Nederland, en Schaars is ook bekend in Holstein, zodat ze kan helpen," zei hij.
Nog beter dan dat interview.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haha, dat hooghouden gaat 'm wel verdomd goed af..![]()
Daar knijp ik 'm ook een beetje voor. Vertonghen verkast en Brands voelt de druk waardoor PSV 5,5 voor Narsingh neerlegt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Behalve als PSV de veel te hoge vraagprijs betaald.
Als ze nou 2 miljoen weten te vangen voor Labyat, en liggen daar nog 1-2 miljoen bij prima. Maar 5,5 miljoenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar knijp ik 'm ook een beetje voor. Vertonghen verkast en Brands voelt de druk waardoor PSV 5,5 voor Narsingh neerlegt...
quote:maar geeft toe dat hij verkiest om te handelen in de achterkant van het einde van de speer.
Die Friezen hebben de transfers van Strootman, Mertens en met name Matavz gezien. Vasthouden aan die 5,5 miljoen en de kans is groot dat ie voor 5 naar Eindhoven gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef tja77 het volgende:
Maar als ik dit zo lees, gaat PSV niet teveel betalen
http://www.nu.nl/sport/28(...)psv-narsingh-af.html
Vraagprijs ruim 5 miljoen, en het verschil met hetgeen PSV bood bedraagt meerdere miljoenen. Dus ik denk 2,5 tot 3 miljoen eerste bod.
Inderdaad, interessante informatie nu weer hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Even tussendoor, maar het leest hier een stuk rlxder weg dan eerst.
Zeven werd gevraagd, zes werd betaald.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef Clerxify het volgende:
Was de vraagprijs van Matavz geen 7 miljoen. Tja hopen dat er z.s.m. heronderhandeld kan worden meteen fijn uitgangspunt.
Maar het leverde Groningen nu netto evenveel op omdat Matavz afzag van zijn percentage. Daarom ging Groningen akkoord met 6.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeven werd gevraagd, zes werd betaald.
De nood voor versterkingen is nu ook niet zo hoog. Zeker iemand als Narsingh, ik bedoel het is een leuke speler, maar is hij ECHT noodzakelijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV heeft blijkbaar van de vorige transferperiode geleerd door niet gelijk de hoofdprijs te bieden.
Klopt, lekker rustig zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Even tussendoor, maar het leest hier een stuk rlxder weg dan eerst.
Ja, zo'n speler is noodzakelijk. Of ga je nu serieus twijfelen of we iemand met een voorzet nodig hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
De nood voor versterkingen is nu ook niet zo hoog. Zeker iemand als Narsingh, ik bedoel het is een leuke speler, maar is hij ECHT noodzakelijk?
Idd, geniet van die rust nog een dag of 10 vrees ik....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, lekker rustig zo.Valt eindelijk weer eens PSV nieuws te lezen hier
Helaas wel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, geniet van die rust nog een dag of 10 vrees ik....
Matavz laten renderen zou erg goed uitkomen ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, zo'n speler is noodzakelijk. Of ga je nu serieus twijfelen of we iemand met een voorzet nodig hebben?
Als je Matavz wilt laten renderen zou ik Narsingh halen, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, zo'n speler is noodzakelijk. Of ga je nu serieus twijfelen of we iemand met een voorzet nodig hebben?
Dan heeft Matavz aangetoond het niveau van PSV niet aan te kunnen, onder voorbehoud dat Narsingh zijn Heerenveen niveau haalt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je Matavz wilt laten renderen zou ik Narsingh halen, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Het koppel Matavz - Narsingh zou best kunnen werken, maar wat als het dat niet doet? Ben je 10-12 miljoen armer, en nog niks beter.
Ik ben iets behoudener, maar dat komt misschien omdat ik aan Sulejmani moet denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heeft Matavz aangetoond het niveau van PSV niet aan te kunnen, onder voorbehoud dat Narsingh zijn Heerenveen niveau haalt.
Ik denk echt dat Narsingh een hele grote gaat worden. Zie hem ook heel graag naar PSV komen.
Garanties heb je nooit natuurlijk, maar qua potentie is Narsingh in mijn ogen de beste buitenspeler die er in Nederland rondloopt. Zullen er genoeg zijn die dat niet zo zien uiteraardquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben iets behoudener, maar dat komt misschien omdat ik aan Sulejmani moet denken.
4.5 betaald en wanneer PSV CL haalt 1 miljoen extra.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeven werd gevraagd, zes werd betaald.
Er zijn wat bans uitgedeeld? Ook al post ik hier niet zo vaak, zelfs het meelezen werd vreselijk irritant door al het getroll tussendoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, geniet van die rust nog een dag of 10 vrees ik....
Ja, als PSV CL haalt terwijl Matavz daar speelt. Hij heeft voor een seizoen of 5 getekend, dus dan mogen we aannemen dat hij gewoon voor 5,5 (6 totaalpakket clausules) is gehaald.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4.5 betaald en wanneer PSV CL haalt 1 miljoen extra.
Vind de 'Heerenveen-Narsingh' nog niet eens in de buurt komen van de 'Heerenveen-Sulejmani'. Wereld van verschil. De enige wedstrijd waar ik echt overtuigd ben door Narsingh was dat oefenpotje tegen Bayern..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben iets behoudener, maar dat komt misschien omdat ik aan Sulejmani moet denken.
Grote rel in VBL wat ik ergens begrepen had. Niet geheel verrassend dat het dan ineens erg rustig in het PSV topic is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Er zijn wat bans uitgedeeld? Ook al post ik hier niet zo vaak, zelfs het meelezen werd vreselijk irritant door al het getroll tussendoor.
Ik vind trouwens persoonlijk 5 miljoen voor Narsingh een zeer realistische prijs om eerlijk te zijn. Goedkoper mag altijd natuurlijk.
Ja, maar dat zegt ook niets, want de man van 16 miljoen overtuigde als geen ander, maar bij Ajax was het een hoop lopende stront.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind de 'Heerenveen-Narsingh' nog niet eens in de buurt komen van de 'Heerenveen-Sulejmani'. Wereld van verschil. De enige wedstrijd waar ik echt overtuigd ben door Narsingh was dat oefenpotje tegen Bayern..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef Aikara het volgende:
Ik hoop dat die gast zo hard genaaid wordt!
Klein droomscenario (voor zover daar nog sprake van kan zijn natuurlijk, volgens mij hebben we hier te maken met alleen maar verliezers):
Sporting en Labyad zijn van mening dat de transfer rond is. Sporting vraagt bij UEFA toestemming voor Labyad om uit te komen voor zijn nieuwe club. De UEFA checkt dit bij de KNVB en de KNVB op haar beurt bij PSV. PSV gaat natuurlijk nooit akkoord. Ha trubbels!
Zaak komt voor de rechter. De rechter besluit dat Labyad, hoewel de optie in het contract wellicht niet geldig is, het contract niet is opgezegd. Daardoor heeft Labyad nog steeds een geldig contract bij PSV. 'O o' denken ze bij Sporting, 'muito trubbles'. UEFA beziet de uitspraak van de rechter en komt tot de conclusie dat de gang van zaken eveneens in strijd is met de reglementen van de UEFA en legt daardoor Sporting een hele dikke boete op en schorst Labyad voor een fikse periode.
Aangezien Sporting obscure en onbetrouwbare club blijkt te zijn, willen ze de boete volledig op Labyad verhalen. Labyad heeft ze immers overtuigd van het feit dat hij transfervrij zou zijn. Dikke claim voor Labyad!
Als kers op de taart besluit PSV het salaris dat op basis van de ongeldige optie aan Labyad is uitgekeerd terug te vorderen. Labyad kan vervolgens de rest van z'n leven krom liggen om alle claims terug te betalen.
Wat zou ik daar van genieten!
Maar goed, ik ga ongetwijfeld veel te kort door de bocht en het is nog maar afwachten hoe dit allemaal gaat verlopen, aangezien het voor de buitenwacht totaal niet helder is hoe de (juridische) kaarten nu daadwerkelijk geschud zijn.
Assaidi vind ik beter want is veelzijdiger. Maar is weer minder een krijt aan de schoenen buitenspeler.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Garanties heb je nooit natuurlijk, maar qua potentie is Narsingh in mijn ogen de beste buitenspeler die er in Nederland rondloopt. Zullen er genoeg zijn die dat niet zo zien uiteraard
Vind ik een Mertens 2.0 met een grotere trucendoos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Assaidi vind ik beter want is veelzijdiger. Maar is weer minder een krijt aan de schoenen buitenspeler.
Het discussieert een stuk lekkerder zo zonder dat gezeik tussendoor. Je kan wel zeggen dat je er niet op moet reageren, maar je kan er moeilijk overheen lezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote rel in VBL wat ik ergens begrepen had. Niet geheel verrassend dat het dan ineens erg rustig in het PSV topic is.![]()
5 miljoen voor een speler met 1 jaar contract vind ik erg veel (Ja, ook voor Wijnaldum vond ik dat). Grote kans dat ze beide (Wijnaldum en Narsingh) voor meer weg gaan, maar tochQua kwaliteiten is die zeker 5 miljoen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |