abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 16:33:11 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138615203
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Summers het volgende:

[..]

" ik hoop niet dat je kinderen hebt " en "je schoffeerd alle zieke mensen " zijn geen argumenten om iemand van het tegendeel te overrtuigen .
Zo zullen die ook niet bedoeld zijn. Werken op een manier van ieder zijn mening en verder niets is ook weer veel te beperkt, zeker als die mening nergens op gebaseerd is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 16:33:31 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_138615210
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Summers het volgende:

[..]

" ik hoop niet dat je kinderen hebt " en "je schoffeerd alle zieke mensen " zijn geen argumenten om iemand van het tegendeel te overrtuigen .
Kun je je niet voorstellen dat mensen niet goed worden van de opmerkingen van Lambiekje en dan vervolgens door die rare argumenten van jou en dan boos reageren?
  maandag 7 april 2014 @ 16:34:32 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138615255
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Kinderen kunnen ook slachtoffer zijn van vaccinaties of verkeerde diagnoses dus die afweging moeten ouders zelf maken .
Dat slachtoffer van vaccinaties zijn mag je dus wel even stevig onderbouwen, zeker als je het als feit neerzet.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 april 2014 @ 16:35:25 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138615290
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat slachtoffer van vaccinaties zijn mag je dus wel even stevig onderbouwen, zeker als je het als feit neerzet.
In de VS is het in de jaren 70 meen ik voorgekomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_138615329
quote:

[..]

Kinderen kunnen ook slachtoffer zijn van vaccinaties of verkeerde diagnoses dus die afweging moeten ouders zelf maken .
De kans dat professionals fouten maken is tig malen kleiner dan verveelde huisvrouwen die na een middagje internetten en chakras tellen precies weten wat er fout is met hun kroost.

Ouders mogen elke afweging maken die ze willen alleen moeten kinderen beschermt worden tegen domme, misgeinformeerde ouders.
  maandag 7 april 2014 @ 16:36:39 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_138615360
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo zullen die ook niet bedoeld zijn. Werken op een manier van ieder zijn mening en verder niets is ook weer veel te beperkt, zeker als die mening nergens op gebaseerd is.
Elke dag niet zo bedoeld right .... hoe beperkt een mening in jouw oren ook klinkt , iedereen heeft recht op zijn eigen mening , je kan niet in iemands hoofd kijken en niemand hoeft op jou te lijken of dezelfde mening te hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 7 april 2014 @ 16:38:43 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138615467
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

In de VS is het in de jaren 70 meen ik voorgekomen.
Contaminatie van een polio vaccin was dat toch? Wel goed punt overigens. Laten we dan zeggen bewijs voor moderne vaccins.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 16:39:19 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_138615500
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Elke dag niet zo bedoeld right .... hoe beperkt een mening in jouw oren ook klinkt , iedereen heeft recht op zijn eigen mening , je kan niet in iemands hoofd kijken en niemand hoeft op jou te lijken of dezelfde mening te hebben .
Daar heb je gelijk in. Maar wel op een nette manier verwoord en graag onderbouwd en niet van die loze kreten zoals 'dat zie ik dan wel weer' want dat slaat natuurlijk nergens op.
  maandag 7 april 2014 @ 16:39:35 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138615517
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Elke dag niet zo bedoeld? :?

Ja iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Dat maakt die mening niet correct, of ongevaarlijk.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 april 2014 @ 16:40:33 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138615558
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Contaminatie van een polio vaccin was dat toch? Wel goed punt overigens. Laten we dan zeggen bewijs voor moderne vaccins.
Ja ben al aan het zoeken wat er mis ging toen.
mja dat was 40 jaar geleden en het stond toen in de kinderschoenen, pas sinds de jaren 60 begon met met vaccineren,
  maandag 7 april 2014 @ 16:46:00 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138615803
excuus ik zat er naast het was in de jaren 60 dat geconstateerd werd dat er bij de vaccinatie ook SV40 virus bij zat wat zorgde voor een verhoogde kans op kanker.
Dit was bij inenten van het polio vaccin
  maandag 7 april 2014 @ 16:52:42 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_138616113
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar wel op een nette manier verwoord en graag onderbouwd en niet van die loze kreten zoals 'dat zie ik dan wel weer' want dat slaat natuurlijk nergens op.
Natuurlijk wel , het slaat nergens op imo als ik me nu door angst laat leiden of wat er zou kunnen gebeuren . " Ik zie wel " is precies wat ik ga doen en hoe ik in het leven wil staan .
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 17:03:56 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_138616674
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Natuurlijk wel , het slaat nergens op imo als ik me nu door angst laat leiden of wat er zou kunnen gebeuren . " Ik zie wel " is precies wat ik ga doen en hoe ik in het leven wil staan .
Angst heeft hier toch niets mee te maken? Pragmatisch denken: wat is het beste voor mij en voor mijn eventuele kinderen en je goed laten voorlichten en op basis daarvan een beslissing nemen.
  maandag 7 april 2014 @ 17:05:48 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138616758
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet nou niet echt wat je bedoeld Summers, wil je je kinderen nou wel of niet vaccineren? ( geen idee of je kinderen hebt)
Maar als je dat niet wil heeft het niet te maken met Angst over wat er op internet te lezen staat over vaccineren?
zoals wat hier staat, meld er gelijk bij dat veel niet klopt
pi_138616804
quote:

[..]

Iedereen kan slachtoffer worden van verkeerde diagnoses. Dat is nu eenmaal inherent aan mensenwerk. Probleem is alleen dat als een fabrieksarbeider een fout maakt dit niet zo'n grote impact heft dan als een arts dat doet. Om daarom te zeggen dat alle artsen slecht zijn gaat mij gewoon een brug te ver.

De grootste slachtoffers van het besluit om niet te vaccineren zullen in de toekomst zichtbaar zijn. Als ziektes die vrijwel uitgebannen waren die opeens weer de kop opsteken. Prima als je niet wilt vaccineren, maar wees dan ook mens genoeg om te verhuizen naar een gebied waar je lekker met zijn alle niet vaccineerders samen kunt zijn. Zadel de rest van de maatschappij niet op met je nogal domme keuzes

[ Bericht 0% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 07-04-2014 17:36:42 ]
  maandag 7 april 2014 @ 17:17:08 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_138617244
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Angst heeft hier toch niets mee te maken? Pragmatisch denken: wat is het beste voor mij en voor mijn eventuele kinderen en je goed laten voorlichten en op basis daarvan een beslissing nemen.
Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit . Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .
  maandag 7 april 2014 @ 17:25:04 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138617628
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit . Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .
Juist heb je wel gelijk in maar dan nog, vind ik het belangrijker waarvoor, de inenting is, als het voor een besmettelijke ziekte is of voor een erfelijke ziekte maakt dit een groot verschil, het zelfde gold voor reizen naar buitenland.
pi_138617854
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Juist heb je wel gelijk in maar dan nog, vind ik het belangrijker waarvoor, de inenting is, als het voor een besmettelijke ziekte is of voor een erfelijke ziekte maakt dit een groot verschil, het zelfde gold voor reizen naar buitenland.
Wat voor erfelijke ziekte kan je je laten vaccineren?
pi_138618018
quote:

[..]

Bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren en mis kan gaan
Als je op deze manier je leven inricht dan heeft je leven in mijn ogen niet veel zin. Je kunt ook door een auto geraakt worden. Ga je dan ook meteen maar niet meer op straat. Sterker nog. Die kans is vele malen groter dan complicaties bij vaccinatie

quote:
door het op mijn manier te benaderen heeft alleen met angst te maken en niet met een probleem in de realiteit.
Angst is de slechtste raadgever ooit.

quote:
Voor de rest helemaal eens met je goed laten informeren en daarna een beslissing te nemen .
Het problem is alleen dat je goed laten informeren in het huidige internet tijdperk gewoon onmogelijk is geworden. Dit lijkt tegenstrijdig te zijn maar er wordt zoveel onzin verteld op het net dat het voor de gemiddelde mens onmogelijk is geworden om de juiste stukken eruit te halen.
pi_138618253
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen moeten gewoon niet verwachten dat mensen in BNW een main stream mening hebben en een andere mening niet persoonlijk aantrekken . Mensen zijn volgens mij teveel bezig met BNW onderwerpen met alle geweld main stream te maken uit persoonlijke overwegingen ipv te accepteren dat wat iemand persoonlijk normaal vind of steunt een ander niet normaal hoeft te vinden of te steunen .
Dat hoeft ook helemaal niet, maar als je een andere mening bent toegedaan, moet die wel verdedigbaar zijn. Mensen zullen je vragen je mening te onderbouwen en je middels argumentatie van de hunne willen overtuigen. Dat is wat er gebeurt op een discussieforum...
Ik kan ook wel gaan roepen dat de zon zwart is en gewoon zonder argument op dat standpunt blijven staan.omdat dat nou eenmaal 'mijn persoonlijke mening' is.
pi_138618306
quote:

[..]

Ik weet niet precies hoe je dat bedoelt.. Maar is slim vooruitdenken, en inzicht in hoe ziekten ontstaan en kennis van hoe ze te voorkomen en dat ook in de praktijk brengen 'angst'? Nou als dat zo is.. Angst heeft een functie. Het is een overlevingsmechanisme.
  maandag 7 april 2014 @ 18:48:34 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138620455
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat voor erfelijke ziekte kan je je laten vaccineren?
Mijn vriendin kreeg hier informatie over, het is voor een vaccinatie voor haar dochter, en het betrof volgens haar een vaccinatie over een erfelijke ziekte maar is al een half jaartje terug.
Ik zal als ik weer bij haar ben gelijk even vragen waar het ook weer over ging.
pi_138628456
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn vriendin kreeg hier informatie over, het is voor een vaccinatie voor haar dochter, en het betrof volgens haar een vaccinatie over een erfelijke ziekte maar is al een half jaartje terug.
Ik zal als ik weer bij haar ben gelijk even vragen waar het ook weer over ging.
Lijkt mij sterk. Vaccinatie is namelijk tegen virussen en die hebben nagenoeg niks met erfelijkeid te maken.
  maandag 7 april 2014 @ 21:26:30 #274
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138628917
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb weleens gehoord dat mensen ook ietwat ziek kunnen worden na een vaccinatie. Het lijkt me sterk dat dat gelijk gebeurd eigenlijk.
Kan het niet zijn dat je kind het gewoon een schokkende ervaring vond?
Nou kan zijn, maar viereneenhalf uur lang :?
Maar de prik die hij een tijd daarna kreeg daar had hij gelukkig geen last van.
Maar ik blijf het een zeer extreme reactie vinden
Rayen 2½ jaar!
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 21:34:26 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_138629410
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou kan zijn, maar viereneenhalf uur lang :?
Maar de prik die hij een tijd daarna kreeg daar had hij gelukkig geen last van.
Maar ik blijf het een zeer extreme reactie vinden
Dan zaten er in die eerste prik stoffen waar hij heftig op reageerde. Ja, dat komt voor. Maar dat je je nu zoveel later daar nog zorgen over maakt terwijl de vervolgprik hem helemaal geen last bezorgde begrijp ik niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')