Roepen dat het aan moet worden gepakt is makkelijk. Bedenken hoe het dan beter kan, dat gaat je nog steeds boven de pet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is BNW?! Het theekrans peerreview-knuffel gelul dient snoeihard aangepakt te worden. De misdadige zeepbel dient onplakbaar lekgeprikt te worden.
Zonder enige kritiek of reflectie, dat dan weer welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bent ook hypocriet ook he? Alle wetenschap bij voorbaat verwerpen, behalve als het uit komt. Als één of andere homeopaat een 'wetenschappelijk' onderzoek doet accepteer je dat opeens wel.
Goeie tactiek trouwens, als het te heet wordt onder je voetjes gaan we naar het volgende issuequote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
Big Pharma wants nano-scavengers in its drugs
Ha! Leuk straks hebben we nanobots in medicatie.
Lambiekje is een desinformatie-agent voor BigPharma, de illuminatie en de New World Order. Zo lang hij er kritiek op levert op de manier die hij nu hanteert, ziet niemand het als een serieuze bedreiging. Het zou me niets verbazen als zijn zolderkamertje geheel door BigPharma gefinancierd wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bent ook hypocriet ook he? Alle wetenschap bij voorbaat verwerpen, behalve als het uit komt. Als één of andere homeopaat een 'wetenschappelijk' onderzoek doet accepteer je dat opeens wel.
Lambiekje is idd een hele slechte wereldverbeteraar of een soort cointelpro-zzp-er, ik doe maar geen uitspraak over welke van de twee ik het meest waarschijnlijk vindquote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Lambiekje is een desinformatie-agent voor BigPharma, de illuminatie en de New World Order. Zo lang hij er kritiek op levert op de manier die hij nu hanteert, ziet niemand het als een serieuze bedreiging. Het zou me niets verbazen als zijn zolderkamertje geheel door BigPharma gefinancierd wordt.
Ik wist niet eens dat cointelpro werkte met zzp-ers. Zou het een beetje betalen?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lambiekje is idd een hele slechte wereldverbeteraar of een soort cointelpro-zzp-er, ik doe maar geen uitspraak over welke van de twee ik het meest waarschijnlijk vind
Je wordt uitbetaald in bitcoinsquote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat cointelpro werkte met zzp-ers. Zou het een beetje betalen?
Het gaat al fout bij de tweede zin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:08 schreef new_moon het volgende:
Interessant verband m.b.t. vaccinaties en kindersterfte
Wat mij betreft is de conclusie dat men terughoudender zou moeten zijn met het vaccineren van je kinderen.
http://gaia-health.com/(...)ths-study-documents/
Op de lange termijn is misschien ook niet zeker of vaccinaties goed zijn voor de individuele gezondheid?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:28 schreef oompaloompa het volgende:
(Tevens zijn de meeste vaccinaties niet om babysterfte tevoorkomen maar voor langetermijn herd-protection)
Euhm nee daar gaat dat paper niet over.quote:
auto immuunziektes lijkt me individueler w.b. gezondheid dan herd protectionquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Euhm nee daar gaat dat paper niet over.
ja want als jij het niet even voor ons checkt kunnen we er nog geen conclusies aan verbindenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
Studie zit er voor de rest wel legit uit, alhoewel het zo lijkt alsof de auteurs veel vrijheid hebben genomen met het indelen van groepen en verwijderen van outliers, run morgen even de analyse op de echte volledige data.
Nee het paper gaat over een onderzoek gedaan bij muizen waaruit blijkt dat het herhaaldelijk toedienen van een antigen uiteindelijk leidt tot autoimmuunreacties. Ik ken naast evt. malaria-injecties eigenlijk geen enkel vaccin dat herhaaldelijk toegediend wordt. Ik denk dat een van de biologen hier het waarschijnlijk wat beter uit kan leggen, want ik heb zo te zien echt wel wikipedia o.i.d. nodig om precies te begrijpen over welke antigenen en wat voor precieze reacties het gaat, maar het algemene punt gaat over herhaaldelijke blootstelling.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:44 schreef new_moon het volgende:
[..]
auto immuunziektes lijkt me individueler w.b. gezondheid dan herd protection
echt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ken naast evt. malaria-injecties eigenlijk geen enkel vaccin dat herhaaldelijk toegediend wordt.
Nee omdat ik graag weet in hoeverre iets betrouwbaar is of niet en er nog steeds van uit ga dat mensen hier dat ook graag willen weten. Kan de resultaten ook voor mezelf houden als je je aan het daadwerkelijk checken van claims stoortquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:48 schreef new_moon het volgende:
[..]
ja want als jij het niet even voor ons checkt kunnen we er nog geen conclusies aan verbindenthx
Ja ik heb volgens mij geen enkele injectie gehad sinds mijn 5e levensjaar, zou 6 of 7 kunnen zijn maar het is niet zo dat ik maandelijks iets ingespoten krijg nee..quote:
whoehaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
overigens; en dat meen ik serieus, vond ik je gelinkte blog op die eerste stelling na verassend goed in gaan op het paper, lekker verfrissend na al die naturalnews berichten die enorm manipulatief zijn
Dat is meer dan ik dacht, maar ook veel minder dan 12 keer in 2 maandenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:53 schreef new_moon het volgende:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)ing/Vaccinatieschema
Fase Leeftijd Prik 1 Prik 2
Fase 1
0 maanden HepB*)
2 maanden DKTP-Hib-HepB**) Pneu
3 maanden DKTP-Hib-HepB**) Pneu
4 maanden DKTP-Hib-HepB**) Pneu
11 maanden DKTP-Hib-HepB**) Pneu
14 maanden BMR MenC
Fase 2
4 jaar DKTP
Fase 3
9 jaar DTP BMR
Fase 4
12 jaar HPV (3X) ***)
totaal niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Lambiekje is een desinformatie-agent voor BigPharma, de illuminatie en de New World Order. Zo lang hij er kritiek op levert op de manier die hij nu hanteert, ziet niemand het als een serieuze bedreiging. Het zou me niets verbazen als zijn zolderkamertje geheel door BigPharma gefinancierd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |