Je reactie deed me meteen hier aan denken:quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Cavalinho het volgende:
Jij hoeft ook geen fantasie over mijn vriend te hebben.
Haha, dat is een meesterlijke fotoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je reactie deed me meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Oh No You Didn't.
Dusquote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het leuk als een uiterlijk "verwijfde" (beetje een rotwoord en niet echt accuraat want ik zie vrouwen zich nooit zo gedragen) man een erg butch karakter heeft, of een stoere kerel qua uiterlijk van binnen juist wat zachter is.
Maar zoals bij alles zijn extremen vervelend.
Mijn favo zanger SPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem ook superschattig:
Hij is soms ook best vewijfd maar ik vind dat eigenlijk helemaal geweldig.![]()
(Gewoon in de zin van 'o wat schattig en lief')
Mister Humphries was ook schattig en ook best verwijfd:
En Balki niet te vergeten (schattig maar niet verwijfd):
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mijn favo zanger SPvind ik superschattig
:
Hmm, ik heb nooit echt begrepen waarom sommige vrouwen daadwerkelijk op ''homo's'' vallen. Maar goed, ieder z'n ding of course. Begrijp ook niet waarom homo's op ''homo's'' vallen for that matterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem ook superschattig:
Hij is soms ook best vewijfd maar ik vind dat eigenlijk helemaal geweldig.![]()
(Gewoon in de zin van 'o wat schattig en lief')
Mister Humphries was ook schattig en ook best verwijfd:![]()
omdat die "homo's" geen open wond hebben?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nooit echt begrepen waarom sommige vrouwen daadwerkelijk op ''homo's'' vallen. Maar goed, ieder z'n ding of course. Begrijp ook niet waarom homo's op ''homo's'' vallen for that matter
Het is niet zo bedreigend als een echte* vent. Niet iedereen kan daarmee omgaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nooit echt begrepen waarom sommige vrouwen daadwerkelijk op ''homo's'' vallen. Maar goed, ieder z'n ding of course. Begrijp ook niet waarom homo's op ''homo's'' vallen for that matter
Dubbele standaard.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:30 schreef Gellarboy het volgende:
(maar als homo's EEN DAG PER JAAR een keer een feestje op een boot willen geven dan schort het weer behoorlijk aan tolerantie in dit land)
Ik sta op deze foto.quote:
Logisch ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:29 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dubbele standaard.
Dit is "geweldig" :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is "smerig":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft een hetero wereld. Blote vrouwen yummie, blote mannen bah.
Pics?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Net de zoveelste verwijfde homo van me af moeten schudden. Hebben alle leuke jongens zich verstopt ofzo?
In mijn ervaring (dat is niet veelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Net de zoveelste verwijfde homo van me af moeten schudden. Hebben alle leuke jongens zich verstopt ofzo?
Sinds enkele weken geleden lijkt het wel of ze zich allemaal verstopt hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In mijn ervaring (dat is niet veel) zijn alle leuke jongens hetero..
Hoe leuk ben jij zelf eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik dacht je al te herkennen jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik sta op deze foto..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toch is de mens volgens mij de enige diersoort waarbij het vrouwtje zich opdoft... bij de andere dieren is het altijd het mannetje met de mooie veren, de manen of gekleurde schubben...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Logisch ook.
Het is gewoon vrouwelijk om je op te doffen met veren en allerlei andere poespas. Dat heeft niets te maken met blote vrouwen of blote mannen mooier vinden, maar evolutionair gezien zijn er wel meer dingen die nu eenmaal bij vrouwelijk voortplantingsgedrag horen.
Zelfde geldt voor hakken. Dat geeft aan dat je een loopse teef bent (no offence). Een man is nu eenmaal niet loops, dus heeft ook geen enkele reden om hakken aan te trekken.
De mannen op die plaatjes zien er in mijn ogen ook heel afstotelijk uit. Bij de vrouwen vind ik het echter wel mooi. En ik ben nota bene zelf homo.
Ze staan toch op die boot hè, en ze komen ook ieder jaar in het nieuws ermee. Lijkt mij tolerant genoeg. Dat er veel mensen vinden die het geen gezicht vinden is gewoon een kwestie van mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Cavalinho het volgende:
Moofasah, het ging niet om mooi of lelijk, maar over tolerantie.
Blote vrouwen (en blote mannen daarbij) zijn toelaatbaar bij carnaval, maar blote mannen zijn niet toelaatbaar in het openbaar.
Over hoge hakken ga ik niet eens in discussie.
Dat jij geen smaak hebt was me al bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik val als een blok voor blonde trutjes met gebroken polsjes
Kan wel zijn, maar dan is dat toch onze oorspronkelijke natuur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch is de mens volgens mij de enige diersoort waarbij het vrouwtje zich opdoft... bij de andere dieren is het altijd het mannetje met de mooie veren, de manen of gekleurde schubben...
jijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Gaypride is debiel en van mij mag het morgen al afgeschaft worden.
Ik dacht dat mannen over het algemeen langer voor de spiegel stonden dan vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch is de mens volgens mij de enige diersoort waarbij het vrouwtje zich opdoft... bij de andere dieren is het altijd het mannetje met de mooie veren, de manen of gekleurde schubben...
quote:
Dat kan. We zitten meestal in een maatschappij waar bloot met erotiek wordt verbonden en daarom is het niet altijd even fijn om er met de neus opgedrukt te worden, of dat nu op billboards is of een parade.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Trollscience het volgende:
Ik kijk niet naar seksualiteit, ik vind zulke dingen in het algemeen gewoon verwerpelijk.
Inderdaad, heel debiel, nergens voor nodig, meteen afschaffen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad, heel debiel, nergens voor nodig, meteen afschaffen.
http://www.rferl.org/cont(...)-photo/24591262.html.
Carnaval is ook debiel. Wijven die denken dat ze nu wel opeens half naakt over straat kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ze staan toch op die boot hè, en ze komen ook ieder jaar in het nieuws ermee. Lijkt mij tolerant genoeg. Dat er veel mensen vinden die het geen gezicht vinden is gewoon een kwestie van mening.
Voetbal ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Dat Prides overduidelijk hard nodig zijn.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Carnaval is ook debiel. Wijven die denken dat ze nu wel opeens half naakt over straat kunnen.
Klopt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat Prides overduidelijk hard nodig zijn.
Dat mag van mij ZEKER afgeschaft worden. Als je ziet wat een ongeletterd tuig daar op af komt. Of er nou gewonnen of verloren wordt, de hele stad schijnt kort en klein te moeten. Er worden hele stations afgesloten en special treinen ingezet om er maar voor te zorgen dat alles zo veel mogelijk heel blijft. Wat een geld zo'n voetbalwedstrijd kost!!!quote:
Je maakt er echt een heel helder verhaal van zo. Topargumenten.quote:
Waarom zou je je moeten opdoffen en idioot te lopen doen op een boot om geaccepteerd te worden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je maakt er echt een heel helder verhaal van zo. Topargumenten.
het gaat toch gewoon om een leuk feestje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten opdoffen en idioot te lopen doen op een boot om geaccepteerd te worden?Je komt alleen maar nog debieler over en je wordt er echt niet serieuzer door genomen. Ja ik ben zelf een flikker en ja ik lach dat soort mensen gewoon hard uit, het hoort niet. Wat is het volgende, een furry pride?
Om wat te doen, homoseksualiteit nog meer in een negatief daglicht te zetten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat Prides overduidelijk hard nodig zijn.
dat dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Om wat te doen, homoseksualiteit nog meer in een negatief daglicht te zetten?
tegen wie heb je het nuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
Niet alle Prides zijn hetzelfde, oelenwappers. In de Oekraine (bijv.) heeft een Pride optocht een hele andere lading dan hier. Daar is het een protestmars voor gelijke rechten. Hier zijn we dat stadium inmiddels gepasseerd (het is wel zo begonnen). Hier is het een feest waar we vieren dat je in dit land het recht hebt om te zijn wie je wil zijn. Als dat in een roze tanga is, power to you.
Begin jaren '90 was de hele wereld enorm gechoqueerd van Madonna's fotoboek SEX. Twintig jaar later kijkt er geen kip meer van op. Zou mooi zijn als het met Prides ook zo zou gaan. Dat haters als jij later denken: "Och, homo's? Daar was vroeger zoveel ophef over. Ik geloof het nu wel. Ze doen maar lekker hun ding."
Dat gaat nooit, ik herhaal ''nooit'' gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
Begin jaren '90 was de hele wereld enorm gechoqueerd van Madonna's fotoboek SEX. Twintig jaar later kijkt er geen kip meer van op. Zou mooi zijn als het met Prides ook zo zou gaan. Dat haters als jij later denken: "Och, homo's? Daar was vroeger zoveel ophef over. Ik geloof het nu wel. Ze doen maar lekker hun ding."
Dat is voor Gellarboy niet genoeg. Je moet minstens in het bezit zijn van een rose handtas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat ik zelf een darmridder ben...
Dus snap je nu waarom Prides belangrijk zijn? Zichtbaarheid creëren. Zonder Prides gaan we terug het verdomhoekje in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg toch net dat ik zelf een darmridder ben...
Oh yay, here's my stalker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Moofasah het volgende:
Dat is voor Gellarboy niet genoeg. Je moet minstens in het bezit zijn van een rose handtas.
Je bent echt zo vermoeiend dat ik spontaan begon te lachen toen ik deze post lasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus snap je nu waarom Prides belangrijk zijn? Zichtbaarheid creëren. Zonder Prides gaan we terug het verdomhoekje in.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus snap je nu waarom Prides belangrijk zijn? Zichtbaarheid creëren. Zonder Prides gaan we terug het verdomhoekje in.
Kom nou eens met steekhoudende argumenten.quote:
Komen we al de hele tijd. De gaypride zet homoseksualiteit alleen in een negatief daglicht. Maar des ondanks blijf jij schreeuwen dat het van groot belang is voor de homorechten. Hoe dom kun je zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kom nou eens met steekhoudende argumenten.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Komen we al de hele tijd. De gaypride zet homoseksualiteit alleen in een negatief daglicht. Maar des ondanks blijf jij schreeuwen dat het van groot belang is voor de homorechten. Hoe dom kun je zijn.
Pertinent onzin. Prides zijn broodnodig om zichtbaarheid te creëren. Prides (protesten!!) hebben enorm geholpen met het verwerven van rechten die we heden ten dage moge genieten. In Oost-Europese landen worden optochten (die er dus HEEL anders uitzien dan onze extravagante botenparade) links en rechts belaagd en daarom maar gewoon gecanceled. In delen van Rusland is het inmiddels zelfs illegaal geworden om het woord 'homo' te zeggen. Daarom zijn Prides daar hard, hard nodig. Fight for your rights. Fuuuuck, als jullie echt homo zijn moesten jullie je diep schamen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Moofasah het volgende:
Komen we al de hele tijd. De gaypride zet homoseksualiteit alleen in een negatief daglicht. Maar des ondanks blijf jij schreeuwen dat het van groot belang is voor de homorechten. Hoe dom kun je zijn.
Ken je de stonewall riots? En dat daaruit de pride's zijn ontstaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent echt zo vermoeiend dat ik spontaan begon te lachen toen ik deze post las
welke rechten hebben wij in nederland niet dan? het is tijd om te stoppen met te aandachtshoerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pertinent onzin. Prides zijn broodnodig om zichtbaarheid te creëren. Prides (protesten!!) hebben enorm geholpen met het verwerven van rechten die we heden ten dage moge genieten. In Oost-Europese landen worden optochten (die er dus HEEL anders uitzien dan onze extravagante botenparade) links en rechts belaagd en daarom maar gewoon gecanceled. In delen van Rusland is het inmiddels zelfs illegaal geworden om het woord 'homo' te zeggen. Daarom zijn Prides daar hard, hard nodig. Fight for your rights. Fuuuuck, als jullie echt homo zijn moesten jullie je diep schamen.
dat ben ik wel met je eens, maar hier in nederland is het toch wel uit de hand gelopen met dat feestenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pertinent onzin. Prides zijn broodnodig om zichtbaarheid te creëren. Prides (protesten!!) hebben enorm geholpen met het verwerven van rechten die we heden ten dage moge genieten. In Oost-Europese landen worden optochten (die er dus HEEL anders uitzien dan onze extravagante botenparade) links en rechts belaagd en daarom maar gewoon gecanceled. In delen van Rusland is het inmiddels zelfs illegaal geworden om het woord 'homo' te zeggen. Daarom zijn Prides daar hard, hard nodig. Fight for your rights. Fuuuuck, als jullie echt homo zijn moesten jullie je diep schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |