Hee Sunchaser ga effe ergens anders de zure pruim uithangen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Stefan het volgende:
Wat een kansloze programmanaam al ben ik wel blij dat die Frank Jensen Dane is opgerot van 3FM.
Nee maar Sunchaser betrap ik zelden op iets wat niet enorm zuur isquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Stefan het volgende:
Wat een kansloze programmanaam al ben ik wel blij dat die Frank Jensen Dane is opgerot van 3FM.
pluk een roos zet hem op je hoed dan is alles weer goedquote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dit in zijn algemeenheid toch eigenlijk een negatieve klaag topic reeks geworden.
De [ afbeelding ] knop wordt met de dag aantrekkelijker.
Maar ik klaag niet hoor!!!!1!!!
Ja morgen dus pas heahquote:Op maandag 2 juli 2012 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
pluk een roos zet hem op je hoed dan is alles weer goed
Pick me, pick me, pick mequote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand nog zin in een neuqdate hier. Ik verveel me.
X
Threesomequote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Pick me, pick me, pick me![]()
![]()
Verveel me ook ten pletter![]()
Ps: doet je vriendin ook mee? Ik hou van gezelligheid
Nou, gezellig!! Ik spring in de auto, zet de koffie over 1,5u maar aan!quote:
Ken je die mop over mijn lul?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, gezellig!! Ik spring in de auto, zet de koffie over 1,5u maar aan!
SPOILER: GENIALE CLOU OMG!!!!111Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------
Ik ga douchen latraslekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ken je die mop over mijn lul?Whehe, we gaan het meemaken. Tot zo!!!1SPOILER: GENIALE CLOU OMG!!!!111Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------
Ik ga douchen latras
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:
Tot zo? Doet Duckie ook mee?? Gezellig!quote:
Maak je hier nu reclame?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
Zo echt tot te laatste porie schoon
Gilette Fusion Proglide is echt baas. Wat een waanzinnige scheerbeurt zeg. Ben blij dat ik die dingen per 8 mesjes voor ¤24,95 bij www.scheerplein.nl kan kopen.
Kruidvat met zijn ¤36,99 voor 8 mesjes!!!
Oh en deze after shave balsem van Nederlandse makelijk blijft echt een koning
[ afbeelding ]De Vergulde Hand
Oh en wat betreft 3FM: Wat een lekkere hits!!!![]()
Ik noem het eerder dat ik deel waarmee ik mijn dagelijkse scheerbeurt tot een waar feestje maakquote:
Ik kreeg idd wel een prikkel in mijn erogene zonequote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik noem het eerder dat ik deel waarmee ik mijn dagelijkse scheerbeurt tot een waar feestje maak
Want dat horen jullie stukken tuig graagVerdomme
![]()
Spank that monkeyquote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kreeg idd wel een prikkel in mijn erogene zone
Minthy is ook gewoon een oude snoepertquote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Spank that monkey
Tevens weet ik dat minthy na mijn scheerverhaal ook zit te creamen in haar stoel danwel bankstel
Ik gleed van mijn stoel. Ik verhuis nu naar de bank, die is van stof. Dat absorbeert nu eenmaal beter, wat dom van mij dat ik op een stoel zat.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Spank that monkey
Tevens weet ik dat minthy na mijn scheerverhaal ook zit te creamen in haar stoel danwel bankstel
Volgens mij wil jij klapjes hebben. Die krijg je niet, want jochies die erom vragen worden overgeslagenquote:
Maar maaahaaaaaaammmm!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij klapjes hebben. Die krijg je niet, want jochies die erom vragen worden overgeslagen
Zeg, zo erg is het nou ook weer niet. Ik loop nog niet achter een rollator! Afgelopen jaar wel op krukken, maar dat is een lang en saai verhaalquote:
Bore mequote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, zo erg is het nou ook weer niet. Ik loop nog niet achter een rollator! Afgelopen jaar wel op krukken, maar dat is een lang en saai verhaal
Nee. Als je zo lelijk tegen mij gaat doen, dan hoeft het van mij niet meerquote:
Meisjes plagen is toch kusjes vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Als je zo lelijk tegen mij gaat doen, dan hoeft het van mij niet meer
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik mis Frank Dane nu al. Ik hoop dat Sander er wat moois van maakt.
Oh, nu ben ik ineens weer een meisje ipv een ouwe tak? Nu ben ik in de war...quote:
Het mooie is ook dat Sander een door 3FM opgeleid talent isquote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet![]()
Sander is op zaterdagavond iig erg tof, ik verwacht dat hij in het weekend ook prima aan te horen zal zijn
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik ineens weer een meisje ipv een ouwe tak? Nu ben ik in de war...
Kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat Sander een door 3FM opgeleid talent is![]()
Maar ik ben wel fan van Dane. Doet me denken aan Robert Jensen toen die nog gemotiveerd was en fucking epische radio maakte.
Ik kan dat doorgestreepte gewoon lezen, hè! Mijn ogen zijn nog best goed voor mijn leeftijdquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Mss gaat het allemaal wat trager in de bovenkamer naar mate je wat ouder word?
iets met eigen ruiten ingooien
Ik heb je nooit een oude tak genoemd!![]()
Met beide broertjes Jensen kan je maar 2 kanten op en dat is pure liefde of gewoon dikke haatquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet![]()
En Jensen vond ik ook een schreeuwlelijk, kan er niks aan doen
Dat mag je toch vinden? Ik hou nog steeds zielsveel van je hoor, ondanks al dit soort mankementjes!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met beide broertjes Jensen kan je maar 2 kanten op en dat is pure liefde of gewoon dikke haat
Ik vind Dane geniaal Ik zal ook zeker overlopen als hij een dagelijkse show op 538 doet. Ik luisterde ook regelmatig 's avonds naar 538 toen hij daar zat, want zijn grappen en geniale verhalen gier ik eigenlijk altijd om
Wil die van jou ook alleen maar liggen op kussentjes ed? Die van mij ging laatst zelfs op m'n tablethoesje liggen, omdat zijn kussen in de was zat...quote:
Krijg de rommelreut, ouwe feeksquote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat mag je toch vinden? Ik hou nog steeds zielsveel van je hoor, ondanks al dit soort mankementjes!
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan dat doorgestreepte gewoon lezen, hè! Mijn ogen zijn nog best goed voor mijn leeftijd![]()
En nee, dat "tak" heb ik er zelf achteraan geknald
Ze gaat altijd op iets liggen ja. Op bed ligt een oude handdoek voor de poezen en daar gaan ze dan ook op liggenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil die van jou ook alleen maar liggen op kussentjes ed? Die van mij ging laatst zelfs op m'n tablethoesje liggen, omdat zijn kussen in de was zat...
Dat misschien kun je wel weglatenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal niet meer insinueren dat je misschien wat ouder dan mij bent.![]()
Vertel je nu waarom je krukken had?Het is niet alsof de radio nu leuk is en het program van Giel, tsjah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Herkenbaar, doen ze hier ook... Gekke beesten eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze gaat altijd op iets liggen ja. Op bed ligt een oude handdoek voor de poezen en daar gaan ze dan ook op liggen
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat misschien kun je wel weglaten![]()
Maakt mij ook niet uit, ouwehoeren en kletsen kan je met iedereen!
Ongelukje in een spoiler, omdat ik daarmee niet iedereen hoef te vervelen
Ach gerrumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel helemaal goed toch?
Maar lijkt mij wel vervelend, als je altijd sportief geweest bent enzo.
OT: Nieuws, beetje komkommer tijden weer.Thinking about thinking of you. ♫
Geen idee! Ik wil eerst mijn studie af hebben en dan eens kijken of ik geopereerd kan worden. nu geen zin in, aangezien revalidatie 6 tot 9 maanden gaat duren. Ik heb problemen met stilzittenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach gerrumKomt wel helemaal goed toch?
Maar lijkt mij wel vervelend, als je altijd sportief geweest bent enzo.
OT: Nieuws, beetje komkommer tijden weer.
Nee, ik lurk nog wel wat mee af en toe. Ik vind er hier geen ene kloot meer aan in de avond, als er niet zoveel te beleven valt post ik niet meerquote:
Logisch ook, in je eentje posten is ook zo watquote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik lurk nog wel wat mee af en toe. Ik vind er hier geen ene kloot meer aan in de avond, als er niet zoveel te beleven valt post ik niet meer
Precies. Dan valt het wel erg op dat ik in een zwart gat ben gekukeld en mijn tijd niet meer zo goed kan indelen nu ik even klaar ben met schoolquote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Logisch ook, in je eentje posten is ook zo wat
Hobby's?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Dan valt het wel erg op dat ik in een zwart gat ben gekukeld en mijn tijd niet meer zo goed kan indelen nu ik even klaar ben met school
Heb ik allemaal opgegeven voor m'n opleiding, kost me echt moeite om weer iets op te pakken. gelukkig heb ik het nodige aan etentjes en stapavonden in het verschiet, komt vast wel weer goedquote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik allemaal opgegeven voor m'n opleiding, kost me echt moeite om weer iets op te pakken. gelukkig heb ik het nodige aan etentjes en stapavonden in het verschiet, komt vast wel weer goed
Als je naast je opleiding fulltime (onregelmatig) werkt en daarnaast ook regelmatig de zorg hebt voor een naast familielid dan moet je keuzes maken. Dan gaan bij mij familie, werk en school voor op de wat leukere zaken... Helaas pindakaas, het leven is een trut af en toe!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klinkt gezelligIk zou niet zo snel iets opgeven voor m'n opleiding, geloof ik. Of voor wie of wat dan ook
Ik moet me-time hebben, anders kun je me gelijk wel afschieten, dan gaat er niks meer goed. Gevalletje been there, done that en het heeft me genoeg gekost. Oh well, alleen de bijbaan nog en 't kan niet meer stuk op dit momentquote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je naast je opleiding fulltime (onregelmatig) werkt en daarnaast ook regelmatig de zorg hebt voor een naast familielid dan moet je keuzes maken. Dan gaan bij mij familie, werk en school voor op de wat leukere zaken... Helaas pindakaas, het leven is een trut af en toe!
Volgend (studie)jaar een dag minder in de week werken, dat heb ik maar wel geregeld
Ik heb dat ook nodig, de afgelopen maanden heb ik mezelf meermaals over de kop gewerkt met al het gelazer met m'n gezondheid erbij. Ik ben niet van het type dat zichzelf ziekmeldt op het werk, dus ga maar door. Geeft niks, zo ben ik. Ik haal de schade wel weer in. Of niet. Zie ik wel, vooralsnog geniet ik even van de rust aan/in m'n kop.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet me-time hebben, anders kun je me gelijk wel afschieten, dan gaat er niks meer goed. Gevalletje been there, done that en het heeft me genoeg gekost. Oh well, alleen de bijbaan nog en 't kan niet meer stuk op dit moment
ze waren ook zaterdag live bij Jack http://ugdir.hole1988.nl/14427745?start=0:17&end=1:57quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
YoohoooCinnepin! Al weer ff niet gespot!
Okquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]Heb ik zo mijn redenen voor, onder andere wat jij postte vanmiddag
De echt oude Jensen shows waar Jakhals Frank Evenblij Bassie, Renee Froger enzo nadeed en ze 2 bekende mensen met elkaar lieten bellen was hilarischquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met beide broertjes Jensen kan je maar 2 kanten op en dat is pure liefde of gewoon dikke haat
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Sunchaser ga effe ergens anders de zure pruim uithangen.
Kus. Het is namelijk een hele goeie naam.
Trolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weg met die kapotgedraaide bagger!
Muse!!!
Vooral mooi hoe ze er altijd gewoon Timur Open Radio van maken, ongeacht wiens programma ze overnemen. Domien gister ook. "Eh, wie heeft vorige week eigenlijk de @Work Droombaan gewonnen?" "Oh, die hebben we niet gedaan."quote:
Haha ja wat een bazenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral mooi hoe ze er altijd gewoon Timur Open Radio van maken, ongeacht wiens programma ze overnemen. Domien gister ook. "Eh, wie heeft vorige week eigenlijk de @Work Droombaan gewonnen?" "Oh, die hebben we niet gedaan."
Ja, op het tijdstip van de Gielmobiel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef Stefan het volgende:
Ze doen nu toch ook flirt je stijf. Is dat om 8.45?
Kan nooit zo tof zijn geweest als de mijnequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe zou z'n maandagavond zijn geweest?
Hij moet om 21.30 naar bed toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Terechte vraag. Dat moeten wij wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Timur & Ramon >>>>>>>> Veenstraquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:44 schreef JDude het volgende:
Veenstra in de ochtend was ook altijd wel puik.
Kutnummer ook trouwens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat ie nu doen alsof dit dé zomerhit is?Twee keer gedraaid omdat het plaatje toevallig op vakantie gehoord heeft.
Was jij datquote:
Goddomme ja , ik had maar voor een avond gewonnen, naaierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je had de kaarten gekocht!!11!!! En komt niet op de zwarte lijst.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddomme ja , ik had maar voor een avond gewonnen, naaier
twitter:HernandezPVV twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:07:00@geertwilderspvv: hierbij bericht ik je mede namens Wim Kortenoeven dat wij per onmiddellijk uit de PVV-fractie stappen. reageer retweet
En dat communiceren ze via Twitter. Wat een kansloos volk zit er toch in de PVVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:22 schreef borisz het volgende:
twitter:HernandezPVV twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:07:00@geertwilderspvv: hierbij bericht ik je mede namens Wim Kortenoeven dat wij per onmiddellijk uit de PVV-fractie stappen. reageer retweet
Overigens leest dat verkiezingsprogramma wel makkelijk weg. http://pvv.nl/images/stor(...)V-2012-final-web.pdf
Doet Geertje zelf toch ook altijd, vind het wel passend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat communiceren ze via Twitter. Wat een kansloos volk zit er toch in de PVV
Uit dat programma:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
Doet Geertje zelf toch ook altijd, vind het wel passend.
Dat zeg ik niet, ik vind het alleen goed als partijen dit soort onderwerpen in hun programma opnemen.quote:
Tja, Geert propt alles in z'n partijprogramma, echter richt hij na de verkiezingen alleen de pijlen maar op 2 dingen: Anti-islam, anti-Europa...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vind het alleen goed als partijen dit soort onderwerpen in hun programma opnemen.
Christendemocraten zijn gevaarlijk op dat punt. Je hoort ze er nooit over, maar wel het stiekem er door drukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vind het alleen goed als partijen dit soort onderwerpen in hun programma opnemen.
Er wordt inderdaad ook met geen woord gerept over ACTA in het programma van het CDA (http://www.cda.nl/Upload/(...)12-2017_digitaal.pdf)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Christendemocraten zijn gevaarlijk op dat punt. Je hoort ze er nooit over, maar wel het stiekem er door drukken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef minthy het volgende:
*gooit wat positiviteit om de hoek na teruglezen*
Goedemiddag!
Ja topavondjequote:
Tof!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja topavondje
Country zoals Country bedoeld is!Wat een koning is Hank Williams III
De verlossing is nabij. Ik zag laatst een item op RTV Oost dat zenderpiraten het Internet hebben ontdekt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
Is de radio nog om naar te luisteren? Wordt hier weer weggedrukt door een zendamateur
Daar had ik het laatst met mijn zendende achterbuurman over, hij doet dat 5x per week. De uitdaging is dan compleet weg, dus dat gaat geen oplossing zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De verlossing is nabij. Ik zag laatst een item op RTV Oost dat zenderpiraten het Internet hebben ontdekt.
Ze zeiden het zelfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst met mijn zendende achterbuurman over, hij doet dat 5x per week. De uitdaging is dan compleet weg, dus dat gaat geen oplossing zijn
Tja, daar stikt het hier vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zeiden het zelfJe blijft natuurlijk altijd eigenwijze mensen hebben
heel goed, laat die lui lekker op internet zitten. hebben de mensen die reguliere radio willen luisteren er geen last vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De verlossing is nabij. Ik zag laatst een item op RTV Oost dat zenderpiraten het Internet hebben ontdekt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef alors het volgende:
De nieuwe Pink en Coen zegt dat het goed is. Kutplaat dus en vast ook MH.
Jawel joh, vorige week ergens nogquote:
ohquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Das in FOK!Forum jaren 3 jaar geleden!
Helleu!quote:
Ik heet heulemaal geen Henk!quote:
Goed... Ik laat me door jou dus nooit testenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef shifto het volgende:
Alles wat ik moet testen op mijn werk (of een willekeurig tijdelijk bestand) heten bij mij altijd allemaal henk
Op de radio klinkt het voor geen meter, vind ik. Mogelijk dat ik het morgen in de kroeg ga horenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:16 schreef henkde_j het volgende:
Hap hap krokobil.
Verschrikkelijk nr...maar in de kroeg. Boh!
Jij in een kroeg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de radio klinkt het voor geen meter, vind ik. Mogelijk dat ik het morgen in de kroeg ga horen
Ja. En nog gekker; er zit nog een etentje vooraf ook!quote:
Je weet dat het morgen woensdag is?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de radio klinkt het voor geen meter, vind ik. Mogelijk dat ik het morgen in de kroeg ga horen
Ik ook. Vandaag was ik dat ook en komend weekend heb ik weer vrij. Fijn weekjequote:
Naar welke kroeg ga je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en? Dan is die kroeg ook gewoon open
Ik ben ook alleen maar nieuwsgierig welke kroeg op woensdagavond leuk isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit?![]()
Hij is gewoon open
Naar een kroeg met krukken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit?![]()
Hij is gewoon open
En hij lijkt op een ponyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het maar een saaie bedoeling die Prince
Dat ga ik voor nu maar eens lekker voor mezelf houden. En of het leuk wordt hangt ook af van de stemmingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar nieuwsgierig welke kroeg op woensdagavond leuk is
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het maar een saaie bedoeling die Prince
Nee, een ezel.quote:
Die heb ik al een aantal maanden niet meerquote:
Dexter kijken. No brainerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef CindieY het volgende:
Is 3FM eigenlijk leuk? Ik zit al een tijdje naar de menumuziek van Dexter te luisterenTwijfel wat ik nog ga doen vanavond.
Was een poging tot een taalgrapje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal maanden niet meer![]()
Ik ben eind vorig jaar nog wel naar de Belg geweest op krukken, best te doen
quote:
quote:
Oh... Ik lees wel meer dingen verkeerd vandaag, sorryquote:
Dat zou ik dan weer niet doen, maar het lijkt me best een tof wijfquote:
Oeh!! echt opwindend!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
[..]Lijkt me een hartstikke leuke meid om een avondje mee te kroegen ofzo
We hebben allemaal onze toos-make-uploze dagen inclusief flanellen pyama of veels te grote hoodie met jogginsbroek.quote:
Zit je nu alweer te sjorren?!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Safariquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens tips voor android browsers?
Chromequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens tips voor android browsers?
Nee, maar met make-up is het niet veel beter...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij ziet er lekker uit zonder make-up
Laat ik nu net toevallig naar Zwolle rijden met de treinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze toos-make-uploze dagen inclusief flanellen pyama of veels te grote hoodie met jogginsbroek.
Godverdomme wat een stoot. Not kiddingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar met make-up is het niet veel beter...
[ afbeelding ]
Veel te grote neus man!
Als dat al een grote neus isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te grote neus man!
Ach, flikker toch opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te grote neus man!
Jij brengt je halve leven in de trein door ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat ik nu net toevallig naar Zwolle rijden met de trein
Ik ben ook raarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat al een grote neus isRaar beeld heb jij.
Met je hipster lange haarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook raarMaar nee, ze heeft het gewoon niet
Kan je er alsnog een avondje mee kroegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook raarMaar nee, ze heeft het gewoon niet
Misschien wel, maar de eerste paar keren dat ze op tv was enzo mocht ik d'r niet zo, dat zit nog steeds in m'n hoofd en gaat niet weg ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan je er alsnog een avondje mee kroegenZe lijkt me een no-nonsense-persoon, gewoon lekker biertje drinken, muziekje luisteren en slap lullen.
ik zou haar wel doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te grote neus man!
Popje toch. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, niemand zou mij doen dus alles opgelost.
Begint het wel p te lijken. vandaag retourtje Groningen-Delftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij brengt je halve leven in de trein door ofzo?
Hello mister self confidencequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, niemand zou mij doen dus alles opgelost.
Retour nog wel. Waar is je leven?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Begint het wel p te lijken. vandaag retourtje Groningen-Delft
Whehe..quote:
Sanne Hans zou jou echt wel doen hoor. Naar een bier of wat doet ze zelfs mij.quote:
Tsja asfalteren hé. het leven van een student gaat niet over rozenquote:
Die ligt onder het asfaltbeton?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef henkde_j het volgende:
En nu ben ik mn mondharp ook nog vergeten
Dat dusquote:
Ja, maar ik zag je gisteravond voor het eerst, jij bent ook wel ergquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sanne Hans zou jou echt wel doen hoor. Naar een bier of wat doet ze zelfs mij.
Ik ben ook helemaal ondersteboven van die verukkulijke roomblanke ronde billen van jouwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag je gisteravond voor het eerst, jij bent ook wel erg![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal ondersteboven van die verukkulijke roomblanke ronde billen van jouw~~~~~~~~~~~~~
Pics!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag je gisteravond voor het eerst, jij bent ook wel erg![]()
Strak planquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vervolgdate plannen? Dan gaat het pas echt loos![]()
![]()
![]()
van jezelf mag ookquote:
Nee, dat mag nietquote:
Veel plezier, dat plannen kan wel privequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hee lieden, ik ga verd0r met mijn House season 8 kijk sessie.
House
Ah, je hebt nog wel even voor je in een gat valt. Ik nog veel langerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hee lieden, ik ga verd0r met mijn House season 8 kijk sessie.
House
CindieY, als je je tijd op wilt vullen met toffe dingen om te kijken liggen er 7 seizoenen Supernatural op de downloadplank. Ernstig aan te raden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog wel even voor je in een gat valt. Ik nog veel langer
MEOW! CATFIGHT!quote:
Ik kijk al zoveelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
CindieY, als je je tijd op wilt vullen met toffe dingen om te kijken liggen er 7 seizoenen Supernatural op de downloadplank. Ernstig aan te raden.
Zonde met mooi weer!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk al zoveelAlhoewel ik wel op zoek ben naar iets nieuws, die ik vanaf het begin met iemand anders kan kijken.
Was "Henk" niet onderweg naar Zwolle?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk al zoveelAlhoewel ik wel op zoek ben naar iets nieuws, die ik vanaf het begin met iemand anders kan kijken.
Alleen 's avondsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zonde met mooi weer!
Al vraag ik af of ik recht van spreken heb met mn getrein
Langs Zwollequote:
Vast wel iemand (in dit topic desnoodsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |