het gaat toch gewoon om een leuk feestje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten opdoffen en idioot te lopen doen op een boot om geaccepteerd te worden?Je komt alleen maar nog debieler over en je wordt er echt niet serieuzer door genomen. Ja ik ben zelf een flikker en ja ik lach dat soort mensen gewoon hard uit, het hoort niet. Wat is het volgende, een furry pride?
Om wat te doen, homoseksualiteit nog meer in een negatief daglicht te zetten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat Prides overduidelijk hard nodig zijn.
dat dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Om wat te doen, homoseksualiteit nog meer in een negatief daglicht te zetten?
tegen wie heb je het nuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
Niet alle Prides zijn hetzelfde, oelenwappers. In de Oekraine (bijv.) heeft een Pride optocht een hele andere lading dan hier. Daar is het een protestmars voor gelijke rechten. Hier zijn we dat stadium inmiddels gepasseerd (het is wel zo begonnen). Hier is het een feest waar we vieren dat je in dit land het recht hebt om te zijn wie je wil zijn. Als dat in een roze tanga is, power to you.
Begin jaren '90 was de hele wereld enorm gechoqueerd van Madonna's fotoboek SEX. Twintig jaar later kijkt er geen kip meer van op. Zou mooi zijn als het met Prides ook zo zou gaan. Dat haters als jij later denken: "Och, homo's? Daar was vroeger zoveel ophef over. Ik geloof het nu wel. Ze doen maar lekker hun ding."
Dat gaat nooit, ik herhaal ''nooit'' gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
Begin jaren '90 was de hele wereld enorm gechoqueerd van Madonna's fotoboek SEX. Twintig jaar later kijkt er geen kip meer van op. Zou mooi zijn als het met Prides ook zo zou gaan. Dat haters als jij later denken: "Och, homo's? Daar was vroeger zoveel ophef over. Ik geloof het nu wel. Ze doen maar lekker hun ding."
Dat is voor Gellarboy niet genoeg. Je moet minstens in het bezit zijn van een rose handtas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat ik zelf een darmridder ben...
Dus snap je nu waarom Prides belangrijk zijn? Zichtbaarheid creëren. Zonder Prides gaan we terug het verdomhoekje in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg toch net dat ik zelf een darmridder ben...
Oh yay, here's my stalker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Moofasah het volgende:
Dat is voor Gellarboy niet genoeg. Je moet minstens in het bezit zijn van een rose handtas.
Je bent echt zo vermoeiend dat ik spontaan begon te lachen toen ik deze post lasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus snap je nu waarom Prides belangrijk zijn? Zichtbaarheid creëren. Zonder Prides gaan we terug het verdomhoekje in.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus snap je nu waarom Prides belangrijk zijn? Zichtbaarheid creëren. Zonder Prides gaan we terug het verdomhoekje in.
Kom nou eens met steekhoudende argumenten.quote:
Komen we al de hele tijd. De gaypride zet homoseksualiteit alleen in een negatief daglicht. Maar des ondanks blijf jij schreeuwen dat het van groot belang is voor de homorechten. Hoe dom kun je zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kom nou eens met steekhoudende argumenten.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Komen we al de hele tijd. De gaypride zet homoseksualiteit alleen in een negatief daglicht. Maar des ondanks blijf jij schreeuwen dat het van groot belang is voor de homorechten. Hoe dom kun je zijn.
Pertinent onzin. Prides zijn broodnodig om zichtbaarheid te creëren. Prides (protesten!!) hebben enorm geholpen met het verwerven van rechten die we heden ten dage moge genieten. In Oost-Europese landen worden optochten (die er dus HEEL anders uitzien dan onze extravagante botenparade) links en rechts belaagd en daarom maar gewoon gecanceled. In delen van Rusland is het inmiddels zelfs illegaal geworden om het woord 'homo' te zeggen. Daarom zijn Prides daar hard, hard nodig. Fight for your rights. Fuuuuck, als jullie echt homo zijn moesten jullie je diep schamen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Moofasah het volgende:
Komen we al de hele tijd. De gaypride zet homoseksualiteit alleen in een negatief daglicht. Maar des ondanks blijf jij schreeuwen dat het van groot belang is voor de homorechten. Hoe dom kun je zijn.
Ken je de stonewall riots? En dat daaruit de pride's zijn ontstaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent echt zo vermoeiend dat ik spontaan begon te lachen toen ik deze post las
welke rechten hebben wij in nederland niet dan? het is tijd om te stoppen met te aandachtshoerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pertinent onzin. Prides zijn broodnodig om zichtbaarheid te creëren. Prides (protesten!!) hebben enorm geholpen met het verwerven van rechten die we heden ten dage moge genieten. In Oost-Europese landen worden optochten (die er dus HEEL anders uitzien dan onze extravagante botenparade) links en rechts belaagd en daarom maar gewoon gecanceled. In delen van Rusland is het inmiddels zelfs illegaal geworden om het woord 'homo' te zeggen. Daarom zijn Prides daar hard, hard nodig. Fight for your rights. Fuuuuck, als jullie echt homo zijn moesten jullie je diep schamen.
dat ben ik wel met je eens, maar hier in nederland is het toch wel uit de hand gelopen met dat feestenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pertinent onzin. Prides zijn broodnodig om zichtbaarheid te creëren. Prides (protesten!!) hebben enorm geholpen met het verwerven van rechten die we heden ten dage moge genieten. In Oost-Europese landen worden optochten (die er dus HEEL anders uitzien dan onze extravagante botenparade) links en rechts belaagd en daarom maar gewoon gecanceled. In delen van Rusland is het inmiddels zelfs illegaal geworden om het woord 'homo' te zeggen. Daarom zijn Prides daar hard, hard nodig. Fight for your rights. Fuuuuck, als jullie echt homo zijn moesten jullie je diep schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |