Helemaal mee eens. Ik heb iemand van Gay.nl op MSN die me net twee dagen kent, en het er nu al over heeft hoeveel hij wel niet van me houdt. Heb met hem gebeld, maar ik vrees dat het een blauwtje voor hem isquote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vind die verwijfde types wel sexy
alleen zijn ze nou niet bepaald leuk om mee rond te hangen
Omdat dit topic een keer in de paar maanden voorbij komt en het dan altijd uitloopt op een homobash topic.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik zou iig hard weg rennenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb iemand van Gay.nl op MSN die me net twee dagen kent, en het er nu al over heeft hoeveel hij wel niet van me houdt. Heb met hem gebeld, maar ik vrees dat het een blauwtje voor hem is
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef aequus het volgende:
[..]....ik hoop dat dat poppetje in de hoek fout is en je geen man maar vrouw bent
Hoax. Anno 2012 nog homo-bashers?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat dit topic een keer in de paar maanden voorbij komt en het dan altijd uitloopt op een homobash topic.
Naïviteitquote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoax. Anno 2012 nog homo-bashers?
Nog single?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een hetero maar dan homo, dus zonder de verwijfde trekjes en zo.
maar die zijn weer moeilijk te spotten.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een hetero maar dan homo, dus zonder de verwijfde trekjes en zo.
Weer ja. Ben ook niet echt actief aan het zoeken.quote:
Ik ken er eentje die enorm cute is, maar net geen handtasje draagt.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar die zijn weer moeilijk te spotten.
ik ben zelf ook op het eerste gezicht zo hetero als wat, maar je moet toegeven dat het wel makkelijk kiezen is met die halve wijven
Helaas zijn ze vaak ook schijtirritant.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar die zijn weer moeilijk te spotten.
ik ben zelf ook op het eerste gezicht zo hetero als wat, maar je moet toegeven dat het wel makkelijk kiezen is met die halve wijven
dus?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas zijn ze vaak ook schijtirritant.
De ouders van die jongen waar ik het net over had hebben het al twee keer gevraagd.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
lijkt me sws wel makkelijker, die verwijfde types zijn meestal altijd al zo geweest, dus dan is uit de kast komen eigenlijk alleen maar een open deur intrappen
Ik ben ook heel geil hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je dat soort types wel geil vinden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je dat soort types wel geil vinden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Pics.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geil hoor.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Even wat pics erbij TS
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dan bedoel ik niet Gordon natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Omdat we het in het homo-topic niet over homozaken hebben natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Tally het volgende:
Datingtopic? Want dat kan dicht.
En waarom kan dit niet in het homo topic?
omdat daar allemaal mutsen zitten die zelf zo verwijfd zijn als wat?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Tally het volgende:
Slechts een beetje offtopic.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Tally het volgende:
En dit ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat daar allemaal mutsen zitten die zelf zo verwijfd zijn als wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |