abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113849180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

Naar mijn mening is scholing juist belangrijk in deze discussie, zeker met zoveel mensen die doen alsof ze de waarheid in pacht hebben maar enige (biologische) achtergrond missen.
Dat zou je aan de argumenten terug moeten zien, maar zou geen argument op zich zijn.

quote:
Dat was echter niet de reden waarom ik Lambiekje naar zijn ervaringen met universitair onderwijs/onderzoek vroeg. Ik zie echter in een paar posts hierboven al dat zijn arrogantie en vooringenomenheid op basis van een paar colleges een verdere discussie langs dit pad weinig vruchtbaar zal zijn.
Geef het dan geen stof om op te groeien. ;)
pi_113853218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat zou je aan de argumenten terug moeten zien, maar zou geen argument op zich zijn.

[..]

Geef het dan geen stof om op te groeien. ;)
Als er geen argumenten op tafel komen moet men aannames nemen.
pi_113853799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Als er geen argumenten op tafel komen moet men aannames nemen.
Moet niet. ;)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:43:44 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113853945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik, met mijn ervaring als student, AIO en nu medewerker bij een universiteit, en mijn kritische blik op zaken heb daar een beter kijk op dan jij en kan slechts concluderen dat je het aan het verkeerde eind hebt.
mèn wat moet jij nog veel leren...

Als dit het niveau is van een huidige generatie universitair geschoolde vind ik het geen wonder dat Nederland zich verkwanseld aan het fascistische Europa.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_113855169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mèn wat moet jij nog veel leren...

Als dit het niveau is van een huidige generatie universitair geschoolde vind ik het geen wonder dat Nederland zich verkwanseld aan het fascistische Europa.
Als jouw kennis zo suprieur is aan de gemiddelde sterveling in de wereld, waarom doe je er niet wat aan?
Hier op een forum schreeuwen zet geen zoden aan de dijk, neem je verantwoordelijkheid met jouw kennis en ga de barricade op om ons te redden.
pi_113855530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

niemand die dat suggereert, slechts de fantasie (lees:paranoia) van new_moon en jou.
waarom begin je er dan over?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:44:56 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113856909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:17 schreef new_moon het volgende:

[..]

Gezien de hoeveelheid kritiek lijkt me dat het een terechte vraag was. Heeft zoals ik al schreef niets te maken met na kunnen denken, maar meer met ervaring.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_113857008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik, met mijn ervaring als student, AIO en nu medewerker bij een universiteit, en mijn kritische blik op zaken heb daar een beter kijk op dan jij en kan slechts concluderen dat je het aan het verkeerde eind hebt.

Ik weet dat je dit makkelijk wegwuifd omdat ik slecht een marionet van de [flavour of the day] ben, maar ik doe toch maar weer eens poging.
Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat jij daar geen kijk op hebt juist omdat je onderdeel van dat geheel bent, waardoor het veel waarschijnlijker is dat jij al tunnelvisie hebt ontworpen (eventueel gemaskerd door schijnbare kritiek).
pi_113857288
-laat ook maar-
pi_113857751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:17 schreef new_moon het volgende:

[..]

Zucht, staat ook pas twee keer op verschillende plaatsen. Ik zal mijzelf even quoten:

"Anyway, ik wil gewoon weten of Lambiekje ervaring heeft met hetgene hij zo verafschuwd."
pi_113857871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:46 schreef boyv het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat jij daar geen kijk op hebt juist omdat je onderdeel van dat geheel bent, waardoor het veel waarschijnlijker is dat jij al tunnelvisie hebt ontworpen (eventueel gemaskerd door schijnbare kritiek).
Waarom zou ik actief iets maskeren als ik als ik al zoveel tunnelvisie heb? Dat zou impliceren dat ik continue lieg om 'iets' te beschermen voor de buitenwereld.
pi_113858029
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zucht, staat ook pas twee keer op verschillende plaatsen. Ik zal mijzelf even quoten:

"Anyway, ik wil gewoon weten of Lambiekje ervaring heeft met hetgene hij zo verafschuwd."
Ervaring in de zin van?

Ik ruik hier juist iets van "ik ben co en aio geweest dus ik weet het beter", terwijl juist dat soort arrogantie een smet is op degelijke redenatie.

Ik durf wel te claimen dat iedereen die hier op het forum zit in enige zin ervaring heeft met dit onderwerp en wat hier besproken wordt. Je bent namelijk niet alleen ervaringsdeskundige als je aan de uni geneeskunde hebt gedaan, wat een onzin, maar ook als je patiënt bent (geweest), ooit gevaccineerd bent, weleens een dokter bezoekt, familie hebt die dit weleens doet, of in de zorg werkt, et cetera.
pi_113858054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Waarom zou ik actief iets maskeren als ik als ik al zoveel tunnelvisie heb? Dat zou impliceren dat ik continue lieg om 'iets' te beschermen voor de buitenwereld.
Je zou er best zelf heilig in kunnen geloven dat je gelijk hebt ook al is dat niet zo. Dat is aan de orde van de dag bij de mens.

Dit hele subforum steunt hier ook grotendeels op :P
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 17:05:56 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_113858060
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, anders zou hij anders posten dan hij nu doet.
pi_113858304
Al denk ik ook niet dat een paar colleges bijwonen voldoende ervaring is om een oordeel te vellen over de hele academische wereld.
pi_113858368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef boyv het volgende:

[..]

Ervaring in de zin van?

Ik ruik hier juist iets van "ik ben co en aio geweest dus ik weet het beter", terwijl juist dat soort arrogantie een smet is op degelijke redenatie.

Ik durf wel te claimen dat iedereen die hier op het forum zit in enige zin ervaring heeft met dit onderwerp en wat hier besproken wordt. Je bent namelijk niet alleen ervaringsdeskundige als je aan de uni geneeskunde hebt gedaan, wat een onzin, maar ook als je patiënt bent (geweest), ooit gevaccineerd bent, weleens een dokter bezoekt, familie hebt die dit weleens doet, of in de zorg werkt, et cetera.
Ik wilde gewoon weten of Lambiekje ueberhaupt in een universiteit is geweest, niks geen arrogantie of opschepperij. Als het over de scheepvaart ging had ik gevraagd of hij ooit op een boot was geweest.
De reden is duidelijk, hij fakkelt alles wat er met universitaire opleidingen/onderzoeken te maken heeft af terwijl hij, naar blijkt, slechts op een blauwe maandag een college heeft gevolgd.
Dit wetende verbaast me de stelligheid waarmee hij uitspraken doet over dingen waar hij weinig persoonlijke ervaring mee heeft.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:26:51 #67
52357 Lambiekje
pi_113862992
Je hoeft geen Einstein te zijn on te zien dat onderwijs geperverteerd is. Klaarblijkelij is men niet op de hoogte van t doelbewust Dumbing down
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_113864124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
Je hoeft geen Einstein te zijn on te zien dat onderwijs geperverteerd is. Klaarblijkelij is men niet op de hoogte van t doelbewust Dumbing down
Hier is tegenwoordig zelfs een term voor; Plug & Play.

Niks meer moeilijk doen met apparatuur, techniek en zelfs kookgerei. Nooit meer uitvinden hoe iets eigenlijk werkt, gewoon op de knop drukken en de rest gaat vanzelf. Zo houd je tijd over voor belangrijke dingen zoals televisie kijken of facebooken.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 20:39:28 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113866312
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
Waar gingen de colleges over waar je bij bent geweest? En wat gaf je jouw indruk van de docent?
Onikaan ni ov dovah
pi_113866819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef boyv het volgende:

[..]

Ervaring in de zin van?

Hier kan ik me goed in vinden. :Y

Daarom denk ik dat men minder oordelen moet vellen over elkaar, en meer vanuit hun persoonlijke ervaring moeten spreken. Dus niet: "Hij is zus en zo", maar "Mijn ervaring is dat".

Zowel de lambiekjes, new_moons, als de .SP.'s en ATuin-hekjes maken zich schuldig aan dat oordelen vellen over de personen. Allemaal laten ze zich afleiden van het onderwerp, wat vaccinatie's zijn. Niet onderwijs, niet de pharma, want daar zijn andere topics voor.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:02:39 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113867342
Ik laat me liever adviseren door mijn arts als door boyv hoor als je het niet erg vindt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_113868162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Hier kan ik me goed in vinden. :Y

Daarom denk ik dat men minder oordelen moet vellen over elkaar, en meer vanuit hun persoonlijke ervaring moeten spreken. Dus niet: "Hij is zus en zo", maar "Mijn ervaring is dat".

Zowel de lambiekjes, new_moons, als de .SP.'s en ATuin-hekjes maken zich schuldig aan dat oordelen vellen over de personen. Allemaal laten ze zich afleiden van het onderwerp, wat vaccinatie's zijn. Niet onderwijs, niet de pharma, want daar zijn andere topics voor.
Kom Gray, van oordelen vellen ben jij ook niet bepaald vies, dus niet zo'n heilig boontje uithangen.

Of is dat niet de manier "waarop intellectuelen zouden moeten reageren"?
pi_113868265
Maar ach, back on topic dan maar?

Nieuw onderzoek suggereert dat jongens ook tegen HPV moeten worden gevaccineerd.
Mijn mening: Prima, uitroeien dat virus!

Waarom wel, waarom niet, iemand een mening?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:37:12 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113869039
Te zeldzaam vind ik om iedereen maar in te enten
pi_113869497
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Re het volgende:
Te zeldzaam vind ik om iedereen maar in te enten
Afhankelijk van de locatie is rond de 20% van de mensen seropositief, niet bepaald zeldzaam.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:11:08 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113870784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Afhankelijk van de locatie is rond de 20% van de mensen seropositief, niet bepaald zeldzaam.
En de incidentie van kanker? Het is geen hiv natuurlijk
pi_113871026
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:11 schreef Re het volgende:

[..]

En de incidentie van kanker? Het is geen hiv natuurlijk
Stuk lager, maar er zijn meer syptomen van HPV! keelkanker, genitale wratten enzo.....
pi_113877273
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Stuk lager, maar er zijn meer syptomen van HPV! keelkanker, genitale wratten enzo.....
Maar helpt dat vaccin tegen alle soorten HPV? Er zijn geloof ik iets van 100 types, waarvan er maar een handje vol kanker veroorzaken.

Een mening heb ik trouwens niet, want ik heb me totaal niet ingelezen in HPV dus ik kan echt geen afweging maken tussen voor- en nadelen. :)
-
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:38:03 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113877561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:29 schreef splendor het volgende:

[..]

Maar helpt dat vaccin tegen alle soorten HPV? Er zijn geloof ik iets van 100 types, waarvan er maar een handje vol kanker veroorzaken.

Een mening heb ik trouwens niet, want ik heb me totaal niet ingelezen in HPV dus ik kan echt geen afweging maken tussen voor- en nadelen. :)
70% van de hpv's wordt door het vaccin getarget
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:22:10 #80
52357 Lambiekje
pi_113884660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dat is wel een van de core business praktijken van Bigpharma.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:29:46 #81
52357 Lambiekje
pi_113884776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:21 schreef .SP. het volgende:
Maar ach, back on topic dan maar?

Nieuw onderzoek suggereert dat jongens ook tegen HPV moeten worden gevaccineerd.
Mijn mening: Prima, uitroeien dat virus!

Waarom wel, waarom niet, iemand een mening?
Ja leuk maar als nu achteraf blijkt dat het toch niet werkte .. dan is dus de bevolking vanaf een complete leeftijdsgroep verpest of beter gezegd chronosch afhankelijk van de misdadige schurken van BigPharma. En er zijn zat aanwijzingen dat dat het geval is. HPV medicatie is expermentatie extrémé .. Alleen al het feit dat er maar fractie van de hpv-virussen wordt gedekt.

Ah vandaar natuurlijk dat een andere tak weer bezig is met klonen van babies... Uit voorzorg met het HPV-sterilisatieproject
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:34:47 #82
52357 Lambiekje
pi_113884854
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Re het volgende:

[..]

70% van de hpv's wordt door het vaccin getarget
niet liegen.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:15:06 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113885613
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet liegen.

Dat doet hij niet.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 11:20:52 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_113885742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet liegen.

Lambiekje, please }:|
pi_113885838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja leuk maar als nu achteraf blijkt dat het toch niet werkte .. dan is dus de bevolking vanaf een complete leeftijdsgroep verpest of beter gezegd chronosch afhankelijk van de misdadige schurken van BigPharma. En er zijn zat aanwijzingen dat dat het geval is. HPV medicatie is expermentatie extrémé .. Alleen al het feit dat er maar fractie van de hpv-virussen wordt gedekt.

Ah vandaar natuurlijk dat een andere tak weer bezig is met klonen van babies... Uit voorzorg met het HPV-sterilisatieproject
Daar stel je nogal wat, kan je wat achtergrond (als in bewijzen) geven van:

- HPV vaccin en steriliteit
- Het niet werken van het vaccin
- HPV vaccin en afhankelijkheid van bIGpHARMA
- Welk aandeel het huidige vaccin niet dekt
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:32:40 #86
52357 Lambiekje
pi_113885994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Daar stel je nogal wat, kan je wat achtergrond (als in bewijzen) geven van:

- HPV vaccin en steriliteit
- Het niet werken van het vaccin
- HPV vaccin en afhankelijkheid van bIGpHARMA
- Welk aandeel het huidige vaccin niet dekt
uiteraard heb je je niet verdiept afgelopen jaren ...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:33:39 #87
52357 Lambiekje
pi_113886024
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje, please }:|
kom dan met bronnen voor die absurde claims.

Het is kennelijk al zover dat je niet eens beseft dat je aan het liegen bent. De corruptie en het criminele bedrog is zo extreem omvangrijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 07-07-2012 11:50:27 ]
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:34:31 #88
52357 Lambiekje
pi_113886036
Big Pharma wants nano-scavengers in its drugs

Ha! Leuk straks hebben we nanobots in medicatie.
pi_113886217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uiteraard heb je je niet verdiept afgelopen jaren ...
Help me dan, begin met punt 1.
pi_113886323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kom dan met bronnen voor die absurde claims
Hoe wil je het hebben, links naar wetenschappelijke artikelen of samenvattingen van de CDC?

Heeft het wel zin, ik neem aan dat je bij voorbaat al gaat schreeuwen dat het onbetrouwbaar en vals is.

Kan je niet een ander topic uitkiezen om te gaan posten? Dan kunnen mensen die wel openstaan voor discussie doorpraten.
pi_113886468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
Big Pharma wants nano-scavengers in its drugs

Ha! Leuk straks hebben we nanobots in medicatie.
Heb je het wel gelezen? Het gaat over het toevoegen van een stof om productieprocessen op te schonen. Niets geen nanobots enzo, gewoon een stofje om gevaarlijke stofjes aan te binden.

Maar linkdump gewoon verder, beetje goedgelovig ben je.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 11:57:45 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_113886625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:51 schreef .SP. het volgende:

[..]

Heb je het wel gelezen? Het gaat over het toevoegen van een stof om productieprocessen op te schonen. Niets geen nanobots enzo, gewoon een stofje om gevaarlijke stofjes aan te binden.

Dat las ik er ook in:
'To clean up its drugs that are contaminated with genotoxic ingredients (which are also carcinogenic), Big Pharma may deploy lab-created, nanosized, polymer-based scavengers.'

Dat may deploy ook . Ja, zo kun je wel alles verzinnen als je dat er bij zet.
pi_113886632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kom dan met bronnen voor die absurde claims.

Het is kennelijk al zover dat je niet eens beseft dat je aan het liegen bent. De corruptie en het criminele bedrog is zo extreem omvangrijk.
http://online.liebertpub.com/doi/full/10.1089/vim.2011.0083

Jouw beurt.
-
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:58:40 #94
52357 Lambiekje
pi_113886655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:51 schreef .SP. het volgende:

[..]

Net zoals in cosmetica zeker.... Maar onder tussen hebben we wel een verpeste Noordzee.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:03:36 #95
52357 Lambiekje
pi_113886772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoe wil je het hebben, links naar wetenschappelijke artikelen of samenvattingen van de CDC?

Heeft het wel zin, ik neem aan dat je bij voorbaat al gaat schreeuwen dat het onbetrouwbaar en vals is.

Kan je niet een ander topic uitkiezen om te gaan posten? Dan kunnen mensen die wel openstaan voor discussie doorpraten.
Je natuurlijk is het vals. Keer op keer op keer blijkt de data niet te kloppen. Ruim driekwart van alle medische data is geknoeid, gemanipuleerd of compleet gefingeerd. Business as usual dus.
pi_113886831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je natuurlijk is het vals. Keer op keer op keer blijkt de data niet te kloppen. Ruim driekwart van alle medische data is geknoeid, gemanipuleerd of compleet gefingeerd. Business as usual dus.
Ok, dan is de discussie gesloten, ga maar ergens anders je onzin verkondigen en laat dit topic met rust.
pi_113886877
quote:

[..]

Je natuurlijk is het vals. Keer op keer op keer blijkt de data niet te kloppen. 85% van alle data is geknoeid, gemanipuleerd of compleet gefingeerd. Business as usual dus.
En die bronnen waar jij altijd mee komt zijn volledig betrouwbaar en controleerbaar? ;(
-
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:17:13 #98
52357 Lambiekje
pi_113887145
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ok, dan is de discussie gesloten, ga maar ergens anders je onzin verkondigen en laat dit topic met rust.
Het is BNW?! Het theekrans peerreview-knuffel gelul dient snoeihard aangepakt te worden. De misdadige zeepbel dient onplakbaar lekgeprikt te worden.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 12:23:27 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_113887349
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is BNW?! Het theekrans peerreview-knuffel gelul dient snoeihard aangepakt te worden. De misdadige zeepbel dient onplakbaar lekgeprikt te worden.

Nou, jij hebt voor vandaag al je spelden alweer opgebruikt lijkt mij.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 14:05:34 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113890220
quote:

[..]

Je bent ook hypocriet ook he? Alle wetenschap bij voorbaat verwerpen, behalve als het uit komt. Als één of andere homeopaat een 'wetenschappelijk' onderzoek doet accepteer je dat opeens wel.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')