Zo'n vaccin met adjuvant wekt (expres) een heftige immuun reactie op (om zo veel mogelijk antilichamen, of beter gezegd "geheugen" op te wekken). Sommige kinderen reageren daar meer op dan anderen, zo simpel is het.quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
Ik heb weleens gehoord dat mensen ook ietwat ziek kunnen worden na een vaccinatie. Het lijkt me sterk dat dat gelijk gebeurd eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
Met een verzwakt virus (influenza, polio) heb je een zekere mate van virus-groei wat een mild ziektebeeld kan veroorzaken. Maar dat zou pas een halve dag na de eigenlijke vaccinatie kunnen beginnen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat mensen ook ietwat ziek kunnen worden na een vaccinatie. Het lijkt me sterk dat dat gelijk gebeurd eigenlijk.
Kan het niet zijn dat je kind het gewoon een schokkende ervaring vond?
We zitten in BNW ?!! Dus wie waar wat te zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
Donder nou eens op met je nutteloze one-liners, echt, je hebt hier helemaal niets toe te voegen. Kom eens met wat inhoud.
... mag er ook al niet meer gezegd worden dat het een productcatalogus-studie is. Kom op zeg.quote:
ja, en dat wil zeggen dat je iedereen met respect moet behandelen en met onderbouwde argumenten met anderen discussiert.quote:Op maandag 7 april 2014 13:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We zitten in BNW ?!! Dus wie waar wat te zoeken.
Welke verheerlijking? Doe eens een voorbeeld?quote:Op maandag 7 april 2014 13:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... mag er ook al niet meer gezegd worden dat het een productcatalogus-studie is. Kom op zeg.
Wake up.
Waarom toch die censurerende protectionisme van zorg/artsen/medicatie. De verheerlijking, het is om van te walgen.
indoctrinatie rijmt maar slaat als een tang op een varken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef PontifexMaximus het volgende:
Zorg, artsen en medicatie
Een perfect voorbeeld van indoctrinatie
Maar heb je pijn
Dan is het toch fijn dat ze er zijn.
Vroeger vertrouwde je blind op de dokter maar tegenwoordig met internet vraagt mijn dokter eerst wat ik er zelf van vind .quote:Op maandag 7 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat weet z'n knakker niet.
Stond zaterdag nog op de voorkant van de Telegraaf. "Arts weet te weinig." al was het wel in context Lyme. Maar dat kan voor een arts veel breder getrokken worden.
Vraagt een arts aan een patient: "En , wat was de diagnose volgens internet?"quote:Op maandag 7 april 2014 13:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Vroeger vertrouwde je blind op de dokter maar tegenwoordig met internet vraagt mijn dokter eerst wat ik er zelf van vind .
Hij zal met zijn tijd mee moeten gaan want wie gaat tegenwoordig niet eerst op internet kijken wat hij of zij heeft , iedereen kent zijn eigen lichaam het beste .quote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraagt een arts aan een patient: "En , wat was de diagnose volgens internet?"
Dat is natuurlijk onzin. Tuurlijk ken je je eigen lichaam het beste, maar je weet niet welke kwalen het kan herbergen. Daarvoor moet je toch echt naar een arts als je symptomen van het een of ander hebt. Een arts heeft daarvoor gestudeerd en kan die klachten middels onderzoek duiden. Een diagnose stellen. Dat kan internet niet.quote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij zal met zijn tijd mee moeten gaan want wie gaat tegenwoordig niet eerst op internet kijken wat hij of zij heeft , iedereen kent zijn eigen lichaam het beste .
Symptomen kan ik ook zelf herkennen en herleiden naar een kwaal daarvoor hoef je alleen maar te kunnen lezen .quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Tuurlijk ken je je eigen lichaam het beste, maar je weet niet welke kwalen het kan herbergen. Daarvoor moet je toch echt naar een arts als je symptomen van het een of ander hebt. Een arts heeft daarvoor gestudeerd en kan die klachten middels onderzoek duiden. Een diagnose stellen. Dat kan internet niet.
Oh ja joh? Weet jij wat je milt en galblaas precies voor je doen? Weet jij welke chemische processen er zich zoal afspelen in jouw lever?quote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij zal met zijn tijd mee moeten gaan want wie gaat tegenwoordig niet eerst op internet kijken wat hij of zij heeft , iedereen kent zijn eigen lichaam het beste .
quote:Ongerustheid bij ouders over hun kind blijkt vaak terecht: zij voelen aan wanneer iets mis is met een kind. Artsen gaan daar echter niet altijd in mee. Daar komt verandering in. Ouders worden vanaf vandaag beter gehoord door artsen van het Nijmeegse Radboudumc. Dat ziekenhuis neemt een nieuw systeem in gebruik.
PRESS is een innovatief signaleringssysteem dat de zorg voor kinderen veiliger moet maken. Met het 'kinderalarm' zullen de zorgen van ouders serieuzer genomen worden.
Het alarmsysteem PRESS zorgt ervoor dat artsen, verpleegkundigen en ouders risico’s op een gecompliceerd ziekenhuisbeloop eerder signaleren. Als ouders aangeven dat het dreigt mis te gaan met hun zieke kind dan gaan de signalen op rood, ook als dat uit medische gegevens niet blijkt.
tja, buikpijn kan een virusje zijn een bacterie, een chemisch goedje, een tumor of perforatie of gewoon een klein stukje obstipatie... voel jij het verschil?quote:Op maandag 7 april 2014 13:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Symptomen kan ik ook zelf herkennen en herleiden naar een kwaal daarvoor hoef je alleen maar te kunnen lezen .
Nee maar ik ben toch echt de enige en eerste die aan kan geven dat er iets mis is .quote:Op maandag 7 april 2014 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? Weet jij wat je milt en galblaas precies voor je doen? Weet jij welke chemische processen er zich zoal afspelen in jouw lever?
Je voelt het wel hoor als er iets mis is met je lichaam gewoon vertrouwen op jezelf en je eigen gevoel .quote:Op maandag 7 april 2014 14:14 schreef Re het volgende:
[..]
tja, buikpijn kan een virusje zijn een bacterie, een chemisch goedje, een tumor of perforatie of gewoon een klein stukje obstipatie... voel jij het verschil?
ja maar als je vervolgens met je vage buikklacht op het internet gaat zoeken dan weet jij precies wat er mankeert natuurlijk of het nou een scheet is die dwarszit of een agressieve dunne darm tumorquote:Op maandag 7 april 2014 14:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je voelt het wel hoor als er iets mis is met je lichaam gewoon vertrouwen op jezelf en je eigen gevoel .
Je hoort het... Zo worden feilloze diagnoses gesteld..quote:Op maandag 7 april 2014 14:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je voelt het wel hoor als er iets mis is met je lichaam gewoon vertrouwen op jezelf en je eigen gevoel .
Ja, en vervolgens ga je naar je huisarts.quote:Op maandag 7 april 2014 14:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee maar ik ben toch echt de enige en eerste die aan kan geven dat er iets mis is .
Als ik internet zou moeten geloven, heb ik een hersentumor bloed armoede en longkanker.quote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Om deze tijd? Dan heb je je wel uitgesloofdquote:Op maandag 7 april 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik internet zou moeten geloven, heb ik een hersentumor bloed armoede en longkanker.
Maar ik houd het op een kater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |