Zo zullen die ook niet bedoeld zijn. Werken op een manier van ieder zijn mening en verder niets is ook weer veel te beperkt, zeker als die mening nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Summers het volgende:
[..]
" ik hoop niet dat je kinderen hebt " en "je schoffeerd alle zieke mensen " zijn geen argumenten om iemand van het tegendeel te overrtuigen .
Kun je je niet voorstellen dat mensen niet goed worden van de opmerkingen van Lambiekje en dan vervolgens door die rare argumenten van jou en dan boos reageren?quote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Summers het volgende:
[..]
" ik hoop niet dat je kinderen hebt " en "je schoffeerd alle zieke mensen " zijn geen argumenten om iemand van het tegendeel te overrtuigen .
Dat slachtoffer van vaccinaties zijn mag je dus wel even stevig onderbouwen, zeker als je het als feit neerzet.quote:Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook slachtoffer zijn van vaccinaties of verkeerde diagnoses dus die afweging moeten ouders zelf maken .
In de VS is het in de jaren 70 meen ik voorgekomen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat slachtoffer van vaccinaties zijn mag je dus wel even stevig onderbouwen, zeker als je het als feit neerzet.
De kans dat professionals fouten maken is tig malen kleiner dan verveelde huisvrouwen die na een middagje internetten en chakras tellen precies weten wat er fout is met hun kroost.quote:Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook slachtoffer zijn van vaccinaties of verkeerde diagnoses dus die afweging moeten ouders zelf maken .
Elke dag niet zo bedoeld right .... hoe beperkt een mening in jouw oren ook klinkt , iedereen heeft recht op zijn eigen mening , je kan niet in iemands hoofd kijken en niemand hoeft op jou te lijken of dezelfde mening te hebben .quote:Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo zullen die ook niet bedoeld zijn. Werken op een manier van ieder zijn mening en verder niets is ook weer veel te beperkt, zeker als die mening nergens op gebaseerd is.
Contaminatie van een polio vaccin was dat toch? Wel goed punt overigens. Laten we dan zeggen bewijs voor moderne vaccins.quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de VS is het in de jaren 70 meen ik voorgekomen.
Daar heb je gelijk in. Maar wel op een nette manier verwoord en graag onderbouwd en niet van die loze kreten zoals 'dat zie ik dan wel weer' want dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Elke dag niet zo bedoeld right .... hoe beperkt een mening in jouw oren ook klinkt , iedereen heeft recht op zijn eigen mening , je kan niet in iemands hoofd kijken en niemand hoeft op jou te lijken of dezelfde mening te hebben .
Elke dag niet zo bedoeld?quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Elke dag niet zo bedoeld right .... hoe beperkt een mening in jouw oren ook klinkt , iedereen heeft recht op zijn eigen mening , je kan niet in iemands hoofd kijken en niemand hoeft op jou te lijken of dezelfde mening te hebben .
Ja ben al aan het zoeken wat er mis ging toen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Contaminatie van een polio vaccin was dat toch? Wel goed punt overigens. Laten we dan zeggen bewijs voor moderne vaccins.
Natuurlijk wel , het slaat nergens op imo als ik me nu door angst laat leiden of wat er zou kunnen gebeuren . " Ik zie wel " is precies wat ik ga doen en hoe ik in het leven wil staan .quote:Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wel op een nette manier verwoord en graag onderbouwd en niet van die loze kreten zoals 'dat zie ik dan wel weer' want dat slaat natuurlijk nergens op.
Angst heeft hier toch niets mee te maken? Pragmatisch denken: wat is het beste voor mij en voor mijn eventuele kinderen en je goed laten voorlichten en op basis daarvan een beslissing nemen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Natuurlijk wel , het slaat nergens op imo als ik me nu door angst laat leiden of wat er zou kunnen gebeuren . " Ik zie wel " is precies wat ik ga doen en hoe ik in het leven wil staan .
Ik weet nou niet echt wat je bedoeld Summers, wil je je kinderen nou wel of niet vaccineren? ( geen idee of je kinderen hebt)quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Natuurlijk wel , het slaat nergens op imo als ik me nu door angst laat leiden of wat er zou kunnen gebeuren . " Ik zie wel " is precies wat ik ga doen en hoe ik in het leven wil staan .
Iedereen kan slachtoffer worden van verkeerde diagnoses. Dat is nu eenmaal inherent aan mensenwerk. Probleem is alleen dat als een fabrieksarbeider een fout maakt dit niet zo'n grote impact heft dan als een arts dat doet. Om daarom te zeggen dat alle artsen slecht zijn gaat mij gewoon een brug te ver.quote:Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit . Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .quote:Op maandag 7 april 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Angst heeft hier toch niets mee te maken? Pragmatisch denken: wat is het beste voor mij en voor mijn eventuele kinderen en je goed laten voorlichten en op basis daarvan een beslissing nemen.
Juist heb je wel gelijk in maar dan nog, vind ik het belangrijker waarvoor, de inenting is, als het voor een besmettelijke ziekte is of voor een erfelijke ziekte maakt dit een groot verschil, het zelfde gold voor reizen naar buitenland.quote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit . Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .
Wat voor erfelijke ziekte kan je je laten vaccineren?quote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist heb je wel gelijk in maar dan nog, vind ik het belangrijker waarvoor, de inenting is, als het voor een besmettelijke ziekte is of voor een erfelijke ziekte maakt dit een groot verschil, het zelfde gold voor reizen naar buitenland.
Als je op deze manier je leven inricht dan heeft je leven in mijn ogen niet veel zin. Je kunt ook door een auto geraakt worden. Ga je dan ook meteen maar niet meer op straat. Sterker nog. Die kans is vele malen groter dan complicaties bij vaccinatiequote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan
Angst is de slechtste raadgever ooit.quote:door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit.
Het problem is alleen dat je goed laten informeren in het huidige internet tijdperk gewoon onmogelijk is geworden. Dit lijkt tegenstrijdig te zijn maar er wordt zoveel onzin verteld op het net dat het voor de gemiddelde mens onmogelijk is geworden om de juiste stukken eruit te halen.quote:Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .
Dat hoeft ook helemaal niet, maar als je een andere mening bent toegedaan, moet die wel verdedigbaar zijn. Mensen zullen je vragen je mening te onderbouwen en je middels argumentatie van de hunne willen overtuigen. Dat is wat er gebeurt op een discussieforum...quote:Op maandag 7 april 2014 16:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon niet verwachten dat mensen in BNW een main stream mening hebben en een andere mening niet persoonlijk aantrekken . Mensen zijn volgens mij teveel bezig met BNW onderwerpen met alle geweld main stream te maken uit persoonlijke overwegingen ipv te accepteren dat wat iemand persoonlijk normaal vind of steunt een ander niet normaal hoeft te vinden of te steunen .
Ik weet niet precies hoe je dat bedoelt.. Maar is slim vooruitdenken, en inzicht in hoe ziekten ontstaan en kennis van hoe ze te voorkomen en dat ook in de praktijk brengen 'angst'? Nou als dat zo is.. Angst heeft een functie. Het is een overlevingsmechanisme.quote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit . Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .
Mijn vriendin kreeg hier informatie over, het is voor een vaccinatie voor haar dochter, en het betrof volgens haar een vaccinatie over een erfelijke ziekte maar is al een half jaartje terug.quote:Op maandag 7 april 2014 17:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat voor erfelijke ziekte kan je je laten vaccineren?
Lijkt mij sterk. Vaccinatie is namelijk tegen virussen en die hebben nagenoeg niks met erfelijkeid te maken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn vriendin kreeg hier informatie over, het is voor een vaccinatie voor haar dochter, en het betrof volgens haar een vaccinatie over een erfelijke ziekte maar is al een half jaartje terug.
Ik zal als ik weer bij haar ben gelijk even vragen waar het ook weer over ging.
Nou kan zijn, maar viereneenhalf uur langquote:Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat mensen ook ietwat ziek kunnen worden na een vaccinatie. Het lijkt me sterk dat dat gelijk gebeurd eigenlijk.
Kan het niet zijn dat je kind het gewoon een schokkende ervaring vond?
Dan zaten er in die eerste prik stoffen waar hij heftig op reageerde. Ja, dat komt voor. Maar dat je je nu zoveel later daar nog zorgen over maakt terwijl de vervolgprik hem helemaal geen last bezorgde begrijp ik niet goed.quote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou kan zijn, maar viereneenhalf uur lang![]()
Maar de prik die hij een tijd daarna kreeg daar had hij gelukkig geen last van.
Maar ik blijf het een zeer extreme reactie vinden
Zoals ik al zei ik zal het even navragenquote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Vaccinatie is namelijk tegen virussen en die hebben nagenoeg niks met erfelijkeid te maken.
Kan ook zijn dat ie last had van de prik zelf, toch? Of mss. voelde hij zich sowieso niet lekker.. Er kan zoveel aan de hand zijn geweest. Het lijkt me nou ook weer niet iets onoverkomelijks.quote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou kan zijn, maar viereneenhalf uur lang![]()
Maar de prik die hij een tijd daarna kreeg daar had hij gelukkig geen last van.
Maar ik blijf het een zeer extreme reactie vinden
quote:Why vaccines spread disease; an in-depth analysis of flawed vaccination science
It is the opposite of what we have all been told for decades about the nature of vaccines -- that they produce immunity to diseases that might otherwise kill you, is one common claim, as is the assumption that refusing vaccines leaves one prone to both catching and spreading otherwise uncommon infectious diseases. These and other modern medical myths about vaccines pervade mainstream thinking, and yet they have absolutely no basis in sound science.
In an extensive rebuttal to a 2012 article written by Forbes' Steven Salzberg that blamed a whooping cough outbreak in the Northwest on unvaccinated children, Dr. Paul G. King, Ph.D., of FAME Systems deconstructs the popular misconception that infectious disease reemergence is the result of people not getting vaccinated. On the contrary, it is the vaccination schedule itself, which the federal government has been coercing people into complying with for nearly the entire last century, that is ultimately leading to and driving these outbreaks.
bron
Het is gewoon echt ronduit kwalijk hoe achterlijk naief men denkt over vaccins in Neddrland.quote:Vaccine fraud exposed: Measles and mumps making a huge comeback because vaccines are designed to fail, say Merck virologists
[...]
Measles and mumps are making a huge comeback in the United States, but doctors and journalists all make the same critical error in understanding why. They blame "parents who don't vaccinate their kids" as the cause, but the real cause -- as revealed by whistleblowing scientists working for top vaccine manufacturers -- is that measles and mumps vaccines are designed to fail from the start.
Scientific fraud, it turns out, is an inherent part of the vaccine industry.
bron
En dan ben ik gek als ik zeg dat ik niet bijgespoten hoef te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon echt ronduit kwalijk hoe achterlijk naief men denkt over vaccins in Neddrland.
Dat is een onverwacht nadeel van vaccineren, maar vaccinaties blijken nog steeds gewoon nuttig. Kindersterfte is gigantisch afgenomen nadat men dit is gaan doen. Daar kun je toch geen speld tussen krijgen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon echt ronduit kwalijk hoe achterlijk naief men denkt over vaccins in Neddrland.
Niemand verplicht je. Toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan ben ik gek als ik zeg dat ik niet bijgespoten hoef te worden
- edit -quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Zoals jij en je kornuiten denken bedoel je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een verwacht nadeel. Dat is namelijk express zo ontwikkeld dat het geld oplevert aan andere medicatie voor bijwerkingen e.d.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is een onverwacht nadeel van vaccineren, maar vaccinaties blijken nog steeds gewoon nuttig.
Betere hygiene en beter voedsel (al is dat weer zwaar op z'n retour). Door vaccins werd het weer aangewakkerd.quote:Kindersterfte is gigantisch afgenomen nadat men dit is gaan doen. Daar kun je toch geen speld tussen krijgen?
.. .het is niet goed dat alles en iedereen maar mag reproduceren. ... maar ach vroegervroeger werd je in het bos achtergelaten als je niet zo snugger was. >> hans & grietje / kabouter verhalen enzo.quote:Tenzij je voorstander bent van natuurlijke selectie om het ras sterk te houden..
Denk alsjeblieft niet dat iedereen gelooft in vaccineren want dat is niet zo , elk gebied is besmet met graaiers die over lijken gaan , dat is de wereld waar we in leven . Blind vertrouwen in autoriteiten is niet meer realistisch .quote:
Ik geloof niet dat men verwacht had dat gevaccineerde mensen virusdrager konden zijn.. Anders is het decennialang een goed bewaard geheim gebleven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het is een verwacht nadeel. Dat is namelijk express zo ontwikkeld dat het geld oplevert aan andere medicatie voor bijwerkingen e.d.
[..]
Betere hygiene en beter voedsel (al is dat weer zwaar op z'n retour). Door vaccins werd het weer aangewakkerd.
[..]
.. .het is niet goed dat alles en iedereen maar mag reproduceren. ... maar ach vroegervroeger werd je in het bos achtergelaten als je niet zo snugger was. >> hans & grietje / kabouter verhalen enzo.
Wat een lulkoek weerquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het is een verwacht nadeel. Dat is namelijk express zo ontwikkeld dat het geld oplevert aan andere medicatie voor bijwerkingen e.d.
[..]
Betere hygiene en beter voedsel (al is dat weer zwaar op z'n retour). Door vaccins werd het weer aangewakkerd.
[..]
.. .het is niet goed dat alles en iedereen maar mag reproduceren. ... maar ach vroegervroeger werd je in het bos achtergelaten als je niet zo snugger was. >> hans & grietje / kabouter verhalen enzo.
Dus dat kinderlevens gered worden door vaccinaties betekent dat men over lijken gaat? Contradictie Summers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Denk alsjeblieft niet dat iedereen gelooft in vaccineren want dat is niet zo , elk gebied is besmet met graaiers die over lijken gaan , dat is de wereld waar we in leven . Blind vertrouwen in autoriteiten is niet meer realistisch .
??!?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat men verwacht had dat gevaccineerde mensen virusdrager konden zijn..
Constante bombardement voor toxische rommel. Geoenginering, aspartaam, fluoride, medicatie, pesticides, fijnstof enz. Dat verlaagd de weerstand. Mensen zijn tegenwoordig allergischer dan ooit.quote:Anders is het decennialang een goed bewaard geheim gebleven.
Betere hygiene en schone, warme, droge huizen, gesloten riool, schoon water, Zeker dat speelt een grote rol. Maar als dat alles zou uitmaken, hoe kunnen die ziektes dan ineens de kop opsteken?
Ik heb echt zelden zoveel onkunde gezien. Je bent geen drager. Je hebt een kapotgemaakt virus binnengekregen. De reden is dat deze fragmenten bevat die het imuunsysteem activeren. Ik zou toch eens een basis cursus immunologie gaan volgen als ik jou was Lambiekje want je kennis aangaande dit is echt dramatisch slecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
??!?
Men spuit de rommel in dan is het toch juist logisch dat iemand een drager is. En dat als de weerstand verzwakt raakt het zich gaat persisteren. Ik vind het behoorlijk naief als men daadwerkelijk verbaasd is over het feit dat de gevaccineerde een virusdrager is.
Dus je hebt het sowieso in tegenstelling tot nihile kans in het open.
Wat verspreid je toch een kwalijke suggestieve beschuldigingen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
??!?
Men spuit de rommel in dan is het toch juist logisch dat iemand een drager is. En dat als de weerstand verzwakt raakt het zich gaat persisteren. Ik vind het behoorlijk naief als men daadwerkelijk verbaasd is over het feit dat de gevaccineerde een virusdrager is.
Dus je hebt het sowieso in tegenstelling tot nihile kans in het open.
[..]
Constante bombardement voor toxische rommel. Geoenginering, aspartaam, fluoride, medicatie, pesticides, fijnstof enz. Dat verlaagd de weerstand. Mensen zijn tegenwoordig allergischer dan ooit.
En daarnaast mij zal het niets verbazen dat BadPharma/RIVM doelbewust een virus rondstrooid zodat men weer voor een prikbezoek gaat en dat discussie weer oplaait dat vaccinerren zo goed is. De stap van doelbewust onjuiste informatie naar expres verspreiden is niet zo groot.
nope .. ook active virussen worden ingespotenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden zoveel onkunde gezien. Je bent geen drager. Je hebt een kapotgemaakt virus binnengekregen.
nee. Het beeld van hoe vaccineren vermeend zou werken staat dus op de helling. Het jouw aangeleerde blijkt dus kolder te zijn.quote:De reden is dat deze fragmenten bevat die het imuunsysteem activeren. Ik zou toch eens een basis cursus immunologie gaan volgen als ik jou was Lambiekje want je kennis aangaande dit is echt dramatisch slecht.
Op basis van die zeer slechte kennis zit je hier dingen te verkondigen die gewoon ronduit lachwekkend zijn. Ik begin bijna medelijden met je te krijgen.
Je bent gewoon echt te dom om te poepen. Het staat niet op de heling omdat keer op keer wetenschappelijk is bewezen dat het helpt. De laaste mazelen uitbraak is daar een voorbeeld van. In de biblebelt veel gevallen van mazelen (niet gevaccineerd), daarbuiten geen enkele (wel gevaccineerd). Dan kun jij met je hersenspinsels blijven komen, maar ieder wel nadenkend mens ziet daar toch echt wel een verband in.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nope .. ook active virussen worden ingespoten
[..]
nee. Het beeld van hoe vaccineren vermeend zou werken staat dus op de helling. Het jouw aangeleerde blijkt dus kolder te zijn.
Maar heb je kinderen? en zo ja? heb je die dan niet laten vaccineren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Summers het volgende:
[..]
nee maar ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar heb je kinderen? en zo ja? heb je die dan niet laten vaccineren?
helaasquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je hebt ze waarschijnlijk zelf wel gekregen?
Waarom niet. Ik ben echt nieuwsgierig naar je beweegredenen. Ik kan er namelijk niet bij dat je je eigen kinderen moedwillig blootstelt aan bepaalde ziektes. Het grote probleem is dat je je veilig voelt omdat de kans dat je iemand met een ziekte tegenkomt klein is. De kans dat je je kinderen blootstelt aan deze ziektes, ook als je je kinderen niet vaccineert, is redelijk klein (tot aan nul toe). Als meer mensen besluiten om niet te vaccineren dan neemt die kans toe. De ziektes waar we over praten zijn niet leuk, het is geen verkoudheid waar je niks aan overhoudt. We hebben het over Polio (verminkingen), Kinkhoest (dodelijk voor kleine kinderen en helaas weer aan een opmars bezig), Tetanis (dodelijk indien onbehandeld voor iedereen), Difterie en nog enkele andere zeer levensbedreigende ziektes. Zoek zelf de plaatjes maar op die bij deze ziektes horen en zoek voor de grap ook de sterfte ratio's er maar bij. Hoe kun je dan als weldenkend mens zeggen dat vaccinaties slecht zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |