Pics?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Net de zoveelste verwijfde homo van me af moeten schudden. Hebben alle leuke jongens zich verstopt ofzo?
In mijn ervaring (dat is niet veelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Net de zoveelste verwijfde homo van me af moeten schudden. Hebben alle leuke jongens zich verstopt ofzo?
Sinds enkele weken geleden lijkt het wel of ze zich allemaal verstopt hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In mijn ervaring (dat is niet veel) zijn alle leuke jongens hetero..
Hoe leuk ben jij zelf eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik dacht je al te herkennen jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik sta op deze foto..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En toch is de mens volgens mij de enige diersoort waarbij het vrouwtje zich opdoft... bij de andere dieren is het altijd het mannetje met de mooie veren, de manen of gekleurde schubben...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Logisch ook.
Het is gewoon vrouwelijk om je op te doffen met veren en allerlei andere poespas. Dat heeft niets te maken met blote vrouwen of blote mannen mooier vinden, maar evolutionair gezien zijn er wel meer dingen die nu eenmaal bij vrouwelijk voortplantingsgedrag horen.
Zelfde geldt voor hakken. Dat geeft aan dat je een loopse teef bent (no offence). Een man is nu eenmaal niet loops, dus heeft ook geen enkele reden om hakken aan te trekken.
De mannen op die plaatjes zien er in mijn ogen ook heel afstotelijk uit. Bij de vrouwen vind ik het echter wel mooi. En ik ben nota bene zelf homo.
Ze staan toch op die boot hè, en ze komen ook ieder jaar in het nieuws ermee. Lijkt mij tolerant genoeg. Dat er veel mensen vinden die het geen gezicht vinden is gewoon een kwestie van mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Cavalinho het volgende:
Moofasah, het ging niet om mooi of lelijk, maar over tolerantie.
Blote vrouwen (en blote mannen daarbij) zijn toelaatbaar bij carnaval, maar blote mannen zijn niet toelaatbaar in het openbaar.
Over hoge hakken ga ik niet eens in discussie.
Dat jij geen smaak hebt was me al bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik val als een blok voor blonde trutjes met gebroken polsjes
Kan wel zijn, maar dan is dat toch onze oorspronkelijke natuur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch is de mens volgens mij de enige diersoort waarbij het vrouwtje zich opdoft... bij de andere dieren is het altijd het mannetje met de mooie veren, de manen of gekleurde schubben...
jijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Gaypride is debiel en van mij mag het morgen al afgeschaft worden.
Ik dacht dat mannen over het algemeen langer voor de spiegel stonden dan vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch is de mens volgens mij de enige diersoort waarbij het vrouwtje zich opdoft... bij de andere dieren is het altijd het mannetje met de mooie veren, de manen of gekleurde schubben...
quote:
Dat kan. We zitten meestal in een maatschappij waar bloot met erotiek wordt verbonden en daarom is het niet altijd even fijn om er met de neus opgedrukt te worden, of dat nu op billboards is of een parade.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Trollscience het volgende:
Ik kijk niet naar seksualiteit, ik vind zulke dingen in het algemeen gewoon verwerpelijk.
Inderdaad, heel debiel, nergens voor nodig, meteen afschaffen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad, heel debiel, nergens voor nodig, meteen afschaffen.
http://www.rferl.org/cont(...)-photo/24591262.html.
Carnaval is ook debiel. Wijven die denken dat ze nu wel opeens half naakt over straat kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ze staan toch op die boot hè, en ze komen ook ieder jaar in het nieuws ermee. Lijkt mij tolerant genoeg. Dat er veel mensen vinden die het geen gezicht vinden is gewoon een kwestie van mening.
Voetbal ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |